Partyflock

Forumonderwerp · 998182
1 volger · 24793x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 23 februari 2008 om 21:00
Waarschuw beheerder
Flockers...was het wat vanaaf @ Jaarbeurs Utrecht??
Trance Energy...15 jaar!!

Let me hear your story,s about this event!!!
...:D...of :(
Waarschuw beheerder
Vond der niet zo heel veel aan:(

Waarschuw beheerder
donateur
Wat me wel opviel...

Kom op mensen, pluchen beenwarmers zijn echt al 8 jaar niet meer hip

Waarschuw beheerder
jammer,jammer,jammer zo een line up en dan zo een matig feest neerzetten. Ik ben een onwijze trance liefhebber, maar vond ut egg tegen vallen. Vooral Tiesto:S hij kreeg het voor elkaar om binnen een half uur de zaal leeg te laten lopen:S. Alleen Marco v vond ik Top en ferry was ook aardig. De hele aaf bijna geen trance gehoort, veel beukplaten zonder gevoel of emotie. Alleen de intro's waren wel vet, vooral die bij Tiesto met die hardcore plaat erdoorheen en advance;). En dan de aankleding, vond ik ook matig, vooral die future stage leek net een schuur.:S .

Al met al had ik meer verw8 van een feest waar ik met het hele jaar op had verheugt en met zo een line up:S.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 20:57:

Viel mij dit jaar juist errug mee:P Tword al minder.
Waarschuw beheerder
Wat ik trouwens opmerkelijk vond, was het reclamebord van DanceValley bij de uitgang (maar nog wel binnen in de Jaarbeurs) !

Hoe hebben die gasten van UDC dat voor elkaar gekregen ? Want ik ga er niet vanuit dat ID-T, zomaar reclame laat maken voor hun "concurrent" Mysteryland ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 24 februari 2008 om 20:40:
Mijn foto's van vrijdag en gisteren

Zoals als altijd weer helemaal top was echt geweldig je weer gezien te hebben.
Ik hoop voor dat je naar Amerika vliegt je nog te zien op een of ander feest.
Wil wel afscheid van je kunnen nemen uiteraard :) Oh en veel plezier met het fotoboek het is je gegund.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 20:45:
Uitspraak van LaNaat op zondag 24 februari 2008 om 20:37:
weinig crappy figuren gezien die compleet naar de hel waren

die heb ik genoeg gezien

Ik heb deze keer ook niet veel rondgelopen, daar kan t aan liggen...
Waarschuw beheerder
donateur

Dat is toch juist mooi dat het in andere landen wel in is. Misschien wordt het tijd dat het weer hip wordt :9

Vind het juist gaaf om te zien hoe mensen zich heerlijk alternatief kleden voor dancefeesten. Zal ik ook maar weer eens mn reflecterende broek uit de kast halen 8)
Waarschuw beheerder
Vooral Tiesto:S hij kreeg het voor elkaar om binnen een half uur de zaal leeg te laten lopen:S

Ik dacht t niet , tegen drieen (dus hij was een uur bezig) kon je de main niet eens in of uit zo vol was het er. Pas om halfvijf (einde van zijn set dus) liep het behoorlijk leeg ......
Waarschuw beheerder
Leuk feest goed opgezet zoals altyd, alleen dat one way blijft altyd een beetje jammer maargoed....

O ja eeehmz Mike S ? ik weet niet of die kerel altyd zo belabberd draait, maar zo ja wil iemand hem er dan van weerhouden dat hij ooit nog achter de draaitafels gaat staan, jezus wat een aanfluiting, als iemand op TE staat verwacht ik toch minimaal dat deze mensen kunnen beatmatchen... maargoed misschien had ie een offday

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HEIKster™ op zondag 24 februari 2008 om 21:18:
Dat is toch juist mooi dat het in andere landen wel in is. Misschien wordt het tijd dat het weer hip wordt

mooi?

gast, heb je geen smaak ofzo...
Het ziet er goedkoop, raar en superordinair uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 20:06:
Idd, dat schijnen sommige mensen hier echt niet te snappen.

Jullie met je kut hokjes....ben toch eens wat openminded! Trance is veel breder dan alleen maar "zweefplaatjes".

