Partyflock

Forumonderwerp · 997476
2 volgers · 40155x bekeken
Waarschuw beheerder
Het Europees kampioenschap voetbal 2008 vindt van 7 tot en met 29 juni plaats in Zwitserland en Oostenrijk. Na het EK 2000, dat werd gehouden in Nederland en België, zal dit de tweede keer zijn dat een EK door twee landen gezamenlijk wordt georganiseerd.

Nederland heeft zich gelukkig kunnen plaatsen maar zijn wel in de groep 'des doods' ingedeeld, namelijk in groep C:

* Nederland
* Frankrijk
* Italie
* Roemenie

De eerste wedstrijd van Nederland vindt plaats op 9 juni tegen Italie in Stade de Suisse... gelijk een dikke kraker dus :D

De andere landen:

Groep A:

* Zwitserland
* Portugal
* Turkije
* Tsjechie

Groep B:

* Oostenrijk
* Kroatie
* Duitsland
* Polen

Groep D:

* Griekenland
* Spanje
* Zweden
* Rusland

De laatste nieuwtjes, meningen etc.. kunnen hier allemaal vermeld worden :)

Mijn droomfinale: Zwitserland - Nederland :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SoulSearcher op zondag 22 juni 2008 om 18:26:
- Nederlandse vrouwen die opeens gaan meeleven met het Nederlands elftal, wat de grootste (onnodige euforie) veroorzaakt

:lol:

helemaal waar

Waarschuw beheerder
- Nederlandse vrouwen die opeens gaan meeleven met het Nederlands elftal, wat de grootste (onnodige euforie) veroorzaakt

vrouwen (N)
Waarschuw beheerder
Nederlandse vrouwen die opeens gaan meeleven met het Nederlands elftal, wat de grootste (onnodige euforie) veroorzaakt

:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tering, wat waren die Russen van Boer Guus goed...wat mij betreft mogen ze de titel pakken; kunnen we tenminste zeggen dat we van de kampioen verloren hebben (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op zondag 22 juni 2008 om 18:19:
Voetbalcommentatoren doen daar trouwens vrolijk aan mee, gisteren ook weer binnen 10 a 15 minuten was het Nederlands elftal alweer afgeschreven, stoor me daar echt enorm aan . Je kan een keer een wedstrijd minder beginnen toch.

Idd, en in de 86e minuut ( ong. ) komt er weer leven in :nee:
Terugblik NL 1 op het toernooi, zucht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 22 juni 2008 om 18:28:
overschatting van zichzelf/italie en frankrijk

Mee eens. Er straalde ook iets vanaf, zo van: we hebben Italie en Frankrijk al gepakt, wat moeten we nou doen?? Onder de huid toch weer die zelfoverschatting en arrogantie, typerend voor Nederland gedurende het toernooi loopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SoulSearcher op zondag 22 juni 2008 om 18:57:
Mee eens. Er straalde ook iets vanaf, zo van: we hebben Italie en Frankrijk al gepakt, wat moeten we nou doen??

Vind juist dat het leek alsof ze er totaal geen zin meer in hadden :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 22 juni 2008 om 18:56:
Terugblik NL 1 op het toernooi, zucht

Ja ik heb het maar aan laten staan, ik moest er even doorheen bijten. Maar goed dat die beelden er nu allemaal worden ingepeperd, beter voor een snel verwerkingsproces:D Vanavond nog wel ff Sportzomer kijken en dan moeten we dit waardeloze weekend maar snel vergeten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SoulSearcher op zondag 22 juni 2008 om 19:00:
Vanavond nog wel ff Sportzomer kijken en dan moeten we dit waardeloze weekend maar snel vergeten.

:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SoulSearcher op zondag 22 juni 2008 om 19:00:
ik moest er even doorheen bijten. Maar goed dat die beelden er nu allemaal worden ingepeperd, beter voor een snel verwerkingsproces

Tis maar voetbal, hoor...een spelletje dus :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 juni 2008 om 19:03:
Tis maar voetbal, hoor :gaap:

voetbal

is

h

et

l

e

v

e

Uitspraak van actief op zondag 22 juni 2008 om 19:02:
n

Waarschuw beheerder
Tis maar voetbal, hoor...een spelletje dus laatste aanpassing 22 juni 2008 19:05

En een spelletje wat maar eens in de 2 jaar voorkomt met Oranje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 22 juni 2008 om 18:59:
Vind juist dat het leek alsof ze er totaal geen zin meer in hadden :nee:

Mja ook dat, en gewoon de besluiteloosheid. Er werd niks gecreëerd.

Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 12:02:
Het elftal was echt weer net zo kut als de kwalificatiereeks...begreep ineens weer waarom ik ze zo haatte die hele periode!

idd ja:lol:
Stelletje :looser: (behalve van der Sar :cheer: )

Waarschuw beheerder
Nou het leek inderdaad dat ze er geen schik meer in hadden ofzo.. opletten ging ook niet al te best .. helaas
had ze graag in de finale willen zien !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardZwiza op zondag 22 juni 2008 om 17:54:
In Italie leeft het EK pas als ze in de halve finale staan, zouden ze hier ook moeten doen

Zecht de gene die deze topic opende op 19 Februari 2008 :rot:

Ze moeten zich zo en zo niet met voetbal bemoeien.
Wij verdiepen ons ook niet in nagellak enz enz. enz.

Uitspraak van SoulSearcher op zondag 22 juni 2008 om 18:00:
en EK 08 moeten we eigenlijk snel vergeten.

:no:
Nee vind ik zeker niet.
Ik vind dat je er toch wel op mag terug kijken dat ze Italie en Frankrijk een flink pak slaag hebben gegeven. ( zijn toch de Wereld kampioen en de vice wereld kampioen )

Uitspraak van Tuurrrrrlijk op zondag 22 juni 2008 om 18:19:
't ook wel eens een heel klein beetje te maken kan hebben met wat er nog geen 3 dagen geleden is voorgevallen met Boulahrouz
Tuurlijk gaat niemand daar binnen het team wat van zeggen maar aangezien een groot deel van de spelers kinderen heeft en zelfs nog met die koters over het veld heeft gelopen kun je er vanuit gaan dat zoiets hoe dan ook aankomt. En dan wordt alles ineens heel relatief en ga je of je 't nu wil of niet toch wat anders over een EK denken. Topsporters of niet, niemand kan zoiets binnen 1 of 2 dagen verwerken of volledig naast zich neerleggen.

Ik persoonlijk vind dat je op dit Niveau je daarvoor moet kunnen afsluiten.
Niet de persoon in kwestie, met alle respect voor Boulahrouz.
Maar wel de rest van de spelers. Daar ben je dan zogenaamt professioneel voor.
Daar word je ook voor betaald. En dat verwacht het publiek ook.
Je kan niet 140.000 mensen die met je zijn mee gereist teleurstellen.
En Van Basten had met alle respect nogmaals voor Boulahrouz, hem uit de selectie moeten houden.
Even ZWART/WIT gezien. Een soldaat die met een Oorlogstrauma uit Iraq terug komt is ook een mislukte soldaat die gefaald heeft in zijn of haar missie!.

Of blijkt nou in 1 keer dat wij mensen allemaal erg kwetsbaar zijn :rot:

Waarschuw beheerder
Het zou toch wat zijn. Finale Turkije Rusland :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 22 juni 2008 om 19:28:
Een soldaat die met een Oorlogstrauma uit Iraq terug komt is ook een mislukte soldaat die gefaald heeft in zijn of haar missie!.

dit slaat echt als een lul op een drumstel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 14:23:
We zijn overklast en hebben terecht verloren, maar hoevaak wint het slechtere team wel niet. (Turkije, Italië)

Ik wil godverdomme ook wel is winnen met beroerd voetbal..

Das on-Nederlands en zit bij ons niet in de genen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zondag 22 juni 2008 om 19:32:

Nee dat heet professioneel!
En word je voor betaald..
Maar ik ben dus niet de gene die dat verteld.
Maar een regel van Defensie, en mocht je dat overkomen ben je gewoon niet geschikt.
Helaas maar waar!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Henk Kesler, directeur betaald voetbal, over de EK-eliminatie van het Nederlands elftal.

,,De teleurstelling over de uitschakeling van het Nederlands elftal is enorm. Het verwachtingspatroon voor de kwartfinalewedstrijd tegen Rusland was, mede gelet op de resultaten van eerdere wedstrijden, natuurlijk hoog.

Wij gingen voor de hoofdprijs. Dat was ook de doelstelling en die is niet gehaald. Dat is zuur, maar inherent aan sport. Toch heeft het Nederlands elftal ons land (opnieuw) wereldwijd op de kaart gezet. Het feit dat we de klus niet konden afmaken smaakt bitter, maar zal moeten worden geaccepteerd.

Er zijn nooit eerder 100.000 Oranjesupporters voor een voetbalwedstrijd naar een ander land gereisd, daar is de KNVB best trots op. De medewerking van de Zwitserse autoriteiten en de bevolking was hartverwarmend. Ze hebben het Nederlands elftal en de Oranjesupporters in hun hart gesloten. Ook de Supportersclub Oranje heeft met de organisatie van de Oranjefeesten daaraan een belangrijke bijdrage geleverd.

Maandag 23 juni wordt er in Nederland weer ‘gewoon’ gewerkt, zonder dat we kunnen genieten van de euforie van de afgelopen weken. Winst en verlies liggen in de sport dicht bij elkaar…”

Henk Kesler,

Directeur betaald voetbal KNVB.

