Partyflock
 
Forumonderwerp · 994691
­ Nederland
Partypeepz,

Ik kwam in het Ape magazine van februari het volgende tegen.
...Time Warp straalt zodoende iets bijzonders uit, een bepaald keurmerk waar zowel artiesten als publiek vertrouwen in hebben. Niet voor niets organiseert Cosmopop sinds vorig jaar ook edities in steden als Praag en Wenen. Dit jaar is Rotterdam aan de beurt, te beginnen met een kleine club-editie in Off Corso, zaterdag 8 maart, waar dj’s Karotte en Loco Dice de headliners zullen zijn. In november volgt een groot Time Warp in de Maassilo, gegevens hierover worden na de Duitse editie bekendgemaakt. “We willen de Time Warp-sfeer naar meerdere plekken brengen”, aldus Ebinger. “De club-edities zijn een soort sneak-preview van het grote feest in Mannheim, zowel
qau line-up als de aankleding van het podium. Nee, dat is niet iets typisch Duits hoor, die expansie. Cocoon doet het ook wel, maar ik las net nog iets over een Sensation White in Sao Paulo, Nederlandse organisaties zijn daar net zo sterk in…”...

Bron: http://www.apemagazine.nl/apemagazinefebruari.pdf

Woeiiiiiii :D
laatste aanpassing
 
Dikke shit B)
Haalt het NOOIT bij de 'echte' Timewarp. Dutch people don't dance anymore (behalve dan die NL-ers die naar Duitsland gaan om te feesten :P )
laatste aanpassing
 
Uitspraak van GMX op vrijdag 1 februari 2008 om 00:07:
Dutch people don't dance anymore

Daar heb je wel een punt... helaas :nosmile:
ach wan onzin. niet op elk feest nee.
 
Feesten waar alleen liefhebbers op af komen das het verschil !
 
ik ben hier toch wel benieuwd naar...

denk dat mensen zich niet moeten doodstaren op de naam Time Warp.

gewoon een nieuw concept in NL met hele dikke namen, niets mis mee
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 10:12:
gewoon een nieuw concept in NL met hele dikke namen, niets mis mee

precies!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 10:12:
denk dat mensen zich niet moeten doodstaren op de naam Time Warp

of de organisatie.
die zien oh 1400 pfers gaan zelfs al naar timewarp in duitsland, dus in nederland zou het ook wel leuk zijn. Tuurlijk is het vet vind ik ook hoor. Maar juist de dingen die het concept in duitsland zo sterk maken; sluitingstijden, duitse sfeer en het geluid, deze dingen zullen in nederland niet gehaald worden(denk ik). Dan rest alleen de line up nog en die kan er ook dmv een andere naam staan.
Dus dan lijkt t mij vetter om gewoon zelf zo'n nederlands platform op te zetten ipv mee liften op duits succes.
Eigenlijk vind ik het heel logisch hoor dat t in ned komt. maar had zin dit te typen hahah
 
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 1 februari 2008 om 10:35:
duitse sfeer

denk ook dat dit idd lastig wordt...

maar voor de rest wil ik t wel een kans geven

misschien is de line up wel zo goed dat er straks een hoop Duitsers hier naar toe komen en heb je alsnog die
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 1 februari 2008 om 10:35:
duitse sfeer

best kans dat als je aan de gemiddelde duitser op Time Warp vraagt wat ze van de sfeer vinden dat ze liever naar feesten in bijv. in Spanje gaan omdat dat daar de sfeer beter is, veel Belgen vinden NL weer helemaal t einde qua feesten.

Het gras bij de buren is altijd groener.
laatste aanpassing
hehe ja geen twijfel dat dit geen goed feesjte wordt hoor.
Maar nederlanders hebben in duitsland gewoon meer dat id denk ik omdat ze lang in auto/bus zitten en voor het gevoel veel voor dat vette feest over hebben. Alles wat er aan vooraf gaat komt dan ten goede van ook de eigen instelling enz. tijdens het feest.
 
