| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 20 december 2008 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dus ga je elke keer [ i ] voor en [/ i ] na je tekst zetten
Sommige dingen weet ik uit me hoofd goed he
Mensen die er ECHT naar toe willen hebben nu al een kaartje.
Indd zeg dat is erg spijtig! Hoop als nog dat hier verandering in wordt gebracht
Waar dacht je dat TD mee begonnen is en bekend om stond dan?
Early hoort bij TD,
voor alleen rauwe meuk ga je naar club r_AW ofzo
Waar dacht je dat TD mee begonnen is en bekend om stond dan?
Early hoort bij TD, voor alleen rauwe meuk ga je naar club r_AW ofzo
Dat vind ik altijd zo'n onzin, net alsof je met een feest altijd dezelfde muziek moet blijven draaien als waar je mee begonnen bent. Lekker vernieuwend blijft het dan . Thunderdome is nooit een early hardcore feest geweest hooguit had het een early zaal, want van 92-99 was het gewoon iedere keer nieuwe hardcore (voor toen) wat ze er draaiden hoor. En bij de vorige editie in de HMH zijn ze juist een nieuwe weg ingeslagen met, jawel, industrial hardcore. Dat ze daarna helaas weer meer richting mainstream zijn gegaan is jammer.
Uitspraak van Wendes op woensdag 26 maart 2008 om 10:56:
Early hoort bij TD, voor alleen rauwe meuk ga je naar club r_AW ofzo
En dit slaat natuurlijk ook nergens op want TD was het eerste grote feest waar ze echt op de industrial tour gingen in, jawel, de HMH.
Dus zeggen dat ze groot zijn geworden met early is onzin want in die tijd was dat gewoon mainstream/nieuwe hardcore.
vrdomme kom ik bij de Free record shop op het treinstation, is dat kaartjes apparaat stuk. Ga ik naar een FRS aan de andere kant van a'dam noord... Is die @%$@^! winkel dicht tot 2 uur
T zit wel tegen vandaag maar ik moet en zal een kaartje krijgen
www.ticketonline.nl ??
Was nog nooit naar een thunderdome geweest
En vond dat dat toch echt wel moest !!
Thunderdome 15 Jaar het leek me helemaal geweldig
Had al idee dat het wel een van de mooiste feesten moest worden !
Maar dat viel dus ff vies tegen.. Ol had eigenlijk zoiets Thunderdome hoeft van mij niet meer !!
Maar geef ze toch nog een kans... Alleen deze keer verheug ik me er maar niet te veel op !!
Dan kan het altijd nog mee vallen
Het is begonnen wat we tegenwoordig early hardcore noemen.
Maar toen der tijd was het nog geen early hardcore.
ja dat was ergens rond 95/96 en nu is het 08, toen hcore uit die tijd en nu hcore uit deze tijd
HMH en hardcore
Toen der tijd werd er muziek uit die tijd gedraaid.
En nu weer, en dat begrijpen mensen niet ofzo.
vind t wel leuk afentoe... maar een avondje keihard rammen is ook ckr niet verkeerd