13437x bekeken
De andere dingen zijn veel belangrijker...
en dat bedoelde ik met het volgende ,
we willen gewoon een vent die zijn zaakjes goed op orde heeft
dat wijst namelijk op mentale rust en stabiliteit
wat niets met financieen te maken had, maar meer de achterliggende psychologie van een man die alles op orde heeft
hmmmmmmmm nu willen ze allemaal en en hmmmmmmmmmmmmmm het is ook nooit genoeg 
dat is wel zo die zijn er gewoon op uit, maar denk in een normale relatie ook al geeft men elkaar rust, dat het toch niet te bepalen valt. Ook al kan je nu gelukkig zijn op dit moment met wat je hebt en met wie je dit deeld. In de jaren kan dit allemaal veranderen. De oude bejaarde kan ook ineens al zijn geld vergokken en dan gaat de blondine messchien weg of zei wordt zelf rijk, als ze echt om hem zal geven, zal ze ook bij hem blijven. daarom blijf ik erbij dat je achteraf pas kan oordelen. Net als het strafrecht, er moet eerst wat gebeuren en dan kan men de sraf bepalen. Net zoals rampen, men doet er alles aan om het te verkomen. Als er een ramp gebeurd moeten we ook maar zien of het goed verloopt. Achteraf gaan mensen dan weer met elkaar praten hoe de ramp, of de daad totstand is gekomen en wat hiervan de gevolgen zijn. Hiervan leren ze dan weer. Dat is hoe het heel het leven gaat, ook met relaties, je kan dus pas achteraf zeggen hoe het uiteindelijk zo gelopen is. Van mijn ouders kan ik dit pas na 4 jaar zeggen, hoe het zo gelopen is. Dus ik denk toch dat je met andere argumenten moet aankomen om aan te geven hoezo je denkt dat iets verloopt op jouw manier. Net als de vrouwen hier, ze kunnen allemaal er nog zo mooi en arrogant uitzien, maar dat wil niet zeggen dat ze metteen rot van binnen zijn. Meestal zijn het ook mijn eerste gedachtes, omdat de maatschappij zo gegroeit is. Maar over voor oordelen kan altijd gediscusseerd worden.
Als je nu kijkt naar de Nederlandse statestieken, dan merk je nu dat beide mensen in een huishouden moeten werken om rond te komen(tenzij je een goede baan hebt, gefeliciteerd). Als die mensen gaan scheiden dan komt geld er echt wel bij kijken, omdat ze toch afhankelijk zijn om beide een beetje normaal te kunnen leven. Dan kijkt men ook niet meer naar of er iemand een geldwolf is of niet. Dan telt geld en spullen alleen. Mensen willen rondkomen en nog een beetje normaal leven. Het uitkleden van elkaar gebeurd meestal wel in de rechtzaal, omdat men er dan toch niet meer samen uitkomt. iedereen gunt elkaar het geluk, tenzij ze elkaar niet mogen of ruzie hebben. Maar je weet nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren dat blijft voor de meeste mensen toch een mystery.
En die rondborstige blondines dan met hun bejaarde miljardair als minnaar? Lijkt me dat je vanaf het begin al kunt voorspellen hoe de relatie zal verlopen.
dat is wel zo die zijn er gewoon op uit, maar denk in een normale relatie ook al geeft men elkaar rust, dat het toch niet te bepalen valt. Ook al kan je nu gelukkig zijn op dit moment met wat je hebt en met wie je dit deeld. In de jaren kan dit allemaal veranderen. De oude bejaarde kan ook ineens al zijn geld vergokken en dan gaat de blondine messchien weg of zei wordt zelf rijk, als ze echt om hem zal geven, zal ze ook bij hem blijven. daarom blijf ik erbij dat je achteraf pas kan oordelen. Net als het strafrecht, er moet eerst wat gebeuren en dan kan men de sraf bepalen. Net zoals rampen, men doet er alles aan om het te verkomen. Als er een ramp gebeurd moeten we ook maar zien of het goed verloopt. Achteraf gaan mensen dan weer met elkaar praten hoe de ramp, of de daad totstand is gekomen en wat hiervan de gevolgen zijn. Hiervan leren ze dan weer. Dat is hoe het heel het leven gaat, ook met relaties, je kan dus pas achteraf zeggen hoe het uiteindelijk zo gelopen is. Van mijn ouders kan ik dit pas na 4 jaar zeggen, hoe het zo gelopen is. Dus ik denk toch dat je met andere argumenten moet aankomen om aan te geven hoezo je denkt dat iets verloopt op jouw manier. Net als de vrouwen hier, ze kunnen allemaal er nog zo mooi en arrogant uitzien, maar dat wil niet zeggen dat ze metteen rot van binnen zijn. Meestal zijn het ook mijn eerste gedachtes, omdat de maatschappij zo gegroeit is. Maar over voor oordelen kan altijd gediscusseerd worden.
