824x bekeken
De aanklager eiste vijf jaar cel tegen de Rotterdammer.
das wel erg weinig
das wel erg weinig
Doodstraf gaat mij wat ver in een zaak waar geen excessief geweld is gebruikt
Ik viond dit toch ook aardig exceesief dan wel geen geweld maar wel ernstige geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Deze zieke personen moesten ze zowiezo voor altijd hun vrijheid ontnemen, want hun hebben iets bij een kind ontnomen, wat dat kind nooit meer terugkrijgt.
Ik viond dit toch ook aardig exceesief dan wel geen geweld maar wel ernstige geestelijke en lichamelijke mishandeling.
Is het ook.
Maar vindt de doodstraf niet in helemaal in verhouding staan met dit gepleegde feit. En dan probeer ik niks af te toen van zijn zieke gedrag.
Gewoon minimaal 25 jaar opsluiten, zonder TBS..
laatste aanpassing
Maar vindt de doodstraf niet in helemaal in verhouding staan met dit gepleegde feit
ach emotie speelt ook een rol, emotioneel zou ik zeggen van wel, maar als je het rationeel gaat bekijken...
Als ik ouder van dat kind was, zal ik hem de rest van zijn leven het erg zuur maken.
Gewoon minimaal 25 jaar opsluiten, zonder TBS..
TBS lijkt me toch ook wel geschikt in deze situatie. Zeker als hij zelf al zijn gedrag wil verklaren door een stoornis.
ach emotie speelt ook een rol, emotioneel zou ik zeggen van wel, maar als je het rationeel gaat bekijken...
Is maar goed dat ik ook niet voor justitie werk, want mijn emotie zou toch ook weleens de overhand kunnen krijgen in dit soort gevallen.
Maar vindt de doodstraf niet in helemaal in verhouding staan met dit gepleegde feit. En dan probeer ik niks af te toen van zijn zieke gedrag.
Gewoon minimaal 25 jaar opsluiten, zonder TBS..laatste aanpassing 23 januari 2008 11:57
Het meisje zal er haar hele leven mee zitten anders.
En 25 jaar opsluiten weet je wat dat kost. Lekker met zn alle betalen voor zo'n mafkees.
Het meisje zal er haar hele leven mee zitten anders.
En 25 jaar opsluiten weet je wat dat kost. Lekker met zn alle betalen voor zo'n mafkees.
Verhuis je toch naar Afghanistan als een humane liberale democratie je niet aanstaat?
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/buitenland/2008/01/journalist_ter_dood_veroordeel.html
Kan je daar fijn beoordelen of je belastingsgeld goed besteed wordt.. :
des te dichter bij de nul, des te strakker om je lul
De verdachte lijdt volgens gedragsdeskundigen, aan een persoonlijkheidsstoornis met borderline-trekken
Tegenwoordig lijdt iedereen wel aan iets
als ik me laat testen bij de deskundige zal ik ongetwijfeld ook wel iets hebben.
wat ziet u in deze vlek?
![[img width=144 height=133]http://www.pw-akkerman.nl/inkt/vlek.jpg[/img]](http://www.pw-akkerman.nl/inkt/vlek.jpg)
Verhuis je toch naar Afghanistan als een humane liberale democratie je niet aanstaat?
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/buitenland/2008/01/journalist_ter_dood_veroordeel.html
Kan je daar fijn beoordelen of je belastingsgeld goed besteed wordt.. :
Wat een vergelijking dat artikel
Een meisje wat met een trauma zit de rest van haar leven, door een 'humane' daad van die geesteszieke.
Maar idd blijven beschermen die lui, gaat de maatschappij zeker op vooruit
Op naar het volgende kind he.
laatste aanpassing
ik ben voor de doodstraf in deze zaak
Zo´n idioot in een donker hol op een stoeltje vast binden en iedere dag een paar keer zo hard toe takelen waar de film industrie nog bang van wordt.
En natuurlijk het moment van overlijden zolang mogelijk uitstellen!!!!!
Wow zij is pas pittig hehehe daar heb je goed over nagedacht meis
heb er eerlijk niet zolang over nagedacht, was het eerste wat bij me opkwam
En dan vind ik dat ie er nog goed vanaf komt, want een gepaste straf daarvoor zal er nooit zijn, al komt dit wel in de buurt
(permanent verbannen)
ik ben voor de doodstraf in deze zaak
Wat een onzin. Volgens onderzoek is die gast van lotje getikt, dus sterk ontoerekeningsvatbaar, en heeft ie geen straf maar behandeling nodig.
Ben ik het 100% mee eens, want als je kinderen misbruikt ben je ontzettend ziek (dit zal IEDEREEN met me eens zijn) en zieke mensen kan je niet straffen maar moet je opnemen en tegen zichzelf beschermen.
Een verdachte waar de schuld van is bewezen wordt veroordeeld tot dader (als hoofdvorm) van het strafbare feit.
Een dader wordt veroordeeld tot een bepaade straf.
Een straf is een middel om o.a. de dader tot inkeer te laten komen en of te verkomen dat hij (nog) meer strafbre feiten pleegt. Een straf is niet bedoeld als vergeldingsactie. Dus is de doodstraf per definitie vrijwel altijd onnodig en niet acceptabel.
Wie wraakstraffen accepteerd maar vooral uitvoert is bij die keuze zeker net zo verkeerd als de dader. Beide plegen een verkeerde handeling.
Deze kerel is waarschijnlijk zo gek als het maar kan en heeft een straf dus geen nut. Zo'n persoon heeft een behandeling nodig.
Aangezien verplichte behandeling ook niet werkt, dienen deze personen om zichzelf, maar vooral anderen te beschermen, opgesloten te worden tot ze ervoor kiezen vrijwillig in beandeling te gaan.
Een dader wordt veroordeeld tot een bepaade straf.
Een straf is een middel om o.a. de dader tot inkeer te laten komen en of te verkomen dat hij (nog) meer strafbre feiten pleegt. Een straf is niet bedoeld als vergeldingsactie. Dus is de doodstraf per definitie vrijwel altijd onnodig en niet acceptabel.
Wie wraakstraffen accepteerd maar vooral uitvoert is bij die keuze zeker net zo verkeerd als de dader. Beide plegen een verkeerde handeling.
Deze kerel is waarschijnlijk zo gek als het maar kan en heeft een straf dus geen nut. Zo'n persoon heeft een behandeling nodig.
Aangezien verplichte behandeling ook niet werkt, dienen deze personen om zichzelf, maar vooral anderen te beschermen, opgesloten te worden tot ze ervoor kiezen vrijwillig in beandeling te gaan.

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)