Partyflock

Forumonderwerp · 990923
2 volgers · 19474x bekeken
Waarschuw beheerder
Na aardig wat geklaag over mijn offtopic gelul in diverse topics waar het daadwerkelijk ergens over moet gaan, toch maar besloten mijn eigen ouwehoer-hoekje te openen :D

Bij deze...:flower:

Laten we het NIET hebben over....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 21 april 2009 om 17:45:
k sta ook niet echt te springen om tussen de 16 jarige belgen te zitten voor 2 dagen..
k denk dat ik het hele gebeuren skip

Alleen zaterdag gaan en vooraan bij het detroit gebeuren gaan staan! 16 jarigen beuk je omver en genieten maar! :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook wel geïnteresseerd in 1 dagje.. Denk niet dat ik het hele weekend ga, tenzij er genoeg leuke mensen gaan. Ik vermaak me wel :9

Waarschuw beheerder
Ben er gewoon heel het weekend te vinden, line-up is er leuk genoeg voor!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 22 april 2009 om 09:54:
Ben er gewoon heel het weekend te vinden, line-up is er leuk genoeg voor!

Wordt gezellig bijna heel dat weekend in je 1tje dan hihihihih
Waarschuw beheerder
ga dan naar dour als je naar belgie gaat..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is ook echt met elkaar te vergelijken
Waarschuw beheerder
zeker! weekend dikste muziek in veel verschilllende genres en 1 dag techno.. ;)

ahhhh lekker nummertje: http://www.youtube.com/watch?v=vKrt-DTPnrU
hier openende billy nasty mee in de gas :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Los van dat vind ik de line ook niet zo als voorgaande jaren.
Ben wel benieuwd wat 5 elements of hip hop gaat doen, zitten aardig dikke namen in!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Overd0ze op woensdag 22 april 2009 om 14:03:
:no:

:aai:
Uitspraak van Lennart! op woensdag 22 april 2009 om 21:38:
ahhhh lekker nummertje: http://www.youtube.com/watch?v=vKrt-DTPnrU
hier openende billy nasty mee in de gas

Lekkah die oude slaters (L)
Waarschuw beheerder
Lowlands kaartje is in the pocket! :D
Waarschuw beheerder
hier ook! hassaaa
Waarschuw beheerder
het is bijna qnight!!! :cheer:
lekker loos rondhangen in den haag, morgen switch! eindelijk zin! :d
Waarschuw beheerder
donateur
lieverds, allemaal heel veel plezier :D

ik ga vanavond ook in het oranje de kroeg in met nog wat NLers, en zaterdag wordt het in San Francisco gevierd met alle nederlanders uit de regio (met DJ markus uit Brabant en friet en sate :lol: )

iedereen heul veul plezier! :cheer: :D
Waarschuw beheerder
donateur
je topic gaat dood :/

blaas ik hem maar ff nieuw leven in O:) met nieuws dat jullie ook al ergens anders hadden gelezen 8)

Ik heb zaterdag in LA een sollicitatiegesprek om 1 of 2 jaar als research assistant te gaan werken in het Molecular Neuroimaging lab van UCLA :cheer: :D

fucking tof :D en echt precies wat ik wilde, meer de neurokant op :D

we gaan daar dan dezelfde meditatie gebruiken die ik nu ook onderzoek, maar dan als interventie bij meth verslaafden, en dit dan moleculair en neurologisch in kaart brengen :D

en het is een van de beste neuro labs ter wereld, met echt het nieuwste van het nieuwste qua apparatuur :D dus dat is ook echt super om op m'n cv te hebben :D

zo, lekker dubbel posten.. op iedereen die z'n feestje in elk topic promoot 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Netjes Tess! De VS bevalt een beetje dus? al die blije Californiers:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op dinsdag 5 mei 2009 om 04:42:
Ik heb zaterdag in LA een sollicitatiegesprek om 1 of 2 jaar als research assistant te gaan werken in het Molecular Neuroimaging lab van UCLA

Maar betekent dat dat je aan de andere kant van de oceaan blijft???? :o

Waarschuw beheerder
leuk he 2 topics die over hetzelfde gaan :P
Waarschuw beheerder
Ik heb zaterdag in LA een sollicitatiegesprek om 1 of 2 jaar als research assistant te gaan werken in het Molecular Neuroimaging lab van UCLA :cheer: :D

gewoon doen wat je altijd al hebt gewild..hier is het toch maar same shit differint day! kansen zijn er om gepakt te worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 11:35:
Netjes Tess! De VS bevalt een beetje dus? al die blije Californiers:p

nou, begin een beetje te wennen aan de manier van doen idd whaha 8) en ben ondertussen al zo veramerikaniseert dat ook ik gewoon in m'n capuchon trui met korte broek en zonder make up naar school ga whaha 8)

kweenie, had deze fresh start ff nodig om weer eens aan het werk te gaan ipv maar dat eindeloze aankutten wat ik in NL deed whaha 8) en it paid off immediately :D

Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 6 mei 2009 om 16:55:
Maar betekent dat dat je aan de andere kant van de oceaan blijft???? :o

ik kom nog wel terug om af te studeren natuurlijk :D en ik heb die baan ook nog niet 8) maar als dat zo is dan blijf ik idd voor nog 1 of 2 jaar weg..

maar dan komen jullie gewoon allemaal lekker vakantie vieren hier 8) hoef je alleen je ticket te boeken (400 euro ofzo), en voor de rest crash je dan gewoon bij mij :D lekker hier naar het strand en surfen en duiken :D

Uitspraak van actief op woensdag 6 mei 2009 om 17:40:
leuk he 2 topics die over hetzelfde gaan :P

ja, maar matt en len bijv zitten niet in onze flock O:) en moest arly d'r topic ook een beetje nieuw leven in blazen 8)

Uitspraak van Lennart! op woensdag 6 mei 2009 om 17:41:
gewoon doen wat je altijd al hebt gewild..hier is het toch maar same shit differint day! kansen zijn er om gepakt te worden

precies :D en merk dat ik hier door de andere omgeving en uitdagingen ook ineens veel meer laat zien van wat ik kan, dus denk dat het alleen maar ff goed voor me is 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 6 mei 2009 om 20:30:
en moest arly d'r topic ook een beetje nieuw leven in blazen

en bedankt voor dat :D
Uitspraak van Tish op woensdag 6 mei 2009 om 20:30:
precies en merk dat ik hier door de andere omgeving en uitdagingen ook ineens veel meer laat zien van wat ik kan, dus denk dat het alleen maar ff goed voor me

klinkt goed meis, ga er lekker voor! (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb zaterdag in LA een sollicitatiegesprek om 1 of 2 jaar als research assistant te gaan werken in het Molecular Neuroimaging lab van UCLA

en..en..en..en????? Hoe ging het?
Waarschuw beheerder
.. het is stil aan de overkant..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carrie op maandag 18 mei 2009 om 10:55:
.. het is stil aan de overkant

echt he, zou ze stiekem ons vergeten zijn?

Aah komende zaterdag BUNKER! ZIN :D
Waarschuw beheerder
Was je al op de hoogte gebracht van onze date?? ZINN!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb iets gehoord over meeten voordat wij naar de bunker gaan, en dat jullie misschien nog wel mee konden ook, maar toen ik len gister sprak was t allemaal nog niet zeker...O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carrie op maandag 18 mei 2009 om 10:55:
.. het is stil aan de overkant..

sorry sorry sorry!

heb het echt zo druk gehad!

Uitspraak van Carrie op dinsdag 12 mei 2009 om 15:38:
n..en..en..en????? Hoe ging het?

ja, hartstikke goed.. moet nu ff kijken of ze ook echt van plan zijn om dor al het papierwerk te gaan voor een visum voor mij voor 2 jaar, maar heb al wel een mailtje gekregen dat zodra ze de funding hebben ik de persoon ben voor de job..

dus volgens mij is dat een ja, maar ben nog zo bang dat het misgaat dat ik het niet echt van de daken durf te schreeuwen haha! 8)
Waarschuw beheerder
Is that like topicsuicide?

Uitspraak van Tish op woensdag 20 mei 2009 om 17:49:
ja, hartstikke goed.. moet nu ff kijken of ze ook echt van plan zijn om dor al het papierwerk te gaan voor een visum voor mij voor 2 jaar, maar heb al wel een mailtje gekregen dat zodra ze de funding hebben ik de persoon ben voor de job..

Klinkt goed! Positieve reacties altijd fijn! Dus nu is het afwachten?
In ieder geval een grote felicitatiehug vanuit Amsterdam!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carrie op woensdag 27 mei 2009 om 22:30:
Is that like topicsuicide?

i think so..

Carmen baby, lang niet gesproken, hoe gaat t met je?? (K)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=390 height=259 cacheid=00102712002cdd4e4b96f68c1a02834e66]http://www.britsattheirbest.com/images/ii_defibrillator.gif[/img]
CLEAR...
Waarschuw beheerder
donateur
one amp of epi..