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 1 februari 2008 om 10:42:
Maar nederlanders hebben in duitsland gewoon meer dat id denk ik omdat ze lang in auto/bus zitten en voor het gevoel veel voor dat vette feest over hebben. Alles wat er aan vooraf gaat komt dan ten goede van ook de eigen instelling enz. tijdens het feest.

precies, nu zijn we der haha

ik ben naar Awakenings eindhoven geweest omdat er dat weekend toch niet veel beters te doen was.... vorig jaar Time Warp leefde ik maanden naar uit, zocht alles uit, wie waar wat draaide.

kwam vorig jaar op 10 jaar awake een Ier tegen, die bleef maar lullen over hoe vet awakenings wel niet is en dat ze zoiets niet op dat eiland van hun hadden.
laatste aanpassing
Als ze Hawtin laten opdraven voor een set van 7 uur ben ik game. (Y)
Ach. Weer een excuus erbij om te zuipen.
 
idd weer een sociaal gebeuren met alcohol :P
 
Werkzaam bij Struikgewas
Ik vind het weer zo jammer..

Alles moet echt weer uitgemolken worden :S

Zonde.
cliché. Het IS wel zo ja, maar een commerciële organisatie die uitbreidt... geen vreemd fenomeen lijkt me...
laatste aanpassing
Uitspraak van tiesniewies op vrijdag 1 februari 2008 om 10:42:
Maar nederlanders hebben in duitsland gewoon meer dat id denk ik omdat ze lang in auto/bus zitten en voor het gevoel veel voor dat vette feest over hebben. Alles wat er aan vooraf gaat komt dan ten goede van ook de eigen instelling enz. tijdens het feest.

Wat een onzin. In Duitsland wordt er nog gefeest, DAT is het verschil. Of je daar nou met 5 minuutjes fietsen bent of een dag met de auto moet reizen maakt verder weinig uit.

Ik wil blije mensen om me heen horen schreeuwen uit extase, handen in de lucht zien, , zeg maar iets als in onderstaand Time Warp filmpje :)



De NL partyscene is gewoon keihard achteruit gegaan de laatste 5 jaar. Waar je in NL een aantal jaren geleden op vrijwel elk feest het publiek nog los zag gaan, is dat nu echt sporadisch geworden. Want in NL zie je op 9 van de 10 feesten toch wel mensen vrijwel de hele avond duf ('cool' ?) met een biertje in hun hand voor zich uit staren of wat slap ouwehoeren. En als het dan een keer 'los' gaat dan blijft het meestal bij een paar korte momenten of een select groepje mensen vooraan in de zaal.

In Duitsland bestaat het gelukkig nog wel en daarom kijk ik al weer bijna een jaar uit naar Timewarp :P
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van GMX op zaterdag 2 februari 2008 om 04:42:
De NL partyscene is gewoon keihard achteruit gegaan de laatste 5 jaar. Waar je in NL een aantal jaren geleden op vrijwel elk feest het publiek nog los zag gaan, is dat nu echt sporadisch geworden.

Ik had het een keer bij Rachmad in de gas. Ik zat helemaal in die set, zie je een paar gasten kijken van, huh, wat is dat voor figuur?
{argument 'id' ontbreekt}
idd
laatste aanpassing
Uitspraak van Pietjepotlood op zaterdag 2 februari 2008 om 11:44:
http://www.youtube.com/watch?v=KNOKCz77_Ws&eur­l=http://pietje--potlood.hyves.nl/

We kunnen het wel

Vet ! Kijk, daar doe ik 't voor inderdaad ;) Was 't maar op elk NL feest zo ... Dit fenomeen:
Uitspraak van R. Manhouse op zaterdag 2 februari 2008 om 11:09:
Ik zat helemaal in die set, zie je een paar gasten kijken van, huh, wat is dat voor figuur?

