Partyflock

Forumonderwerp · 992839
Waarschuw beheerder
donateur
om de anderen niet onnodig te vermoeien met ons offtopic geblaat, hierbij een off-topic

enjoy! :bye:
Waarschuw beheerder
Lauwo wens je heel veel succes en sterkte!!

Het komt allemaal wel goed!! :D Goed je rust nemen, das het belangrijkste!

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
'navond! :bye:
Laurens, sterkte! :knuf:

krijg net dit bericht over Mayday a.s. woensdag:
Allein 3 Sattelschlepper rücken bei MAYDAY nur mit Ton- und Lichttechnik für das Empire an. Eine 25-Mann starke Crew kümmert sich um den Aufbau. Der hat es in sich: 60 Motoren ziehen das Trussing an die Decke der Halle, die zum ersten Mal für MAYDAY genutzt wird. 50 Moving Lights, 48 LED-Vierecke, über 100 Scheinwerfer und 8 Stroboskope werden im Empire verbaut. Die Bühne ist geprägt von überdimensionalen Visuals. Die 6-Punkt-Beschallung sorgt mit 100.000 Watt Leistung für den nötigen Druck in jeder Ecke des Floors. Dafür werden rund 25 Kilometer Kabel verlegt.

In diesem Jahr bekommt das Empire nicht nur eine neue Halle als Quartier für die Mayday-Nacht, sondern auch eine spannende Lichtinszenierung. Einen ersten Eindruck von den 50 Moving- Lights, 48 LED-Vierecken, über 100 Scheinwerfern und der Bühne bekommt Ihr hier.

In der Arena ist bei MAYDAY das große Schaulaufen für modernste Veranstaltungstechnik angesagt. Auch beim Lichtdesign gilt „Reflect Yourself“. Die Bühne wird von einer 108 Quadratmeter großen Spiegelfläche geprägt sein. Mitten in der Arena hängen 16 große Quader. 100 Flugmotoren ziehen die mit fast einem Kilometer Trussing gebauten Konstruktionen und 800 Meter LED-Sticks unter die Decke. 20 Laser sind im Einsatz. Insgesamt sind 70 Technik-Spezialisten mit dem Aufbau von 100 Tonnen Technik befasst.

[img width=532 height=260]http://www.nature-one.de/events/mayday/_gfx/rendering_arena01.jpg[/img]

[img width=532 height=260]http://www.nature-one.de/events/mayday/_gfx/rendering_arena02.jpg[/img]

[img width=532 height=260]http://www.nature-one.de/events/mayday/_gfx/rendering_arena03.jpg[/img]

EMPIRE:
[img width=532 height=260]http://www.nature-one.de/events/mayday/_gfx/rendering_empire.jpg[/img]

:o :kwijl: :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Stan & Debby nu ook hier! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 25 april 2008 om 22:35:
Stan & Debby nu ook hier! :cheer:

Waren al eens vaker voorbij gekome hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 25 april 2008 om 22:35:
Stan & Debby nu ook hier

:yes: kom hier niet zo vaak maar dacht ff checken hoe het hier is :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 25 april 2008 om 22:42:
Is de remix van Mark Sherry al langs gekomen?

geen idee.....haha het klinkt allemaal erg lekker :cheer:

Wie van hier gaan er eigenlijk woendag naar Leiden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga wss wel naar Leiden :P
Waarschuw beheerder
donateur
denk nog wel vaak terug aan de geweldige Queensday 2007 in Leiden! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 25 april 2008 om 22:50:
denk nog wel vaak terug aan de geweldige Queensday 2007 in Leiden!

echt wel, wij gaan er al een paar jaar heen, nog nooit zo'n leuke K dag gehad!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op vrijdag 25 april 2008 om 22:52:
echt wel, wij gaan er al een paar jaar heen, nog nooit zo'n leuke K dag gehad!!

