Partyflock

Forumonderwerp · 985827

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
AMSTERDAM - Joran van der Sloot wordt vrijdagmiddag om twee uur (lokale tijd) op vrije voeten gesteld. Dat heeft de rechter-commissaris besloten.

Ook hij volgde de redenering van het gerechtshof dat er onvoldoende aanwijzingen zijn dat Van der Sloot betrokken is bij een geweldsmisdrijf tegen de Amerikaanse Natalee Holloway.

Het Openbaar Ministerie (OM) had de beslissing "enigszins verwacht" toen deze week ook de broers Deepak en Satish K. naar huis mochten. "Het dossier voor Joran was hetzelfde als voor de twee andere verdachten", reageert Hans Mos, hoofdofficier van justitie op Aruba.

Besluitvorming

"De beslissing geeft stof tot nadenken over een definitieve besluitvorming." Binnenkort neemt hij een beslissing of hij de zaak seponeert of overgaat tot vervolging van de verdachten.

Door de beslissing van het hof, dat een oordeel heeft afgegeven over de bewijzen in het onderzoek, vindt het OM het instellen van hoger beroep tegen de beslissing van de rechter-commissaris zinloos.

Samen met Joran van der Sloot en de twee broers ging de 18-jarige Natalee op 30 mei de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden.

bron: nu.nl

da's vrij klote, dacht dat ze hem nu wel zouden pakken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 18:02:

Had ik ook gehoopt... :nocheer:

Maar dat kan later ook nog wel... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: Casper :bounce: op vrijdag 7 december 2007 om 18:06:
Wilden ze ook wel, maar dan moeten ze wel met bewijs komen.

met speculaties kom je nergens :nee:
Waarschuw beheerder
da's vrij klote,

Wat is er klote aan een onschuldige die wordt vrijgelaten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Smeerlap ontspringt ie toch de dans...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OBL op vrijdag 7 december 2007 om 18:12:
Wat is er klote aan een onschuldige die wordt vrijgelaten?

volgens 9581758392054823 rechters niet :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
niet verkeerd elke keer die gratis vakantie naar curacao 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=468 height=308 cacheid=000ec5220029f1f9fad5ce581a021938a4]http://www.geenstijl.nl/archives/images/joranvrij.jpg[/img]

Jammer, ik had ze alle drie graag willen zien hangen..
Wat een tokkiekoppen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
free jorang :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Felix da house cat! op vrijdag 7 december 2007 om 18:17:
volgens 9581758392054823 hysterische fox kijkende amerikaantjes niet

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:19:
free jorang

Waarschuw beheerder

Hij heeft het niet gedaan. Anders was ie allang geknapt. Dat hij iets gezien heeft dat de politie verder zou helpen en dat verzwijgt, kan ik me indenken. En is ook niet moeilijk voor te stellen op een eiland dat zon beetje de spil van de cokesmokkel naar Europa is.

Bovendien zijn er meer dan genoeg aanwijzingen dat Natalee Holloway nog in leven was na haar verdwijning. Zelfs de toenmalige onderzoeksleider twijfelde openlijk eraan of het om een moord ging. Zonder lijk, of zonder aanwijzingen dat er een lijk MOET zijn (bijvoorbeeld een liter of 4 van dr bloed ergens op een vloer ofzo) geen moord.
Dus geen moordenaar. Kous af.
Waarschuw beheerder
free jorang :respect:

ik gun het niemand om als onschuldige vast te zitten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 18:17:
Jammer, ik had ze alle drie graag willen zien hangen..

Zolang het niet bewezen is dat ze schuldig zijn, vind ik dit soort uitspraken maar lame...
Waarschuw beheerder
donateur
Afgang voor justitie :O

Waarschuw beheerder
donateur
beetje jammer..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:39:
beetje jammer..

hoe kun je dit nu zeggen? Dat kan je pas als bekend is dat ze is vermoord.

Tot die tijd blijft er maar 1 iemand verantwoordelijk voor dr verdwijning en dat is mevrouw high school prom queen herself. Had ze zich maar niet de neus moeten vol stouwen met wit en ook nog erbij zuipen en blowen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:43:
hoe kun je dit nu zeggen? Dat kan je pas als bekend is dat ze is vermoord.

Tot die tijd blijft er maar 1 iemand verantwoordelijk voor dr verdwijning en dat is mevrouw high school prom queen herself. Had ze zich maar niet de neus moeten vol stouwen met wit en ook nog erbij zuipen en blowen

Alles wijst er op dat hij er zeer zeker iets mee te maken heeft.. :yes:

Om maar even zijn leugenachtige verklaringen niet te vergeten ;)

Daarnaast ontken ik ook niet dat die Natalee geen lieverdje was.. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wie de uitzending van Peter R de Vries heeft dit allang voorzien.
Deze foute jongen heeft een foute vader en die heeft weer corrupte vrienden bij jusitie!
Maar geloof me, deze jongen (volgens zijn eigen vrienden ziek) loopt nog tegen de lamp.
Er zullen meer slachtoffers vallen en pa zal hem op dag niet meer kunnen beschermen!Nu brommen of over een tijdje, dat maakt niets uit!
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een aanfluiting om die 3 mensen weer op te pakken zonder overtuigend bewijs.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oja terug in Nederland was het eerste dat Joran deed zijn computer naar een pc-winkel speciaalzaak brengen om de harde schijf te wissen
De vraag van de verkoper of er een back-up van zijn harde schijf gemaakt moest worden, anwoordde Joran uitdrukkelijk dat alles wat op zijn computer stond ervan af gehaald moest worden

