Partyflock

Forumonderwerp · 992839
Waarschuw beheerder
donateur
om de anderen niet onnodig te vermoeien met ons offtopic geblaat, hierbij een off-topic

enjoy! :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cornilian op zaterdag 2 februari 2008 om 21:50:
en dat is eigenlijk ook niet goed voor je zelf de combi

Alcohol en cocaïne

De combinatie van alcohol en cocaïne vormt in je bloed de stof coca-ethyleen. Deze stof is een extra belasting voor hart- en bloedvaten en de lever. Omdat cocaïne je wakkerder en fitter laat voelen kun je veel meer drinken als je gesnoven hebt. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en cocaïne vaak gelijktijdig gebruikt kan het ook moelijker zijn om met cocaïne te stoppen. Op het moment dat je een paar drankjes op hebt kan er een ontzettend sterke drang naar coke ontstaan.

:p

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 februari 2008 om 21:51:
Die onderste regel is helemaal bullshit. Als je alcohol drinkt icm XTC werkt je pil alleen maar harder lol.. word je echt wazig van..

Ze zullen toch wel weten waar ze 't over hebben bij UnityDrugs?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als ik :xtc: of :coke: gebruik drink ik geen alcohol

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 2 februari 2008 om 21:53:
Ze zullen toch wel weten waar ze 't over hebben bij UnityDrugs?

Vast wel, alleen het neemt het effect niet af, je word er alleen waziger van enzo, en je gaat vage dingen zeggen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 februari 2008 om 21:59:
ast wel, alleen het neemt het effect niet af, je word er alleen waziger van enzo, en je gaat vage dingen zeggen..

Dat doe ik zowiezo wel met een pil op :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
alcohol versterkt dat nog meer ;)
Echter, als je veel drinkt tijdens een pil, dus veel water oid, dat neemt het effect wel af.. hoe meer vocht hoe minder sterk effect ;)
Waarschuw beheerder
als je man op een thuisfeestje opeens roept: hé die klant gaat weg zonder te betalen, waarop ik hard lachend zeg nee joh die heeft bij mij betaald. Zegt hij ook nog oja ik zie het al met slijtersbonnen.

Uispraak van mij ongeveer 1 jaar geleden.
Waarschuw beheerder
:bye: goedenavond Mmmm
Waarschuw beheerder
stilte voor de storm, maar ik haak ook zo af
begin een ontzettende koppijn te krijgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cornilian op zaterdag 2 februari 2008 om 22:48:
stilte voor de storm, maar ik haak ook zo af
begin een ontzettende koppijn te krijgen

Die ben ik dus net kwijt gelukkig ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 2 februari 2008 om 22:51:
Die ben ik dus net kwijt gelukkig ;-)

en bedankt hé, doorgegeven dus:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 2 februari 2008 om 22:52:
Een lekker snoepje nemen wil ook wel helpen ;p

Helaas genoeg in huis, maar vanavond niet, morgen verjaardag van mijn zoontje Kilian die maandag 5 wordt :cheer:
Wil trouwens voor TE niets meer nemen ff lichaam rust geven. Laatste keer was trouwens december dus dat valt nog mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cornilian op zaterdag 2 februari 2008 om 22:54:
Helaas genoeg in huis, maar vanavond niet, morgen verjaardag van mijn zoontje Kilian die maandag 5 wordt :cheer:
Wil trouwens voor TE niets meer nemen ff lichaam rust geven. Laatste keer was trouwens december dus dat valt nog mee.

je hebt groots gelijk,was maar een grapje,ik vind thuis aan de wap gaan niet eens fijn,maar af en toe met een feest,super!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 2 februari 2008 om 22:56:
je hebt groots gelijk,was maar een grapje,ik vind thuis aan de wap gaan niet eens fijn,maar af en toe met een feest,super!

