Partyflock

Forumonderwerp · 994691
Waarschuw beheerder
Partypeepz,

Ik kwam in het Ape magazine van februari het volgende tegen.
...Time Warp straalt zodoende iets bijzonders uit, een bepaald keurmerk waar zowel artiesten als publiek vertrouwen in hebben. Niet voor niets organiseert Cosmopop sinds vorig jaar ook edities in steden als Praag en Wenen. Dit jaar is Rotterdam aan de beurt, te beginnen met een kleine club-editie in Off Corso, zaterdag 8 maart, waar dj’s Karotte en Loco Dice de headliners zullen zijn. In november volgt een groot Time Warp in de Maassilo, gegevens hierover worden na de Duitse editie bekendgemaakt. “We willen de Time Warp-sfeer naar meerdere plekken brengen”, aldus Ebinger. “De club-edities zijn een soort sneak-preview van het grote feest in Mannheim, zowel
qau line-up als de aankleding van het podium. Nee, dat is niet iets typisch Duits hoor, die expansie. Cocoon doet het ook wel, maar ik las net nog iets over een Sensation White in Sao Paulo, Nederlandse organisaties zijn daar net zo sterk in…”...

Bron: http://www.apemagazine.nl/apemagazinefebruari.pdf

Woeiiiiiii :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bertus boterkoekje op zaterdag 6 september 2008 om 17:49:
Hallo wijsneuzen, Ik heb het even gechecked. Eindtijd is uiterlijk 06.00 in Rotterdam. De proeftijd met vrije sluitingstijden is voorbij. Mail maar naar maassilo.com maar je kunt het ook gewoon bij de gemeente Rotterdam navragen. Waarom awakenings tot 08.00 doorgaat op oud&nieuw zul je aan Maarten moeten vragen maar ik denk dat je op die datum wellicht wat meer speling hebt. Jammer van de bijna agressieve reacties vanuit het kamp van TW. Ik post alleen maar wat ik hoor en de bron is betrouwbaar genoeg denk ik.

:lol: Own jij?
Waarschuw beheerder
waar is de lineup
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op zondag 7 september 2008 om 11:41:
waar is de lineup

komt vanzelf, duurt ook nog even voordat het is he
Werkzaam bij Awakenings
Waarschuw beheerder
Hierbij de eerste, maar ook gelijk de laatste officiele reactie vanuit awakenings in dit topic. Het is jammer dat wij betrokken worden in dit topic en de namen Rocco en Maarten genoemd worden. Beide hebben hier niks over gezegd. Wij hebben geen problemen met Timewarp en vinden het fijn dat de techno in Nederland springlevend is. Wij zijn al ruim 11 jaar ieder feest uitverkocht en zien alle andere organisaties als collega's en niemand als concurrent. Het klopt dat de officiele sluitingstijd van de maassilo 06.00 is maar je hebt altijd nog wel een uur de tijd om het publiek op een rustige en gedoseerde manier uit te zwaaien. In Factory 10 heb je nog wel wat meer speling qua openingstijden.

pimmO: Het kaartje voor Awakenings in maassilo/factory10 is nooit duurder geweest dan 26,75

Wat ons betreft is hierbij de zaak gesloten en is er geen discussie tussen awakenings en timewarp. hou de discussie in dit topic lekker over het feest zelf. We wensen iedereen succes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dude.. heb je niets beters te doen dan hier een beetje te lopen rellen..? :rot:

tjeerd én rick zijn beide meer dan capabel genoeg om een goed feest neer te zetten, het enige wat we jou zien doen is een beetje kansloos lopen blaten dat alles toch kut is wat geen awakenings is..

hoeveel feestjes heb je zelf al georganiseerd..? of heb je alleen een grote bek als neefje van rocco maar presteer je zelf verder niets..? lekker makkelijk lullen vanaf de zijkant, maar tjeerd en rick zijn beide professioneel genoeg om dijken van feesten neer te zetten, want ze hebben beide een track record van meer dan genoeg goeie feesten staan..

