en zaterdag promo
Al is dat ook van de fotograaf afhankelijk
relax
manu le malin
Net terug van t kempisch.........weggewaaid en wel, alleen dan dus letterlijk. Morgen ff schade opnemen, i.i.g. een verbogen stretcher en wat klein materiaal wat het kanaal inwaaide toen m;n tent (harmonikamodel) omklapte bij een extreem harde windvlaag.
Als klap op de vuurpijl ook nog eens een vis verspeeld, wat het extra klote maakt.
Zou je dr ook meer door gaan vangen?
dit is idd wel om te janken..
Uitspraak van Sarlo013 op donderdag 6 maart 2008 om 17:19:
nou de 10mm rolplank is binnen.. heb 10 kg boiliemix gemaakt..
ik denk dat dit de laatste keer dan voor je is>.
Uitspraak van Sarlo013 op donderdag 6 maart 2008 om 19:26:
Mja ik wilde hem gaan gebruiken todat net me deegspuit kapotging en ik nu 10 kg met de hand aan het draaien ben
was er waarschijnlijk toch van gekomen
iemand tips voor het visse op rivier(de maas) of kanaalen? nog nooit gedaan maar woord dat kleine watere beetje tzelfde allemaal.. tijd voor een uitdaging
iemand tips voor het visse op rivier(de maas) of kanaalen? nog nooit gedaan maar woord dat kleine watere beetje tzelfde allemaal.. tijd voor een uitdaging
Meld je aan op de site van de karperwereld.
en dan berichten lezen van mensen die nog te dom zijn om een koelkast aan te sluiten (en meer wil ik er niet meer over zeggen)
en dan berichten lezen van mensen die nog te dom zijn om een koelkast aan te sluiten (en meer wil ik er niet meer over zeggen)