Partyflock

Forumonderwerp · 997476
2 volgers · 40136x bekeken
Waarschuw beheerder
Het Europees kampioenschap voetbal 2008 vindt van 7 tot en met 29 juni plaats in Zwitserland en Oostenrijk. Na het EK 2000, dat werd gehouden in Nederland en België, zal dit de tweede keer zijn dat een EK door twee landen gezamenlijk wordt georganiseerd.

Nederland heeft zich gelukkig kunnen plaatsen maar zijn wel in de groep 'des doods' ingedeeld, namelijk in groep C:

* Nederland
* Frankrijk
* Italie
* Roemenie

De eerste wedstrijd van Nederland vindt plaats op 9 juni tegen Italie in Stade de Suisse... gelijk een dikke kraker dus :D

De andere landen:

Groep A:

* Zwitserland
* Portugal
* Turkije
* Tsjechie

Groep B:

* Oostenrijk
* Kroatie
* Duitsland
* Polen

Groep D:

* Griekenland
* Spanje
* Zweden
* Rusland

De laatste nieuwtjes, meningen etc.. kunnen hier allemaal vermeld worden :)

Mijn droomfinale: Zwitserland - Nederland :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 16:20:
triest en lachwekkend
ze moeten het verlies maar accepteren de lamzakken

:roflol: en jij geloofd het ook nog :D

Waarschuw beheerder
sta nergens meer van te kijken :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 15:55:
Ik heb het ook maar gekopie-paste

Echt niet man , heb je gewoon zelf getypt :s :loeser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 15:08:
Turkije mag van mij ook wel winnen

Nooit van ze leven :nee:

Uitspraak van Too Many Daves op zondag 22 juni 2008 om 16:24:
Gewoon je verlies slikken, de gemiddelde Oranje fan moet daar nou toch wel aan gewend zijn....

Blijft maar doorgaan jij he..voor wie ben je nou eigenlijk? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 16:31:
:loeser:

Waarschuw beheerder
Wheheheh.. damn. Nederlandse elftal leek wel te slapen.
En volgens mij waren Russen dit keer gewoon niet dronken. :lol:

En Gusje.. damn. Die gast met Minister van Intergratie worden.
Zuid Korea Top
Australie Top
Rusland Top

3 totaal verschillende culturen. Hoe flikt hij dat :o

Waarschuw beheerder
Sergius, vuile russische kuthoer, sterf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:03:
3 totaal verschillende culturen. Hoe flikt hij dat :o

Hoe koopt gewoon iedereen om iedere keer :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:03:
Guusje.. Minister van Intergratie.

_O_

Waarschuw beheerder
had 3 weddeschappies....italia/potugal/kroatie ingevuld!

alleen italia kan nog!

holland was me hoop, toch me geld er niet op gezet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:05:
vuile russische

Ik ben Oekrainer hoor :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:09:
Ik ben Oekrainer hoor :/

Nou... daar spreken ze toch ook russisch? Was toch eerst ook van Rusland? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 15:49:
ze zijn nu aan het overleggen of ze de wedstrijd ned-rus overnieuw laten spelen want nederland had dus kunnen winnen met 1 man extra..

ja,en morgen hans en grietje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:14:
Was toch eerst ook van Rusland?

? Ik was niet echt voor iemand hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:19:
? Ik was niet echt voor iemand hoor

Jaja, je bent gewoon een vuile vieze rus en je moet nu deaud :jaja:

Waarschuw beheerder
[img width=468 height=312]http://www.psv.nl/upload/186608_661_1214127041039-HIDDINK.jpg[/img]
:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:23:
je moet nu deaud

klopt.
Nou je weet me te vinden. :bye:
Ik wacht met smacht af.

Waarschuw beheerder
[img width=416 height=300 cacheid=000f9b14002bc7f33ba475d71a0244bcca]http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/41402000/jpg/_41402379_09togo_afp.jpg[/img]

_O_
Waarschuw beheerder
Had zo'n zin om vanavond Italie - Spanje te kijken, maar nu is het allemaale niet meer zo belangrijk als voorheen :nee:

Wordt toch wel een leuke pot denk :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardZwiza op zondag 22 juni 2008 om 17:37:
maar nu is het allemaale niet meer zo belangrijk als voorheen

Hele EK is minder leuk als voorheen.. :( Boeh!

Waarschuw beheerder
Kankerzooi :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:48:
Kankerzooi

Volg sinds 94 het Nederlands Elftal, en sinds '94 teleurgesteld als we eruit liggen.

