Partyflock
 
Forumonderwerp · 993022
1 volger · 1075x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat is nou in deze tijd echt mode in de bruidswereld.

A strak en topless en een hoed?

B of lang met handschoenen en sluier?

C geen jurk doe mij maar een broekpak/mantelpakje

D iig geen wit/kleur verder maakt het mij niet zo heel veel uit.

wat is nou jou personelijke keuze??
en als je een foto kan vinden effe plaatsen dan he :d

voorbeeldje van mij

http://img.alibaba.com/photo/10834751/Demetrios_Inspired_Wedding_Dress.jpg

geweldig :yes:

Vrouwen laat zien wat jij mooi vind :d
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 18:06:
Zeg nooit nooit ;p


Jaaa dat is ook weer zo.. ;p
Maar tot nu toe lijkt het me helemaal niks...
Trouwen is rouwen :$
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 18:11:
Geen dromen voor jou dus.. prins op het witte paard.. perfecte bruid zijn.. een dag als princes behandeld worden..


haha nee daar bedank ik voor :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 18:11:
een dag als princes behandeld


oooh dat wil ieder meisje toch wel ..?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 18:11:
Geen dromen voor jou dus.. prins op het witte paard.. perfecte bruid zijn.. een dag als princes behandeld worden..


Een wit paard heb ik al, dus zet ik hem daar wel even op (Y) En ik verwacht dat m'n vent me iedere dag als een prinses behandeld o:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 18:14:
Trouwen is rouwen


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op maandag 21 januari 2008 om 18:18:
En ik verwacht dat m'n vent me iedere dag als een prinses behandeld o:)


Uiteraard :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 januari 2008 om 17:54:
http://img.alibaba.com/photo/10834751/Demetrios_Inspired_Wedding_Dress.jpg


daar wil ik op zich best mee trouwen :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 januari 2008 om 17:54:
http://img.alibaba.com/photo/10834751/Demetrios_In­spired_Wedding_Dress.jpg


Wow :o :| Die is idd wel heel mooi ja :d

Ga je daar in trouwen?? b)


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 18:11:
een dag als princes behandeld worden..


Dat wordt ik iedere dag al o:) Hoef ik niet voor te trouwen :lol:


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 18:14:
Trouwen is rouwen


Juist ja :respect:

En zonde van je geld, ga voor dat geld liever een mooie vakantie boeken, en shoppen natuurlijk :woep:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 18:14:
Jaaa dat is ook weer zo..
Maar tot nu toe lijkt het me helemaal niks...
Trouwen is rouwen


Ja klopt...

Kost ook een hoop geld:/
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik geef les in het makeng van polls
als je wil jij mij pb jwt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 21 januari 2008 om 18:21:
En zonde van je geld, ga voor dat geld liever een mooie vakantie boeken, en shoppen natuurlijk :woep:


Jij snapt me :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op maandag 21 januari 2008 om 18:21:
Ga je daar in trouwen??


als t ff kon :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T L C™ op maandag 21 januari 2008 om 18:21:
En zonde van je geld, ga voor dat geld liever een mooie vakantie boeken, en shoppen natuurlijk


Zo denk ik dus ook,voor dat geld kun je heel wat andere leuke dingen doen :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 januari 2008 om 17:54:
voorbeeldje van mij

http://img.alibaba.com/photo/10834751/Demetrios_Inspired_Wedding_Dress.jpg


dies vet ja:jaja:
ik zou dr mega over struikelen met die korte beentjes van me:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ehhh topless? Bedoel jij niet strapless? 8)
 
Waarschuw beheerder
Om trouwjurk te kopen, moet je trouwen

Om te trouwen, heb je man nodig

Gaat me nooooooooooooit lukken(N)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:01:
Om trouwjurk te kopen, moet je trouwen

Om te trouwen, heb je man nodig

Gaat me nooooooooooooit lukken


Inderdaad!
 