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 20:06:
Cosmic Gate

Ik weet niet of je ze vorig jaar gezien hebt...in hun set zat alles, trance, techtrance, electro, house, noem maar op...dus snap niet waarom je hun dan in de line-up van volgend jaar zet als ze niet alleen maar "zweefplaatjes" draaien.

Artiest Maddox
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op zondag 24 februari 2008 om 21:38:
en toch eens wat openminded! Trance is veel breder dan alleen maar "zweefplaatjes".

:roflol:

Waarschuw beheerder
hebnet ff dat setje van marksherry geluisterd

Bullet in the gun :respect:

doet me echt aan de vroegere trance denken :o Iemand nog brute setjes van paar jaar terug ?

Waarschuw beheerder
Leuke livesetjes hoor.. :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RAY990 op zondag 24 februari 2008 om 02:13:
Let me hear your story,s about this event!!!

komt ie ;)

vond dat er wel wat weinig echte lekkere zweeftrance werd gedraaid, maar gelukkig kan ik ook prima los op techtrance :D kon bij binnenkomst nog net een stukje ferry meepakken: lekkere binnenkomer!

verder was het wel vreselijk jammer dat de future stage zo mager was aangekleed en het geluid echt slecht en zacht was. want er werd zo goed gedraaid!!!! damn: john o callaghan (lekker setje - en afsluiten met big sky - jaaaa!), sean tyas (wat ging die man los achter zn draaitafels, prachtig), airbase: allemaal toppers hoor :bounce: heb helemaal geen spijt dat ik tiesto gemist heb :D

en in de hardstage: rank 1 & ernesto vs bastian: dak ging er echt af! erg koel ook dat superstring werd gedraaid :cheer:

afgesloten in de main met mark sherry: ik dacht dat ik moe was en echt niet meer kon, maar ja: stilstaan was gewoon niet mogelijk. heb tot aan de laatste seconde toe staan springen.

oftwel: ik vond trance energy meer dan geslaagd. je kan zeiken over vele dingen, maar uiteindelijk heb ik 8 uur lang staan dansen en springen en dat zegt toch eigenlijk meer dan genoeg ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 24 februari 2008 om 16:50:
Ik vind het echt schande als je ziet waar we met z'n allen heen gaan met de trance. Als ik aan trance denk dan wil ik graag lekkere zweefplaten horen met een lekkere vocaal erbij en opgebouwd zien naar een dikke climax dat is echte trance. Maar die hoor ik altijd tijden niet meer. De hedendaagse dj's verzanden alleen maar in het droppen en produceren van zoveel mogelijk techtrancers. Als je kijkt naar de tracklist van vannacht is 50% techtrance wat de klok slaat. Dat wil je toch niet horen op TE. Vandaar dat je ook zoveel mensen hoort spreken van een tegenvallende editie. Op TE hoor je Menno,Above And Beyond, Aly and Fila en Armin te hebben. Dat zijn dj's die niet hun hele set vol droppen met dat soort trancers. Ook al heeft Armin er ook wel eens een handje van. Maar op deze manier gaat de '' echte'' trance langzaam dood.

Wat ben jij een zeikwijf zeg...de zogenaamde "echte" trance...hou toch op, weet je wat het is..de echte trance evolueert met de dag, en het blijft echte trance, want ik heb genoeg platen gehoord met een qlimax...misschien dat je tere oortjes de harde bass niet aan konden, maar dat is jou probleem. Er zijn genoeg mensen die een fantastische nacht hebben gehad, en deze mensen kwamen voor de trance!!! En ze hebben gekregen waarvoor ze kwamen, dus als je het niet eens bent met wat er gedraaid wordt jongen, dan kom je volgend jaar toch niet....of nog beter, misschien moet je een andere muziekstijl gaan uitzoeken waar je meer verstand van hebt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op zondag 24 februari 2008 om 21:38:
Ik weet niet of je ze vorig jaar gezien hebt...in hun set zat alles, trance, techtrance, electro, house, noem maar op...dus snap niet waarom je hun dan in de line-up van volgend jaar zet als ze niet alleen maar "zweefplaatjes" draaien.

ja vond dat dus oook bagger. is het 4u krijg je ineens electro om je oren:S
Waarschuw beheerder
Ik heb me prima geamuseerd. Ik ben het eens met de opmerkingen over aankleding, daar hadden ze echt meer werk van mogen maken en zeker van de geluidskwaliteit op de Future Stage, dat was echt ID&T onwaardig.