Waarschuw beheerder
Ik heb dr zo mn eigen idee over waarom hij verklaringen wijzigt enzo. Uit angst. Want de waarheid kan, hoewel ontlastend voor zijn verdenking, zijn leven in gevaar brengen. Althans als het volgende enigszins in de buurt van de waarheid komt (hetgeen het geval is, althans volgens de kritische media zoals Netwerk en Eenvandaag)

Punt 1: vraag maar eens aan iemand om een gaar stapavondje te omschrijven. En vraag hem datzelfde nog maar eens paar maanden later. Wedden dat het verhaal niet hetzelfde is, zelfs als er niks van spanning is omdat je door de kit wordt ondervraagd bijvoorbeeld?

Punt 2: dat eiland zit vol met drugs en Joran is de zoon van een ex-rechter die daar o.a. verantwoordelijk was voor het vonnisen van drugssmokkelaars.

Punt 3: Natalee Holloway dr stiefvader is een vriend van Dick Cheney, de meest rabiate anti-drugs politicus in de VS sinds Reagan.

Punt 4: Daags na haar verdwijning steeg vanuit Fort Lauderdale, Florida, een medi-jet op om Natalee op te halen van het eiland. Ze werd vastgehouden door mensen in een bekend drugspand die losgeld eisten. De familie van Natalee heeft echter de fout gemaakt om de locatie meteen te laten bestormen.

Punt 5: het is niet duidelijk of ze nu voor het laatst met Deepak, Satish en Joran, of met een dikke neger die als beveiliger bij haar hotel werkte, gezien is. En een beveiliger op Aruba is niet zoals hier, de meesten doen ook hand- en spandiensten voor de misdaad.

Waar dit allemaal op wijst: een enorme drugssmokkel waar Natalee toevallig getuige van was op het strand waar ze het laatst zou zijn geweest. Ze is ontvoerd en toen haar ontvoerders erachter kwamen wie ze was, besloten ze een spelletje te gaan spelen. Want naast dat haar stiefvader invloedrijk is in de politiek in de VS, is, aan de andere kant, de cokesmokkel in handen van de FARC. Grotere tegenstellingen kan je niet bedenken. Er hangt een heel raar luchtje aan deze zaak. De lucht van onversneden wit.

Dat ze helemaal van de wap was staat buiten twijfel. Dat Joran veel nuchterder was die avond, ook. En als hij het gezien heeft hoe Natalee door de smokkelaars is meegenomen dan is justitie en mogelijke celstraf wegens doodslag wel het minste dat hem kan schelen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iemand die met zijn matties een compleet lulverhaal afstemt voor een meisje dat vermist is, heeft iets te verbergen en weet meer.
Als van der Sloot namelijk haar werkelijk alleen had achter gelaten op het strand had hij dat de politie wel meteen verteld.
Want dan had hij zich wel zorgen moeten maken om haar vermissing. Dat deed hij niet omdat hij al wist dat ze vermist zou zijn.
Hij vertelde de politie doodleuk dat hij haar bij het hotel had afgezet.
Nee, Joran die weet meer, dat beseft iedereen met een hoger iq dan een pannenkoek.
Ik zeg niet dat hij haar vermoord heeft maar dat hij niet de waarheid vertelt staat voor mij vast.
Heb nog geen overtuigende uitleg gehoord voor zijn gelieg in samenspraak met zijn matties.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 18:58:
Iemand die met zijn matties een compleet lulverhaal afstemt voor een meisje dat vermist is, heeft iets te verbergen en weet meer.
Als van der Sloot namelijk haar werkelijk alleen had achter gelaten op het strand had hij dat de politie wel meteen verteld.
Want dan had hij zich wel zorgen moeten maken om haar vermissing. Dat deed hij niet omdat hij al wist dat ze vermist zou zijn.
Hij vertelde de politie doodleuk dat hij haar bij het hotel had afgezet.
Nee, Joran die weet meer, dat beseft iedereen met een hoger iq dan een pannenkoek. Ik zeg niet dat hij haar vermoord heeft maar dat hij niet de waarheid vertelt staat voor mij vast.
Heb nog geen overtuigende uitleg gehoord voor zijn gelieg in samenspraak met zijn matties.

Dan heb je mijn stukje nog niet gelezen.

Al die dingen die ik op noem onder punt 1 t/m 5 zijn feiten, die in de media aan het licht zijn gebracht.

Wat ik daaronder typ is mijn versie van de puzzelstukjes aan mekaar plakken. En dat vind ik een hele aannemelijke verklaring voor al die leugens. Dat deed ie dan alleen om hemzelf en zn familie te beschermen tegen moord.

