en KOUD dat je 't had..
oude dwaas banana
Haha ja idd.. was echt geinig.. en jij maar vertellen over die tour met al die djs.. en ik zag eht in een trip allemaal voor me in habbo hotel vorm
Of toen ik naderhand op utrecht centraal 30 minuten moest wachten, toen ik op dat bankje lag
en KOUD dat je 't had..
Kun je nagaan, ik moet 'm nog maken
een hele goede film
Hele goede keuze
Ja en maar klagen dat het koud was
krijg je he, teveel![]()
Wheheheh tegelijk
Ik had maar 1 op, en dat was toen ik 10 minuten binnen was.. laten we het houden op en slechts een blousie en een ERG dun vest
En gratis kaartjes incl vip arrangement voor de Formule 1 @ francorchamps, Champions leauge Voetbal incl diner, reisje naar schotland. Tja omkoping noemen ze dat ook wel geloof ik
Ik zat vlakbij die plek waar iets van 12 auto's op elkaar knalde
3 keer Spa, 1 keer het oude Hockenheim (toen was ie nog vet lang), 1 keer Nurnburgring geweest.
De laatste keer Spa was in 1996 volgens mij, het was in ieder geval die race dat net na de start, bijna alle wagens van de baan vlogen, op elkaar knalde, was die race toen het zwaar regende.
Ik zat vlakbij die plek waar iets van 12 auto's op elkaar knalde.
Uitspraak vanOuwe Dwaas & Maryliz
op zaterdag 16 februari 2008 om 15:14:
Ik zat vlakbij die plek waar iets van 12 auto's op elkaar knalde
Ricardo Rosset
![[img width=400 height=261]http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/jos.jpg[/img]](http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/jos.jpg)
Oh vet zeg, vooral F1 @ Spa
ik ben een aantal keren naar een F1 wedstrijd geweest.
3 keer Spa, 1 keer het oude Hockenheim (toen was ie nog vet lang), 1 keer Nurnburgring geweest.
De laatste keer Spa was in 1996 volgens mij, het was in ieder geval die race dat net na de start, bijna alle wagens van de baan vlogen, op elkaar knalde, was die race toen het zwaar regende.
Ik zat vlakbij die plek waar iets van 12 auto's op elkaar knalde.
Niet normaal meer
Ricardo Rosset
ik ben in het jaar 2000 naar Spa geweest, ik zat precies op de plek waar hakkinen schumacher en zonta inhaalde, wat een geweldig moment was dat, dat moment vergeet ik nooit meer de hele dijk met staanplaatsten werd gek en de duisters kwaad
ik 2,5 jaar geleden toen was Johnie Walker net sponsor van McClaren
Ik was op Hockenheim in 1995, 1 jaar na die vlammenzee in de pits met Jos Verstappen toen ie nog voor Benetton reed, naast Michael Schumacher. Deze foto herinner je je nog wel denk ik:
Gelukkig vindt Maryliz naast voetbal, Formule 1 ook gaaf, dus ze zal het niet erg vinden als ik 's morgens mn nest uit ga om F1 te kijken, dan komt ze me vergezellen
dat was je eerste keer dat je een formule 1 wedstrijd bezocht?
wel vet dat je dan zo'n arrangement krijgt
goed lezen: Ik zeg in 1995, 1 jaar NA die vlammenzee in de pits
keer de Indy 500 bezoeken
dat was je eerste keer dat je een formule 1 wedstrijd bezocht?
wel vet dat je dan zo'n arrangement krijgt
Ik wil als ik in de VS woon, zeker naar Homestead circuit, vlakbij Miami om daar de Indy Cars te zien en ook Nascar lijkt me wel vet, alleen dat geluid al
Het enige nadeel vindt ik van Nascar oa: het is alleen maar op Ovals.
Dus best wel saai. Het gaat dan om de snelheid en de inhaalacties en verder niet echt het echte bochtenwerk.
Wel wil ik 1 keer de Indy 500 bezoeken, dat lijkt me echt een vette happening.
Gelukkig vindt Maryliz naast voetbal, Formule 1 ook gaaf, dus ze zal het niet erg vinden als ik 's morgens mn nest uit ga om F1 te kijken, dan komt ze me vergezellen
Precies wat ik zeg, dat zijn de vrouwen die meteen happen en als eerste een reaktie geven
wij zijn gewoon makkelijk ingesteld
Kijk dat zijn nog eens vrouwen, kan ze tussendoor mooi ff koffie maken, croissantje smeren, pilsje pakken etc.
lucky you nascar en IRL zijn beiden erg bruut, als ik een keer naar de states ga , ga ik beiden bezoeken, en proberen een nba game mee te pakken
nascar rijd trouwens niet alleen meer op ovals, dit jaar gaan ze op 3 road courses rijden volgens mij: watkins glenn en nog 2, maar nascar is het vetste op de grote ovals van talladega, michigan, en de brickyard natuurlijk, lekker bumpdraften met 350 op de klok
Precies wat ik zeg, dat zijn de vrouwen die meteen happen en als eerste een reaktie geven
Tssssssssssssss
Uitspraak van RobLa87op zaterdag 16 februari 2008 om 15:38:
wij zijn gewoon makkelijk ingesteld
Fijn dat je dat in ieder geval toegeeft
wij pakken het zo goed aan dat de vrouwen vaak gehoorzamen, doen we als man zijnde het toch erg goed