Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:02:
ik maak geen japanse melodietjes
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 18:13:
je hebt tracks en tracks
wat jij hier beschrijft vind ik geen track
dat zijn allemnaal presets man
Duh

Dat staat er toch ook, mijn reactie was gericht op Xeno.
Die zegt dat in fruity je alles zo in elkaar zet omdat alles voorgeprogrammeerd is. Dat kan in Reason dus net zo makkelijk

En met een tracker werken is al helemaal makkelijk (mits je weet hoe de codes werken) Want op de manier waarop xeno het doet, alleen samples dus, hoef je nog minder te doen, want dat heeft degene al gedaan die de sample gemaakt heeft. Daar KAN hij niet eens wat mee doen, behalve knippen en pitchen en shit. Want effecten zijn not done...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:17:
en hoezo/ je hebt 2 soorten producers:
1 kom we klikken een track(fl studio etc)
2 ik maak alles zelf
Bullshit dus, presets kunnen ook dienen als basis ipv als makkelijk hulpmiddel. Je maakt van een cleane, dunne lead een vette scheurende lead en van een plokbassje een vette kick. Dat doet een machientje misschien wel voor je, maar JIJ draait aan die knoppen totdat het goed klinkt.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 december 2007 om 19:31:
fl studio KAN wel, maar dan moet je echt alles leeghalen, en dan zelf je geluiden toevoegen..
Hoe dan, op een pan slaan en het opnemen met je microfoon?
Jij hebt je photoshop toch ook niet leeggehaald? Je filters en transformtools zitten er nog gewoon in, das precies hetzelfde!
Dus hou nou es op met dat geouwehoer over vst's want je weet niet waar je over praat. Dat het niet binnen jouw principes past is een heel ander verhaal. Dat FL niet het beste programma aller tijden is, weten we inmiddels wel. Toch blijf ik het nog wel gebruiken af en toe als ik snel ff wat in elkaar wil zetten. Werk ik het later wel uit in cubase, want dat klinkt gewoon beter.. Maar dat is weer veel ingewikkelder.
Dank u