Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 58623x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:22:
knokploeg is in arnhem op zoek naar joran, verschillende horecazaken maken dat bekend en hebben er al mee te maken gehad!!

kan ik nog in tekenen ?
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:24:
Amerikaans sletje dood boeien! fuck usa

waarom word een meisje ongeacht amerikaans, wanneer zij dronken / onder invloed zou zijn altijd beschouwd als sletje?
kan je dat ook werkelijk hartig maken dat zij dat ook is?
of in dit geval in het algemeen?

vind zo een opmerking nog al oppervlakkig.

Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 00:24:
voor het dumpen van een lijk staat maximaal 2 jaar. en hij heeft haar niet eens zelf gedumped. krijgt die nog wel meineed. aftrek van voorarrest....

buitendat hij dus gelogen heeft...dus dat staat er los van ;)
Waarschuw beheerder
dat is niet mijn uitspraak wat je citeerd...
maar goed..hij is fout
en ik heb medelijden met die moeder, moet je ff terug lezen wat ik al eerder gezegt heb...
en hij moet ook berecht worden op het geen wat hij gedaan heeft..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Samantha A.k.a Horlepiepske op maandag 4 februari 2008 om 00:14:
ik denk dat hij er echt wel mee gezeten heeft hoor
maar dat hij wat stoerder doet tegen over de 'grote patrick' dan hij is

:lol:

Aaaaaah meid, ga jij hem nog troosten binnenkort:S

Werkzaam bij D.C. Productions
Waarschuw beheerder
donateur
arresteren,veroordelen en zaak sluiten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op maandag 4 februari 2008 om 00:26:
waarom word een meisje ongeacht amerikaans, wanneer zij dronken / onder invloed zou zijn altijd beschouwd als sletje?

Tsja idd, net alsof niemand op deze site zelf wat zuipt tijdens het uitgaan... :rot:
Waarschuw beheerder
jullie begrijpen me verkeerd, ik vind hemniet zielig...
hij is fout, maar ik denk ook dat sommige dingen zijn vertekend ja
donateur
Uitspraak van Samantha A.k.a Horlepiepske op maandag 4 februari 2008 om 00:26:
en hij moet ook berecht worden op het geen wat hij gedaan heeft..

opzich heeft hij weinig gedaan...hij heeft gelogen en is medeplichtig that's alll...in aruba staat daar al een zware straf op

al is dat tot voor kort...nu de situatie, wie weet komt er asap meer boven tafel...ik bedenk dat die vader ook geen zuivere koffie is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:16:
Ik vind het schokkend, en vooral de laatste beelden met de moeder van Natalee. Gaat eigenlijk te ver en getuigd niet van goede smaak. Je zend geen beelden uit van een moeder die kijkt naar verborgen camera opnames van de low life die de laatste momenten van je dochter's leven bij haar was maar er vooral van baalde dat er nu echt niet meer gepijpt werd, en vervolgens niet eens de moeite heeft genomen onomstotelijk vast te stellen dat de dood was. Dat noem ik sensatie televisie en vind ik echt een misstap van Peter.

Helemaal mee eens. Goede reportage, maar dat stukje van die ma was echt smaakloos. Een selectie van beelden maken maar wel net dat stukje met dat vingeren en pijpen d'r in laten zien aan haar.

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.ad.nl/holloway/article2022934.ece Dit wordt leuk (Y)
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JoHnnY-B™ :cammy (ik FB alleen nog maar) op maandag 4 februari 2008 om 00:26:

Ze liet zich vingeren door een jongen die ze pas 2.5 uur kende, en ze wilde sex met hem...dus t was ook gewoon een sletje :P Maar da's ook logisch, waarschijnlijk werd ze in USA stil gehouden door d'r ouders, mocht ze daar nooit los gaan omdat dat slecht zou zijn voor de naam van de familie...tsja dan kun je verwachten dat zo'n meisje eens ''ontploft'' als ze helemaal geil wordt gemaakt door media en vriendinnen e.d.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 4 februari 2008 om 00:28:
Helemaal mee eens. Goede reportage, maar dat stukje van die ma was echt smaakloos. Een selectie van beelden maken maar wel net dat stukje met dat vingeren en pijpen d'r in laten zien aan haar.

echt sneu voor der...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Samantha A.k.a Horlepiepske op maandag 4 februari 2008 om 00:19:
hij heeft fout gehandeld in paniek...maar maakt hem geen moordenaar zoals velen over hem praten

Dat weet je niet. :nee: Mischien vertelde hij wel de halve waarheid. Ik denk dat dit niet het hele verhaal was. Niemand maar dan ook niemand zou in die situatie zo hebben gehandeld. Een normaal mens zou de ambulance bellen. En al zou iemand dat wel doen zoals hij zegt dan is het helemaal ongeloofwaardig omdat hij ook nog eens een ander heeft gebeld om te helpen. Waarom zei die vriend dan niet: Kom we moeten de politie bellen? Ik denk dat er nog veel meer achter zit dan wat ik vanaaf heb gehoord.