[img width=350 height=273 cacheid=00109833002da3cc907561e81a02835a79]http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/292/PreviewComp/SuperStock_292-1207C.jpg[/img]

resume cpr

[img width=293 height=285 cacheid=001438dc002da3d32021c74e1a02835a79]http://www.susheewa.com/blog/uploads/CPR.gif[/img]

and we have a pulse again people!

[img width=413 height=373 cacheid=0010983b002da3da895be46a1a02835a79]http://www.physics.unc.edu/~mcneil/heartbeat.jpg[/img]

hallooooooooooooooo :bye:

hoe is het hier met iedereen..?

:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
goed hoor en daar in de US of A? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 juni 2009 om 18:29:
CLEAR...

Uitspraak van Tish op dinsdag 9 juni 2009 om 22:11:
one amp of epi..

resume cpr

and we have a pulse again people!

:roflol: :D gekkies
hallooooooooooooooo

Ja goed hoor meis, lekker stof wezen happen op FYM afgelopen weekend. Hoe was DEMF verder nog? En weet je al meer over je sollicitatie gebeuren daar? Hoe is t met je scriptie?
Waarschuw beheerder

goed hoor meissie! Festivalseizoen en daarmee de leegte van mijn portemonnee is begonnen:P:D:D:D!

FYM was gezellig, jammer dat je er niet was!

En Arrrrrrly had geen tijd om te bellen meer, ik ga nu tukken! Morgen werken!
Ik bel je van de week lief!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 9 juni 2009 om 22:33:
goed hoor en daar in de US of A? :D

hier prima! :D

druk druk, maar wel lekker.. :D

moet zeggen dat de gedachten aan door rdam lopen, daar weer lekker naar de witte aap gaan, buiten banjeren, door de stad fietsen, en vooral gewoon bij jullie langsgaan toch wel steeds vaker in m'n hoofd zitten.. zou het ook wel lekker vinden nu om iedereen weer te zien :D

Uitspraak van Arly de Parly op dinsdag 9 juni 2009 om 22:44:
Ja goed hoor meis, lekker stof wezen happen op FYM afgelopen weekend. Hoe was DEMF verder nog? En weet je al meer over je sollicitatie gebeuren daar? Hoe is t met je scriptie?

ja hoe was FYM..? was echt heel raar om de eerste ooit te missen.. :/

DEMF was echt waanzinnig, RJD2 was echt kippevel, rillingen en tranen in m'n ogen bij Ghostwriter :lief: zo ontzettend vet, alles daar live aan elkaar ge-scratch-t (ofzo :rot: ), hij kan zelfs zelf zingen, echt te bizar :D

scriptie gaat goed! ben nu eindelijk een beetje bezig, dus hoop wel echt klaar te zijn als ik terugkom eigenlijk.. op wat laatste aanpassingen na dan..

sollicitatie ging ook goed, ben zodra ze de funding hebben degene die ze willen voor die baan, en dan zou ik begin lente beginnen :D wat ook wel lekker is want dan heb ik nog net iets meer tijd thuis en ben ik ook met kerst en m'n 25e verjaardag nog in NL :D

maar begin dus maar vast te sparen voor een ticket om me op te komen zoeken volgend jaar zomer 8)

zal ook binnenkort maar eens een mailtje eruit sturen naar wat mensen om ff een borrel te komen doen de 11e als ik er weer ben :yes:

nou lieverds, slaap lekker, ik werk nog ff door ;)

(K)! :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 10 juni 2009 om 00:15:
DEMF was echt waanzinnig, RJD2 was echt kippevel, rillingen en tranen in m'n ogen bij Ghostwriter

*zucht* ik hoef vast niet te vertellen dat ik jaloers ben...O:)
moet zeggen dat de gedachten aan door rdam lopen, daar weer lekker naar de witte aap gaan, buiten banjeren, door de stad fietsen, en vooral gewoon bij jullie langsgaan toch wel steeds vaker in m'n hoofd zitten.. zou het ook wel lekker vinden nu om iedereen weer te zien

