goed hoor en daar in de US of A? 
hier prima!
druk druk, maar wel lekker..
moet zeggen dat de gedachten aan door rdam lopen, daar weer lekker naar de witte aap gaan, buiten banjeren, door de stad fietsen, en vooral gewoon bij jullie langsgaan toch wel steeds vaker in m'n hoofd zitten.. zou het ook wel lekker vinden nu om iedereen weer te zien
Ja goed hoor meis, lekker stof wezen happen op FYM afgelopen weekend. Hoe was DEMF verder nog? En weet je al meer over je sollicitatie gebeuren daar? Hoe is t met je scriptie?
ja hoe was FYM..? was echt heel raar om de eerste ooit te missen..
DEMF was echt waanzinnig, RJD2 was echt kippevel, rillingen en tranen in m'n ogen bij Ghostwriter

zo ontzettend vet, alles daar live aan elkaar ge-scratch-t (ofzo

), hij kan zelfs zelf zingen, echt te bizar
scriptie gaat goed! ben nu eindelijk een beetje bezig, dus hoop wel echt klaar te zijn als ik terugkom eigenlijk.. op wat laatste aanpassingen na dan..
sollicitatie ging ook goed, ben zodra ze de funding hebben degene die ze willen voor die baan, en dan zou ik begin lente beginnen

wat ook wel lekker is want dan heb ik nog net iets meer tijd thuis en ben ik ook met kerst en m'n 25e verjaardag nog in NL
maar begin dus maar vast te sparen voor een ticket om me op te komen zoeken volgend jaar zomer
zal ook binnenkort maar eens een mailtje eruit sturen naar wat mensen om ff een borrel te komen doen de 11e als ik er weer ben
nou lieverds, slaap lekker, ik werk nog ff door

!