iemand ervaring ermee?
M'n zwager zit op het CIOS en traint daarbij onwijs veel in de sportschool... De laatste tijd gaat hij veel om met bodybuilders en dit weekend kwamen we erachter dat hij ook aan de stackers zit. Ik vraag me af of hij wel weet wat de gevaren zijn en of hij weet wat voor gevolgen het kan hebben op korte en langere termijn.
Dat joch is pas 17... Volgens mij heeft 'ie geen idee waar hij mee bezig is en luisteren doet hij momenteel al helemaal niet
Uitspraak van Lady_luck op donderdag 6 maart 2008 om 12:55:
M'n zwager zit op het CIOS en traint daarbij onwijs veel in de sportschool... De laatste tijd gaat hij veel om met bodybuilders en dit weekend kwamen we erachter dat hij ook aan de stackers zit. Ik vraag me af of hij wel weet wat de gevaren zijn en of hij weet wat voor gevolgen het kan hebben op korte en langere termijn.
haha nee natuurlijk niet,kom toch om het hele feest mee te maken, ik bedoel moe van het hakken zegmaar
Uitspraak van Lady_luck op donderdag 6 maart 2008 om 12:55:
Dat joch is pas 17... Volgens mij heeft 'ie geen idee waar hij mee bezig is en luisteren doet hij momenteel al helemaal niet
Anders maak je je even druk om niks
Bij ca. 150 doden wereldwijd door efedra worden bijna alleen de stacker varianten genoemd. Makes you think
En die supercaps dan? Ik heb ze laatst ook nog gespot in een shop in groningen, in een mooie rooie kauwgomballenautomaat.
Laatste keer is 5 jaar geleden voor me ofzo dat ik ze genomen heb.
[terror_2008] iemand dit wel eens gebruikt?
heb vanmiddag een zakje capsules gekocht om te proberen
maar lees op internet dat het gevaarlijk spul kan zijn
http://www.ergogenics.org/efedra9.html
iemand ervaring ermee?
Ja matig effect, je blijft er wel wakker en alert van. En.... Je gaat er enorm van stinken en ja ook van uit je muil
in stackers zit echt al jaren geen ephedra meer... stackers kan ik je niet aanraden trouwens. geeft zelfde negatieve effecten als ephedra: hart gaat overslaan, paranoia worden.
bij mij althans!