misschien moet je eens lekker wat leuks gaan doen met je vrije tijd, ga eens naar buiten, zoek een vriendin, want dat azijnpissen wat je hier de hele tijd online doet heeft niemand wat aan.. en wie weet, misschien kom je buiten als je een leven zoekt wel nieuwe connecties tegen om je feiten bij te checken ;)
Waarschuw beheerder
Toch nuttig geweest want weten we nu wel iets beter waar we aan toe zijn met de sluitingstijd en dat vind ik toch wel belangrijk om te weten als ik een kaartje koop! Sorry dat ik Maarten en Awakenings ongevraagt heb betrokken hierin. Case closed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op zaterdag 6 september 2008 om 15:35:
Listen and learn stel minimal toys bij elkaar! Dit is de Richie Hawtin VÓÓRDAT hij begon te tongroeren met Sven Veet en ander Berlijns hip gespuis!
Mannelijke Techno met ballen, niet van die metroseksuele shit!

Gast.....kep hier nog een set van hem uit 94...stoer heh! :9 Toen draaide die nog gewoon house (y) Van hardcore tot mellow (moeniemauwuh)

Btw gezellig topic dit, heb het met veel vermaak allemaal zitten lezen :lol:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1981, 2846}
Waarschuw beheerder
Bertje, laat ik het maar kort houden.

Niemand is verplicht om een kaartje te kopen en laat de bezoekers die wel betalen zelf even oordelen of zij de prijs/kwaliteit/tijdsduur verhouding ok vinden.

Verder valt de negatieve ondertoon in je zinsformulatie erg op, je bent hier niet om informatie te vergaren maar om geforceerd te proberen een negatieve spanning op te bouwen.

Ps. je vergat nog wat vragen te beantwoorden;)

Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 6 september 2008 om 18:37:
1. wie ben jij eigenlijk?

2. wat is je belang met het posten van dit soort berichten?

3. waarom denk jij als gewone bezoeker (laten we daarvan uitgaan, anders wordt het echt een zielig verhaal) het beter te weten?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fan Zweet op zaterdag 6 september 2008 om 05:49:
joehoe lekker namedroppen.....
echt hartstikke leuk dat jij al die oost duitse zolderkamer nurts met hun walgelijke 37 in een dozijn klikrommel wilt zien, maar wat moet de rest van rotterdam en omstreken met die bende...

houdt dat alsjeblieft even op een doorgehaalde maandagochtend in een of andere berlijnse smkelder voor 18 doorgesnoven ketapatienten...

die wighnomy losers er ook tussen planten..

en dan ook nog eens al die drabbers die denken dat ze voor 2 tientjes op de eerste rij kunnen kwijlen naar hun favoriete dj's die ze al 40 keer gezien hebben terwijl de organisatie een half jaar droog brood kan eten...

whahahahaha. Pleur van m'n stoel van het lachen hier.
Waarschuw beheerder
:lol: Geweldig al die ophef weer...

Maar... euhm *erg benieuwd naar line-up*
Waarschuw beheerder
Mocht je stiekem niks te doen hebben vandaag ;), vul deze enquete dan even in (duurt 5 minuutjes, wel in het Engels) en maak kans op:

2x2 Time Warp Mannheim 2009 tickets
4 x Loco Dice-7 Dunham Place CD's
4 x Karotte's Kitchen Vol. 2

Hopsa!

http://www.thesistools.com/?qid=52782&ln=eng
Waarschuw beheerder
Ik hoorde dit weekend van Rocco dat Jeff Mills al geboekt was met een marathon-act op dit feest. Maar hij eistte van Tjeerdo dat er verse kasrabarber en 909 roze knuffelkonijntjes in zijn hotelkamer aanwezig moesten zijn.
Tjeerdo wilde best tegemoet komen aan de verse kasrabarber, maar met de roze knuffelkonijntjes wilde hij niet hoger gaan dan 900. Zoals het een echte diva betaamt hief Jeff Mills hierop zijn neus en gaf Tjeerdo de "nasty look". Hij maakte Tjeerdo ook nog uit voor "pathetic asshole" zei Rocco (hij was wel een beetje dronken, maar ik zeg ook maar wat ik van hem gehoord heb).