Waarschuw beheerder
Alles erop en eraan :D veel kant,veel borduursels en het liefst een strapless jurk.. die vind ik altijd t mooist (L)

[img width=292 height=400 cacheid=000eee04002a4c2dc171a7e71a022438d7]http://bp1.blogger.com/_hiXgfBqjSHA/RdEnI0PH-8I/AAAAAAAAALI/Gw2y9xoY1QU/s400/christina.jpg[/img]

[img width=397 height=533]http://socialitelife.buzznet.com/images/cawed01-1-tm.jpg[/img]

I like it :yes:

En dan heb ik het niet alleen over Christina, post gewoon wat plaatjes, maar vind bijna elke vrouw in een lange stijlvolle jurk wel mooi :)
Waarschuw beheerder
trouwjurk kopen moet nog lukken.. nu nog aan een man komen..:\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 januari 2008 om 17:54:
Vrouwen laat zien wat jij mooi vind


Alles wat Addy van den Krommenacker maakt :yes: die zijn top!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op maandag 21 januari 2008 om 18:18:
En ik verwacht dat m'n vent me iedere dag als een prinses behandeld


Zolang jij je vriend als prins behandeld mag dat toch geen probleem zijn ;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:01:
Gaat me nooooooooooooit lukken


Wat zijn we weer positief vandaag..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:01:
Om trouwjurk te kopen, moet je trouwen

Om te trouwen, heb je man nodig

Gaat me nooooooooooooit lukken


Haha dit kan ook voor mij gelden, ben veeeel te kieskeurig :[
Waarschuw beheerder
Ik ben pas iets langer dan een jaar samen maar ben nou al aan het zoeken, ik vind niks leuk, alles is tuttig en strapless kan gewoon niet bij mij, ik ben veel te beweeglijk en ik weet ook niet wat ik wil. Ik schat dat ik mijn ideale jurk over een jaar of 2 gevonden heb en dat komt precies overeen met mijn schema
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zomerli op maandag 21 januari 2008 om 23:28:
overeen met mijn schema


leven en schema gaan niet samen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 23:32:
leven en schema gaan niet samen (Y)


ik ben autistisch, ik kan niet zonder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 januari 2008 om 20:01:
Om trouwjurk te kopen, moet je trouwen

Om te trouwen, heb je man nodig

Gaat me nooooooooooooit lukken


meisje; wie zegt jou dat je in deze moderne tijd persee met een man moet trouwen? het valt segewoordig minder en minder op als twee meisjes of twee jongens met elkaar trouwen.
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=500]http://www.telegraph.co.uk/fashion/graphics/2006/10/30/wedding.jpg[/img]

[img width=315 height=500 cacheid=000eef1f002a4e9cb2740a3f1a02247425]http://www.wedding-dress-gowns.com/images/WWD-0014.jpg[/img]

[img width=351 height=500 cacheid=000eef26002a4eb08dee13361a02247425]http://www.wedding-dress-gowns.com/images/DWD-0002.jpg[/img]

[img width=389 height=529]http://www.jormabridal.com/07wedding_dress/mg/07mg019.jpg[/img]

[img width=474 height=632]http://www.jormabridal.com/07wedding_dress/dm/07dm222.jpg[/img]

[img width=375 height=500]http://www.jormabridal.com/07wedding_dress/mc/07mc223.jpg[/img]

ehmm dit vind ik zo ongeveer mooi!! nou ik bespeur bij mezelf dus veel strapless haha!

Maar ik zou zelf het sowieso wel in traditioneel wit willen trouwen, en trouwen is wel een hele grote droom van me :D lijkt me een van de mooiste ervaringen in je leven!!!
 
Waarschuw beheerder
hele mooie jurken indd!!:D:D

gwoon veel kant en frutseltjes dat is t mooiste :D:D

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 januari 2008 om 12:42:
gwoon veel kant en frutseltjes dat is t mooiste


dat vind ik dus veeeeel te truttig:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zomerli op woensdag 23 januari 2008 om 14:04:
dat vind ik dus veeeeel te truttig


dat is wat ieder zelf wil he.
ik hou niet van dat stijve of een rechte kaars jurk waar geen sleep niks aan zit:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 24 januari 2008 om 13:01:
k hou niet van dat stijve of een rechte kaars jurk waar geen sleep niks aan zit


idd!! ik wil dan echt een romantische, sprookjesprinses achtige jurk 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 januari 2008 om 17:54:
strak en topless


?? :lol:
 
Waarschuw beheerder
Ik ben geen voorstander van trouwen, maar mocht het er toch ooit van komen.. zou ik kiezen voor een simpele jurk, geen tierelatijnen etc.. wel strapless, dat vind ik het mooist
Waarschuw beheerder
donateur
Hier Jennepen, dit zou jou wel geil staan B) (met tierelantijnen te over hahaha):

[img width=1004 height=1388 cacheid=000ef194002a54e5d37e66861a02254e2b]http://www.mijndroomjapon.nl/htmlarea/uploaded/Image/MIJNDROOMJAPON677.jpg[/img]