K&A waren lekker aan het draaien.
Daarna Ferry, die draaide een prima set met een paar echt leuke platen bijv Anticipation.
Daarna JoC, draaide goed maja geluid was erg slecht dus na 1/2 uurtje maar gegaan.
Tiesto op main. Ik had me echt niets voorgesteld van Tiesto. Maar dit viel echt 100% mee, typische Tiesto sound met leuk afwisselend nieuwe en oude tracks. Had niet verwacht dat ik 2,5 uur zou kunnen uitzingen bij Tiesto, maar dat was dus wel het geval.
Als laatste Joop meegepakt, jammer dat de bassen de hoge tone een beetje overstemde op hardstage aan de andere kant het is hardstage...Prima set van Joop, zelfs om 6:45 nog van tijd tot tijd melodietjes..kortom errug leuk feestje.

Trouwens ook veel mensen ontmoet die ik via Internet en forums heb leren kennen.

Kortom leuk feest, slecht geluid&aankleding future stage.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Ik heb de eerste 3 video's online:

Kyau & Albert @ Mainstage
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-6468994366491493468&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-5385655942520478184&hl=nl}
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=7109654043211230264&hl=nl}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 21:40:
:roflol:

Vertel...wat zit je dwars?
Waarschuw beheerder
Dit jaar was het echt gewoon waardeloos...niet normaal gewoon...maarja....dan ben je gelijk weer een zeikerd....gewoon tyfus duur...tyfus drukte en ga maar door...
Waarschuw beheerder
Top feest, zeer goed vermaakt! niets op aan te merken!
Waarschuw beheerder

hahah ga jij je ff druk maken om andere

boeie!

was geweldig! tiesto was echt super :respect: marco v ook..eigenlijk de hele avond prima naar me zin gehad. wil weer terug!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie was de flock fotograaf @ trance energy dan ?
Waarschuw beheerder
als je toch over fotograven begint, wie was die fotograaf bij het begin!!!!van welke site??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 24 februari 2008 om 22:10:
Dit jaar was het echt gewoon waardeloos...niet normaal gewoon...maarja....dan ben je gelijk weer een zeikerd....gewoon tyfus duur...tyfus drukte en ga maar door...

Tyfus druk? ik heb overal prima de ruimte gehad hoor. Bij de barren hoefde je ook nauwelijks te wachten.

en duur? tja, als ik eens in de zoveel tijd naar een feest ga dan mag t best wat kosten. En 2,50 voor een biertje vind ik dan nog wel meevallen als je bedenkt dat het in je lokale kroeg 2 euro kost.

Ik vond de wat stevigere sound juist wel prettig. merkte dat mijn aandacht in de wat langere breaks toch wat afnam.

Dit was mijn 6de x TE en hij komt toch wel in de top3.

Aankleding was idd wat karig. Zeker op een 15de editie zou je meer verwachten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 22:36:
Aankleding was idd wat karig. Zeker op een 15de editie zou je meer verwachten.

Vond de aankleding in 2004 goed, met het hele plafond dat was meegenomen.

Zo leek de zaal nog groter.
Waarschuw beheerder
absoluut een topfeest, de helden waren voor mij Kyau & Albert , Ferry Corsten, Marco V, Tiesto en Rank 1.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op zondag 24 februari 2008 om 22:10:
Vertel...wat zit je dwars?

Dat binnenkort alweer het laatste optreden van de Spice Girls is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 22:42:
Dat binnenkort alweer het laatste optreden van de Spice Girls is...

:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Geweldige party! Was mijn eerste TE, en toch zeker niet mijn laatse:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stardust (k) op zondag 24 februari 2008 om 22:19:
hahah ga jij je ff druk maken om andere

ik maak me niet druk, ik lach me eigen de tandjes om die aftandse dingen...
Waarschuw beheerder
de opening van Ferry Corsten met die oerknallen oa en dan die heerlijke track waar mee hij opende:

{ongeldige bron voor embed: http://video.google.com/videoplay?docid=4806681816384612332}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 24 februari 2008 om 20:12:
Darom staat dat kind bij mij dus op ignore... scheelt me een hoop spelletjes mens-erger-je-niet

:respect:....

Als je sommige reacties leest denk je echt.....%$^$^^%&^&%

@ Jordy..Nice pics.. ziet er weer goed uit ;)..
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk feest, veel dj's kunnen horen. Heerlijk publiek!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaja op naar InQontrol dan maar ^_^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 februari 2008 om 23:26:
@ Jordy..Nice pics.. ziet er weer goed uit

dank je wel kerel ;)

veel foto's kwamen er inderdaad goed uit, heb ook veel moeten verwijderen, maar ben mn nieuwe camera nog aan het uitproberen, volgende feessie zullen de foto's beter zijn, hoop ik :P

jammer dat we elkaar niet gezien hebben gisteren :(

volgende feest dan maar weer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 24 februari 2008 om 23:56:
jammer dat we elkaar niet gezien hebben gisteren

ja zeg dat wel :(.. ik zag je lopen maar was je bijna drect kwijt :$.. heb je de hele set van tijs niet meegemaakt???

Next Time ;).. komt goed :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 00:01:
ik zag je lopen maar was je bijna drect kwijt .. heb je de hele set van tijs niet meegemaakt???

je zag me lopen maar je was me gelijk kwijt?
ja ik viel op door die witte hoed met de Amerikaanse vlag erop.

ik heb de gehele set van Tijs meegemaakt, ik stond alleen even op een andere plek. heb vette video's gemaakt van Tijs zn set :kwijl:

Nee Tiesto wilde ik voor geen goud missen en wat een set draaide hij :kwijl:
Waarschuw beheerder
Heerlijk feestje is het geweest, volgend jaar wederom. Hardstage was stuk minder dan afgelopen jaar.
Maargoed dat mag de pret niet drukken.
Voornamelijk op main geweest, en heerlijk van tiësto kunnen genieten, daarnaast nog ff in het vage club gedeelte geweest, maar dat was 3x niks. Goeie editie dit jaar wederom, en heb het naar me zin gehad,

En o wat heerlijk die intro van tiësto ik sta gewoon te genieten met die keiharde hardcore ertussen :D Geniaal Echt :respect: Ben ook toen onwijs los gegaan, en daarna in Tiësto's set onaangebroken verder gegaan.

Heerlijk, Mooi feestje, Tot volgend jaar!

Ps: ik ben op de foto gezet door 1 of andere fotograaf, kreeg een kaartje zoals normaal met daarop:

poslouchei.net
metdaaronder een plaatje met een vrouwelijkedj, en op achterkant reclame voor Technomasters: showtek, spaceDjz, svenWittekind, Agent.

Alleen dat adres doet het niet, wie heeft het zelfde probleem of weet het goeie adres..

Edit: Heb net ff zitte google. maar dit is het adres van die fotograaf, http://www.poslouchej.net/ foto's staan volgens mijn wete nog nie online, tot zover ik gezien heb..
(is tsjechiesche website)

alvast bedankt..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 25 februari 2008 om 00:04:
je zag me lopen maar je was me gelijk kwijt?
ja ik viel op door die witte hoed met de Amerikaanse vlag erop.

ik heb de gehele set van Tijs meegemaakt, ik stond alleen even op een andere plek. heb vette video's gemaakt van Tijs zn set

Nee Tiesto wilde ik voor geen goud missen en wat een set draaide hij

leek me ook sterk dat je weg was hahaha.. ja je stond te praten met iemand, ben toen even naar het toilet geweest en was toen die muts kwijt :$.. Sorry :S
Waarschuw beheerder
Vond het weer helemaal top. natuurlijk zijn sommige dingen beter/slechter dan andere jaren, maar boeiend! 9 uur uit mn dak!!! :respect: to ID&T en de DJ's!!

grappig om mensen te herkennen van PF hier. En de buitenlandse partytoeristen waren er ook zo uit te pikken (pluche beenwarmers oa;)), 1 op de 5 volgens ID&T... WOW! TE rules!

