| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 20 december 2008 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ze zouden deze week toch met line-up komen ?
Wordt morgen denk pas bekend gemaakt dan
kaartje binnen
Al zou het de beste HC zijn, het begint op een gegeven moment gewoon een beetje te vervelen...
Daarom is het zo mooi dat smaken verschillen
Want dit heb ik dus met de mainstream van tegenwoordig, early vind ik wat dat betreft veel veelzijdiger
Maar nogmaals dat is mijn mening en die verschilt per persoon
Dus jij vindt het vervelen en het begint dus niet bij iedereen te vervelen, net als Hardcore junk het niet het beste vindt.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik hou van alle verschillende stijlen core, van mainstream tot UK-underground en van oldstyle tot terror. Maar feit is dat je na een paar jaar early-hardcore feesten bezoeken af en toe wel een beetje moe begint te worden van altijd dezelfde platen. En bij alle andere stijlen hoor je gewoon telkens weer wat nieuws/anders, daarom snap ik dat het voor de jongere generatie fantastisch is om die ouwe shit toch nog te kunnen horen en voor ouderen is het weer leuk om dat sfeertje weer te beleven. Toen ik 16 was vond ik het fantastisch als er een zaal was met de ouwe shit, toen Mindcontroller kwam ging ik steevast naar elke editie. Maar na 8 jaar feesten waarvaan een groot deel early begin ik (en velen met mij) er gewoon wel een beetje genoeg van te krijgen, en dit staat dus los van hoe vet de stijl op zich is.
vind ik ook
Want dit heb ik dus met de mainstream van tegenwoordig,
early vind ik wat dat betreft veel veelzijdiger
Ik snap het probleem geloof ik niet zo.
Thunderdome is altijd een mainstream feest geweest, met een vleugje van het verleden.
Thunderdome staat voor vernieuwing, in mijn ogen.
Dan moet je naar een Early Hardcore feest gaan zoal Ghosttown.
Jammer dat ze hun belofte niet nakomen en de line up nog niet bekend is.
ga je ook dude?
Als de line up genoeg industrial namen heeft wel.
N-vitral
Rude Awakening
Radium
Tieum