Ik wil zelf iets 'groots'. Ga maar 1x in zo'n jurk, dus dan mag ie opvallen ook B).
Vind zoiets mooi:

[img width=669 height=925 cacheid=000ef19a002a54ea3773c3d31a02254e2b]http://www.mijndroomjapon.nl/htmlarea/uploaded/Image/MIJNDROOMJAPON502.jpg[/img]
Vind deze niet perfect maar dat is een beetje 't idee van wat ik leuk vind :).
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op vrijdag 25 januari 2008 om 19:04:
met tierelantijnen te over hahaha):


:[ Ik ZEI, GEEN tierelantijnen :[
Maar die is wel ergggg mooi (L)
Eigenlijk ben ik helemaal verliefd op die jurk :D
DIE WIL IK!! :cheer:
Dus mocht het er ooit nog van komen..., bedankt Tam (L)
Waarschuw beheerder
Mijne was het mooiste (l) Heb hem nog een keer mogen dragen bij een optreden.

[img width=453 height=679]https://album.partyflock.nl/23136909.jpg[/img]

Had om de trouwdag alleen een tiara, hou niet van sluiers, hoedjes, handschoenen etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 24 januari 2008 om 13:01:
at is wat ieder zelf wil he.
ik hou niet van dat stijve of een rechte kaars jurk waar geen sleep niks aan zit


ik ook niet!

Ik vind gewoon niks leuk:'(

Ik moet trouwen in een spijkerbroek:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 19:14:
Ik ZEI, GEEN tierelantijnen
Maar die is wel ergggg mooi
Eigenlijk ben ik helemaal verliefd op die jurk
DIE WIL IK!!
Dus mocht het er ooit nog van komen..., bedankt Tam


Ik weet dat je dat zei, maar ik weet ook dat dit bij je zou passen en dat je 't mooi zou vinden B). Dus ehh, no problem :9.


Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 25 januari 2008 om 21:05:
Mijne was het mooiste Heb hem nog een keer mogen dragen bij een optreden.


Jouw jurk blijft idd 1 van de mooisten die ik ooit gezien heb (L)!
Ik hou zelf ook niet van sluiers & hoedjes en veel/opzichtige sierraden en shit.. Maar van die kanten handschoentjes vind ik dan wel weer cute B).
Ach jaaa..mijn intuïtie zegt me dat ik nog zeker 4 jaar heb om alles uit te zoeken :X.
Waarschuw beheerder
[img width=230 height=345 cacheid=000ef1c0002a553ff32cf9501a0225548d]http://www.koonings.com/cmdata/images/Producten/Affinity/photo/Afin_08_Black_Betty.jpg[/img]

Maar ja ik wil wel in het wit en dan is het dramatische effect weg:(

[img width=230 height=345 cacheid=000ef1c4002a5553844f3e711a0225548d]http://www.koonings.com/cmdata/images/Producten/Gemy%20Couture/photo/Gemy_Couture_6-08.jpg[/img]

Of deze

Maar het komt er voorlopig toch niet van, vriendlief vind zichzelf er nog te jong voor. Dat hij bijna 30 is (26) mag ik niet zeggen, en daarbij: ik ben zelf bijna 21, dus we hebben alle tijd

Maar fantaseren mag!(toch?)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja.. Kwam laatst wel een jurk tegen die ik echt geweldig vind..heb 'm weer gevonden:
[img width=391 height=529 cacheid=001289bc002a5542528dd28f1a0225558d]http://i223.photobucket.com/albums/dd74/Laikra/maggiesotterojurk.jpg?t=1201292792[/img]


Uitspraak van zomerli op vrijdag 25 januari 2008 om 21:10:
vriendlief vind zichzelf er nog te jong voor


Haha waar ken ik dat van :D.
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=451]http://admin.dewittemarkies.nl/uploadedfiles/198.jpg[/img]

Bij ondergaande zon op de Bora Bora trouwen in deze jurk 8)


OF

[img width=373 height=500 cacheid=000a685a001e1a74569e7f441a02255e03]http://pic12.picturetrail.com/VOL414/2147161/8451614/114617272.jpg[/img]

Deze jurk vind ik ook :lief:
 
Waarschuw beheerder
Die boven mij is idd erg mooi!