wij doen nog wel eens met 4 personen een thuisfeestje eens in de 2-3 maanden. Laatste keer hebben we eens truffels geprobeerd. Was weer eens wat anders
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 2 februari 2008 om 22:59:
k ben aardig ;p

klopt, tegen mij altijd (streekgenoten dan krijg je dat.)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cornilian op zaterdag 2 februari 2008 om 22:58:
wij doen nog wel eens met 4 personen een thuisfeestje eens in de 2-3 maanden. Laatste keer hebben we eens truffels geprobeerd. Was weer eens wat anders

Nee thuis kan mij op een of andere manier niet bekoren,misschien als ik het een keer alleen met vriend probeer,maar de laaste keer vond ik dat met vrienden niet prettig
Waarschuw beheerder
Moet je ook mensen voor hebben die je 100% vertrouwt, gaan 16 feb een ander hallucogeen proberen. morning glory (moet je een soort thee van zetten.
Waarschuw beheerder
:bye: mijn koppijn zet helaas door, ik ga naar bed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op zaterdag 2 februari 2008 om 23:01:
Deed ze dat tegen mij ook maar :(

Ach schatje tegen jou ben ik toch altijd aardig :lief:

Uitspraak van cornilian op zaterdag 2 februari 2008 om 23:02:
Moet je ook mensen voor hebben die je 100% vertrouwt, gaan 16 feb een ander hallucogeen proberen. morning glory (moet je een soort thee van zetten.

Moet je mij tegen die tijd eens laten weten hoe dat was,niet voor mezelf maar mijn vriend zit ook over dat soort dingen te denken
Waarschuw beheerder
Zal ik doen die truffels waren ook leuk vertel ik je de volgende keer wel over, halen we bij de sjamaan in Arnhem, www.sjamaan.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 2 februari 2008 om 23:06:
terkte ermee en slaap lekker :knuffel: :bye:

Is bij mij met een paar uurtjes over

:bye: en :hug: Maus en Mmmm. prettig weekend
Waarschuw beheerder
donateur
zo, net weer thuis van een heerlijk avondje tafelen.. :9
Waarschuw beheerder
donateur
vond ik ook! :knuf: alleen de volgende keer maar geen Russian Choco meer voor Stan.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 2 februari 2008 om 23:42:
geen Russian Choco meer voor Stan..

hahah beter van niet he?
Waarschuw beheerder
donateur
ach, zo erg was 't nou ook weer niet :P
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Goedennacht allemaal :bye:

Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zondag 3 februari 2008 om 01:04:
Heb hem net binnengehaald en ga hem nu luisteren

:D:D:D

Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zondag 3 februari 2008 om 01:32:
*is helemaal aan het genieten*

goed om te horen :knuffel:

Maar persoonlijk denk ik dat je die van Markus live in Vancouver moet downloaden, die vindt ik 5 keer beter dan die van in Buenos Aires
Waarschuw beheerder
deze had ik net ook in de meeting topic van Trance Energy geplaatst, die van 1 uur.

Als onze lieve kleine muis vervelend is, sluiten we hem op in deze Deadmau5 vriendelijke muizenval :roflol:

[img width=300 height=300]http://home.hetnet.nl/~last/media/constructie/muizenval/mm_muizenval_2.jpg[/img]

Deadmau5 Groepie gaat kooidansen tijdens TE :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Marianne :cheer: op zaterdag 2 februari 2008 om 23:35:
een beetje laat maar veel plezier! :knuffel: :bye:

Uitspraak van Debby&Henk op zaterdag 2 februari 2008 om 23:40:
have fun

Het is gelukt :D

Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 3 februari 2008 om 03:21:
Als onze lieve kleine muis vervelend is, sluiten we hem op in deze Deadmau5 vriendelijke muizenval :roflol:

Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op zondag 3 februari 2008 om 03:21:
Deadmau5 Groepie gaat kooidansen tijdens TE :roflol:

HáHá :/

Haha :[

Er zit een focking spook in me boxen :o WTF :/
Waarschuw beheerder
donateur
'môgge! :bye:
*gaat zo lekker klussen in Amsterdam..