ik val op goed uitziende mannen (wasbordje, beetje breed etc), lekker stoer (hardcore, hiphop)
met een beschermd ego (mij en vriendinnen beschermen DUS dat ik me er ok echt veilig bij voel)
Met jou zul je bedoellen milfie pilfie van me
Geloof dat ik me maar beetje rustig moet houden, want ik flap er meer uit dan me lief is
Het is 2008. Vrouwen en mannen staan in theorie op gelijke hoogte. Vrouwen verdienen evenveel geld als mannen of zelfs meer. Vrouwen kunnen zichzelf beschermen door middel van het beoefenen van een vechtsport of het gebruik van een wapen (pepperspray) of de politie. Waarom zoek je medio 2008 dan naar een man die jou kan beschermen?
Vrouwen materialistisch ingesteld???
Ja, we houden van kleding en shoppen. (Het grootste gedeelte.)
Maar voor mij hoeft het niet persee een duur truitje van Prada te zijn, een leuk topje van de H&M is ook .
Ik hoef ook niet te rijden in een Spyker, of een andere dure auto.
Doe mij maar een klein afgeragd suzuki altootje.
Daarintegen:
Ik ken zooo veel mannen die geilen op de nieuwste apparatuur, de beste draaitafels, de duurste auto's flatscreens, enz enz.
Wat dat betreft vind ik mannen meer materialistisch ingesteld.
Als ik moest kiezen tussen een lekkere vent zonder geld of een Nerd met geld en status (bill gates BIJV) dan kies ik toch echt voor dat lekkere ventje
Waarom zijn vrouwen (meer dan mannen) zo materialistisch ingesteld?
liefde vind je helaas niet in de schappen...
Hou niet zo van die nergens op gebaseerde feitjes wat uiteindelijk gebaseerd is geweest op een mening van iemand! Zo kan ik ook wel ff beginnen!
Waarom zijn vrouwen (meer dan mannen) zo materialistisch ingesteld?
geld is gewoon lekker om te hebben
Dus kortom: niet alle vrouwen over 1 kam scheren
ooit n zwerver met n vrouw gezien
Dan heb je het topic niet goed doorgelezen. De meerderheid van de vrouwen valt op geld en status en de vrouwen die zeggen van niet die noemen zaken die ook verband hebben met geld en status
vrouwen vallen vooral op verzorgde mannen!!!!
maar jij wil zelfs het bed waarin we slapen
een status symbool noemen
vrouwen vallen vooral op verzorgde mannen!!!!
en dan maakt het geen flikker uit hoeveel geld ze hebben en tuulk is het lekker als de man waar je verliefd op wordt toevalleig ook nog eens geld blijkt te hebben
maar voor mij is het absoluut niet iets wat ik vraag tijdens een van mijn eerste dates
,,he heb jij geld anders wil ik je niet hoor!!??"
tuurlijk heeft iedereen zijn basis behoeften maar, maar jij wil zelfs het bed waarin we slapen
een status symbool noemen
Een groot aantal daklozen, hoewel in de meeste landen enkel een minderheid van de daklozen, lijdt aan alcoholisme, drugsverslaving of een mentale ziekte.
nee daar zit je als vrouw lekker op te wachten....