Volgens inside informatie kun je het nog horen, moet je wel de opname achterste voren afdraaien op dubbele snelheid als je goed luistert hoor je dan Jordy old fool voorbijkomen?
ja Maryliz heeft de hele tijd vlakbij de microfoon gestaan en mn naam geroepen en later ook nog hebben mensen meegeroepen, mensen die ik allemaal hebt leren kennen via Trance Addict forum, persoonlijk ontmoet daar
Zou wel leuk zijn natuurlijk en bijzonder als ik eraan denk ga ik vanavond ook ff luisteren
we zullen het vanavond horen en dan als het zo is, ff iedereen een berichtje maken voor haar en dan stuur ik het door
om 18:00u onze tijd
dus niet luisteren ben pas om 18.00 klaar, ongeveer 18.20 hier weg en nadat ik thuis ben, eten op heb, ff met de kids bezig, die naar bed werken is t al gauw 20.00. wordt dus vanavond ff linkje zoeken om te downloaden, wil toch die ethervervuiling horen nu.
Maryliz zei in ieder geval dat Markus een lekkere set draaide.
Een typische heerlijke Markus stijl
Maw..........
Als t een mooie set is brand ik hem meteen ff, lekker voor in de auto op de terugweg van TE als coolingdown
Ga je zolang wachten dan om de set te luisteren?
Zij is net zo'n liefhebber van goede trance als ik
Tuurlijk , dus niet ik luister de set vanavond of morgen op het werk
nee en wij zijn met z'n allen als erkende spammers op dit forum geen liefhebbers van goede trance
Two people, one soul
Dit vind ik om een of andere reden wel een toepasselijk feestje voor jou 0
http://www.emporiumfestival.nl/pre/
Live your dream,
hmmmmm overwegen waard voordat ik ga
Wij gaan zeker, lekker dichtbij en goede acts
Vorig jaar oa. Cosmic Gate, Randy katana, Sander van doorn, Rank1
USA als thema en dan een maandje ongeveer erna vertrek ik
Perfecter kan het niet
Ik heb wel veel moeite moeten doen omdat thema erdoor te krijgen
Maar achja je moet wat voor je vrienden over hebben
je hebt het voor elkaar gekregen. dan wordt Emporium mn emigratiefeest. al die geweldige DJ's die komen draaien op mn feessie
Hartstikke bedankt
ff horen of ze het eruit geknipt hebben of niet
Maryliz mn naam keihard roept
als het zo is, ff iedereen een berichtje maken voor haar en dan stuur ik het door
thuis
eten
ff met de kids bezig
die naar bed werken is t al gauw 20.00
wil toch die ethervervuiling horen nu.
ik zal de link wel doorsturen en ook posten hier.
Maryliz zei in ieder geval dat Markus een lekkere set draaide.
hmmmmm overwegen waard voordat ik ga
Cosmic Gate
Randy katana
Sander van doorn
Rank1
![[img width=64 height=68]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/ballonnen/7.gif[/img]](http://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/ballonnen/7.gif)
goedemiddag Mmmm, hoe ging t werk?
zo t horen aardig uitgerust?
cheers mate
My heroes
Heeft me de laatste 2 keer hevig teleurgesteld, maar wie weet lag het wel aan mij
Randy is
ben altijd brak na deze dienst
Nachtdienst of slaapdienst is meestal knudde
En heb vandaan toegezegt mee te gaan op bewoners vakantie,dus morgen ook met een collega iets leuks zoeken en meteen boeken
Hey dat zijn nou eens leuke dingen
Lijkt me ook vermoeiend de gehele tijd met de bewoners op stap tijdens zo'n vakantie, moet je toch 24 uur per dag allert zijn
Wat vond je vriend van t verslag?
Spreek jullie zo lui
Ik doe er niet aan mij hoor,ben er een beetje bang van,maar we zullen zien hoe hij het vind
Ok, ook nooit gehad van dan?
Maar moet je eerlijk bekennen dat ik jarenlang anti was en gebruik het nog maar pas sinds 2 jaar(maar dan heel minimaal,hooguit 3x per jaar)
Ja doe dat want je stinkt