Henk Kesler :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 22 juni 2008 om 19:28:
Zecht de gene die deze topic opende op 19 Februari 2008

ZeGt en DIT topic... maar dat deed ik inderdaad vroeg omdat het toernooi in Zwitserland is :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 juni 2008 om 19:33:
Das on-Nederlands en zit bij ons niet in de genen O:)

Misschien moeten we daar dan maar trots op zijn.. :(

Foppe gaat voor goud!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SoulSearcher op zondag 22 juni 2008 om 19:13:
Mja ook dat, en gewoon de besluiteloosheid. Er werd niks gecreëerd.

Ze lieten die russen steeds komen, bij wijze van zette ze pas druk als ze in onze 16 meter waren

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk niet dat de hele Boulahrouz- kwestie van belang is geweest.
Het zijn gewoon verwende voetbalmiljonairtjes die tegen Balkenende schreeuwen om belastingverlaging terwijl ze al veels te veel verdienen en niet in staat bleken om deze Russiche stukadoors en vloerenleggers van de mat te vagen. Ga je diep schamen stelletje pisnichten:frusty:!!!
Fc Knudde had nog van deze technische onbenullen gewonnen met grote cijfers.
Van Basten heeft het de eerste rond goed gedaan maar is genadeloos onderuit gegeaan in de tweede ronde Kuit eruit halen en zijn wissels te snel opmaken:S. Wat een wanprestatie.
Ik had me verheugt op opnieuw een overwinning en dan krijg je dit.
Bedankt hoor stelletje kutjanussen. Zo wordt het nooit wat met het Nederlands elftal:frusty:.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Dit slaat iid compleet nergens op.
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 22 juni 2008 om 19:34:
Maar een regel van Defensie, en mocht je dat overkomen ben je gewoon niet geschikt.

Maar je bent dat wel gelukkig meer een mens dan een machine.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 22 juni 2008 om 19:39:
Uitspraak van Red Corvette. op zondag 22 juni 2008 om 19:38:
Wat is er mislukt aan een soldaat die met een trauma terug komt ?

Uitspraak van ThunderdomeUtreg op zondag 22 juni 2008 om 19:34:
ben je gewoon niet geschikt.

hahahahahaha :roflol: wat ik dus al zei

Waarschuw beheerder
Delft net in t nieuws,rellen in de binnenstad vanwege t verlies van t nederlands elftal :roflol: ja,toen ik gister ging pinnen zag ik al 10 ME busjes rijden.blij dat ik er niet bijgeweest ben zeg :d
Waarschuw beheerder
ook zo mooi trouwens dat van persie de vrije trap ging nemen terwijl sneijder de bal al had neer gelegd :lol:
was overduidelijk dat sneijder hem wilde nemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 juni 2008 om 19:49:
Het zijn gewoon verwende voetbalmiljonairtjes die tegen Balkenende schreeuwen om belastingverlaging terwijl ze al veels te veel verdienen en niet in staat bleken om deze Russiche stukadoors en vloerenleggers van de mat te vagen. Ga je diep schamen stelletje pisnichten!!!
Van Basten heeft het de eerste rond goed gedaan maar is genadeloos onderuit gegeaan in de tweede ronde Kuit eruit halen en zijn wissels te snel opmaken. Wat een wanprestatie.
Bedankt hoor stelletje kutjanussen. Zo wordt het nooit wat met het Nederlands elftal.laatste aanpassing 22 juni 2008 19:52

hahahahaha stemming volledig omgeslagen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zondag 22 juni 2008 om 20:08:
ook zo mooi trouwens dat van persie de vrije trap ging nemen terwijl sneijder de bal al had neer gelegd
was overduidelijk dat sneijder hem wilde nemen

jah humor...

die van persie is gewoon een kanker ventje,die speelde op 20 %
Waarschuw beheerder
Het zijn gewoon verwende voetbalmiljonairtjes die tegen Balkenende schreeuwen om belastingverlaging terwijl ze al veels te veel verdienen en niet in staat bleken om deze Russiche stukadoors en vloerenleggers van de mat te vagen. Ga je diep schamen stelletje pisnichten:frusty:!!!
Van Basten heeft het de eerste rond goed gedaan maar is genadeloos onderuit gegeaan in de tweede ronde Kuit eruit halen en zijn wissels te snel opmaken:S. Wat een wanprestatie.
Bedankt hoor stelletje kutjanussen. Zo wordt het nooit wat met het Nederlands elftal:frusty:.

Wat ben je toch een dom en onwetend klereventje he.