Als hij haar gedood had of medeplichtig was geweest, was ie ook niet naar de VS gevlogen om bij Dr. Phil een leugendetectortest af te nemen.
Waarschuw beheerder
PR de V is ook niet altijd even feitelijk ;)
hij suggereert vaak dingen en dat zien de kijkers dan als feiten:)

Waarschuw beheerder
Heb PR de V niet gezien, ja dat stukkie waar ie bij Joran aan de deur komt alleen :x

Hetgeen ik verschrikkelijk weerzinwekkend vindt. Want er is niet 1 bewijs, direct of indirect, dat Joran er belang bij heeft gehad dat ze is verdwenen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 18:54:
Oja terug in Nederland was het eerste dat Joran deed zijn computer naar een pc-winkel speciaalzaak brengen om de harde schijf te wissen
De vraag van de verkoper of er een back-up van zijn harde schijf gemaakt moest worden, anwoordde Joran uitdrukkelijk dat alles wat op zijn computer stond ervan af gehaald moest worden

Wat een lulverhaal.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 18:53:
(volgens zijn eigen vrienden ziek)

Heten zijn vrienden ziek ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:57:
Punt 1: vraag maar eens aan iemand om een gaar stapavondje te omschrijven. En vraag hem datzelfde nog maar eens paar maanden later. Wedden dat het verhaal niet hetzelfde is, zelfs als er niks van spanning is omdat je door de kit wordt ondervraagd bijvoorbeeld?

dus??

Denk dat je een avondje uit heel erg goed onthou als je 2 dagen erna door de politie wordt opgepakt ;)

Punt 2: dat eiland zit vol met drugs en Joran is de zoon van een ex-rechter die daar o.a. verantwoordelijk was voor het vonnisen van drugssmokkelaars.

Joran zijn vader was toen der tijd geen ex rechter maar rechter in spé. Daarbij heeft hij dus nooit in die tijd een strafzaak gedaan..

Punt 3: Natalee Holloway dr stiefvader is een vriend van Dick Cheney, de meest rabiate anti-drugs politicus in de VS sinds Reagan.

Ik weet niet wat je hiermee duidelijk wilt maken?

Punt 4: Daags na haar verdwijning steeg vanuit Fort Lauderdale, Florida, een medi-jet op om Natalee op te halen van het eiland. Ze werd vastgehouden door mensen in een bekend drugspand die losgeld eisten. De familie van Natalee heeft echter de fout gemaakt om de locatie meteen te laten bestormen.

Volgens mij geloof je in de samenzwering van peppie en kokkie %)

Punt 5: het is niet duidelijk of ze nu voor het laatst met Deepak, Satish en Joran, of met een dikke neger die als beveiliger bij haar hotel werkte, gezien is. En een beveiliger op Aruba is niet zoals hier, de meesten doen ook hand- en spandiensten voor de misdaad.

Joran heeft toegegeven dat hij haar op het strand achter liet en daarmee dus aangaf dat hij degene is waarbij bekend is dat hij haar als laatst heeft gezien..

Beetje je actualiteiten bijhouden ;)

Waarschuw beheerder
Los van het feit dat er geen keiharde bewijzen zijn, is mijn mening wel dat er een luchtje aan Joran/deze zaak zit. Ik zeg niet dat hij het gedaan heeft ,maar hij weet er vast meer over dan hij zeggen wil en dat klopt in mijn ogen dan ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zolang er niet bewezen is dat hij/zij schuldig zijn vind ik al die kneussies die hier lopen te bleren echt een stelletje :loser:tjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:14:
Joran zijn vader was toen der tijd geen ex rechter maar rechter in spé. Daarbij heeft hij dus nooit in die tijd een strafzaak gedaan..

Met andere woorden: op dat moment had ie een aantal rechtszaken tegen drugssmokkelaars voor de boeg. Zijn benoeming was al rond en zaken worden maanden van tevoren gepland.
Waarschuw beheerder
Eindelijk! Het recht zal zege vieren!!!!

FREE JORAN!!!!

* Wel mooi datie zo gratis vakantie heeft naar aruba haha, joran kennende zal die nog wel wat chicks hosselen daar.

Hij kan iig een mooie welkomsfeest verwachten van ze vrienden straks op schiphol :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 7 december 2007 om 19:20:
Hij kan iig een mooie welkomsfeest verwachten van ze vrienden straks op schiphol :respect:

:D dat wordt weer dik feesten bij de ontvangstruimte:D

Waarschuw beheerder
Volgens mij geloof je in de samenzwering van peppie en kokkie

Nee dit is gewoon een samenvatting van ee uitzending van Eenvandaag.

Ik weet niet wat je hiermee duidelijk wilt maken?

Drugs worden vanuit Colombia o.a. verhandeld door de FARC. Grootste vijanden van Bush en Cheney. Het is alleen maar om aan te geven waarom ze haar in leven zouden hebben gelaten en losgeld eisen ipv doden toen ze getuige van de smokkel was.

