Partyflock
 
Forumonderwerp · 993022
1 volger
 
Waarschuw beheerder
Wat is nou in deze tijd echt mode in de bruidswereld.

A strak en topless en een hoed?

B of lang met handschoenen en sluier?

C geen jurk doe mij maar een broekpak/mantelpakje

D iig geen wit/kleur verder maakt het mij niet zo heel veel uit.

wat is nou jou personelijke keuze??
en als je een foto kan vinden effe plaatsen dan he :d

voorbeeldje van mij

http://img.alibaba.com/photo/10834751/Demetrios_Inspired_Wedding_Dress.jpg

geweldig :yes:

Vrouwen laat zien wat jij mooi vind :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
weet niet wat de mode met dat is maar ik wil sowieso strapless (L)
dat vind ik echt mooi :yes:

en denk toch een tikkie sexy :P

en wit natuurlijk :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 19:26:
wauuwww helaas is dat gewon net iets te sexy


Zou 't zelf ook niet aantrekken nee, al vind ik 'm wel echt drop dead gorgeous (L).


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 19:26:
that one!!! die is ECHT mooi!!


Blijft mijn favo!! Je mag niet in dezelfde jurk dan ik trouwen hoor Am, dan vallen mijn foto's in 't niet bij de jouwe :roflol: (grapje meis, dat weet je).


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 19:26:
krijg helemaal kriebels als ik al die jurken zie


Wil jou weleens in zo'n jurk zien (L)!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 19:26:
krijg helemaal kriebels als ik al die jurken zie

meer plaatjes


:lol:

[img width=414 height=403]http://www.weddinggown-bridalgown-weddingdress.com/albums/wedding-gowns/wedding-bridal-gowns-dresses-002.jpg[/img]

En wat vinden we van deze jurk dames?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 20:14:
Zou 't zelf ook niet aantrekken nee, al vind ik 'm wel echt drop dead gorgeous .


jaaa echt he!! wat een plaatje!! kon je maar 2 jurken aan op een dag :o


Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 20:14:
Je mag niet in dezelfde jurk dan ik trouwen hoor Am, dan vallen mijn foto's in 't niet bij de jouwe (grapje meis, dat weet je).


hahaha gekkie!!


Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 20:14:
Blijft mijn favo!!


Je hebt groot gelijk!! ik heb echt helemaal jouw smaak :D


Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 20:14:
Wil jou weleens in zo'n jurk zien


vroeger trok ik altijd mn moeders trouwjurk aan 8) zwom ik in dat ding maar ik was er niet uit te branden :lol:


Uitspraak van Profiel 11580 op dinsdag 29 januari 2008 om 20:51:
En wat vinden we van deze jurk dames


Heeeel apart!!! en nog iets, maar weet dat gewoon niet te verwoorden.. ik vind hem wel maar zou hem nooit aantrekken! maar wel bijz jurk nog nooit zoiets gezien!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Profiel 11580 op dinsdag 29 januari 2008 om 20:51:
En wat vinden we van deze jurk dames?


Niet mijn stijl en toch vind ik 'm wat hebben! Wordt dat de jouwe? 8)


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 21:11:
jaaa echt he!! wat een plaatje!! kon je maar 2 jurken aan op een dag


Haha dat kan ook wel..maar dat wordt helemaal zo'n dure grap dan :9.


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 21:11:
Je hebt groot gelijk!! ik heb echt helemaal jouw smaak


Ik heb 't door ja :D.


Uitspraak van Am:D op dinsdag 29 januari 2008 om 21:11:
vroeger trok ik altijd mn moeders trouwjurk aan zwom ik in dat ding maar ik was er niet uit te branden


Ik wilde altijd mijn moeders trouwjurk aan, maar ik pas er vanaf m'n 14e al niet meer in en tussen m'n 7e en 11e ook al niet :roflol:. Mams had namelijk wél maatje 32 toen ze mijn leeftijd had :[ .
Waarschuw beheerder
Mijn perfecte trouwjurk heb ik in gedachten en die laat ik dan ook speciaal maken :)
Het is maar 1x de mooiste dag van je leven... Mag iets speciaals zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op dinsdag 29 januari 2008 om 21:13:
Niet mijn stijl en toch vind ik 'm wat hebben! Wordt dat de jouwe?


Nee hoor 8) Trouwen zit niet in mijn planning :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zomerli op vrijdag 25 januari 2008 om 21:10:
Maar ja ik wil wel in het wit en dan is het dramatische effect weg


vind het wel mooi, dat zwarte! :)

maar staan sowieso wel mooie jurken hierin dit topic! maar duurt nog wel een lange poos vooraleer ik zo'n jurk nodig heb!