| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 23 februari 2008 om 21:00 |
Johan Gielen
hoe hij nu is weet ik ook niet ,heb die al tijd nie meer gehoord
Fotoserie 1
Fotoserie 2
Report
Enjoy!laatste aanpassing 28 februari 2008 00:10
Dat smoesje ga ik ook gebruiken Thnx
Report
Uitspraak van hadi op woensdag 27 februari 2008 om 22:33:
Daar willen we zeker een herhaling van!!!!!! Maar wel een paar uurtjes langer dan!!!
Ja dat zou zeker weten VET zijn!!!
Ik hoop wel dat dan het geluid niet zo hard staat als vorig jaar.
Damn, die bass oa stond veels te hard. Trilde nog na toen ik thuiskwam
Wij staan er voor de verandering ook is bij
zolang we maar kunnen aftellen naar iets
verslag van Partyscene
Via een wat vlak en rustig setje van Marco V (helaas geen oude klappers)
Volgens mij heb ik False Light toch zeker voorbij horen komen hoor, bij de set van meneer V
heeft Stevanovic geschreven .. geeft ook precies mijn indruk weer van deze avond
nou lekker dan, kan de video in zn geheel weer opnieuw gaan uppen.
krijg net de melding van Google dat het mislukt is
Helaas bood het vervolg wat minder spannends. De echte Tïesto-klappers hebben we helaas moeten missen.
Even een verslag van Partyscene over TE:
! Een reporter hoort altijd graag dat men zich herkent in zijn verslag van de nacht![]()
Een reporter hoort altijd graag dat men zich herkent in zijn verslag van de nacht
. Maar was het zaterdag niet een edit ofzo?
Haha, enige technotrack die gedraaid is geloof ik, maar erg vet blijft ie. Maar was het zaterdag niet een edit ofzo? Hij klonk een beetje vaag..
Hoe heet die andere bekende track van K.D. Smith ook alweer?
Heb je de originele release? Andere kant van dat vinyltje is ook super bruut. Bijna alles van Kay D wel trouwens.
Het einde van de set van Tïesto was helaas voor een flinke groep mensen het sein om maar meteen naar huis te gaan, en daarmee vraag ik me af of het wel zo’n goede zet was om hem te boeken. Tïesto is natuurlijk een topper maar trekt misschien wel een ander publiek aan, wat daarna dus meteen de uitgang opzoekt. Het gevolg hiervan was dat Sander van Doorn voor een veel te lege zaal stond waar de sfeer ver te bekennen was. Ook in de High Contrast / Hardstage en Future Stage was men vooral druk bezig met stil staan ondanks prima platen van Ernesto vs. Bastian en Airbase. Dit gebrek aan sfeer heb ik vorig jaar toch een stuk minder gezien.
Misschien wat minder toegankelijk voor de grote massa maar volgens de kenners wordt hij de nieuwe Tïesto.
Het gevolg hiervan was dat Sander van Doorn voor een veel te lege zaal stond
Denk niet dat er nog iemand het gaat halen bij de populairiteit van Tiesto.
Ik denk ook niet dat ie dat bedoelt marco......
moet ook eerlijk bekennen, dat ik hem ook op de verkeerde plek vond staan..hij had ook voor Ferry Corsten en Marco V en Tiesto moeten draaien, niet erna!