Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
die het zelf meschien niet eens kunne betalen
vet hoor hier zo veel aandacht van al die mensen die het zelf meschien niet eens kunne betalen en als er wat tedoen is op gebied van tuning ze bijna voor de deur liggen tewachten dat ze naar binne mogen om tegaan kijken
hahahahahahahahahahaha
vet hoor hier zo veel aandacht van al die mensen die het zelf meschien niet eens kunne betalen en
en als er wat tedoen is op gebied van tuning ze bijna voor de deur liggen tewachten dat ze naar binne mogen om tegaan kijken
vet hoor hier zo veel aandacht van al die mensen die het zelf meschien niet eens kunne betalen en als er wat tedoen is op gebied van tuning ze bijna voor de deur liggen tewachten dat ze naar binne mogen om tegaan kijken
hahahahahahahahahahaha
meschien
kunne
tedoen
tewachten
binne
tegaan
hahahahahahahahahahaha
kut he moet ik nu alweer gaan werken
kut he moet ik nu alweer gaan werken
bmw mag altijd gezien wordealleen je uitlaat mag iets minder uitsteke
weet ik maar dan komt er nie van die troep van de uit laat op de bumper
haha nee idd is er geen haha jammer he
19527 · forumberichten zegt er 1 wat
Geloof dat we nog 19.152 forumberichten schelen..
Dan laat je dat toch even overspuiten?
Jij met je masterbaan als loopjongen moet dat toch kunnen betalen.....
wie doe het dan goed
Was niet negatief bedoeld ofzo
tog
je begint in de herhaling te vallen kom met iets nieuws.
Heeft hij je gebalt zonder te betalen?
hahahahahahahahahahaha
Iemand moet het hem toch leren......
(Bedoel je gebalt of gebald trouwens?
je zou het eens langs de deur moeten verkopen
Oke zijn auto is mijn smaak ook niet maar om het dan in een topic af te zeiken niet mijn ding.En de meeste die hem afzeiken hebben zlf een kut bak en zijn zo onzeker dat ze hem auto maar gaan afzeiken beetje jammer
Hij kan het ook niet helpen dat ie z'n school niet heeft aangemaakt![]()
Hij kan het ook niet helpen dat ie z'n school niet heeft aangemaakt![]()