Octavia's zijn Bora's, Superbs zijn Passats maar dan met wel voldoende beenruimte
wat de rest? seat en skoda??
Ford? Renault? Citroen? Nissan? Toyota?
Skoda is in veel gevallen(modellen) duurder dan VW
zoek op internet dan
inbderdaad aftands, was hij zo duur dat je geen geld meer over had om de bumpers fatsoenlijk mee te spuiten, of was je al je geld kwijt aan mooie Lexus lampen?
Alle Slopelrijders hebben diep in hun hard toch liever een VW, maarja het verschil moet er zijn
goedzo meid, eindelijk iemand met verstand. (die kome toch allemaal uit omg. nijmegen )
je bewijst steeds meer hoe simpel je bent
heb je eigenlijk weleens in iets anders als je Golf gereden? of maak je van die domme opmerkingen omdat je gewoon 0,0 ervaring heb
Mazda
Ow, nu zijn ineens alleen de V6'en onbetrouwbaar
Maar ik ga er van uit dat jij wel de eigenaar bent van zo'n prachtige V10 dat je uit eigen ervaring kan zeggen dat ze geen problemen hebben...
een 6 cilinder is gewoon te licht en heeft te weinig vermogen voor zo'n auto.
220 pk op 2164 kg, das een hogere pk/kg verhouding dan de meeste middenklassers.
Bovendien zaten de problemen niet in de motor.
Als ik al met een lullig 3.2tje mijn aandrijfas naar de klote help met voornamelijk snelwegkilometers, hoe moet aandrijfas dan een V10 met 750 Nm aankunnen?
Alle Slopelrijders hebben diep in hun hard toch liever een VW, maarja het verschil moet er zijn
wat de rest? seat en skoda??
skoda is voor schooiers die geen VW kunne betalen
Maar ik ga er van uit dat jij wel de eigenaar bent van zo'n prachtige V10 dat je uit eigen ervaring kan zeggen dat ze geen problemen hebben...
ik ken iemand die dagelijks aan die dinge sleutelt, , over het algemeen zijn het prima wages!
of jammer voor jou.
Golf natuurlijk
ja als ik typ chevrolet dan denk je toch nie aan die barrels
hoe erg ik ook fan ben van alle exoten (porsche's ferrari enzovoorts) blijven de VAG TDI motoren toch de beste ter wereld.
beetje een onzin poll......... 5 keuzes waarvan 4 duits??
Uitspraak van über-n00b op donderdag 27 december 2007 om 16:29:
En die Octavia's zijn gewoon Passats pik omhoog
Octavia's zijn Bora's, Superbs zijn Passats maar dan met wel voldoende beenruimte
die meeste vag-fanaten willen allemaal liever porsche volgens mij
Skoda en seat is allang niks meer om je voor te schamen hoor.
Om dezelfde reden dat er nooit bugattie, porsche of lamborghini bij staat.
Uitspraak van EyelinerCrash× op vrijdag 18 januari 2008 om 00:15:
Geen van allen Ik kies voor Dodge RAM 1500
haha een vrouw met smaak