| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 23 februari 2008 om 21:00 |
ik was meteen doof
Ik zou 't de DJ's zelf eens vragen. het feit dat deze editie dik VIJF weken voor dato was uitverkocht zegt denk ik wel genoed
Ik verwacht zelfs dat het volgend jaar NOG eerder uitverkocht gaat. Omdat het voor heel veel mensen juist WEL aan alle verwachtingen voldeed
oh enne... zoooo blij dat ik AvBfan op ignore heb staan
Ik ga me d'r bijna iets bij kunnen voorstellen. Tja ik respecteer zijn mening hoor maar hij is zo vaak ZO negatief
Daar is maar 1 man verantwoordelijk voor: Tiesto. Dat heeft niks te maken met het feit dat muziekstroming opeens zo populair is.
jammer dat er steeds minder echte trance gedraaid wordt op TE, 2 jaar geleden was het echt nog een vet feest, vorig jaar al minder en dit zet zich door. al die electro/tech/house invloeden zit ik niet op te wachten.
Ik had jou toch iets intelligenter verwacht. Als Tiesto volgend jaar niet op TE staat dat is het pas 1 week van te voren uitverkocht.
Ik had jou toch iets intelligenter verwacht
En mensen die op negeer zetten bestaan voor mij niet meer. Dan vind ik zo waanzinnig triest. En zeker als mensen dan wel opmerkingen gaan maken zonder dat ze mijn reacties kunnen lezen. Daar heeft onze heilige bloesem nog wel eens last van.
Wees gerust Ik geniet van het leven. Ik hou ervan om een beetje te stoken. Ik denk als je me in het echt zou tegen komen dan zou je achter slaan als ik zeg dat ik AVB FAN ben
Ik had jou toch iets intelligenter verwacht.
Als Tiesto volgend jaar niet op TE staat dat is het pas 1 week van te voren uitverkocht.
Ik begrijp nu pas dat je er niet eens was gisteren
op dit feestje werd wel die trance gedraaid, en het was vol en ieder1 ging uit zn dak: https://partyflock.nl/party/89194:Intuition
Ik begrijp nu pas dat je er niet eens was gisterenWaar de FUCK heb je het over dan?
Waar de FUCK heb je het over dan?
Man rot op met je gezeik hier. Laat de mensen met rust. Zie je nou niet dat niemand je meer kan luchten of zien.
Meer als de helft van de mensen hier hebben je op ignore staan!!! Ik niet want ik wil gewoon lezen wat mensen typen maar jij slaat echt alles vriend.
Ik hou ervan om een beetje te stoken zeg je?? GET A LIFE MAN. Was is de kick dan? Heb je zelf geen leven,geen vrienden? Je vergalt de boel keer op keer hier met je gezeik over van alles. Dat vind jij dus leuk??? Nou hiep hiep hoera. Wees er blij mee FUCKING LOSER!!!!!!
Nu lach je acher je schermpje he want daar zit je lekker veilig en kun je lachen. Wacht maar jongen, jij komt jezelf nog wel een gruwelijk hard tegen!!!!!
probeer nog een keer....setje van tiesto ergens?..of niet te krijgen?
op dit feestje werd wel die trance gedraaid, en het was vol en ieder1 ging uit zn dak: https://partyflock.nl/party/89194:Intuition
Marcel stond er toch gewoon weer gisteren? Heeft die dan zoveel anders gedraaid? En vergelijk een Schulz maar eens met een Marco V Vorig jaar werd er op de Main ook divers gedraaid. Nu weer.
Lasers vond ik ook slecht,
Op TE hoor je Menno,Above And Beyond, Aly and Fila en Armin te hebben. Dat zijn dj's die niet hun hele set vol droppen met dat soort trancers.
Die 4 bonnen voor een tientje heeft TE al jaren.
Deze line up is vele malen beter dan die van gister op TE.
Dat begrijp ik dan weer niet he.. Ik heb zelden beter lichtwerk gezien dan gister? In ieder geval heel gevarieerd. Het scherm achter de DJ was super. niet vooruitstrevend of zo, maar qua licht en lasers viel het mij echt heel erg op, vooral tijdens het begin van de avond eigenlijk..
Ik had zelf eigenlijk gehoopt op een lasershow ala qlimax
En gezien de reacties heb ik een juiste keuze gemaakt en 70 euro in me zak gehouden.
Ferry draaide echt een ijzersterke set in mijn ogen. Ik heb echt genoten van zijn set.