2177x bekeken
Octavia's zijn Bora's, Superbs zijn Passats maar dan met wel voldoende beenruimte
ik geloof dat je gelijk hebt
mja boeiend
ik had die 1e 'nieuwe' octavia station
perfect bakkie, mankeerde helemaal niks aan
en die nieuwere zijn nog dikker
mja .. ander werk .. ik heb een brommer
laatste aanpassing
wat de rest? seat en skoda??
als je ergens over begint, weet dan ook waar je het over heb
dus wat de rest:
buiten VW & Audi:
Skoda, Seat, Bentley, Bugatti, Lamborghini
Ford? Renault? Citroen? Nissan? Toyota?
jij slaat gelijk een verkeerd pad in..
Skoda is in veel gevallen(modellen) duurder dan VW
zoek op internet dan
prijzen importeur af ligt Skoda lager.
inbderdaad aftands, was hij zo duur dat je geen geld meer over had om de bumpers fatsoenlijk mee te spuiten, of was je al je geld kwijt aan mooie Lexus lampen?
Alle Slopelrijders hebben diep in hun hard toch liever een VW, maarja het verschil moet er zijn
maar kheb een Opel maar heb BMW gestemt omdat ik over het algemeen BMW het mooist vind...
maar mooie a3/a4 of Mercedes kan ik ook waardere
goedzo meid, eindelijk iemand met verstand. (die kome toch allemaal uit omg. nijmegen )
je bewijst steeds meer hoe simpel je bent
heb je eigenlijk weleens in iets anders als je Golf gereden? of maak je van die domme opmerkingen omdat je gewoon 0,0 ervaring heb
laatste aanpassing
je bewijst steeds meer hoe simpel je bent
ik reageer alleen op iemand die opel rijd en op VW stemt als favoriete auto (zeer begrijpelijk)
heb je eigenlijk weleens in iets anders als je Golf gereden? of maak je van die domme opmerkingen omdat je gewoon 0,0 ervaring heb
Ik ken iemand met een Slopel Callibra en dat is echt een broodje frikandel, om de haverklap problemen met dat gebakje
laatste aanpassing
donateur
Mazda
Oke, alleen MX5 dan, maar voor de rest
Ow, nu zijn ineens alleen de V6'en onbetrouwbaar
een 6 cilinder is gewoon te licht en heeft te weinig vermogen voor zo'n auto.
Maar ik ga er van uit dat jij wel de eigenaar bent van zo'n prachtige V10 dat je uit eigen ervaring kan zeggen dat ze geen problemen hebben...
ik ken iemand die dagelijks aan die dinge sleutelt, over het algemeen zijn het prima wages!
donateur
een 6 cilinder is gewoon te licht en heeft te weinig vermogen voor zo'n auto.
220 pk op 2164 kg, das een hogere pk/kg verhouding dan de meeste middenklassers.
Bovendien zaten de problemen niet in de motor.
Als ik al met een lullig 3.2tje mijn aandrijfas naar de klote help met voornamelijk snelwegkilometers, hoe moet aandrijfas dan een V10 met 750 Nm aankunnen?
220 pk op 2164 kg, das een hogere pk/kg verhouding dan de meeste middenklassers.
Bovendien zaten de problemen niet in de motor.
Als ik al met een lullig 3.2tje mijn aandrijfas naar de klote help met voornamelijk snelwegkilometers, hoe moet aandrijfas dan een V10 met 750 Nm aankunnen?
er kan altijd wel eens een keer iets kapot gaan, als dat bij alle touareg's gebeurt worden ze gewoon terug geroepen. dus je hebt gewoon pech gehad denkik.
Alle Slopelrijders hebben diep in hun hard toch liever een VW, maarja het verschil moet er zijn
eigelijk een lancer of een impreza..
Supra kan ook nog.. S13 eventueel.. maar een VW? zeer zeker niet. principekwestie, hoe mooi ik ze ook vind.
