sorry..
als er een hoger doel achter zit hoor ik dat graag. Kunst ofzo.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 14:57:Zat net te eten...
eeeeehm
Wel hypocriet
ja maar dat zijn we allemaal en dat weten de meeste mensen ook, hoef ik niet mee geconfronteerd te worden.
laatste aanpassing
Uitspraak van Audionysos op woensdag 9 januari 2008 om 14:59:Kunst ofzo
inspiratie nodig?
Uitspraak van Audionysos op woensdag 9 januari 2008 om 14:59:broodje shoarma??
met ajvar zeker
en dat was halal slachten cker? 
Uitspraak van Audionysos op woensdag 9 januari 2008 om 15:40:lekker lamskotelletje
Nog nooit gegeten, en zal ook nooit gebeuren. net zoals paard, konijn, hert etc
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 15:45:Tel Sell is failliet!
Vier er vanavond een speciaal feestje voor! Hulde!
Ik eet vanavond boerenkool met worst! 
denk dat het pour moi Lasagna gaat worden lekker simpel. maar wel lekker
hier andijviestamppot met cherry tomaatjes, spekjes en room, met gehaktballen 
lekker eliel in de keuken laten staan
ja, morgen worden al hun spullen geveild in almere toch..? dus iedereen die nu voor 3 euro de abtronic wil hebben weet waar ie moet zijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 15:45:Even een heel ander off topic onderwerp: Tel Sell is failliet!
ja, morgen worden al hun spullen geveild in almere toch..? dus iedereen die nu voor 3 euro de abtronic wil hebben weet waar ie moet zijn
of kip swarma maar wel met patat "haagse Sjon de enige de grote"
Hahahahah ik reageer hier wel op hoor! Niemand anders die het doet. Ben je nou al lid van mijn Haagse Sjon Hyves?
''Mot vleesj hebbuh''
Heerlijk he! Tim gaat lekker voor mij koken. Het is zo erg dat wij ochtend/middag diensten hebben en avonddienst. Hij avond en ik ochtend/middag hahahaha.
Het wordt: penne met champignons, pijnboompitten, spinazie en creme fraise (of hoe je dat dan ook schrijft).
vanaaf preistamppot met gesmolten oude kaas en rookworst
lekker prutje eten! Is het ook het weer voor hier trouwens!
Het wordt: penne met champignons, pijnboompitten, spinazie en creme fraise (of hoe je dat dan ook schrijft).
Hmmm, dat klinkt eigenlijk veel beter...
sinds donderdagavond niet geschoren, ik lijk wel 'n terrorist!
Krijg je al negatieve enigzins haatdragende opmerkingen naar je kop geslingerd?
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op woensdag 9 januari 2008 om 16:33:Krijg je al negatieve enigzins haatdragende opmerkingen naar je kop geslingerd?
ben thuis, dus dat scheelt
Heerlijk he! Tim gaat lekker voor mij koken. Het is zo erg dat wij ochtend/middag diensten hebben en avonddienst. Hij avond en ik ochtend/middag hahahaha.
ja, dat hadden ik en eliel ook.. ik overdag school en werken, en hij van 17.00 tot 1.00 dan leef je ook echt zó langs elkaar heen..
creme fraise
creme fraiche (met een dakje op de i officieel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 16:54:rozenval aardappeltjes koken, aanmaken met rosemarijn,zeezout en olijfolie,dan in de oven,creme fraiche erover en reypenaer erover heen!
lekker voor bij een stukje vlees of vis
ey, kappe nou! boernkool met worst klinkt na al dit lekkers hierboven helemaal niet zo lekker meer!!! Wel hema-worst trouwens...
Uitspraak van Audionysos op woensdag 9 januari 2008 om 16:59:Crème fraîche is de correcte spelling.
ja, maar daar ging ik vanuit dat dat wel bekend was
vind vooral dat dakje op de i zó doelloos als mensen dat in het nederlands gebruiken.. kijk, in het frans snap ik het nog voor de klank, maar dan in nederlandse recepten oid het erbij zetten gaat echt te furr
bovendien doen die dakjes en haakjes het niet op mijn pc op dit moment, en anders moest ik dat beide uitschrijven
Uitspraak van Audionysos op woensdag 9 januari 2008 om 16:51:Iemand toevallig een WERKEND programmaatje dat 3gp omzet naar mpeg of avi???
Wat???
Tja ik ben zoveel mogelijk taalpurist, baal ook als ik fouten maak daarin. 
Voorstander van originele spelling, dus geen verkrachtingen zoals "buro" ipv bureau. Om maar te zwijgen over "museums".
Vind het ook spijtig dat woorden als cevapcici niet gebruikt kunnen worden op PF.
Om nou elk woord dat niet wordt herkend door PF zo te moeten weergeven:

Ik wil een 3pg filmpje (dus met gsm opgenomen video) omzetten naar MPEG3 of AVI, zodat ik dat formaat weer kan omzetten naar GIF, en DIE als avatar gebruiken. Het kiwifilmpje van Cocoon.
Maar lukt niet dus laat maar...k*tsoftware werkt niet.
Voorstander van originele spelling, dus geen verkrachtingen zoals "buro" ipv bureau. Om maar te zwijgen over "museums".
Vind het ook spijtig dat woorden als cevapcici niet gebruikt kunnen worden op PF.
Om nou elk woord dat niet wordt herkend door PF zo te moeten weergeven:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 17:06:Wat???
Ik wil een 3pg filmpje (dus met gsm opgenomen video) omzetten naar MPEG3 of AVI, zodat ik dat formaat weer kan omzetten naar GIF, en DIE als avatar gebruiken. Het kiwifilmpje van Cocoon.
Uitspraak van Audionysos op woensdag 9 januari 2008 om 16:51:Iemand toevallig een WERKEND programmaatje dat 3gp omzet naar mpeg of avi???
voor mijn kiwi-filmpje zeker?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 16:54:reypenaer
en dat is?
wordt waarschijnlijk toch geen preistamppot vanaaf.. zo ff overleg met de broer wat we eten
Uitspraak van Audionysos op woensdag 9 januari 2008 om 17:15:Ik wil een 3pg filmpje (dus met gsm opgenomen video) omzetten naar MPEG3 of AVI, zodat ik dat formaat weer kan omzetten naar GIF, en DIE als avatar gebruiken. Het kiwifilmpje van Cocoon.
ik had eerst zo'n programma, maar heb ik weggeflikkerd,destijds gewoon gegoogled of download(s ).com..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 januari 2008 om 16:54:zeezout
is het echt zeezout? was laatst bij de keuringsdienst van waarde namelijk
Uitspraak van TECHNOFREAK 2 op woensdag 9 januari 2008 om 16:56:Wel hema-worst trouwens
unox bedoel je cker
laatste aanpassing