Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van MR.morally op vrijdag 1 februari 2008 om 20:40:houdoe he mensen ik zal er wel een paar drinken op jullie vanavond
uitkijken voor bomen he...
Uitspraak van -=DamiaN=- op vrijdag 1 februari 2008 om 20:58:toch wel een klein beetje![]()
Zet nog ff een paar leuke opmerkingen in mn album
Whahahah pppfff
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 20:58:uitkijken voor bomen he...
ssssst.......
Uitspraak van -=DamiaN=- op vrijdag 1 februari 2008 om 20:43:Zie ViVa forum topic; 3e poging om af te vallen mislukt, wie helpt??
get a life
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 21:03:ssssst.......
geeft niks...hij is toch een zwakbegaafde
Uitspraak van MR.morally op vrijdag 1 februari 2008 om 20:40:houdoe he mensen ik zal er wel een paar drinken op jullie vanavond
goed zo, lekker opscheppen hoeveel je drinkt en daarna lekker in de auto stappen he.. niet vergeten!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 20:40:wil je me valentijn zijn?
aaaah
Uitspraak van -=DamiaN=- op vrijdag 1 februari 2008 om 21:19:Nee, niet nodig..
tis duidelijk
Boewhoe hou op hoor
Godverdomme, heet gaat hier over lelijke auto's.
Geen chatbox dus.
En wie het niet aanstaat, rot maar een eind naar een ander topic!

Geen chatbox dus.
En wie het niet aanstaat, rot maar een eind naar een ander topic!
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 1 februari 2008 om 23:10:Bontje jij snapt het
tja jullie vinden vaak dak onzin lul
maar uiteindelijk heb ik er voor een vrouw redelijk verstand van heur
trusteeeeeee
Uitspraak van MR.morally op vrijdag 1 februari 2008 om 19:39:vet hoor hier zo veel aandacht van al die mensen die het zelf meschien niet eens kunne betalen en als er wat tedoen is op gebied van tuning ze bijna voor de deur liggen tewachten dat ze naar binne mogen om tegaan kijken
Mwah, denk dat ik aardig in de richting kom met wat ik inmiddels aan mijn auto heb uitgegeven
Uitspraak van Silver Corvette. op vrijdag 1 februari 2008 om 23:34:waar zie jij stickers ?
Waarschijnlijk: "Ja hoor, dat is er weer een van van der Brug.."
Ik neem me al een jaar voor die eraf te halen. Shame on me.
Ach. Whatever.
Uitspraak van Franktastic op vrijdag 1 februari 2008 om 19:03:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Fredtje25"
Jammer dat ik niet op alle 3 kon stemmen
Uitspraak van Franktastic op vrijdag 1 februari 2008 om 19:03:Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Fredtje25"
maar ze zijn alle 3 gewoon ronduit kut
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 februari 2008 om 05:34:Hij bedoelt..
Hier in mijn topic hoef je niet meer te verbeteren hoor Ellen.
Scheelt je tijd en frustratie...
MR.mongolio heeft het commentaar geven in z'n album geblokkeerd...
Wat laat hij zich kennen zeg!
Uitspraak van - Sander - op zaterdag 2 februari 2008 om 14:31:Jammer dat ik niet op alle 3 kon stemmen
Gemaakt, omdat ze allemaal lelijk zijn!
Uitspraak van - Sander - op zaterdag 2 februari 2008 om 17:30:Wel grappig dat die gasten denken dat ze mooie auto hebben en trots hun foto showe op PF en dan hier terecht komen
En dan volledig de grond in worden getrapt!
Uitspraak van Franktastic op vrijdag 1 februari 2008 om 19:03:Je hebt gestemd, jouw keuzes waren: "MR.morally", "Fredtje25" en "Augustinus Laurentius"
Uitspraak van - Sander - op zaterdag 2 februari 2008 om 17:30:Wel grappig dat die gasten denken
Daar begint het probleem,zulke figuren moeten niet denken
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 2 februari 2008 om 18:39:valt mee dat fredje dit nog niet gezien heeft
Jammer jah, hij scoort wel goed!
Uitspraak van Franktastic op zaterdag 2 februari 2008 om 19:13:Jammer jah, hij scoort wel goed!
opzich wel goed want dan klikt ie envelopjes
Uitspraak van Silver Corvette. op zaterdag 2 februari 2008 om 18:39:valt mee dat fredje dit nog niet gezien heeft
Denk dat ie het wel gezien heeft, maar geen commentaar durft te geven.
En terecht.
Uitspraak van Franktastic op vrijdag 1 februari 2008 om 19:03:Je hebt gestemd, jouw keuzes waren: "MR.morally", "Fredtje25" en "Augustinus Laurentius"
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 februari 2008 om 20:30:ik mis de mijne ook
nee die past er niet tussen
Uitspraak van Franktastic op vrijdag 1 februari 2008 om 19:03:Je hebt gestemd, jouw keuzes waren: "MR.morally" en "Fredtje25"
hun hebben er echt moeite voor gedaan om het zo lelijk te krijgen, Augustinus Laurentius deed gewoon cheap een lelijke spoiler en mega foute uitlaat eronder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 februari 2008 om 23:05:mega foute uitlaat eronder
gewoon n dtm eindstuk...
maar het mooiste vind ik nog die kleur "lijkt op n tampon die droog is" whahaha!
Ik stem niks!
laatste aanpassing
Uitspraak van Frisko in den D=co op zondag 3 februari 2008 om 01:22:gewoon n dtm eindstuk...
Oftewel
Uitspraak van Franktastic op zaterdag 2 februari 2008 om 21:09:Helaas jongens, jullie zijn niet door de keuring heen gekomen.
shit ej, daar was t me juist allemaal om te doen...
misschien toch maar een bmw kopen dan?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 februari 2008 om 05:34:Hij bedoelt..
Sjeez meid, jij moet het druk hebben hier op PF.
Groot deel van de users hier ziet dat niet eens.
Uitspraak van Franktastic op zaterdag 2 februari 2008 om 16:21:Hier in mijn topic hoef je niet meer te verbeteren hoor Ellen.
Scheelt je tijd en frustratie...