*heeft wel een kleine voorliefde voor de oude leons & nieuwe ibiza`s.. de topsport/tfsi versies dan
donateur
wat de rest? seat en skoda??
hoort porsche er ook niet bij? bij pon wel toch?
skoda is voor schooiers die geen VW kunne betalen
op een nieuwe skoda zitte meer orginele VW onderdelen als op jou golf
Maar ik ga er van uit dat jij wel de eigenaar bent van zo'n prachtige V10 dat je uit eigen ervaring kan zeggen dat ze geen problemen hebben...
ik ken iemand die dagelijks aan die dinge sleutelt, , over het algemeen zijn het prima wages!
praat je je eige een beetje tege
als ze echt zo goed zijn hoef je er niet dagelijk aan te sleutele of heeft hij er 365 in onderhoud
laatste aanpassing
of jammer voor jou.
ghehehe
Golf natuurlijk
eindelijk iemand met verstand!
ja als ik typ chevrolet dan denk je toch nie aan die barrels
Bij jou niet maar er rijden meer deawoo met die badges rond dan echte..
donateur
hoe erg ik ook fan ben van alle exoten (porsche's ferrari enzovoorts) blijven de VAG TDI motoren toch de beste ter wereld.
Dat is hetzelfde als zeggen; hoe lekker het is om met fotomodellen te neuken, mijn eigen vriendin kan toch het lekkerste koken.
beetje een onzin poll......... 5 keuzes waarvan 4 duits??
heel verstandig
Uitspraak van über-n00b op donderdag 27 december 2007 om 16:29:
En die Octavia's zijn gewoon Passats pik omhoog
Octavia's zijn Bora's, Superbs zijn Passats maar dan met wel voldoende beenruimte
Een Octavia staat op het platform van de Golf V. De superb maakt op dit moment inderdaad nog gebruik van het Passat platform.
On topic : lijstje met merken is wel héél erg beknopt.
@Rexel : waarom staat er dan nooit seat/skoda bij ?
maken gebruik van juist dezelfde motoren en bijhorende technologieen , horen tot dezelfde groep en worden bij dezelfde dealers onderhouden. maar er word enkel over volkswagen en audi gesproken he
zoals al gezegd staat een octavia op een golf chassis, en mijn toledo ook. de superb staat dan weer op een passat chassis inderdaad.
die meeste vag-fanaten willen allemaal liever porsche volgens mij,maar tot dan rijden al die kerels rond met audi/porsche wielen op hun vw of seatje
sommige zelfs met mercedes of maybach wieltjes..
zucht.. achja waar gaat het weer over he
maken gebruik van juist dezelfde motoren en bijhorende technologieen , horen tot dezelfde groep en worden bij dezelfde dealers onderhouden. maar er word enkel over volkswagen en audi gesproken he
zoals al gezegd staat een octavia op een golf chassis, en mijn toledo ook. de superb staat dan weer op een passat chassis inderdaad.
die meeste vag-fanaten willen allemaal liever porsche volgens mij,maar tot dan rijden al die kerels rond met audi/porsche wielen op hun vw of seatje
sommige zelfs met mercedes of maybach wieltjes..
zucht.. achja waar gaat het weer over he
laatste aanpassing
die meeste vag-fanaten willen allemaal liever porsche volgens mij
alsteblieft niet zeg!
Skoda en seat is allang niks meer om je voor te schamen hoor.
precies
Om dezelfde reden dat er nooit bugattie, porsche of lamborghini bij staat.
porsche is geen vag
donateur
Lada natuurlijk 
Uitspraak van EyelinerCrash× op vrijdag 18 januari 2008 om 00:15:
Geen van allen Ik kies voor Dodge RAM 1500
haha een vrouw met smaak
...zij domme sjoerd...
als je 16 bent heb je nog geen verstand van auto's
ram1500.. ziet er wel okay uit maar rijd van geen meter, alles rammelt, alles is plastic ,zuipt harder als mij en nergens parkeerplek
@Pablo discobar : een SRT10 is wel gaaf, maar toch wel behoorlijk gevaarlijk speelgoed. als je bij 160 op zn staart trapt begint zn kont nog te schuiven als het ietsje glad is
ram1500.. ziet er wel okay uit maar rijd van geen meter, alles rammelt, alles is plastic ,zuipt harder als mij en nergens parkeerplek
@Pablo discobar : een SRT10 is wel gaaf, maar toch wel behoorlijk gevaarlijk speelgoed. als je bij 160 op zn staart trapt begint zn kont nog te schuiven als het ietsje glad is

![[B&D]guus](/images/user/427590_2939269.jpg)