Uitspraak van bertus boterkoekje op zaterdag 6 september 2008 om 17:49:
en de bron is betrouwbaar genoeg denk ik.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 8 september 2008 om 17:22:
909 roze knuffelkonijntjes

:lol:

wat een mafketel ben je ook ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op zondag 7 september 2008 om 01:17:
vol gescheten skinny

gheghe, hoop voor hem niet te skinny, het moet ergens heen...:lol:

maar met de roze knuffelkonijntjes wilde hij niet hoger gaan dan 900.

is ook gewoon flauw van Tjeerdo:s

Staat die Line-up er nu al?
Waarschuw beheerder
rixxi, ik ben geen uitleg aan jou schuldig.
laatste aanpassing

Artiest Wouter Brok
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 september 2008 om 17:39:
whahahahaha. Pleur van m'n stoel van het lachen hier.

haha inderdaad... hoe erg kun je je tegenspreken in 1 bericht

verbaas me echt hier hoe serieus mensen/organisaties opmerkingen op PF serieus nemen en er uitgebreid op in gaan... lijkt me erg ongewonnen strijd zo om elke keer je antwoord te willen geven. Maakt het er niet minder vermakelijk op :)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=74 height=51]https://album.partyflock.nl/50253735.gif?nocache;62868415[/img]{non-image link}
Waarschuw beheerder
Psies, ik pak de popcorn er wel weer bij:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op maandag 8 september 2008 om 18:26:
Psies, ik pak de popcorn er wel weer bij

zoete of zoute?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 18:47:
zoete of zoute?

beide, en graag een gallon cola light, dit gaat nog wel even duren...:D

Waarschuw beheerder
Ik hoorde dit weekend van Rocco dat Jeff Mills al geboekt was met een marathon-act op dit feest. Maar hij eistte van Tjeerdo dat er verse kasrabarber en 909 roze knuffelkonijntjes in zijn hotelkamer aanwezig moesten zijn.
Tjeerdo wilde best tegemoet komen aan de verse kasrabarber, maar met de roze knuffelkonijntjes wilde hij niet hoger gaan dan 900. Zoals het een echte diva betaamt hief Jeff Mills hierop zijn neus en gaf Tjeerdo de "nasty look". Hij maakte Tjeerdo ook nog uit voor "pathetic asshole" zei Rocco (hij was wel een beetje dronken, maar ik zeg ook maar wat ik van hem gehoord heb).

whahahaha, dit is t beste topic in tijden :D
Waarschuw beheerder
donateur
laffe honden

ik blijf wel ff weg uit dit topic voordat ik straks weer een strafpunt heb :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 september 2008 om 17:54:

verbaas me echt hier hoe serieus mensen/organisaties opmerkingen op PF serieus nemen en er uitgebreid op in gaan... lijkt me erg ongewonnen strijd zo om elke keer je antwoord te willen geven. Maakt het er niet minder vermakelijk op

tegenspreken?? :cry:

waar heb je het over?
zelf zeker ook zo'n klikmeelopert (copyright bennie r.) die nog in zijn maandag bestaat niet k-hole zit... :rot:
je moet het serieus wel serieus nemen natuurlijk.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fan Zweet op maandag 8 september 2008 om 19:56:
Uitspraak van Broccoli op maandag 8 september 2008 om 17:54:

verbaas me echt hier hoe serieus mensen/organisaties opmerkingen op PF serieus nemen en er uitgebreid op in gaan... lijkt me erg ongewonnen strijd zo om elke keer je antwoord te willen geven. Maakt het er niet minder vermakelijk op

tegenspreken??

waar heb je het over?
zelf zeker ook zo'n klikmeelopert (copyright bennie r.) die nog in zijn maandag bestaat niet k-hole zit...

