Gave vis Hakka en zeer fraaie platen, ben zelf nie zo van nachtfoto's maar dit geeft aan dat het wel degelijk mooie foto;s op kan leveren. Al is dat ook van de fotograaf afhankelijk....sommige kunnen er echt een potje van maken.
Ga morgen zelf weer voor 2 a 3 nachtjes richting t Knollen Kanaal. Twijfel nog een beetje tussen de hogere stukken 7-8/8-9/9-10 waar ik waarschijnlijk maar 1 nacht rustig kan vissen omdat het vrijdagavond weer op een camping begint e lijken of 1-2 waar het in het weekend waarschijnlijk nog lekker rustig is en je toch net ff iets meer kans op vis hebt.
De batterij zit na 2 jaar rustig aan gedaan (lees: voor mijn doen amper gevist) te hebben gelukkig weer vol, vraag is alleen voor hoe lang. Heb zelfs op het punt gestaan een deel van de troep te verkopen omdat het me allemaal niets meer interesseerde, ben blij dat ik naar mijn vismaten geluisterd heb. Kan nu gelukkig ook wat beter relativeren. Begon als hobby, werd een te erge obsessie en is nu gelukkig enkel nog pure passie. Nu hopen dat het dat ook blijft. Heb geleerd dat dikke vissen vangen leuk is, maar het niet ten koste van alles moet gaan.Daarom nu ook weer de twijfel om voor een bak de drukte op te zoeken of juist vooor meer kans op een beet relaxed te gaan vissen.
Nu hopen dat ie dit weekend een x aan loopt.
Mannen.....vangze!!!!