zitten soms wat oudere platen tussen, moet men bestand nog eens nodig opfrissen
Heeft iemand nog leuke nummers, die ik op mijn nieuwe mp3 kan zetten (gekregen voor mijn verjaardag )
Heb je wel tips voor vette platen dan?
als je setjes wilt downloaden ga dan naar:
http://alldj.org
www.livesets.us
www.musicincontrol.nl
www.livesetsonline.com (ook even registreren, dan naar forum gedeelte en daar kun je ook allerlei leuke sets downloaden)
ik download altijd tracks van www.worldoftrance.ch
even gratis registeren en je kan elke dag nieuwe tracks downloaden.
Marcel Woods - Advanced (Original Mix)
Aan advanced hele dikke herinneren, stond bij marcel in de booth toen hij hem draaide op Fabulous 1 December, je zag echt heel die zaal losgaan, wat een vet gevoel gaf dat omdat vanuit de booth te zien
Diva gewoon dadelijk dit setje van Yourio ff downen en je bent weer minimaal een uur onder de pannen met een leuke set
Mazzelaar
heb me aangemeld bij worldoftrance.ch.... maare hoe ik moet dan downlaoden. Ja sorry ben niet zo slim omtrent computers en programma's
Wie kan mij eventjes helpen?
Zet jij een link hierop??
Dat zal Yourio echt wel doen
Sorry ik ff niet, zit op me werk en heb hier niet die sites voor handen en mijn pasword. Mocht het voor 21.00 niet lukken kan ik je daarn awel ff helpen.
Houdt hem lekker voor mezelf
Jullie gingen ook naar TE toch??
Das grappig, je bent de man van annemarie Zat even te gluren bij je
Klopt maar omdat we afentoe samen tegelijk op cornilian flockten, zij thuis ik op t werk werd eenbeetje verwarrend. daarom deze als ik op me werk ben. Op cornilian houden we de agenda en foto's bij
'Jay-Em... ga jij nu eigenlijk naar TE, omdat hij nog niet op defintief staat...ja even alles bekijken
Oja wil ik graag wel een keer doen hoor
Nou voor deze keer dan, omdat ik nog op me werk ben
nee savonds eerst etentje en blijf paar dagen bij familie in zeeland..
vandaar dat ik vrijdags wel naar tijs in escape gaa
Oh ok jammer...
maar genoeg andere feestjes
First Light
Oh wat voor werk doe je dan??