maar die werkte 1 x en daarna niet meer
heb dit ook gekocht omdat ik geen xtc wil gebruiken
van redbull en die andere cafeine blikjes wordt ik juist sloom
Ik nam ze wel eens op donderdagavond. Dacht altijd dat ik er vrij normaal uitzag tot zo'n dronken lallend studentenloeder tegen me aan begon te lullen dat ze zag dat ik wat geslikt had.
Had gofferredomme maar 2 supercaps gehad!
Ik nam ze wel eens op donderdagavond. Dacht altijd dat ik er vrij normaal uitzag tot zo'n dronken lallend studentenloeder tegen me aan begon te lullen dat ze zag dat ik wat geslikt had.
Had gofferredomme maar 2 supercaps gehad! laatste aanpassing 4 maart 2008 22:06
iemand ervaring ermee?
tuurlijk niet..als je vrienden allemaal langer blijven en tis nog zonde van je geld ook
haha nee natuurlijk niet,kom toch om het hele feest mee te maken, ik bedoel moe van het hakken zegmaar
tot ze erachter kwamen dat het een van de hoofdbestanddelen is van Methamphetamine ook wel crystal meth genaamd
gewoon lekker niet antwoorden dan
wat ik bedoel te zeggen is dat ik die capsules wil gebruiken om langer fit te blijven
nou het is meer lopend naar huis hor
nerd
Ik gebruikte het toen om af te vallen en langer te kunnen sporten.
Achteraf totaal debiel, maar goed, gedane zaken nemen geen keer
en gelukkig heb ik er niks aan over gehouden.
Verstandig is ze nu wel, hypocriet ook wel een beetje.
daar heb ik je niet om gevraagd toch
ik heb geen geldboompje en geen rijbewijs
klopt, dat was genoeg, al je andere praatjes waren niet nodig geweest
iemand ervaring ermee?
M'n zwager zit op het CIOS en traint daarbij onwijs veel in de sportschool... De laatste tijd gaat hij veel om met bodybuilders en dit weekend kwamen we erachter dat hij ook aan de stackers zit. Ik vraag me af of hij wel weet wat de gevaren zijn en of hij weet wat voor gevolgen het kan hebben op korte en langere termijn.
Dat joch is pas 17... Volgens mij heeft 'ie geen idee waar hij mee bezig is en luisteren doet hij momenteel al helemaal niet
Uitspraak van Lady_luck op donderdag 6 maart 2008 om 12:55:
M'n zwager zit op het CIOS en traint daarbij onwijs veel in de sportschool... De laatste tijd gaat hij veel om met bodybuilders en dit weekend kwamen we erachter dat hij ook aan de stackers zit. Ik vraag me af of hij wel weet wat de gevaren zijn en of hij weet wat voor gevolgen het kan hebben op korte en langere termijn.
haha nee natuurlijk niet,kom toch om het hele feest mee te maken, ik bedoel moe van het hakken zegmaar
Uitspraak van Lady_luck op donderdag 6 maart 2008 om 12:55:
Dat joch is pas 17... Volgens mij heeft 'ie geen idee waar hij mee bezig is en luisteren doet hij momenteel al helemaal niet
Anders maak je je even druk om niks
Bij ca. 150 doden wereldwijd door efedra worden bijna alleen de stacker varianten genoemd. Makes you think
En die supercaps dan? Ik heb ze laatst ook nog gespot in een shop in groningen, in een mooie rooie kauwgomballenautomaat.
Laatste keer is 5 jaar geleden voor me ofzo dat ik ze genomen heb.
[terror_2008] iemand dit wel eens gebruikt?
heb vanmiddag een zakje capsules gekocht om te proberen
maar lees op internet dat het gevaarlijk spul kan zijn
http://www.ergogenics.org/efedra9.html
iemand ervaring ermee?
Ja matig effect, je blijft er wel wakker en alert van. En.... Je gaat er enorm van stinken en ja ook van uit je muil
in stackers zit echt al jaren geen ephedra meer... stackers kan ik je niet aanraden trouwens. geeft zelfde negatieve effecten als ephedra: hart gaat overslaan, paranoia worden.
bij mij althans!