| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 23 februari 2008 om 21:00 |
denk dat je vernieuwend moet zijn
En Sander van Doorn is absoluut vernieuwend
Dus wat dat betreft zal hij zeker een nieuwe Tiesto kunnen worden.
WIL TERUG!!!!! ALweer een week geleden dat we in de escape waren !!!
Ontbijt....... rond 08.30 zondag...?
de set is niet uitgezonden![]()
dus zal niet beschikbaar komen
de set is niet uitgezonden
Dus nu hopen dat een of andere handige jongen van de crew zijn laptopje heeft aangesloten op een lineout en het ff gaat releasen
ja jammer dat die andere setjes niet "schoon" te krijgen zijn ook..
welke sets bedoel je?
want er zijn een aantal wel beschikbaar.
Trance hoort gewoon massaal te zijnen een jaar wachten vind ik persoonlijk veel te lang.
de set is niet uitgezonden![]()
dus zal niet beschikbaar komen
Dus nu hopen dat een of andere handige jongen van de crew zijn laptopje heeft aangesloten op een lineout en het ff gaat releasen
Leuk verslag alleen die nieuwe Tiesto??? Denk niet dat er nog iemand het gaat halen bij de populairiteit van Tiesto.
Vond hem redelijk draaien, ferry en marco v zeker beter. Vind dat je in je verslag daar nogal snel overheen fietst. Verder goed verslag?
ps: Gefeliciteerd Thijs-Beatz!
Geef dan meer van dit soort grote trance feesten. Trance hoort gewoon massaal te zijn en een jaar wachten vind ik persoonlijk veel te lang.
Doe anders een soort Innercity concept in Mei. Trance, Hardtrance, Techtrance, Techno, Progessive, House/Electro
Ik snap ook niet dat geen enkele organisatie op dit succes inspeelt. TE was zo snel uitverkocht en het leek wel voller dan normaal.
Geef dan meer van dit soort grote trance feesten. Trance hoort gewoon massaal te zijnen een jaar wachten vind ik persoonlijk veel te lang.
tja wil je het niet te lang maken dan kan je niet alles en iedereen uitvoerig beschrijven heEn het blijft natuurlijk een gekleurde weergave van de nacht
Ook (nog een keer) namens mij
Fabulous eind november!
Een jaar ???
Over 7 weken Armin Only !! En wederom in de jaarbeurs ipv dat duffe Ahoy. Als dat geen echte Trance is weet ik het niet meer ....
Sensation White ???? Tja... de laaste jaren beetje andere muziek, ik was er in 2007 maar toch wel beetje andere muziek (electro / house) dan op de 2005 editie .... dus dat kun je idd geen echt trance feest meer noemen....
Maar misschien gaan ze wel weer net als voor 2003 twee TE edities per jaar houden wegens de toegenomen belangstelling ....laatste aanpassing 29 februari 2008 20:38
+1
Lijkt me wel gek als je op zo'n dag jarig bent.
Over 7 weken Armin Only !!
Fabulous eind november
Tja Armin is een goede DJ, maar een hele avond Armin voor meer dan 40 Euro vind ik teveel van het goede. Ik hoor liever meer DJ's en nieuw talent dan 1 enkele DJ dus dat vind ik nou niet echt vergelijkbaar.
Ik snap ook niet dat geen enkele organisatie op dit succes inspeelt. TE was zo snel uitverkocht en het leek wel voller dan normaal.
Geef dan meer van dit soort grote trance feesten. Trance hoort gewoon massaal te zijn en een jaar wachten vind ik persoonlijk veel te lang.
Tsja van mij hoeft het allemaal niet zo massaal, er zijn de komende tijd genoeg andere leuke trancefeesten
k denk het niet. maar hoop doet leven he
zitten nog wat i.d.'s in, ik zat er ook al aan te denken
Ontbreken nog 2 tracks:
En ik denk dat die bootleg van Utah Saints nergens te vinden is....
Evenals de mashup van joop
Hmmmzzz.... dan wordt het lastig inderdaad... Was misschien weer leuk geweest. Kan jij Tijs anders bellen voor die trackjes?
Kan jij Tijs anders bellen voor die trackjes?