I LIKE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 25 februari 2008 om 00:04:
Nee Tiesto wilde ik voor geen goud missen en wat een set draaide hij

was echt een heerlijke set :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 00:05:
leek me ook sterk dat je weg was hahaha

hehehe :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 00:05:
ja je stond te praten met iemand, ben toen even naar het toilet geweest en was toen die muts kwijt .. Sorry

weet je nog waar dat precies was, dat ik stond te praten met diegene?
want ik was op meerdere plekken te vinden vooraan en met mensen ff aan het praten tussen het genieten door.

komt goed. volgende feest is voor mij in Eindhoven: XFM Xnergy en dan 2 weken daarna Black Hole Label Night in Heerhugowaard, daarna even voor 9 dagen naar de VS om Maryliz weer te zien, daarna Armin Only.

Een van de 3 feesten toevallig ook in de planning? zo ja, dan gaan we gezellig ff een :bier: drinken :D
Komt goed (y)
Waarschuw beheerder
Mensen een poll :P

Ferry Corsten de nieuwe resident van Trance Energy?

eens - oneens

EEEEEEEEENS natuurlijk! WAT EEN HELD :D pure trance :D :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zodan! Nu komt mijn geweldige commentaar op dit feest.

Het is heel spijtig om te zeggen maar ik moet AvbFan gelijk geven met zijn eerste commentaar.

Dit had NIETS maar dan ook NIETS met echte trance te maken.
Iedereen die lult over de evolutie van trance heeft ook werkelijk geen verstand van wat hij/zij zegt.

Kijk even naar de afgelopen cd's van Armin en Tiësto. Dat is echte Trance wat de klok slaat, heerlijk gewoon. 1 en al Juweeltjes.

En vannacht alleen maar rag herrie.
Mijn vader stond met zijn armen over elkaar te wachten tot er eindelijk iets leuks kwam. De enigen die uit hun dak gingen (bij ons in de buurt) waren de buitenlandse feestvierders.

Kyau en Albert waren wel okee. Ferry was me op Full on Ferry vreselijk tegen gevallen maar draaide redelijk trancy. We zijn naar de High stage gegaan en daar hebben we ons het meeste vermaakt bij Alex Morph en Nic Chagall. Wel stond de bass erg dof en hard. Daar werd kennelijk wel echte trance gedraaid.

Mensen, sorry dat ik jullie plaats heb ingenomen in de mainstage bij Tiësto. Ik wou dat het mij overkomen was dat ik niet naar binnen mocht, dan had ik niks van de anderen gemist. En ik ben een ware Tiësto fan, dat weet iedereen die mij kent hier.

Lucky for me was dat ik Vrijdag in de Escape beter heb genoten.

Ik vond het veel te druk, te warm. Drinken was wel okee. Viel me ook direct op dat het duurder was geworden. Net zoals het parkeren trouwens, daar hoor je niemand over.
Maar! Positief, een broodje kroket was 1 munt. Dat is elders toch wel 2 munten. En positief is dat de munten ook te breken zijn.

Volgend jaar ga ik er niet meer heen als dit soort artiesten draaien. Indd, wat AvbFan zegt, Above and Beyond, heerlijk. Armin, super. Tiësto moet gewoon lekker in de HMH draaien dan is hij op zijn best en is het breezer publiek er ook niet bij.

Ik was 1 van de velen die hooptte op een zweef avondje. Trance betekend toch echt: "In trance zijn". Kennelijk begrijpen een hele hoop mensen dat begrip niet. Raggen is toch ook trance? :P neuh.

Ik kan me niet openstellen voor techtrance, never nooit.

Sta open en beleef gaat ook niet voor mij op, sorry bloesem.

Ik sta open voor alles en iedereen maar dit was echt hardtrance vs Techno met af en toe een trance plaat tussendoor.

Hoogte punt van Tiësto was Utah Saints. Tof dat ik toch nog een hoogte puntje had daar :P

Over 2 kleine maandjes naar Armin van Buuren, god wat kijk ik daar naar uit!! :P

Nou, kom maar op met jullie commentaar :lol: (k)