:roflol:, jeez, ik krijg echt een rolberoerte hierzo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fan Zweet op maandag 8 september 2008 om 19:56:
waar heb je het over?
zelf zeker ook zo'n klikmeelopert (copyright bennie r.) die nog in zijn maandag bestaat niet k-hole zit...

het wordt alleen maar hilarischer.... sommige mensen :respect:

Waarschuw beheerder
goed topic!
Waarschuw beheerder
donateur
waarom is dat Hawtin setje verwijderd ??? :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op maandag 8 september 2008 om 22:03:
waarom is dat Hawtin setje weg ???

Welk setje? Bedoel je deze;

Richie Hawtin live @ Timewarp 2002

Ik zou zweren dat hij ook in dit topic stond inderdaad, vreemd. Er moet wel iets fout gegaan zijn in de database of zo, kan me verder geen reden bedenken waarom deze opeens verdwenen zou kunnen zijn. Volgens de faq van dit forum mogen er gewoon setjes gepost worden (en logisch) Ik kan me niet voorstellen dat iemand op een envelopje drukt om een knallende Technoset, dan moet je wel een heel lomp paard zijn :S

Nou, nu staat hij er iig weer. :D :D (y) (y) Was een kleine moeite!! O:) O:)

Listen and learn stel minimal toys bij elkaar! Dit is de Richie Hawtin VÓÓRDAT hij begon te tongroeren met Sven Veet en ander Berlijns hip gespuis!
Mannelijke Techno met ballen, niet van die metroseksuele shit!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap: Wat een discussies!

Gaat overigens een heerlijk feestje worden:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 8 september 2008 om 22:15:
Nou, nu staat hij er iig weer. Was een kleine moeite!!

vet bedankt man(y)

Line-up???
Waarschuw beheerder
leuk topic dit :lol:

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Erg leuk topic..

En hawtin stond in zijn *mannelijk techno, mét ballen dus, tijd* ook gewoon al te tongroeren met van alles en nog wat hoor..
Waarschuw beheerder
Jij kan het weten?? :9

Waar blijft de lijn omhoog?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 9 september 2008 om 15:26:
Waar blijft de lijn omhoog?!

Excuus voor de vertragingen, line-up is 95% rond. Even geduld nog..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ik er toch ben. Wanneer is die party eigenlijk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ALmightyRixxi op zondag 7 september 2008 om 17:23:
Sjaak, laat ik het maar kort houden.

Jezus, Sjaak. Ga je je hier ook al van de voute kant laten zien? Verschuilen achter die voute profielfoto van je.

Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 9 september 2008 om 15:26:
lijn omhoog?!

Ik hoop het..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 20:05:
nou ik er toch ben. Wanneer is die party eigenlijk?

na deze zaaddodende discussie hebben ze er toch maar van afgezien om het feest te gaan geven!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 20:05:
Wanneer is die party eigenlijk?

Een keertje eind november :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 15:24:
En hawtin stond in zijn *mannelijk techno, mét ballen dus, tijd* ook gewoon al te tongroeren met van alles en nog wat hoor..

www.djrush.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cosmopop op maandag 8 september 2008 om 08:32:
Mocht je stiekem niks te doen hebben vandaag , vul deze enquete dan even in (duurt 5 minuutjes, wel in het Engels) en maak kans op:

2x2 Time Warp Mannheim 2009 tickets
4 x Loco Dice-7 Dunham Place CD's
4 x Karotte's Kitchen Vol. 2

Hopsa!

http://www.thesistools.com/?qid=52782&ln=eng

INGEVULD :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ALmightyRixxi op dinsdag 9 september 2008 om 19:46:
line-up is 95% rond. Even geduld nog..

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 8 september 2008 om 22:15:
Mannelijke Techno met ballen

oe mannelijke techno :lol: klinkt behoorlijk gay zo
Waarschuw beheerder
minimal klinkt niet gay zeker haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op donderdag 11 september 2008 om 12:44:
minimal klinkt niet gay zeker haha

Die afkeer van jou begint nu wel een beetje oud te worden, ga verder met je leven ;)