Partyflock

Forumonderwerp · 991467

Waarschuw beheerder
Joran valt Peter R de Vries aan

[img width=240 height=135 cacheid=000ee51c002a375b0e0875fd1a02219d6f]http://www.2525.com/log/img/joranwijntje.jpg[/img]

Voor wie het gisteravond heeft gemist, verwijzen wij graag even naar Uitzending Gemist. Intikken: Pauw en Witteman. Datum: vrijdag 11 januari. Gasten: de voltallige familie Van der Sloot. Zelden zagen wij zo’n ingestudeerd toneelstukje. De pleitbezorgers van “geen lijk, geen zaak” zakten finaal door het ijs. Door toedoen van Peter R. de Vries. In eerste instantie wisten de tafelheren de misdaadverslaggever nog de mond te snoeren, maar al snel verloren zij de controle en ging De Vries los. Op Joran en op zijn vader. Volgens De Vries een stel pathetische leugenaars. Joran, net als Ali B getooid met petje, wist zich duidelijk geen raad. Hem was toch immers een kritiekloze uitzending beloofd in een KWALITEITS-programma. Welnu Joran; SPELTIP 17: vertrouw nooit de publieke omroep en al zeker niet de VARA. Maar goed, dankzij Pauw en Witteman zijn nu zelfs de laatste twijfelaars overtuigd van Joran’s aandeel in de verdwijning van Natalee Holloway. En dat scheen Joran zich ook te beseffen. Want onmiddellijk na de aftiteling ging het mis. Joran, opgegroeid op de Antillen, had wel wat meer rEsPeKt verwacht van De Vries. Op beeld bleef ie uiterlijk kalm. Maar na de uitzending draaide Joran door en gooide een glas water in het gezicht van Peter. Nobody f*cks with Joran van der Sloot... (tijdelijk andere link)

Uitzending: http://pauwenwitteman.vara.nl/uitzending.php?id=274
Beelden na de uitzending: http://www.2525.com/log/archives/2008/01/joran_gooit_pet.html

Leuk charme-offensief gister van die Joran vd Sloot! Dat ventje liegt en bedriegt alles aan elkaar, als je onschuldig ben doe je dat niet! Dat lichaam van Nathalee vinden ze waarschijnlijk toch nooit meer, en dat weet hij dondersgoed! Het was precies als de Vries zei: "Je hebt de laatste keer alleen maar gezwegen, omdat je bang ben dat je je leugens niet goed onthouden hebt"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 14:16:
nou mogen we dr niks over zeggen.....:lol:te persoonlijk zeker....maar nu begrijpen wij jou gedachtengang :lijn:

Het gaat nergens over ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 14:16:
nou stik lekkker in die turkse pizza van juh!!:bye:

Zit geen kebab in meis (F)
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 14:18:
en jij bent ZIEK!!:flower:

Thx (F)

Nee maar ff serieus, ik verdedig joran niet, hij is vaag, doet ie ook zelf.

Ik geloof zijn verhaal alleen niet, en ben van mening dat we mensenrechten ten allertijde stand moeten houden, wat men ook gedaan heeft (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 13:15:
vind t echt schandalig hoe sommmige over die meid praten...
lekkkker fair omdat ze t niet na kan vertellen....
zegt wel iets over hun botte harses

Relke :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 02:21:
gewoon met nare ziektes lopen schelden.. en vind jij dat normaal?

:S kk... er word gelijk vanuit gegaan dat er kanker staat maar als ik dat bedoel dan schrijf ik dat wel op..
Kan vanalles staan...

Maar excuus was niet netjes van me om je zo aan te vallen met wat voor bewoordingen dan ook... al denk ik niet dat ik dat voor niks deed maar goed..
Waarschuw beheerder
Maar uhm, wie is deze Daury, die dit topic geopend heeft?Lijkt niet op een vriend van Joran maar ik denk dat die naam niet echt alledaags is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 14:10:
de maatschappij daar hoor jij ook bij:d en laat jouw debiele opmerkingen nou maar achterwege,en zoiets moet op tv!!

:no:

weetje wat de enige reden is dat het op tv is gekomen?

omdat het een kijkcijfer kanon is. weetje hoeveel miljoenen SBS6 die avond aan reclame tijd heeft binnengehaald? en hoeveel miljoenen ze weer hebben verdiend door de uitzend rechten aan ABC door te verkopen?

peter r zal het gerust doen voor zichzelf, maar nu denkt iedereen te weten wat er is gebeurt terwijl niemand het eigenlijk echt weet..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 23:49:
maar nu denkt iedereen te weten wat er is gebeurt terwijl niemand het eigenlijk echt weet..

eindelijk iemand die het snapt (y)
Waarschuw beheerder
Ja, je weet maar nooit wat je moet geloven, al bevind ik die achterlijke Joran wel schuldig.

Misschien is hij zelf degene wel die Natele's lichaam in zee heeft gedumpt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P.riscilla op dinsdag 5 februari 2008 om 00:17:
Ja, je weet maar nooit wat je moet geloven, al bevind ik die achterlijke Joran wel schuldig.

lol, hoezo tegenspraak :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 februari 2008 om 00:23:
Uitspraak van Cil :sweethug: op dinsdag 5 februari 2008 om 00:17:

lol, hoezo tegenspraak

kijk dat bedoel ik dus met mensen die denken dat ze er toch wel wat vanaf weten maar het eigenlijk niet echt weten..

ik vind hem schuldig.. goeie bewijslast