Hallo lieve vriendjes
Ik ben weer terug
En nog veel gebeurd tijdens mijn afwezigheid???
komt ook omdat ik ook een relatie hebt waar de vrouw ouder is
dus we hebben meerdere raakvlakken om over te praten
Ik ga de stad weer in
K BEN ZOOOOOOOOO EXCITED
Ik ga eind maart naar Miami
Hallo lieve vriendjes
En nog veel gebeurd tijdens mijn afwezigheid???
Precies dat hebben we zeker
beloved people. héhé alle vistite is eindelijk weg, eerst ff bijlezen
Sorry OD, je hebt je laatste mails niet gelezen, het gaat niet door, kreeg net een mailtje binnen dat ze jou al zo vaak had gezien dat ze nu eens iemand anders deze kans gunt
Halooowwwwen was het gezellig?
veel succes met bijlezen
ben ik zeker, in heeel veeel opzichten
Heee lieve mensen,ga een kaarsje aansteken,een glaasje inschenken en dan op naar sbs6,hebben we weer wat over te praten
Misschien tot straks en anders morgen
a ik ben ook al ingetuned op SBS6, wegmisbruikers aan het kijken.
vannacht ook nog de Super Bowl kijken tussen de New England Patriots en de New York Giants
wat ben je toch een geweldig persoon.
een hele speciale terug voor jou
wij ook zijn toch wel benieuwd hoe hij t weer voor elkaar krijgt
Niet mijn ding, misschien omdat ik de regels ook niet goed ken, hou t wel bij het normale soccer
hallo Kaat!
Dag Kaat
ja heel veel
lees maar
heeey lieve schat
ja ik ben ook al ingetuned op SBS6, wegmisbruikers aan het kijken.
En nu ben ik echt weg
k heb 1 1/2 jaar geleden een college football game beken tussen de 2 grootste universiteiten van Miami en was best wel vet om mee te maken.
Haai m'n allerliefst vriendje
EDIT: ff 'n paar pagina's gedaan en zag dat OD naar ML gaat eind maart
Wat super, man, echt te gek
Toch sneller als verwacht ff bij je liefje
GE-WEL-DIG
Na 'n dagje Blijdorp vind ik 't wel goed geweest
dan beleef je t inderdaad heel anders, heb weleens zo'n documantaire gezien over american football en dan ziet het er wel indrukwekkend uit, net zolas die knokpartij
Joran is guilty as hell, wat een akelig ventje als je hem ziet op die verborgen camera.
idd, hoe die er ook over praat, niet normaal
die moeten ze echt heel lang achter de tralies gooien
helaas is dat juridisch niet mogelijk, zolang er geen keiharde bewijzen op tafel komen. een bekentenis alleen is niet voldoende en gezien het voorarrest wat Joran heeft uitgezeten, zou hij nog steeds een vrij man zijn
het zal je kind maar wezen die gozer
het onderzoek wordt wel opnieuw geopend en na Jorans uitgebreide en gedetailleerde bekentenis, zal alles tot in de puntjes worden geverifieërd.. m.a.w. Joran ain't seen nothing yet!
Iedereen weltrusten voor straks
Droom zacht en morgen weer een nieuwe dag en er zal flink over degenaamd Joran gepraat worden.
Voor iedereen eenvanuit Arnhem
veel plezier bij de super bowl
Echt verschrikkelijk voor haar aan de ene kant, aan de andere kant ook een opluchting dat er een bekentenis is.