Ik zelf wil ook een strapless jurk
Net zo iets als hierboven,
maar denk dat het wel een andere kleurtje word!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op vrijdag 25 januari 2008 om 19:04:
Jennepen, dit zou jou wel geil staan (met tierelantijnen te over hahaha):


wauuwww helaas is dat gewon net iets te sexy :D


Uitspraak van TLN op vrijdag 25 januari 2008 om 21:27:
Oh ja.. Kwam laatst wel een jurk tegen die ik echt geweldig vind..heb 'm weer gevonden:


(L) that one!!! die is ECHT mooi!!

krijg helemaal kriebels als ik al die jurken zie :$

meer plaatjes :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet wat de mode met dat is maar ik wil sowieso strapless (L)
dat vind ik echt mooi :yes:

en denk toch een tikkie sexy :P

en wit natuurlijk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 19:26:
wauuwww helaas is dat gewon net iets te sexy


Zou 't zelf ook niet aantrekken nee, al vind ik 'm wel echt drop dead gorgeous (L).


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 19:26:
that one!!! die is ECHT mooi!!


Blijft mijn favo!! Je mag niet in dezelfde jurk dan ik trouwen hoor Am, dan vallen mijn foto's in 't niet bij de jouwe :roflol: (grapje meis, dat weet je).


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 19:26:
krijg helemaal kriebels als ik al die jurken zie


Wil jou weleens in zo'n jurk zien (L)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 19:26:
krijg helemaal kriebels als ik al die jurken zie

meer plaatjes


:lol:

[img width=414 height=403]http://www.weddinggown-bridalgown-weddingdress.com/albums/wedding-gowns/wedding-bridal-gowns-dresses-002.jpg[/img]

En wat vinden we van deze jurk dames?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 20:14:
Zou 't zelf ook niet aantrekken nee, al vind ik 'm wel echt drop dead gorgeous .


jaaa echt he!! wat een plaatje!! kon je maar 2 jurken aan op een dag :o


Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 20:14:
Je mag niet in dezelfde jurk dan ik trouwen hoor Am, dan vallen mijn foto's in 't niet bij de jouwe (grapje meis, dat weet je).


hahaha gekkie!!


Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 20:14:
Blijft mijn favo!!


Je hebt groot gelijk!! ik heb echt helemaal jouw smaak :D


Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 20:14:
Wil jou weleens in zo'n jurk zien


vroeger trok ik altijd mn moeders trouwjurk aan 8) zwom ik in dat ding maar ik was er niet uit te branden :lol:


Uitspraak van Profiel 11580 op dinsdag 29 januari 2008 om 20:51:
En wat vinden we van deze jurk dames


Heeeel apart!!! en nog iets, maar weet dat gewoon niet te verwoorden.. ik vind hem wel maar zou hem nooit aantrekken! maar wel bijz jurk nog nooit zoiets gezien!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Profiel 11580 op dinsdag 29 januari 2008 om 20:51:
En wat vinden we van deze jurk dames?


Niet mijn stijl en toch vind ik 'm wat hebben! Wordt dat de jouwe? 8)


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 21:11:
jaaa echt he!! wat een plaatje!! kon je maar 2 jurken aan op een dag


Haha dat kan ook wel..maar dat wordt helemaal zo'n dure grap dan :9.


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 21:11:
Je hebt groot gelijk!! ik heb echt helemaal jouw smaak


Ik heb 't door ja :D.


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 21:11:
vroeger trok ik altijd mn moeders trouwjurk aan zwom ik in dat ding maar ik was er niet uit te branden


Ik wilde altijd mijn moeders trouwjurk aan, maar ik pas er vanaf m'n 14e al niet meer in en tussen m'n 7e en 11e ook al niet :roflol:. Mams had namelijk wél maatje 32 toen ze mijn leeftijd had :[ .
Waarschuw beheerder
Mijn perfecte trouwjurk heb ik in gedachten en die laat ik dan ook speciaal maken :)
Het is maar 1x de mooiste dag van je leven... Mag iets speciaals zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 21:13:
Niet mijn stijl en toch vind ik 'm wat hebben! Wordt dat de jouwe?


Nee hoor 8) Trouwen zit niet in mijn planning :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zomerli op vrijdag 25 januari 2008 om 21:10:
Maar ja ik wil wel in het wit en dan is het dramatische effect weg


vind het wel mooi, dat zwarte! :)

maar staan sowieso wel mooie jurken hierin dit topic! maar duurt nog wel een lange poos vooraleer ik zo'n jurk nodig heb!