Nee, ik ben niet van mening dat dit voor iedereen geldt. Gelukkig zijn er nog mensen die de ander rust en geluk gunnen en daarom niet als een geldwolf de ander proberen leeg te plukken.
Als je nu kijkt naar de Nederlandse statestieken, dan merk je nu dat beide mensen in een huishouden moeten werken om rond te komen(tenzij je een goede baan hebt, gefeliciteerd). Als die mensen gaan scheiden dan komt geld er echt wel bij kijken, omdat ze toch afhankelijk zijn om beide een beetje normaal te kunnen leven. Dan kijkt men ook niet meer naar of er iemand een geldwolf is of niet. Dan telt geld en spullen alleen. Mensen willen rondkomen en nog een beetje normaal leven. Het uitkleden van elkaar gebeurd meestal wel in de rechtzaal, omdat men er dan toch niet meer samen uitkomt. iedereen gunt elkaar het geluk, tenzij ze elkaar niet mogen of ruzie hebben. Maar je weet nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren dat blijft voor de meeste mensen toch een mystery.
dus als ik een zwerver netjes maak en ik stuur hem met een bloemetje naar je huis, dan ga je alleen af op de klik?
nee want ik was het eerder al eens met
, we willen gewoon een vent die zijn zaakjes goed op orde heeft
je hoeft alleen niet veel geld te hebben...
Nee, we willen gewoon een vent die zijn zaakjes goed op orde heeft
Het wil nog niet zeggen als iemand zijn zaakjes op orde heeft dat deze stabiel is en mentale rust heeft. Dit heeft ook te maken met:
- Werk
- Werkdruk
- Karakter eigenschappen
Als je alleen afgaat op de de klik en bovenstaande dingen, dan kom je ook niet heel ver. Een kerol die zijn zaakjes op orde heeft met een stress volle baan is toch ook niet alles?
laatste aanpassing
Als je alleen afgaat op de de klik en bovenstaande dingen, dan kom je ook niet heel ver. Een kerol die zijn zaakjes op orde heeft met een stress volle baan!
Maar een baan die veel stress met zich meebrengt hoeft voor elk persoon als stressvol beschouwd te worden.
iedereen gaat er verschillend mee om.
ja maar hij is dan wel gewassen en heeft dan net een baan gevonden als kranten jongen, dan maakt het niet uit?
nou ik denk dat de gemiddelde man waar ik op zou vallen qua leeftijd geen krantenwijk heeft.. maar het maakt mij niet uit of hij bouwvakker of directeur is bij wijze van...
Maar een baan die veel stress met zich meebrengt hoeft voor elk persoon als stressvol beschouwd te worden.
iedereen gaat er verschillend mee om.
Je hebt deels gelijk. In de meeste gevallen als je jonger bent pak je dingen anders op, dan als je wat ouder wordt. De realiteid brengt met zich mee, hoe langer mensen een stress vollere baan bezitten, hoe meer deze op latere leeftijd psygische klachten en hier soms ook lichamelijke klachten van aan over houden.
In dit geval reageerd persoon A van in de 20
Dat jij misschien makkelijker met stress om kunt gaan, dat wil niet zeggen dat iemand anders hier geen klachten van kan overhouden. Als mensen op jouw werk, 8 uur op een dag, de oren van je hoofd zouden vragen en het werk stapeld zich ook daarbij nog eens op, dan wil ik jou wel zien na 1 jaar of ander half jaar.
Je hebt deels gelijk. In de meeste gevallen als je jonger bent pak je dingen anders op, dan als je wat ouder wordt. De realiteid brengt met zich mee, hoe langer mensen een stress vollere baan bezitten, hoe meer deze op latere leeftijd psygische klachten en hier soms ook lichamelijke klachten van aan over houden.
In dit geval reageerd persoon A van in de 20 anders dan persoon B van in de 30 bijvoorbeeld. Hoe ouder men wordt, hoe zwaarder soms de druk wordt. Het hoeft namelijk niet alleen dan nog maar de stress te zijn van het werk. Als mensen later een gezin beginnen, brengt dit ook vragen en zorgen mee, die belastend kunnen zijn voor de desbetreffende persoon.
hier ben ik het helemaal mee eens, 100%, alleen ook hier geld weer dat dat verschilt per persoon. en sommige mensen zijn totaal niet gevoelig voor stress.
