boe-ger
lief
Ja dat snapten we al hoor.
antismileys.
zelfs nog ff los gegaan bij Sven Wittekind
sterffruit
Ja, volgens mij kwam ik jou daar tegen en zei je dat het je tegenviel, dat je het veel harder verwacht had.
ik wil niet meer werken
Eigenlijk word t tijd voor wat anders maar heb geen flauw idee wat
![[img width=413 height=591]http://img343.imageshack.us/img343/5425/balkenende20conducteur8tp.jpg[/img]](http://img343.imageshack.us/img343/5425/balkenende20conducteur8tp.jpg)
Ben dus niet de enige gelukkig,t is al een half jaar puinhoop op mijn werk en zie het de komende tijd niet echt beter worden
Al lijkt me dat niet echt iets voor jou Rick...
wellicht als machinist van de party-express...
Heb daar serieus wel eens over na gedacht
met alle respect maar dat is het laatste wat ik wil
ontkoppeld koken
gerenomeerd bureau
kan je wel op weg helpen...
Treintechno
160 plate varkenshaas of biefstuk of zalm dan vermaak ik mij prima
wtf is dat?
Doe eens een beroepentest bij een gerenomeerd bureau, het klinkt cliche maar kan je wel op weg helpen...
plaatjes
simpel gezegd betekend het eerst het product gaar maken,vacumeren en later weer opwarmen
misschien wel een goed idee,maar ja betwijfel of hun wel weten wat ik wil als ik het zelf al niet eens weet,daarbij zou ik me dan ook weer moet omscholen,want ja met alleen een koksopleiding kom je ook niet ver
simpel gezegd betekend het eerst het product gaar maken,vacumeren en later weer opwarmen
nee dat is kort gezecht een product bereiden trug koelen dateren en regeneren ik speel ook nog steeds met mijn product hoor vind het eerder een kunst om een smaakvol dieet product op tafel te zetten dan een saus maken met alle verse producten die voorhanden zijn ik heb in de horeca gewerkt grote en kleine restaurandjes en kleine huizen en dit werk wat ik nu doe verdiend ook nog het beste
Ben dus niet de enige gelukkig,t is al een half jaar puinhoop op mijn werk en zie het de komende tijd niet echt beter worden
Eigenlijk word t tijd voor wat anders maar heb geen flauw idee wat