Het is niet meer dan een wilde theorie, dat ben ik met je eens. Maar het is absoluut niet ondenkbaar, vergelijkbare scenario's hebben zich eerder afgespeeld.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:22:
Het is niet meer dan een wilde theorie,

om heel eerlijk te zijn koop ik weinig voor deze wilde theorie :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 7 december 2007 om 19:15:
Ik zeg niet dat hij het gedaan heeft ,

wat gedaan?
er is toch helemaal geen lijk?
Waarschuw beheerder
Indd, wel kick, een moord gepleegd hebben zonder lijkt geev :csi:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:23:
wat gedaan?

Nee idd dat niet nee, maar ik ging er in mijn mening even vanuit dat ze niet meer leeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:23:

Juist. En een 17-jarige jongen die in paniek een of andere chick dood maakt beschikt ook ECHT over de middelen om een lijk SPOORLOOS te laten verdwijnen. Zelfs extreem berekenende criminelen zoals Ted Bundy en de BTK komen niet weg met hun daden, zelfs al wisten ze al hun sporen uit. Een lijk op een klein eilandje verdwijnt niet spoorloos.

Of je moet het al op open zee dumpen in een zak met stenen. Lijkt me erg onwaarschijnlijk want waar haal je een boot vandaan in 2 dagen tijd zonder dat iemand het weet?

Waarschuw beheerder
free jorang

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 7 december 2007 om 19:27:
aar ik ging er in mijn mening even vanuit dat ze niet meer leeft.

moet je ff lekker niet doen!

Ik blijf het zeggen: Iedereen heeft zo'n grote wafel over hem, totdat ze zelf een keer ten onrechte als crimineel worden neergezet, en dan publiek nog wel (Y) Dan is het janken geblazen...

Geen bewijs = Onschuldig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:29:
Juist. En een 17-jarige jongen die in paniek een of andere chick dood maakt beschikt ook ECHT over de middelen om een lijk SPOORLOOS te laten verdwijnen. Zelfs extreem berekenende criminelen zoals Ted Bundy en de BTK komen niet weg met hun daden, zelfs al wisten ze al hun sporen uit. Een lijk op een klein eilandje verdwijnt niet spoorloos.

maak dat die mensen ff wijs... maar nee, de media zegt van wel, dus dan zal het wel zo zijn he..... :vaag;

Mensen :looser:

Joran free

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 7 december 2007 om 19:29:
moet je ff lekker niet doen!

Ik zou niet weten waarom niet, iedereen mag toch een mening hebben....

Uitspraak van Johan says: op vrijdag 7 december 2007 om 19:29:
Ik blijf het zeggen: Iedereen heeft zo'n grote wafel over hem, totdat ze zelf een keer ten onrechte als crimineel worden neergezet, en dan publiek nog wel Dan is het janken geblazen...

Als het echt zo is dat hij onschuldig is ,dan is het verschrikkelijk dat dit alles is gebeurd. Feit blijft wel dat hij tegenstrijdige dingen heeft gezegd en dat heeft toch zijn eigen geloofwaardigheid doen wankelen in mijn ogen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 7 december 2007 om 19:35:
k zou niet weten waarom niet, iedereen mag toch een mening hebben....

Niet een mening die gebaseerd is op onjuiste informatie...

Uitspraak van inactief op vrijdag 7 december 2007 om 19:35:
ls het echt zo is dat hij onschuldig is ,dan is het verschrikkelijk dat dit alles is gebeurd. Feit blijft wel dat hij tegenstrijdige dingen heeft gezegd en dat heeft toch zijn eigen geloofwaardigheid doen wankelen in mijn ogen.

Als ik van zoiets groots beschuldigd zou worden, ten onrechte, zou ik op een gegeven moment ook niet meer weten wat ik moet zeggen.... Vooral niet als je door de hele wereld als dader bent neergezet... HIj is nooit eerlijk behandeld, altijd met volle gezicht in beeld en geen balkjes, en met zijn hele naam in de media, zo hoort dat niet!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 7 december 2007 om 19:40:
Niet een mening die gebaseerd is op onjuiste informatie...

Dat is nog maar de vraag, Er is niet bewezen dat hij het gedaan heeft ,maar ook niet bewezen dat hij het niet gedaan heeft.
En nogmaals ik mag een mening vormen ,of dat in jou ogen nou onjuiste info is of niet dat doet niet terzake, want dan kan net zo goed niemand meer een mening over wat voor onderwerp dan ook geven.

Uitspraak van Johan says: op vrijdag 7 december 2007 om 19:40:
Als ik van zoiets groots beschuldigd zou worden, ten onrechte, zou ik op een gegeven moment ook niet meer weten wat ik moet zeggen.... Vooral niet als je door de hele wereld als dader bent neergezet... HIj is nooit eerlijk behandeld, altijd met volle gezicht in beeld en geen balkjes, en met zijn hele naam in de media, zo hoort dat niet!!!!

Nogmaals als het idd onterecht is ,is dat verschrikkelijk. Maar hij heeft zijn eigen geloofwaardigheid aangetast en het is wel makkelijk om daar de media de schuld van te geven. Als jij weet dat je eigen verhaal klopt ,dan moet je niet tegenstrijdige verklaringen gaan af leggen zelfs niet onder zogenaamde "druk "

Maar goed je kan hier wel ellenlange discussies over hebben. Jij hebt jou mening en ik de mijne.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 7 december 2007 om 19:47:
want dan kan net zo goed niemand meer een mening over wat voor onderwerp dan ook geven.