Dat jij misschien makkelijker met stress om kunt gaan, dat wil niet zeggen dat iemand anders hier geen klachten van kan overhouden. Als mensen op jouw werk, 8 uur op een dag, de oren van je hoofd zouden vragen en het werk stapeld zich ook daarbij nog eens op, dan wil ik jou wel zien na 1 jaar of ander half jaar.
je vergeet alleen dat ik 3 jaar lang een Zeer stressvolle baan gehad heb, en dat ik een heleboel mensen de ziektewet in heb zien gaan omdat ze het niet aankonden.
verder heb je gelijk
alleen ook hier geld weer dat dat verschilt per persoon. en sommige mensen zijn totaal niet gevoelig voor stress.
we drinken nog wel eens een colaatje in de kroeg als we 60 zijn en nog 10 jaar moeten werken dankzij het nieuwe systeem dadelijk! Dan ben ik benieuwd of je nog zo denkt
je vergeet alleen dat ik 3 jaar lang een Zeer stressvolle baan gehad heb
Werkte je 40 uur per week? 5 dagen achter elkaar?
laatste aanpassing
nou ik denk dat de gemiddelde man waar ik op zou vallen qua leeftijd geen krantenwijk heeft.. maar het maakt mij niet uit of hij bouwvakker of directeur is bij wijze van...
dus ander voorbeeld, als iemand net uit de reclassering komt en deze ziet er verzorgt uit en heeft net zijn leven weer op orde en de klik is er, dan zit ie alleen nog met zijn krantewijk?
we drinken nog wel eens een colaatje in de kroeg als we 60 zijn en nog 10 jaar moeten werken dankzij het nieuwe systeem dadelijk! Dan ben ik benieuwd of je nog zo denkt
hahah daar ga ik je aan houden
ik hoop dat ik er dan nog niet aan onderdoor gegaan ben, maar dat zien we dan wel. Is een beetje lastig om nu te gaan voorspellen.
tja sorry maar ligt er dan wel een btj aan wat hij heeft uitgehaald he...
Als ik je berichten zo lees, denk ik dat als je een man zoekt wel kijkt naar zijn toekomstmogelijkheden. Niet naar het geld, maar wel naar het samen rond komen. Hoe je het dan ook went of keerd, daar komt zijn beroep bij kijken. Zelfs jij hebt daar keuzes in, je legt de vergelijking neer tussen een bouwvakker en directeur. Een krantewijk is te min? schoonmaker? blaadjesprikker?
Een krantewijk heeft geen status, een bouwvakker heeft wel status. In dit geval kijk je dus ook naar de status van een man.
Alleen vraag 3 blijft bij mij nog een raadsel, matrealistisch ingesteld ja of nee?
Uitspraak van DonTony op vrijdag 18 april 2008 om 20:56:
maar wij mannen worden gewoon vaak lichamelijk verleid
ik denk dat de meeste mannen dat niet zo heel erg vinden
Uitspraak van DonTony op vrijdag 18 april 2008 om 20:56:
en zijn meer materialistisch ingesteld,
nou ja ik dus niet....
nee denk ook niet dat meeste mannen dat erg vinden.
maar aan de andere kant hebben vrouwen dus wel een mooie reden om misbruik te maken van de situatie
ik ben helemaal niet materialistisch koop alles zelf en het maakt me niets uit hoeveel mijn vriend verdiend wel zal ik er 3 x overnadenken als hij flink in de schulden zou zitten(ligt er natuurlijk aan wat voor schulden studieschuld bijvoorbeeld telt niet mee)als hij 10 000 schuld ofzo heeft en in de schuldsanering zit zou ik het niet doen!
of andersom
inderdaad pieperts zijn het
Zo hoort het ook 
Omdat vrouwen er gewoon goed uit horen te zien.. ennuh zich dan ook een stuk vrolijker voelen, dus dat is weer fijn voor de man
.
Maar uhmm..
Ik heb liever niet dat mijn vent ALLES betaald
kijk misschien wel meer dan ik..
Maar ik hoef niet teveel financieel afhankelijk van hem te zijn 
Maar hij mag af en toe zeker wel wat betalen ja
Omdat vrouwen er gewoon goed uit horen te zien.. ennuh zich dan ook een stuk vrolijker voelen, dus dat is weer fijn voor de man
Maar uhmm..
Ik heb liever niet dat mijn vent ALLES betaald
Maar hij mag af en toe zeker wel wat betalen ja
Gewoon zorgen dat je als vrouw ten alle tijden economisch zelfstandig bent, , want je kan wel denken dat dat geld van die andere jou leventje veeel leuker maakt maar de afhankelijkheid kan je in een vreemde machtsverhouding plaatsen waarin je je niet echt happy bijvoelt....
Scheiden doet lijden en aangezien , 3 van de 5 relaties kapot gaan..maak maar even t optelsommetje...
Val niet op iemands geld of status, val op humor, zelfstandigheid, relativeringsvermogen en die enen speld in de hooiberg die t woord: Trouw ,nog kan spellen !
Uiterlijk brengt ons samen , en innerlijk houd ons bijelkaar!
Scheiden doet lijden en aangezien , 3 van de 5 relaties kapot gaan..maak maar even t optelsommetje...
Val niet op iemands geld of status, val op humor, zelfstandigheid, relativeringsvermogen en die enen speld in de hooiberg die t woord: Trouw ,nog kan spellen !
Uiterlijk brengt ons samen , en innerlijk houd ons bijelkaar!

![[img width=300 height=222]https://album.partyflock.nl/33494509.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/33494509.jpg)