Je zou denken dat je na al die teleurstellingen een beetje weerbaarheid opgebouwd zou hebben. Maar voel me er vandaag nog steeds rot over.. :(

Ga het vanaf nu ook gewoon nooit meer hopen, poule goed spelen, daarna naar huis.. Dat wordt het hoogst haalbare. (Y)

Dan is mijn toernooi al geslaagd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja,t blijkt maar weer dat je beter wat slechter kan beginnen en dat je gaandeweg in de wedstrijden groeit als dat je een flitsende start maakt en t dan na een mindere wedstrijd gelijk afgelopen is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 17:51:
Ga het vanaf nu ook gewoon nooit meer hopen

In Italie leeft het EK pas als ze in de halve finale staan, zouden ze hier ook moeten doen(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardZwiza op zondag 22 juni 2008 om 17:54:
In Italie leeft het EK pas als ze in de halve finale staan, zouden ze hier ook moeten doen

Hmm, dat is een mooie instelling. De poule fase gewoon zien als de zovéélste kwalificatiewedstrijden.. :P

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
Volg sinds 94 het Nederlands Elftal, en sinds '94 teleurgesteld als we eruit liggen.

sinds 94 waren we vaak de betere ploeg die eruit vloog...dus heb er nu wel vrede mee eigenlijk :)

normaal hoef ik ook geen voetbal meer te zien als we eruit zijn zet me straks lekker klaar voor Spanje - Italië :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan er minder mee zitten dan bijvoorbeeld een Euro 2000 of wk 98 toen verloor je onterecht

Waarschuw beheerder

Je zou denken dat je na al die teleurstellingen een beetje weerbaarheid opgebouwd zou hebben. Maar voel me er vandaag nog steeds rot over.. :(

Ga het vanaf nu ook gewoon nooit meer hopen, poule goed spelen, daarna naar huis.. Dat wordt het hoogst haalbare. (Y)

Dan is mijn toernooi al geslaagd!

Ik heb exact hetzelfde! Ik ga er ook nooit meer vanuit. Het is toch altijd kut uiteindelijk.. :/
Maar in 2004 en 2006 had ik zeer lasge verwachtingen die het voetbal destijds enkel onderstreepten. We kwamen toen iets verder dan verwacht, maar de klap kwam toen juist helemaal niet hard aan omdat ze echt kansloos achtte. Nu had ik dit vooraf ook, maar lieten ze in de poule iets zien wat me totaal verastte. Maarja, dan dit :(
Waarschuw beheerder
Keihard balen dat we er nu uit liggen maar respect voor Guus, dat dan weer wel (Y)
Waarschuw beheerder
Idd...WK 98 blijft nog steeds mijn hoogtepunt wat ik (bewust) heb mogen meemaken als toen 11-jarig pikkie. Halve finale tegen Brazilie. Ik nooit meer daarna met zoveel spanning een wedstrijd bekeken. Wat een hel. Euro 2000 was een geniaal toernooi, Nederland speelde top, maar wederom een dramatisch einde...

EK 96, EK 04, WK 06 waren vervelende toernooien en EK 08 moeten we eigenlijk snel vergeten. Het was een terecht verlies tegen een betere tegenstander. Meer teleurstelling dan woede eigenlijk. Maar we mogen de herinnering koesteren dat we indruk hebben achtergelaten in de groepsfase. Dat is een schrale troost.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 22 juni 2008 om 17:57:
Euro 2000 of wk 98

Van die twee was ik echt ziek, vooral Euro 2000.. :'(

Gelukkig hebben we daar wraak op kunnen nemen! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SoulSearcher op zondag 22 juni 2008 om 18:00:
Idd...WK 98 blijft nog steeds mijn hoogtepunt wat ik (bewust) heb mogen meemaken als toen 11-jarig pikkie. Halve finale tegen Brazilie. Ik nooit meer daarna met zoveel spanning een wedstrijd bekeken. Wat een hel.

:yes: Was bij mij precies hetzelfde.

Waarschuw beheerder
Maar we mogen de herinnering koesteren dat we indruk hebben achtergelaten in de groepsfase. Dat is een schrale troost.

We hebben de schade een beetje hersteld van het drama tegen Portugal, dat dan weer wel..

Verder zit er genoeg jong bloed in deze ploeg, op naar WK 2010.