Dat je zelf los staat te gaan en dat mensen dan kijken van 'doe es rustig joh', dat zie je helaas vaker en vaker hier in NL. Vooral op de wat grotere evenementen, zoals extrema feestjes bijvoorbeeld, die waren een paar jaar geleden nog echt vet, vooral de feestjes in de Koningshoeve, nu is het de sfeer echt TOTAAL anders op Extrema feestjes en ben daarom nu met Extrema ook helemaal klaar. Zelfde geldt voor Awakenings, waar de sfeer ook hard achteruit is gegaan.

Maar goed, daarom zijn er gelukkig nog feestjes als Timewarp :P
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 februari 2008 om 22:56:
Alles moet echt weer uitgemolken worden

Ach, het is natuurlijk nooit te vergelijken met het "echte Timewarp". Maar zo is er gewoon weer een leuk feestje bij in Rotterdam. Ik kan me er niet zo heel druk om maken.


Uitspraak van GMX op zaterdag 2 februari 2008 om 04:42:
De NL partyscene is gewoon keihard achteruit gegaan de laatste 5 jaar. Waar je in NL een aantal jaren geleden op vrijwel elk feest het publiek nog los zag gaan, is dat nu echt sporadisch geworden. Want in NL zie je op 9 van de 10 feesten toch wel mensen vrijwel de hele avond duf ('cool' ?) met een biertje in hun hand voor zich uit staren of wat slap ouwehoeren. En als het dan een keer 'los' gaat dan blijft het meestal bij een paar korte momenten of een select groepje mensen vooraan in de zaal.

Klopt!

Maar mij krijgen ze niet klein haha!
aanstellers...

lekker met een grote groep naar een awake is nog steeds vet. Met een goede line up en zelf keihard losgaan, gaat de rest vanzelf mee en anders rotten ze maar op dan dans ik er dwars doorheen...

Ik krijg juist vaak positieve reacties als ik goed losga...
 
Uitspraak van kalluf! op zaterdag 2 februari 2008 om 17:10:
Ik krijg juist vaak positieve reacties als ik goed losga...

anders ik wel !
Ik krijg meestal klappen!
Uitspraak van GMX op vrijdag 1 februari 2008 om 00:07:
Haalt het NOOIT bij de 'echte' Timewarp. Dutch people don't dance anymore (behalve dan die NL-ers die naar Duitsland gaan om te feesten :P )

Pfff.. vorig jaar op TW drie maal bijna klappen gehad en 2 vechtpartijen gezien.. dat in NL nooit meegemaakt. Verder nog nooit zoveel ziekenauto's ed. op feesten gezien als in Duitsland en qua dansen valt het ook allemaal wel mee. Het enige is dat door de slechte controles bij de ingang de mensen zo waus zijn dat ze ook gaan gillen wanneer andere mensen gillen en dit is dan sfeerverhogend.
Kijk bij minimal feesten hier in NL komen de meesten gewoon om te socializen en wanneer die vette plaat komt even de handjes in de lucht steken en een vette shuffle erin gooien. Zoek dus betere feesten O:)
laatste aanpassing
Uitspraak van Carnagast op maandag 4 februari 2008 om 23:30:
Pfff.. vorig jaar op TW drie maal bijna klappen gehad en 2 vechtpartijen gezien.. dat in NL nooit meegemaakt.

Mee eens...ik vond het publiek ook totaal niet relaxd in Duitsland..kreeg daar ook nog mot met een paar duitsers!!
In NL nog nooit gezeik gehad op een feest!

Liever gewoon feestjes in Nederland :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Carnagast op maandag 4 februari 2008 om 23:30:
drie maal bijna klappen gehad

verbaast me niks :P
 
pff valt wel mee in duitsland die neo sfeer eind jaren 90 :S stoelen door de lucht matpartijen voedbal rellen ben blij dat die tijd voorbij is :)
Hmm, ik heb zelf niks meegekregen van vervelend publiek op TW.

