ech waar joh meen je dat nou?!
Het wordt 0-1 in Stilda.
Precies, weken van te voren grote praat maar nooit echt met elkaar afspreken.
ik denk dat de haat vanuit Tilburg naar Breda vele malen erger is
De sfeer vanuit Breda naar Tilburg is meer gemoedelijk: het moet wel leuk blijven
Ben ik niet met je eens...Speak for yourself!
ik bedoel dat is het zelfde wat wij tegen Feyenoord hebben. Daar is er echt sprake van haat
Speak for yourself!
Dat het Vak G(ajus) niet eens op komt dagen om de confrontatie met willem II aan te gaan
bredase arrogantie
dieters wil tussen de harde kern, jij kan enkel kaarten h0sselen van familievaks t0gg???
Waar komt die arrogantie vandaan?
Historie tussen bij de steden. Het karakter van die stad vloeit weer voort in de beide clubs. Breda altijd de stad geweest van de middenstand en het geld en Tilburg de stad geweest van de arbeiders en hun zelfingenomenheid. Beetje te vergelijken met A'dam en R'dam.
En over dat jullie ons niet serieus zouden nemen daar lach ik al helemaal om. Je moet is zien hoe vaak meneer J...y van de roemruchte JKB ons belt pfff....heb 2 locaties die jullie genoeg zeggen.....valkenbergpark en Roosendaal.....xjelaatste aanpassing 16 januari 2008 19:48
Sfeer is bij NAC de laatste jaren namelijk ook ver te zoeken
valkenbergpark en Roosendaal
0-13
helemaal
geen
fuck
aan
man gekkkkkkk
fuck
Dip
boy
duidelijk
gekkkkkkk
Gewoon 2-0 en verder niet ouwehoeren!!!
Altijd maar weer dezelfde discussie, dat jullie (in het algemeen) er de moeite nog voor nemen.
Uitspraak van krid snero op donderdag 17 januari 2008 om 19:58:
Gewoon 2-0 en verder niet ouwehoeren!!!
ik zal deze week eens paar foto'tjes op het flock zetten waar je carlos spierwit ziet weg trekken en zich achter kaka crew probeert te verstopen in het w2 uitvak tijden w2 - nak jankert kijken wie hier de internet hooli is pannekoek
als er iemand niks moet zeggen over pf hooliganisme ben jij het wel
knuppel
Ik dacht al wel dat je het mooi zou vinden.
Gewoon 0-2 en verder niet ouwehoeren!!!
Moeder natuur heeft soms onbetaalbare geschenken
hehe tikkies gehad bois
1-0 en verder niet ouwehoeren