:yes:
sollicitatie ging ook goed, ben zodra ze de funding hebben degene die ze willen voor die baan, en dan zou ik begin lente beginnen wat ook wel lekker is want dan heb ik nog net iets meer tijd thuis en ben ik ook met kerst en m'n 25e verjaardag nog in NL

ok dan! dan ben je dus zo'n half jaartje in NL..? Ff een half jaartje knallen dus ;)
maar begin dus maar vast te sparen voor een ticket om me op te komen zoeken volgend jaar zomer

ik heb gespaard! of nou ja, dat is eigenlijk voor interrailen, hoop dat ik dan begin volgend jaar weer belastinggeld terugkrijg ;)
zal ook binnenkort maar eens een mailtje eruit sturen naar wat mensen om ff een borrel te komen doen de 11e als ik er weer ben

doe dat, gezellie! Komt steeds dichterbij he!
Uitspraak van Carrie op dinsdag 9 juni 2009 om 23:05:
En Arrrrrrly had geen tijd om te bellen meer, ik ga nu tukken! Morgen werken!
Ik bel je van de week lief

is goed mutsje ;) (K)
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt goed daar ;)
Waarschuw beheerder
ben op werk, moet werken in een lab vandaaag het is zoooooooo saaai....:(
Waarschuw beheerder
donateur
ben vrij B)

Waarschuw beheerder
donateur
ik moet alweer heel veel afmaken voor dat ik aan de zomer mag beginnen:(

Maar klink goed Tess! goed bezig, DEMF klinkt ook heel vet, ik ben ook jaloers!
Mijn opening van de festival seizoen is een beetje mislukt helaas, klote honden:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juni 2009 om 15:33:
ik moet alweer heel veel afmaken voor dat ik aan de zomer mag beginnen

hier nog 1...heb het al weken voor me uit geschoven, maar ben nu dan echt beizg met de verslagen die ik nog moet maken...:s

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 juni 2009 om 15:33:
Mijn opening van de festival seizoen is een beetje mislukt helaas, klote honden

ja ik hoorde her en der wat! Ben je helemaal niet meer op het terrein geweest dan? Len en ik zeiden nog tegen elkaar dat we jou helemaal niet hebben gezien :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gepakt met 2 xtc en een 2cb en een tientje hasj, hier in de buurt wordt je pas afgevoerd met meer dan 4, maar in Arnhem moet je blijkbaar mee met meer dan 2 bij je hebt. Na een paar uur zitten wilde ze mij een verklaring laten tekenen waarin stond dat ik 3 xtc pillen bij me had en dat zou me 170 euro kosten, ik zei dat ze nog een keer mijn pillen moest testen omdat een 2cb was, dat hebben ze gedaan, dat klopte en mijn zaak is daarna geseponeerd en ik ben vrijgelaten zonder boete:p geweldig die regeltjes:D het was al half 9 toen ik mocht gaan, ik heb de weg naar de coffeeshop gevraagd wat bier gehaald en vanaf de brug meegekeken naar de einde en geluld met de jongens van de jezus bus 8) nu weet ik dat ik naar de hel ga, dat heeft mijn dag nog een beetje goed gemaakt:p

Voor mij volgende jaar denk ik geen FYM, vorige jaar Len nu ik, echt heel erg nep daar in Arnhem!

Voor de rest heb ik echt een top weekend gehad, de hele FYM gebeuren heeft mij niet eens geld gekost en ik kan er om lachen:)

Maar was het feestje leuk?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand een tijdmachine voor me die ervoor zorgt dat het zometeen al AWFS is en ik al mijn tentamens, presentaties en andere onzin al gehaald heb in de tussentijd:D.? Dankjewel, het wordt gewaardeerd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carrie op dinsdag 16 juni 2009 om 23:32:
Heeft iemand een tijdmachine voor me die ervoor zorgt dat het zometeen al AWFS is en ik al mijn tentamens, presentaties en andere onzin al gehaald heb in de tussentijd:D.? Dankjewel, het wordt gewaardeerd!

*geevtijdmachine*

of vraag of je met Professor Barabas mee mag:

[img width=500 height=267]http://www.regionaalarchieftilburg.nl/images/stories/RAT_fotoos/lancier/tijdmachine%20suske%20en%20wiske%20a.jpg[/img]

en anders hebben deze fijne knullen er ook nog eens een liedje over gezongen:

(hebben jullie al door dat het weer scriptie schrijf tijd is en ik er onderuit probeer te komen O:) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carrie op dinsdag 16 juni 2009 om 23:32:
AWFS

heb daar ZO'N zin in!
Uitspraak van Tish op dinsdag 16 juni 2009 om 23:48:
hebben jullie al door dat het weer scriptie schrijf tijd is en ik er onderuit probeer te komen

tis dat je zegt....O:)

Oeh strax tentamen Spaans...heb minimaal geleerd....O:) Wish me luck! (hou er maar weer het klavertje 4 naast O:) )
Waarschuw beheerder
donateur
la idioma española no es dificil ;)