Publiek dat aan het out gaan was des te meer... :)
Ik vind dat je toch wel zonder pardon iemand op zijn bek moet kunnen rossen hoor. Hoort er toch gewoon een beetje bij?
 
jah man lekker pogo,n ! en met bier gooien en rellen roepen vet stoer !
Jongeh, daag je me uit of zo? Jij gaat zien atser, ik sweer! Jij zoekt beef puto.

Ik ben onmin moekroe.
Uitspraak van Carnagast op maandag 4 februari 2008 om 23:30:
Kijk bij minimal feesten hier in NL komen de meesten gewoon om te socializen en wanneer die vette plaat komt even de handjes in de lucht steken en een vette shuffle erin gooien. Zoek dus betere feesten

ach weer zo een minimal hater...
 
:P :P :P :P
Uitspraak van tiesniewies op dinsdag 5 februari 2008 om 23:18:
ach weer zo een minimal hater...

mwah nog geeneens zo de muziek, meer de mensen idd
Uitspraak van tiesniewies op donderdag 7 februari 2008 om 10:23:
hoe zijn die dan?

quasi fashionably, gay-like, trend-hoppin', non-dancing faggotass richie hawtin look-a-like's.

;)
laatste aanpassing
Uitspraak van tiesniewies op donderdag 7 februari 2008 om 10:23:
hoe zijn die dan?

Wintersportfanaten met grote bril en Sjaal toch Thijs? 8)
Deze avond is nog absoluut niet zeker...

Maar als hij gedaan wordt zal het met een line-up zijn die sinds Shockers niet meer vertoond is op een indoorfeest...

En dan gaat het zeker langer door dan 08.00 uur...
plannen die we graag horen tjeerd (Y)
:P
laatste aanpassing
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 8 februari 2008 om 20:17:
Deze avond is nog absoluut niet zeker...

Maar als hij gedaan wordt zal het met een line-up zijn die sinds Shockers niet meer vertoond is op een indoorfeest...

En dan gaat het zeker langer door dan 08.00 uur...

goede opbouw ook... lekkere climax 8)
Uitspraak van tiesniewies op zaterdag 9 februari 2008 om 02:14:
plannen die we HEEL graag horen tjeerd
 
Uitspraak van Carnagast op maandag 4 februari 2008 om 23:30:
Pfff.. vorig jaar op TW drie maal bijna klappen gehad en 2 vechtpartijen gezien.. dat in NL nooit meegemaakt. Verder nog nooit zoveel ziekenauto's ed. op feesten gezien als in Duitsland en qua dansen valt het ook allemaal wel mee. Het enige is dat door de slechte controles bij de ingang de mensen zo waus zijn dat ze ook gaan gillen wanneer andere mensen gillen en dit is dan sfeerverhogend.
Kijk bij minimal feesten hier in NL komen de meesten gewoon om te socializen en wanneer die vette plaat komt even de handjes in de lucht steken en een vette shuffle erin gooien. Zoek dus betere feesten O:)

een beetje van dit... wanneer er een echte master achter de decks staat snappen ze er trouwens ineens helemaal niks meer van.
 
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 8 februari 2008 om 20:17:
Maar als hij gedaan wordt zal het met een line-up zijn die sinds Shockers niet meer vertoond is op een indoorfeest...

En dan gaat het zeker langer door dan 08.00 uur...

...roep nou geen dingen die je straks niet waar kunt maken....straks stel je een hoop mensen teleur.

snap btw muzikaal de link niet echt tussen tw en shockers.
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 8 februari 2008 om 20:17:
Maar als hij gedaan wordt zal het met een line-up zijn die sinds Shockers niet meer vertoond is op een indoorfeest...

Hmm, begin nu toch wel benieuwd te worden.

Alleen een line up met namen als op Shockers zal vandaag de dag toch een stuk minimaler aandoen...
gaat denk ik meer om de overeenkomst in de zin van, grootte, indoor en techno...
Nou Nou, dat belooft wat!

Kaartje zal wel 80/90 euro gaan kosten gok ik?!