Lijkt me een goed idee, want het gevolg is dat er niets bewezen is en hij dus vooralsnog niks heeft gedaan, maar wel de rest van zijn leven de lul is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Soms verlang ik weer terug naar de middeleeuwen!

:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:29:
En een 17-jarige jongen die in paniek een of andere chick dood maakt beschikt ook ECHT over de middelen om een lijk SPOORLOOS te laten verdwijnen. Zelfs extreem berekenende criminelen zoals Ted Bundy en de BTK komen niet weg met hun daden, zelfs al wisten ze al hun sporen uit. Een lijk op een klein eilandje verdwijnt niet spoorloos.

vaar met een bootje een heel eind de zee op....dumpen die hap, en wedden dat nooit iets teruggevonden gaat worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 20:22:
vaar met een bootje een heel eind de zee op....dumpen die hap, en wedden dat nooit iets teruggevonden gaat worden.

waar was jij op de bewuste nacht?
wat je zegt klinkt tantoe verdacht.
die praatjes komeng vast niet van Jorang,
want verklikken en hij maakt jou van kang
je weet zelf
met je kont door de helf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 7 december 2007 om 20:29:
waar was jij op de bewuste nacht?
wat je zegt klinkt tantoe verdacht.
die praatjes komeng vast niet van Jorang,
want verklikken en hij maakt jou van kang
je weet zelf
met je kont door de helf

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 18:54:

Waarom zou hij dat nou willen doen? Om bewijs te vernietigen? Die pc is wss al door justitie onderzocht, dus als er al iets op stond was het waarschijnlijk al wel gevonden. Mocht er wel bewijs opstaan, dan haal je toch de hard disk eruit en zet er een nieuwe in. De andere sla je kort en klein en dump je in de Waal ofzo, vind niemand het meer. Dan ga je er toch niet mee naar een winkel...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Petrochemical op vrijdag 7 december 2007 om 20:38:
dump je in de Waal

[img width=800 height=516]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3b/Niagara_watervallen_canada.jpg/800px-Niagara_watervallen_canada.jpg[/img]

:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 7 december 2007 om 19:32:
free Joran

[img width=800 height=529]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/72/Orca_Orlando_Seaworld.jpg/800px-Orca_Orlando_Seaworld.jpg[/img]

:cheer:

Waarschuw beheerder
:respect:

voor joran, ik haat natalie hollyday
Waarschuw beheerder
Joran is onze held, Joran is onze held, hij heeft in ze eentje de CIA geveld, Joran is onze held!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 20:22:

Boten die verhuurd worden worden geregistreerd net als huurauto's en Joran heeft zelf geen boot. En behalve als je van tevoren alles plant (en van voorbedachte rade is NOOIT sprake geweest, het ging immers om doodslag) laat je dan nog steeds sporen achter. Geursporen. Aruba is niet groot. En ze hebben het hele eiland bij wijze van spreke met een luizenkam uit gekamd...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 7 december 2007 om 19:32:
de media zegt van wel

:gaap:

[img width=402 height=285]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/73/BroodjeAap.jpg[/img]
Waarschuw beheerder

Had ik ook gehoopt. Smerig leugenachtig ventje is het.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 20:48:
ik haat natalie hollyday

Nathalie Goneaway

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

waarom klote, die gozer is onschuldig, en tastend bewijs heeft justitie nog nooit gehad,:nee: laat ze eerst maar s n lijk vinden.

:respect: joran :woop:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JaapieB12 op vrijdag 7 december 2007 om 21:03:
Smerig leugenachtig ventje is het.

[img width=800 height=600]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/08/Pinokio_magic_kingdom.jpg/800px-Pinokio_magic_kingdom.jpg[/img]

Pinokkio

Waarschuw beheerder
Joran!

respect ouwe, fok die yankees

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 20:49:
Boten die verhuurd worden worden geregistreerd net als huurauto's en Joran heeft zelf geen boot

zijn vader kende vast wel iemand die een boot had.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 20:49:
En behalve als je van tevoren alles plant (en van voorbedachte rade is NOOIT sprake geweest, het ging immers om doodslag) laat je dan nog steeds sporen achter. Geursporen. Aruba is niet groot. En ze hebben het hele eiland bij wijze van spreke met een luizenkam uit gekamd...

dus volgens jou is nathalie helemaal niet op aruba geweest, geursporen zijn niet gevonden.

Waarschuw beheerder
ok
Waarschuw beheerder
die jongen is gewoon een slachtoffer van de zionisten uit amerika!!! wholla
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 8 december 2007 om 12:24:
die jongen is gewoon een slachtoffer van de zionisten uit amerika!!! wholla

INderdaad, gelukkig wil het ze nog niet zo lukken!

