2135x bekeken
1 kind, zielig of niet?
Nee, niet zielig. Ik denk alleen dat het gezelliger is voor een kindje als er broertjes of zusjes zijn of bijkomen.
ik zou zelf wel kiezen voor 2 kids
Dat zei ik ook altijd, totdat ik de bevalling achter de rug had
vind jou een beetje zielig met dit suffe topic
Dan reageer je toch lekker niet
Laat me raden, jij bent enigst kind en zielig?
maar toen mijn moeder overleed toen ik nog jong was, toen was ik toch wel heel erg blij met mijn broers en zussen!
dat zou voor mij een hele goede reden zijn om het niet bij 1 te houden, mijn schoonmoeder is ook overleden en ik ben heel blij dat mijn vriend en zijn zusje steun bij elkaar kunnen vinden, in je eentje is dit een stuk moeilijker te verwerken
en ik hou van een huis vol gezelligheid
1 kind, zielig of niet?
nee hoor, helemaal niet, als ik naar mijn zoon kijk heb ik zoveel vriendjes van zijn school thuis dat ik het al zie als mijn ''adoptie kids''
Als het zou kunnen, zou ik voor twee kinderen gaan. Want ik heb toch altijd wel een broertje (of nou ja, zusje eigenlijk) gemist.
Of een zus? Ik heb altijd een zusje gemist!
Daantje, wil jij mijn kleine zusje zijn??
donateur
Kom eens met iets nieuws
Of een zus? Ik heb altijd een zusje gemist!
Daantje, wil jij mijn kleine zusje zijn?? Vet stoer man, ik kan je overal mee naar toe nemen, JWT!! Ze kennen mij allemaal
Best heur! Heb je alleen broers of ben je gewoon ook enigst kind?
Nee, heb alleen een zus.... ze deed altijd heel vals
Maar dat zal ik nooit bij jou doen
JWT
Maar 2 jongere zusjes hebben is ook niet altijd dolle pret hoor.. Dan krijg je overal de schuld van, krijg je automatisch het 'verantwoordelijkheidsgevoel' toegeschreven..
En aangezien ze het bij ons thuis niet al te breed hadden, kreeg je nooit écht wat je wilde hebben..
Maar soms was het ook wel gezellig
En aangezien ze het bij ons thuis niet al te breed hadden, kreeg je nooit écht wat je wilde hebben..
Maar soms was het ook wel gezellig
Nee, heb alleen een zus.... ze deed altijd heel vals als ze met haar vriendinnen was! Dan riep ze me: Suuus, kom eens! Ik helemaal blij naar boven, want ik werd geroepen door mijn grote zus en haar vriendinnen!!! Kwam ik binnen, zei ze: bedankt voor het komen en een goeie reis terug!
Mijn ene zusje was mij aan het slaan, kwam de ander binnen, vroeg niet eens wie er gelijk had maar begon gewoon mee te slaan op mij
ik heb 1 broer, fijn dat hij er is, maar als ik alleen was geweest had ik ook niet beter geweten, ik ben zowiezo een ''einzelganger''
ik heb een goeie band met mijn broer ook altijd gehad, maar ieder heeft zijn eigen leven. en zie je elkaar niet elke dag
als hij ruzie had ging ik me voor hem slaan met zijn vrienden
terwijl hij de oudste is, maar qua karakter heel anders dan mij.
ik heb een goeie band met mijn broer ook altijd gehad, maar ieder heeft zijn eigen leven. en zie je elkaar niet elke dag
als hij ruzie had ging ik me voor hem slaan met zijn vrienden
terwijl hij de oudste is, maar qua karakter heel anders dan mij.
bedankt voor het komen en een goeie reis terug
Ahhh arme Suzy
voorstellen dat het vervelend voor je was
Daantje nu je zusje zijn
waarom zou het zielig zijn om enig kind te zijn
Geen idee. Ik hoor mensen het wel eens zeggen maar ik vind er ook
niets zieligs aan.
Je krijgt dan snel dat ze verwend worden
Dat ligt toch aan de opvoeding van de ouders?
En ik ken ook zat mensen die niet enigst kind zijn en ook heel erg verwend.
Mijn ene zusje was mij aan het slaan, kwam de ander binnen, vroeg niet eens wie er gelijk had maar begon gewoon mee te slaan op mij
Ah gossie, wat zijn kinderen gemeen he?
Heb zelf 1 oudere zus, 16 jr ouder, en 1 oudere broer, 15 jr ouder,
maar heb met beide geen band. Zou ze ook niet gemist hebben als ze
er niet zouden zijn.
ook nog trauma's van
Geen idee. Ik hoor mensen het wel eens zeggen maar ik vind er ook
niets zieligs aan.
nee wou zeggen.. ben zelf ook maar enig kind, maar ik voel me niet zielig, en ben nooit iets tekort gekomen hoor
Ik vind het niet zielig maar toen mijn moeder overleed toen ik nog jong was, toen was ik toch wel heel erg blij met mijn broers en zussen!
Ik persoonlijk heb niet veel aan mijn broers gehad toen mijn ouders overleden, ik heb wat dat betreft meer geluk gehad met vrienden
OT. ik vind het zielig, ik heb altijd een zus willen hebben, waarvan ik kleding en vriendjes kon jatten
Ik persoonlijk heb niet veel aan mijn broers gehad toen mijn ouders overleden
En hoe komt het dan dat je niet veel aan hen had dan?? Je zou juist denken dat zoiets juist de band kan versterken!

![[MKP] Sander [/MKP]](/images/user/16602_2560244.jpg)