Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 00:46:
Ga eerst maar eens onderzoek doen voordat je zulke uitspraken doet. De verhoudingen liggen al tientallen jaren scheef. En ik zal het nogmaals herhalen. Wij als consument betalen niet voor die ene game die tientallen miljoenen heeft gekost, maar wij betalen voor een kopie ervan. De authenticiteit, waar je bij alle producten eigenlijk voor betaalt, van het product is weg.
Gozer, heb je wel eens een game uitgespeeld? Meestal krijg je dan de credits. Dan zie je dat er best veel mensen aan zo'n game hebben gewerkt. Vaak een paar jaar. Die mensen moeten betaald krijgen. Plus moet er geld overblijven voor innovatie. Anders blijf je dezelfde soort spellen spelen. Als je alles dload denken veel bedrijven "flikker maar op, ik verdien toch niks". Dan hou je uiteindelijk alleen maar middelmatige games over die het geld niet waard zijn. Ik zeg niet dat alle games de volle prijs waard zijn. Maar als je 50 euro te veel vindt moet je even een half jaar wachten. 9 v/d 10 keer is de prijs flink gedaald.
Persoonlijk vind ik alle Tenchu games na deel 3 zuigen. Deel 3 was al een twijfelgeval, maar had multiplayer. Terwijl het zo'n goed concept is