Waarschuw beheerder
heerlijk dat joran slimmer in hem eentje is dan al die yanks bij elkaar!
Waarschuw beheerder
who gives a fuck om zo'n stomme hoer. als je met 2 negers en een blanke meegaat dan vraag je erom!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op zaterdag 8 december 2007 om 12:34:
Ik blijf erbij: die Joran is zo schuldig als wat

Neem je niets kwalijk hoor, bij sommige mensen reikt het hersencapiciteit gewoon niet verder... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 12:32:
heerlijk dat joran slimmer in hem eentje is dan al die yanks bij elkaar!

haha indd. die ouders moesten zo nodig hun dochter van 18 op neukvakantie sturen. :lol:
Waarschuw beheerder
Joran is weer vrij,
En dat maakt ons blij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 8 december 2007 om 12:43:
Joran is weer vrij,
En dat maakt ons blij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 8 december 2007 om 12:43:
Joran is weer vrij,
En dat maakt ons blij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 december 2007 om 11:27:
dus volgens jou is nathalie helemaal niet op aruba geweest, geursporen zijn niet gevonden.

Jawel. Maar goed, als jij zelfs niet eens op de hoogte bent van specials over deze verdwijning die op Nederland 1 2 en 3 kwamen bij de actualiteitenrubrieken, beëindig ik bij deze de discussie. Ik ga wel iets doen dat nuttiger is. Zoals kijken hoe mn kamerplantjes groeien :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 14:04:
Joran is weer vrij,
En dat maakt ons blij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 17:36:
lekker ook in iedere meisje drinken

Ja anders moeten ze je zeker niet ..

Waarschuw beheerder
tuurlijk heeft joran het gedaan en zijn pappie heeft de shit netjes opgeruimd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 19:56:
Ja anders moeten ze je zeker niet ..

hahaha jawel, maar dit gaat easier

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jaapieee op zondag 9 december 2007 om 20:05:
joran.sloot@gmail.com

da zal ook echt zijn mail adress zijn he 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 december 2007 om 20:36:
da zal ook echt zijn mail adress zijn he 8)

Geloof je me niet :/

Waarschuw beheerder
donateur
jawel, daarom zeg ik het ook he :\

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Joran van der Sloot weer vrij

Lekker interessant....

Had 'ie verkering dan?

Kan ik me niet voorstellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 december 2007 om 20:57:

zijn relaties duren meestal maar kort.
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 22:19:
Joran!

respect ouwe, fok die yankees

meej eens;)
Waarschuw beheerder
Had 'ie verkering dan?

in het geheim met natalee
Waarschuw beheerder
Joran, held
Waarschuw beheerder
Die Deepack draait wel goed ouwe!

Waarschuw beheerder
Hij komt op de HVA studeren.. :\

Weet niet wat ik zeg/doe mocht ik hem tegenkomen..

Moordenaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op dinsdag 11 december 2007 om 20:54:
:gaap:

Sorry ouwe..

Gerben moet inderdaad vrij!!

Maar Joran is voor mij verdachte numero uno!

3 keer een andere verklaring afleggen maakt je gewoon verdacht..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 20:57:
3 keer een andere verklaring afleggen maakt je gewoon verdacht..

maar nog geen moordenaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 20:59:
maar nog geen moordenaar.

Oké..

Geen moordenaar, maar ik vertrouw die gozer niet..

De toekomst zal het leren. Maar in die tussentijd laat ik lekker mijn gevoel beoordelen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 7 december 2007 om 18:24:
ik gun het niemand om als onschuldige vast te zitten

Waarschuw beheerder
Had 'ie verkering dan?

Uitspraak van FC Lacoste op zondag 9 december 2007 om 23:54:
zijn relaties duren meestal maar kort.

Als hij ze zat is, laat hij ze verdwijnen..

Waarschuw beheerder
joran is een goeie vriend van mij en hij heeft hier niks mee te maken in amerika verdwijner er per dag wel 1000 mensen de media maakt dit gewoon groot er is al heel veel geld in deze zaak gestopt joran vertelde mij vanavond dat hij blij was dat die thuis is en dat hij ook niet verder meer dingen gaat liegen (verzinnen) hij is er behoorlijk van aan geslagen en hoopt eindelijk met zijn leven verder te kunnen gaan ook wil hij zijn opleiding afmaken in arnhem dit allemaal even voor de duidelijkheid gr Joran en Daniel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 23:24:
joran is een goeie vriend van mij en hij heeft hier niks mee te maken in amerika verdwijner er per dag wel 1000 mensen de media maakt dit gewoon groot er is al heel veel geld in deze zaak gestopt joran vertelde mij vanavond dat hij blij was dat die thuis is en dat hij ook niet verder meer dingen gaat liegen (verzinnen) hij is er behoorlijk van aan geslagen en hoopt eindelijk met zijn leven verder te kunnen gaan ook wil hij zijn opleiding afmaken in arnhem dit allemaal even voor de duidelijkheid gr Joran en Daniel

Interpunctie ouwe.. :respect:

"Het maakt onzin geloofwaardig"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 21:42:
maar ik vertrouw die gozer niet

dit is niet waar!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 23:26:
dit is niet waar!!

Mijn gevoel is "niet waar"?

behoorlijke discussie gaat dit worden dan... 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 23:26:
unctie ouwe..

