eigen schuld, dikke bult!
!!! dat verklaren die rare smsjes dus...
kreeg deze rond 02:45..
hdy scfatj hs her ekht skpr vt hfo tsn jegwf
Ron werd ook overladen!
hdy scfatj hs her ekht skpr vt hfo tsn jegwf
die gasten gaan zo extreem hard, die denken er niet meer aan om te drinken, en dan gaat het fout..
whoehahahaha
daarom doe ik altijd 'n half uur over 1 smsje
Zo'n fouten krijg je bij mij echt niet te zien
Nee, dan maar op 1 pil, maar dan weet ik wel dat ik me reuze geamuseerd heb
Secret Cinema b2b Joris Voorn @ Secret Cinema Invites, Club Poema, Utrecht (16.02.08)
dy scfatj hs her ekht skpr vt hfo tsn jegwf
ff een kattebel van mij om te laten zien dat ik nog wel leefmaar heb het hele weekend min of meer in de prak gelegen van een griep die niet door wil zetten. Te ziek om me happy te voelen en te goed om écht ziek te zijn
behalve als ik 't scherm niet kan lezen..
Uitspraak van YouriDeLuxe op zondag 17 februari 2008 om 20:35:
3 op t begin
Hey Marianne
Bwohhhh, das wat teveel van 't goeie, ik geloof dat ik meteen out zou gaan, maar ja, jij doet 't wat vaker als ons
Hey Gobbje,jij hebt een topnacht gehad,super
teveel van 't goeie
en 10 over 3 begon ik te kokhalzen, ff naar de plee gelopen beetje gal gekotst en toen ging ik echt superlekker
Heb ook de hele nacht tegen een hekje gehangen, kon niet lopen of niets, helemaal verdooft, hele nacht flink staan spacen
ik bouw rustig op .. twee keer een halfje
Hey Cornilian
zonder gekheid: vind je dat nou leuk???
Ik doe meestal in 1x 1tje en dat gaat super
Vuig
hayco,begreep dat je geen succes was vanacht?
Kijk, ik veroordeel je er niet om, absoluut niet, maar zo mis je toch 'n hele hoop???
Of ben ik nou zo naief???
exactly my thoughts.. 4½ pil kán gewoon niet goed zijn voor je!
't enige waar ik meestal braakneigingen van krijg is, als ik teveel water drink
Heel raar en anders en niet wat we er van verwacht had. er ook goed misselijk van geweest ik wel heerlijk van de muziek kunnen genieten alsof ik zelf de muziek was maar was ook de enige vab ons 4-en
't enige waar ik meestal braakneigingen van krijg is, als ik teveel water drink
beginnend gebruiker hè? weet nog niet hoe ik zou reageren
op de langere termijn vast niet .. en daarnaast drink ik ook bijna geen alcohol
beginnend gebruiker hè? weet nog niet hoe ik zou reageren
Heel raar en anders en niet wat we er van verwacht had. er ook goed misselijk van geweestik wel heerlijk van de muziek kunnen genieten alsof ik zelf de muziek was
maar was ook de enige vab ons 4-en
Weet je dat 4 en halve pil beter is als als 12 bier?
Ja ik geniet wel, overal lasers space je hem echt lekker weg
Dan weet je dat ook weer,apart dat jij de enige was die er wel wat van merkte en de anderen niet
k doe meestal in 1x 1tje en dat gaat super
we zijn allemaal een beetje stoned geweest dat trok weer weg en heel veel later toen ik al gegeten had Mc donalds begon t bijmij weer te komen en ben ik bijna 2,5 bezig geweest?????? dat was bijna 4 uur na inname van de morning glory
ik zou 6 jaar niet beginnend willen noemen
Vooral omdat jullie er zo'n zin in hadden
next time better
maar lieverds
ik ben de weg af
Morgen is 't weer vroeg en aangezien vanmorgen om 7.00 (jaha, op zondag, omdat we met de trein naar Utrecht wilde) te wekker afliep, wil ik toch 'n beetje slapen
Morgenvroeg loopt ie om 6.00 af
Spreek jullie morgenavond nog ff![]()
och je probeert eens wat nieuws en de voorpret is vaak al heel erg leuk.
we hebben nu wel zoiets van nu het 1e (half) jaar ff niet meer
Wat hebben jullie gister gebruikt dan eigenlijk?ik heb het gemist denk ik
maar lieverds
Zaden van de Morning Glory veroorzaken na inname een andere, psychedelische & hallucinogene beleving van de werkelijkheid, die een trip genoemd wordt. Morning Glory is een versterker en katalysator van het onderbewuste in de mens en positieve en negatieve gevoelens worden dan ook versterkt. Een trip is dus een individuele ervaring.
Dan maar een truffel
Dan maar een truffel