Ik mag lijden dat Italie er vanavond uitflikkert tegen Spanje en dat jij met je zogenaamde voetbalwijsheden achterblijft. Idioot. Dat Nederland een slechte pot speelde, hebben de meesten van wereldwijd om en nabij de 100 miljoen mensen wel gezien, oetlul. Daarbij speelde Rusland een grootse wedstrijd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SoulSearcher op zondag 22 juni 2008 om 20:11:
en niet in staat bleken om deze Russiche stukadoors en vloerenleggers van de mat te vagen

Je wilt zeggen dat Rusland niks voorstelt :lol:

Werkzaam bij Overdosed Events
Artiest Scorpio
Waarschuw beheerder
ze moeten eens wat harder optreden tegen mensen die zoveel met kanker gooien op pf:looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van David Connolly op zondag 22 juni 2008 om 20:09:
stemming volledig omgeslagen

Gisteravond grafstemming op het Rembrandplein en huilende volwassen mannen gezien opweg naar huis:cry:
Van Nistelrooij zal zich wel groen en geel geergerd hebben aan het waardeloze team.
Ik support Rusland, want het enige Nederlandse nog in Euro2008 is Hiddink.
Die Russen bleven maar aanvallen en komen. De oranjes huppelden maar wat (joggen).
Waarom gaan die supporters gelijk bij de pakken neer zitten? JUICHEN JUICHEN riep ik: moedig dat zooitje AAN. Ze deden niets. HELEMAAL niets:looser:
Die lui waren net zo uitgeput als het elftal. Dat krijg je als je de hele dag laveloos rondhangt als een junkie.
Waarschuw beheerder
niet in staat bleken om deze Russiche stukadoors en vloerenleggers van de mat te vagen. Ga je diep schamen stelletje pisnichten!!!

deze opmerking laat wel zien hoeveel(weinig) verstand jij van voetbal hebt ouwe :s
beter zwijg je gewoon
ga toch krassen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zondag 22 juni 2008 om 20:16:
Je wilt zeggen dat Rusland niks voorstelt

En de Russen hadden maar 1 International die in de eerste Duitse divisie speelt, eigenlijk moeten we ons diep schamen:frusty:
Waarschuw beheerder
zeker geen UEFA cup voetbal gekeken knuppel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 juni 2008 om 20:31:
En de Russen hadden maar 1 International die in de eerste Duitse divisie speelt, eigenlijk moeten we ons diep schamen

De russische Competitie zelf word ook steeds sterker, kijk naar Zenit, die winnen de UEFA-cup, Rusland versla je niet zomaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 22 juni 2008 om 20:21:
ga toch krassen

Dan win je nog eens wat.
( is wel iets voor het Nederlands elftal :lol: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SoulSearcher op zondag 22 juni 2008 om 20:11:
Ik mag lijden dat Italie er vanavond uitflikkert tegen Spanje en dat jij met je zogenaamde voetbalwijsheden achterblijft. Idioot. Dat Nederland een slechte pot speelde, hebben de meesten van wereldwijd om en nabij de 100 miljoen mensen wel gezien

Twee cruciale fouten van San Marco!
Beslisten deze wedstrijd:Engelaar er in, Boulah er uit:S.
Blij dat hij coach van ajaks is volgend seizoen.
Die is in staat een kampioensploeg te laten degraderen:lol:.
Jammer dat hij door het ijs gezakt is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 22 juni 2008 om 20:31:
En de Russen hadden maar 1 International die in de eerste Duitse divisie speelt, eigenlijk moeten we ons diep schamen:frusty:

Weet je hoe dat komt, onbenul? Omdat de salarissen in de eigen Russische competetie van dien aard zijn dat je helemaal niet hoeft te verkassen. Alle topspelers blijven in eigen land spelen en de selecties van de drie topclubs (CSKA, Spartak en Zenit) barst van de kwaliteit.

Ik sluit me voor de rest bij dikkedragonder aan:
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 22 juni 2008 om 20:21:
deze opmerking laat wel zien hoeveel(weinig) verstand jij van voetbal hebt ouwe :s
beter zwijg je gewoon
ga toch krassen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Vergelding op zondag 22 juni 2008 om 20:42:
ga toch weg joh kenkergek

Nee, ga jij weg met je fake profiel:looser:
Aangemaakt op 19 juni 2008:roflol:
Stoer hoor, lekker rellen achter je fake profiel:looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik kan me niet voorstellen dat de spelers zo dom zijn om 20 x naar binnen te trekken i.p.v. naar de flanken. Alhoewel een voetballer 10.000 hersencellen verliest per kopbal is het ook niet weer ondenkbeeldig. (Ondenkbeeldig voor ons dan).
Waarschijnlijk moesten de spelers centraal en dan lekker Akinfeev tetsten door te schieten van afstand.
-
Maar goed tis weer makkelijk lullen voor ons:/.