"Het maakt onzin geloofwaardig

moet ik een foto foto shoppe dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 23:40:
moet ik een foto foto shoppe dan

Alweer?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 23:50:
Alweer?

geloof wat je wil geloven joren is ook gewoon iemand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 23:59:
geloof wat je wil geloven joren is ook gewoon iemand

Absoluut.. En waarschijnlijk vond hij het ontzettend kut omdat meisje te verdrinken..

Maar actie maakt schuld..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 00:02:
Absoluut.. En waarschijnlijk vond hij het ontzettend kut omdat meisje te verdrinken..

en wat denk je dat nederland de schuld krijgt van deze zogenaamde moord nee aruba is hierdoor de lul

Waarschuw beheerder
amerika maakt het groter dan het is dat meisje heeft volgens nieuws bronnen in een afkick kliniek gezeten maar dat vermelden die amerikanen niet

Waarschuw beheerder
ze zeggen net meisje ging voor afstudering na aruba bull shit het zijn gewoon wijven die zich zelf ombrengen

Waarschuw beheerder
Ik had er gewoon heerlijk genomen en daarna netjes thuis gebracht..

Ach, sommige mensen denken daar anders over.. (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 00:06:
het zijn gewoon wijven die zich zelf ombrengen

sure..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 00:09:
Ik had er gewoon heerlijk genomen en daarna netjes thuis gebracht..

Ach, sommige mensen denken daar anders over..

volgens joran wilde ze dat niet ze had nergens zin aan ze luisterde niet en werd gewoon vervelend

Waarschuw beheerder
wat moet je dan met een gekke amerikaans wijf die niks wil en alleen maar norgies en drugs laten gaan toch wat er rena met haar gebeurd boie zo dacht joran ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Joran van der Sloot weer vrij »

Voor hoe lang dan?

Want de toon en strekking van een programma van die Peter R. de Vries onlangs was dat hij de kans groot achtte dat Joran wel degelijk een aandeel zou hebben c.q. dader zou kunnen zijn..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 december 2007 om 00:13:
Want de toon en strekking van een programma van die Peter R. de Vries onlangs was dat hij de kans groot achtte dat Joran wel degelijk een aandeel zou hebben c.q. dader zou kunnen zijn..

dit was een soort van herhaling omdat hij weer opgepakt was in arnhem daarom zonde ze dit weer uit met een vleuge soort van nieuwe feiten.

Waarschuw beheerder
Joran van der Sloot weer vrij »

Voor hoe lang dan?

voor altijd hoop ik volgens joran word deze zaak eind december of februari gesloten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 00:10:
sure..

wat sure ja idd sure
Waarschuw beheerder

Ja dat zal allemaal best, maar als er geen bewijzen zijn houdt het op he...
Waarschuw beheerder
het zaakje stinkt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 21:42:
De toekomst zal het leren. Maar in die tussentijd laat ik lekker mijn gevoel beoordelen

Deze zin vind ik niks voor jou, kerel (n)
Hij blijft verdacht, maar tot nu toe is er gewoon geen bewijs op die leugens na dan. Je bent nu ook een keer op je gevoel aan het oordelen, terwijl de wet hem nog niet schuldig bevonden heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 12:24:
Deze zin vind ik niks voor jou, kerel
Hij blijft verdacht, maar tot nu toe is er gewoon geen bewijs op die leugens na dan. Je bent nu ook een keer op je gevoel aan het oordelen, terwijl de wet hem nog niet schuldig bevonden heeft

Heb je ook volledig gelijk in. Hij mag nu nog niet als schuldige aangewezen worden.

Maar ik niet de blinde vrouwe Justitia en in mijn ogen stinkt dit zaakje.. (N) De valse verklaringen, de dubbele bekentenissen etc..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 12:32:
Heb je ook volledig gelijk in. Hij mag nu nog niet als schuldige aangewezen worden.

Maar ik niet de blinde vrouwe Justitia en in mijn ogen stinkt dit zaakje.. De valse verklaringen, de dubbele bekentenissen etc..

(y) Mijn indruk is gewoon dat in Nederland steeds meer op gevoel wordt ingespeeld en ook met bertrekking tot justitie. Desondanks dat wij een redelijk recht systeem hebben lijkt het wel of mensen liever een amerikaans systeem prefereren. Met een jury die kan worden bespeeld met emoties en zwaardere straffen, terwijl iedereen weet wat voor averechtse ontwikkeling dit met zich meebrengt. En daarvoor wil ik waken.

Maar mbt Joran heb je gelijk, het zaakje blijft stinken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 12:32:
de dubbele bekentenissen etc

Oh hij heeft bekend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op woensdag 12 december 2007 om 16:35:
Oh hij heeft bekend?

Dat hij zijn schoenen kwijt is.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 16:38:
Dat hij zijn schoenen kwijt is..

Tis wat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 00:02:

Als Joran onschuldig is slik jij deze woorden heel fijn weer in :D
groot prater dat je er bent

als dat meisje verdronken zou zijn, zou haar lichaam teruggevonden zijn en dat is het niet.

