Leeftijd moet zijn tussen de 16 en de 22 (als ik 18 ben dan verandert die 16 in 17 maar die 22 jaar blijft staan... 23 jarigen takelen veels te snel af )
- De lengte moet langer zijn dan 1.75m of gewoon.. 1.75m, dat is ook goed. Al ben ik 1.73m en draag ik het liefst hakken.. Maar daar moet je gewoon maar mee leren dealen..
- Het gewicht.. Nou vooruit dan maar, dat maakt niet zoveel uit.. Maar tegen een wasbordje zeg ik geen nee of tegen wat jummie spiertjes.. Maar gezet zijn is ook niet verkeerd, sommigen staat het en sja sorry.. Anderen niet.
- De huidskleur.. Het liefst gewoon een Nederlander, no offense. Anders worden mijn ouders niet zo blij en ja.. een blanke huidskleur is ook wel leuk bij sommigen maar een bruine huidskleur... Oehlala baby...
- Je moet moeite doen voor me doen, doe je dat dan krijg je het vanzelf terug.. Beetje romantiek is cker niet verkeerd bij mij.. Romantisch zijn is trouwens bijna een pre... Ik ben namelijk wel romantisch ingesteld en anders ga je daaraan ergeren denk ik
- Je moet vriendelijk zijn, lief, aardig, eerlijk en niet bedriegen...
- Niet verslaafd zijn aan drugs.. Kijk een keer wat doen heb ik niets op tegen maar hoef geen verslaafde.. Het enigste waar je verslaafd aan mag zijn, zijn normale sigaretten en ja.. moi ..
- Ben geen fan van tattoes en piercings mwah.. ligt eraan waar.. Ik hoef geen metaaldetector of iets dergelijks..
- Als je op seks uit bent dan heb je aan mij een slechte en als je arrogant bent... Tegen mij? Dan duw ik je zo de grond in totdat je gewoon.. lekker normaal bent tegen me
- Je mag in God geloven zodat je mij geen bepaalde geloof of iets gaat opdringen en geen jaloers gedoe bij mij aan komt zetten.. Dan kan ik je zo de deur laten zien...
- Ik hoef niet iemand met rood haar... of een beugel of een bril die hij altijd op heeft.. Een bril die hij af en toe op heeft kan ik nog wel tegen..
- En ja voor de rest.. Je moet wel een beetje sterk zijn.. Niet dat mocht ik je een duw geven dat je op de grond ligt te huilen als een klein kind.. En daarbij moet je me wel kunnen beschermen wanneer dat moet..
- Humor is wel een pre en een beetje lekker gestoord zijn.. Want ja.. Ik ben dat namelijk wel Je moet tegen onzin kunnen en tegen knuffelen etc... Aanhankelijk kan ik best wel zijn.. So...
- Mocht je me trouwens pijn doen dan doe ik het je dubbel zo hard terug.. Dus je bent gewaarschuwd mocht je je inlaten met me enne ja.. Denk wel dat dit ongeveer mijn eisen zijn.. Ik wil trouwens geen saai geval maar wel iemand met wie ik een goed gesprek kan voeren wanneer dat nodig is... En soms serieus... etc etc...
- En je moet een gezicht hebben waar ik langer naar kan kijken dan een paar minuten..
- Ook wat sexappeal zou fijn zijn.. En je moet een beetje goed kunnen kussen en ja.. Natuurlijk niet vies zijn van knuffelen.. Mmm. Knuffelen
Zoiets
Maar ideaal is ook weer zo saai he..