En we hebben Jong Oranje op de Olympische Spelen nog, mag dat shirt toch weer uit de kast.. B)
Waarschuw beheerder
rond EK 96 was ik helemaal klaar met NL elftal heb toen ook niet gekeken :)
wat dat betreft hebben ze de laatste jaren wat meer symphatie bij mij
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was na euro 2000 het gevoel kwijt met nl...die arrogantie waarmee ze leken te voetballen enzo....dit ek kreeg ik echt het goede gevoel terug, tot gister toen begreep ik gelijk weer waarom ik zolang een hekel aan ze gekregen had!
Waarschuw beheerder
dd...WK 98 blijft nog steeds mijn hoogtepunt wat ik (bewust) heb mogen meemaken als toen 11-jarig pikkie.

ja,voor mij dat we europees kampioen waren in 88.14 jaar was ik toen.bah,had t dit jaar ook zwaar gehoopt man na die 1e 3 wedstrijden :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 18:00:
Euro 2000 of wk 98

De 2 ergsten ja!
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje vreemd dat iedereen NL maar weer meteen nonchalant noemt en blijkbaar niemand denkt dat 't ook wel eens een heel klein beetje te maken kan hebben met wat er nog geen 3 dagen geleden is voorgevallen met Boulahrouz :/
Tuurlijk gaat niemand daar binnen het team wat van zeggen maar aangezien een groot deel van de spelers kinderen heeft en zelfs nog met die koters over het veld heeft gelopen kun je er vanuit gaan dat zoiets hoe dan ook aankomt. En dan wordt alles ineens heel relatief en ga je of je 't nu wil of niet toch wat anders over een EK denken. Topsporters of niet, niemand kan zoiets binnen 1 of 2 dagen verwerken of volledig naast zich neerleggen.

Wel sluit ik me aan bij de opmerkingen over het supporters 'legioen' want die zijn inderdaad bij de minste of geringste tegenslag stiller dan een kudde regenwormen. Voetbalcommentatoren doen daar trouwens vrolijk aan mee, gisteren ook weer binnen 10 a 15 minuten was het Nederlands elftal alweer afgeschreven, stoor me daar echt enorm aan (n). Je kan een keer een wedstrijd minder beginnen toch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 18:05:
En we hebben Jong Oranje op de Olympische Spelen nog, mag dat shirt toch weer uit de kast

opdam doet niet meer mee dus ze maken nog wel kans

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op zondag 22 juni 2008 om 18:19:
Wel sluit ik me aan bij de opmerkingen over het supporters 'legioen' want die zijn inderdaad bij de minste of geringste tegenslag stiller dan een kudde regenwormen. Voetbalcommentatoren doen daar trouwens vrolijk aan mee, gisteren ook weer binnen 10 a 15 minuten was het Nederlands elftal alweer afgeschreven, stoor me daar echt enorm aan . Je kan een keer een wedstrijd minder beginnen toch.

Inderdaad ontzettend gestoord aan de commentator, na 15 minuten al ontzettend negatief over Oranje, waarom vraag ik me dan af? Al die voorbarige conclusies al trekken, houdt lekker je bek vent en vertel me wie er aan de bal is. (N)
Waarschuw beheerder
carnaval publiek kots
en die jeroen grueter ofzo is me idd ook een zak hooi 1e klas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waar kan het allemaal door komen, even speculerend:

- het ontbrak aan felheid en motivatie
- slecht wisselbeleid van Van Basten
- de grasmat
- te vroeg gepiekt in de groepsfase
- opstelling te voorspelbaar, Hiddink kon zich volledig voorbereiden en heeft dat ook fantastisch gedaan
- Boulahrouz' persoonlijke drama heeft een lamgeslagen invloed op de groep gehad
- onderschatting van de tegenstanders
- Nederlandse vrouwen die opeens gaan meeleven met het Nederlands elftal, wat de grootste (onnodige euforie) veroorzaakt

Zoiets.
Waarschuw beheerder
overschatting van zichzelf/italie en frankrijk

Waarschuw beheerder
pfff hiddinkgrad en varsseveldski

er lopen nu zelfs al weer filmploegen rond hier:S:S
Waarschuw beheerder
nah,we kunnen lang lullen,we kunnen kort lullen maar we liggen er gewoon uit.volgende keer beter

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juni 2008 om 18:21:
Inderdaad ontzettend gestoord aan de commentator, na 15 minuten al ontzettend negatief over Oranje, waarom vraag ik me dan af?

Nou, hij verwoordde anders wel precies het gevoel dat ik er toen al bij had