Ze is gewoon met haar dronken kop wezen zwemmen en heeft toen ff meegemaakt wat een haai allemaal kan doen met een mens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gewoon levenslang voor deze verkrachtende moordenaar. desi bouterse willen ze bv beschuldigen zonder bewijs, maar hier is het gewoon te duidelijk. schuldig en opsluiten deze moordenaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 december 2007 om 16:51:
maar hier is het gewoon te duidelijk.

Als dat zo zou zijn, zouden ze hem toch niet vrij laten wegens gebrek aan bewijs of wat? :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op maandag 17 december 2007 om 16:53:
Als dat zo zou zijn, zouden ze hem toch niet vrij laten wegens gebrek aan bewijs of wat?

johan snap jij nou nog niet wat propaganda is? begrijp jij nog steeds niet dat joran invloedrijke mensen kent op de antillen? jezus hier hoef je toch sherlock holmes voor te heten om dit te voelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 december 2007 om 16:57:
johan snap jij nou nog niet wat propaganda is? begrijp jij nog steeds niet dat joran invloedrijke mensen kent op de antillen?

Propaganda is dat de media die jongen al veroordeeld heeft, dankzij de bemoeienis van de usa. Die invloed gaat niet op als de FBI, nederlandse justitie, en defensie en dergelijke zich bemoeien met de zaak lijkt mij zo...

Als ze ook maar 1 dingetje hadden waarmee ze hem konden vast houden hadden ze het echt wel gedaan hoor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op maandag 17 december 2007 om 17:03:
Als ze ook maar 1 dingetje hadden waarmee ze hem konden vast houden hadden ze het echt wel gedaan hoor.

doekoe in het spel. ik denk dat er heel veel doekoe onder de tafel is gezet door de familie van der sloot
Waarschuw beheerder
donateur
Joran is wel gezellig op msn :jaja:

Ik zit op een veilig afstandje B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 18 december 2007 om 10:36:
Joran is wel gezellig op msn

pas maar op dat je hem niet op het strand tegenkomt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 18 december 2007 om 10:46:
pas maar op dat je hem niet op het strand tegenkomt

Ik ga naar Curaçao niet naar Aruba.
Nouja wel een weekendje maar ook niet langer en hij gaat in januari weer terug naar Nederland :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 10:32:
doekoe in het spel. ik denk dat er heel veel doekoe onder de tafel is gezet door de familie van der sloot

Bullshit, geloof wat iedereen wil geloven
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 11:11:
Bullshit, geloof wat iedereen wil geloven

:')

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jah toch Marloes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 11:20:
Jah toch Marloes

Zeker weten dushi (L)

Waarschuw beheerder
Ben het met ambulanmte nelis en ramirez eens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 10:32:

Wat denk je dan? dat die amerikanen geen geld schuiven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 11:26:
ambulanmte nelis en ramirez

dat is toevallig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van M. :') op dinsdag 18 december 2007 om 11:25:
Zeker weten dushi

:$

Uitspraak van Johan says: op dinsdag 18 december 2007 om 11:28:
Wat denk je dan? dat die amerikanen geen geld schuiven?

Johan, bedankt voor je steun met de " free Joran campagne "

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op dinsdag 18 december 2007 om 11:28:
dat is toevallig

wat is toevallig?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 11:31:
Johan, bedankt voor je steun met de " free Joran campagne "

Youre welcome mek! Alles voor gerechtigheid!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 december 2007 om 11:26:
Ben het met ambulanmte nelis en ramirez eens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op dinsdag 18 december 2007 om 11:35:
gerechtigheid!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 18 december 2007 om 11:01:
Nouja wel een weekendje maar ook niet langer

dan slaat hij meestal toe stoeipoes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 11:31:
:$

Mi stima bo dushi (L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 18 december 2007 om 11:42:

Marloes kent mij en die vertrouwd mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 18 december 2007 om 11:42:

Ik ben niet bang. Ik hou vang hem :jaja:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 11:43:
Marloes kent mij en die vertrouwd mij

Dat zeker dushi!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van M. :') op dinsdag 18 december 2007 om 11:48:
Ik ben niet bang. Ik hou vang hem

Uitspraak van M. :') op dinsdag 18 december 2007 om 11:48:
Dat zeker dushi!

Wanneer Scheveningen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 11:53:
Wanneer Scheveningen?

Januari kom je terug naar Nederland toch dushi?

Bel me dang wanneer je weer in NL bent (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van M. :') op dinsdag 18 december 2007 om 11:54:
Bel me dang wanneer je weer in NL bent

Zelfde nr. nog dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 december 2007 om 11:58:
Zelfde nr. nog dan?

Si dushi. Bél mi (K)
Waarschuw beheerder
OM seponeert zaak verdachten Holloway

Het Openbaar Ministerie seponeert de zaak tegen de verdachten van de verdwijning van het Amerikaanse meisje Natalie Holloway.

Meer informatie volgt.

:respect:
Waarschuw beheerder
belachwelijk, dat ziet een blinde nog dat hij zo schuldig als de tering is

Waarschuw beheerder
donateur
Dat vind nou weer fijn, zolang er niks is bewezen is hij nog steeds ontschuldig!
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond fissa @ Jorans place Aruba :')