Woon mooi makkelijk met meerdere mensen in huis, dus als'k m'n kamer uitga en die dichtgooi valt 'tie niet in 't slot..
Als ik dan ook de voordeur dichtgooi bel ik gewoon aan bij een van m'n huisgenoten en kan ik zo weer naar binnen..
Met andere woorden, zonder sleutels kom ik niet eens buiten als ik m'n kamer op slot wil hebben
met de reservesleutel open ik de deur, waardoor ik naar binnen loop
Uhh, door m'n broer of ouders wakker te bellen.
Zijn die niet thuis, dan de buren.
Zijn die niet thuis, dan m'n oma.
Is die niet thuis, dan slaap ik wel in de schuur of bij vrienden!
heb een electra draad, daar vouw ik een boogje in
en huub huub huub... BARBATRUUK..
mn huisgenoot is altijd thuis en woont aan de voorzijde dus roep ik die ffe.. anders bel ik een van de anderen of ze er zijn en mama die ook in groningen woont heeft een reservesleutel..
oja en anders heeft mn vriend wel eentje
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 december 2007 om 17:15:
Ja je kend het wel,je gooid de deur dicht en die sleutels liggen binnen. Wat doe jij dan?
Deur gewoon opendoen en sleutels pakken
donateur
sleutel bij mijn ouders halen
donateur
sleutel bij de buren halen of door t raam
probeer door een raam naar binnen te gaan, of mn moeder/vader/broertje/vriend bellen, wie er dan ook in de buurt is, en mochten die allemaal niet kunnen komen, dan naar kennissen om de sleutel
O my god, ik heb dat zovaak dat me deur dicht valt en daar sta je dan, ooit een keer in me badjas gehad Gelukkig hadden 2 mensen die dicht bij me wonen sleutels dus dat was ideaal, en gelukkig laat ik me achterdeur weleens open staan, dus dan word het klimmen over me schutting
Ja je kend het wel,je gooid de deur dicht en die sleutels liggen binnen. Wat doe jij dan? Hoe kom jij je huis binen?
naar me vriendin, die heb me reserve sleutel.
Heb wel een keer gehad dat me kat de onderste knip erop gedaan had...
Tsja toen hebben we gewoon lang staan rammelen aan die deur tot die open ging..
En anders trap ik het onderste raampje in...
naar huis bellen, op de ramen kloppen totdat er iemand anders de deur open komt maken en anders ga ik wel in de kantine op de strecher liggen. maar eigenlijk is onze deur gewoon altijd open tot de laatste thuis is.
Meestal slaap ik bij mn vriend in het weekend, dus nog nooit gebeurd, maare, dan denkik dat ik even mn ouders of zusje wakker bel, lukt dat niet dan bel ik wel aan aan de voordeur.. lukt da ook niet dan belik mn opa en oma wel of bel ik daar aan bij de voordeur.. (wonen 1 huis verderop) en tja, als dat niet lukt... uhm.. dan word het buiten wachten of ik gooi gewoon een ruitje in