Wij dit jaar ook :bounce: Ik ga je nog wel ff bellen van te voren Debby :kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 25 april 2008 om 22:52:
Altijd super leuk gezichtje heb je als je staat te pielen met een ()'tje

gehehe
Uitspraak van *** O:) Miss Guardian Angel O:) *** op vrijdag 25 april 2008 om 22:54:
Wij dit jaar ook

:cheer:
Uitspraak van *** O:) Miss Guardian Angel O:) *** op vrijdag 25 april 2008 om 22:54:
Ik ga je nog wel ff bellen van te voren Debby

altijd goed mop!!
gister belde m'n schoonzusje dat zij enm'n broertje ook meegaan :cheer:
en de rest van onze groep die ook bij Armin only waren hadden het er ook over om te gaan
Waarschuw beheerder
Heb wel met 'm gelachen op AO, meet niet meer waarom en waar we 't over hadden :9 maar was wel lachen :lol: B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op vrijdag 25 april 2008 om 23:13:
Nah best knap hoor ;)

Mja, vind 'm niet heel super :P hoort nog een string in te zitten.. En 't klinkt wat te vrolijk.. Maar me laptop trekt de strings niet echt .. Binnekort m'n PC even fixen zodat ik die kan ombouwen tot Produceer-Bak.. En dan ook keyboard eraan hangen 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op vrijdag 25 april 2008 om 23:17:
nou ben benieuwd hoe het dan klinkt hoor

Heb wel een mooi ding gezien, die kost 100 euro, dus dat valt ook best mee enzo.. Ook wel veel goede dingen over gehoord.. En heb een boek waarin beetje staat uitgelegd hoe die noten werken enzo, en daar gebruiken ze die ook in dus dat is ook wel handig..

even afwachten hoeveel ik overhoudt na de mei-vakantie :p
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
wat kan het leven toch altijd raar zijn.
de laatste tijd worden positieve berichten overschaduwd door slechte berichten.

eerst het positieve nieuws van mij dat ik een nieuwe uitdagende functie binnen het team ga vervullen per 1 juli of 1 augustus.

bel ik vandaag even vrienden op, om te vragen of ze vh weekend wat te doen hebben, krijg je te horen: We zijn uit elkaar. 11 jaar bij elkaar geweest, zoontje van 10 jaar. net uren aan de telefoon met haar gezeten.

zij was mn allereerste basisschool vriendinnetje, toen ik 10 jaar was en ging verhuizen, haar nooit meer gezien, tot 5 jaar geleden toen ze me op schoolbank vond. 19 jaar elkaar niet gezien en hele goede vrienden geworden met haar, haar vriend en hun zoon die helemaal weg van me is. altijd roepen: Heeeey Dwaza, gaan we weer lekker dwazen in Dwazaland :roflol:

Morgen maar eventjes mn vriend bellen hoe het met hem is.

En als ik het allemaal zo hoorde, dan leek het verdacht veel op mijn situatie met Maryliz, zo uit het niets met het bericht: ik maak het uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op vrijdag 25 april 2008 om 23:22:
hahaha nou idd wat een feesten he in mei

Denk dat ik aan 't eind van de maand niet veel overheb, en dan begin juni, ook dure maand, juli ook, augustus valt mee.. Mischien dan (dan ben ik ook jarig, dus even m'n pap en mam lief aankijken, intusse is dat ding dan nog minder qua kosten :p En mischien binnekort wel een finaciele meevaller waardoor 't eraf kan). :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op vrijdag 25 april 2008 om 23:21:
En als ik het allemaal zo hoorde, dan leek het verdacht veel op mijn situatie met Maryliz, zo uit het niets met het bericht: ik maak het uit

en je dacht misschien wel dat het alleen jou kon overkomen, je ziet het....balen hoor en dan ook nog een kind in het spel...erg sneu

is er voor jou al wat meer duidelijkheid gekomen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 25 april 2008 om 23:24:
Die leert snel landen die er niet bestaan Lala

hehehe net zoals het nichtje van Maryliz, die noemde Nederland niet meer Nederland maar Oom Jordy Land :P :D

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op vrijdag 25 april 2008 om 23:24:
Maar 't nieuws zelf is inderdaad wel minder

ja inderdaad :(
hoe hun geschokt reageerde op het nieuws van mij, zo geschokt reageerde ik op hun nieuws. had wel een behoorlijke brok in mn keel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op vrijdag 25 april 2008 om 23:25:
en je dacht misschien wel dat het alleen jou kon overkomen, je ziet het....balen hoor en dan ook nog een kind in het spel...erg sneu

is er voor jou al wat meer duidelijkheid gekomen??

een kind in het spel is nooit fijn. ik kan erover meepraten.

ja bij mij wat meer duidelijkheid. stuur het wel even in pb naar je toe, wil het nog niet in het openbaar gooien hier.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op vrijdag 25 april 2008 om 23:30:
ja bij mij wat meer duidelijkheid. stuur het wel even in pb naar je toe, wil het nog niet in het openbaar gooien hier.

ok ;) gelijk heb je