Ben ik de enige of zijn er meerderen die er zo over denken?

Waarschuw beheerder
jullie hebben het steeds over het strafrecht in nederland maar ik denk niet dat hij hier berecht word dus wat hij krijgt weten jullie niet
laatste aanpassing
Artiest GP
Waarschuw beheerder
[img width=375 height=500 cacheid=000ef9d8002a67439f7723151a02277bcf]http://i31.tinypic.com/qyac07.jpg[/img]

naar hem ook al knokploeg naar onderweg? :s

:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:30:
jullie hebben het steeds over het strafrecht in nederland maar ik denk niet dat hij daar berecht word dus wat hij krijgt weten jullie niet

aangezien aruba nederlands grondgebied is denk ik niet dat er heel veel verschil zit in wetten en straffen e.d.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Samantha A.k.a Horlepiepske op maandag 4 februari 2008 om 00:26:
en ik heb medelijden met die moeder

Mocht zijn moeder geen weet van alles hebben, dan snap ik niet waarom je zoiets je ouders aandoet.
Waarschuw beheerder
-ten eerste had hij het in het begin over "ookal zouden ze een lichaam vinden met sperma"
-die daury die heeft tegenover Blad gezegt dat het onzin is en hij in 2005 in nederland was rond die tijd.
-hij kwam zeer onbetrouwbaar over tijdens die filmpjes
-het is in mijn ogen ONWAARSCHIJNLIJK dat iemand het niet doorhebt, als je iets 2,5 jaar weet te verbergen, maar vervolgens wel erg snel uitgebreid en duidelijk uitlegt aan een man die je pas kent, en die daarbij ook nog eens klonk als een rechercheur, het was zowat een kruis verhoor
-daarnaast wou hij ook opscheppen, omdat die ander zo opschepte over zijn "zaakjes"

al met al geloof ik niet dat hij zo dom kan zijn, en er zijn zoveel dingen waaruit blijkt dat dit niet echt geloofwaardig is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Samantha A.k.a Horlepiepske op maandag 4 februari 2008 om 00:31:
ik denk idd dat dit nog niet het hele verhaal is...

nee duh maar hij heeft het nu niet breed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 4 februari 2008 om 00:30:
Dat weet je niet. Mischien vertelde hij wel de halve waarheid. Ik denk dat dit niet het hele verhaal was. Niemand maar dan ook niemand zou in die situatie zo hebben gehandeld. Een normaal mens zou de ambulance bellen. En al zou iemand dat wel doen zoals hij zegt dan is het helemaal ongeloofwaardig omdat hij ook nog eens een ander heeft gebeld om te helpen. Waarom zei die vriend dan niet: Kom we moeten de politie bellen? Ik denk dat er nog veel meer achter zit dan wat ik vanaaf heb gehoord.

Mee eens. Denk sowieso dat er meerdere dingen niet kloppen aan z'n 'bekentenis', wat het geheel extra moeilijk zal maken om dit op te gaan voeren als bewijslast.

Waarschuw beheerder

Nee, ik ben het niet met je eens. Denk dat die gast gewoon in paniek raakte, en d8 dat (zoals die al zo vaak in films heeft gezien) ie gewoon het lijk moest wegwerken en dat er dan niks meer aan de hand zou zijn. Tuurlijk een stomme beslissing, maar honden in het nauw maken rare sprongen (of weet ik veel hoe dat spreekwoord ook alweer ging:P)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:29:
Ze liet zich vingeren door een jongen die ze pas 2.5 uur kende, en ze wilde sex met hem...dus t was ook gewoon een sletje

:rot: Welkom in de wereld! Hoe lang heb je onder die steen gelegen? :rot:

Alsjeblieft zeg! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:27:
arresteren,veroordelen en zaak sluiten.

donateur
http://www.ad.nl/holloway/article2022934.ece wordt leuk dit

beetje vreemd alleen dat daury gelijk antwoord doet...of te wel...typerend story / roddelblad AD gelul
Waarschuw beheerder

Ze liet zich vingeren door een jongen die ze pas 2.5 uur kende, en ze wilde sex met hem...dus t was ook gewoon een sletje

Waarschuw beheerder
Toch blijf ik het een raar verhaal vinden. Als je met een meisje op het strand bent en ze sterft opeens aan een overdosis, en je raakt in paniek omdat je denkt dat je er een berg gezeik mee kan krijgen...oké, dat kan ik me nog voorstellen als snotneus van (destijds) 17. Maar waarom dump je dan je schoenen? Daar zit toch geen spatje forensisch bewijs aan dan, als je dat meisje er niet mee geschopt hebt of zo?
Waarschuw beheerder
http://www.ad.nl/holloway/article2022934.ece Dit wordt leuk

als t gewoon duidelijk is dat die gast in NL was, dan blijft er niks meer overeind in t verhaal
Waarschuw beheerder

de meesten hier kunnen niet denken :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 4 februari 2008 om 00:31:
Niemand maar dan ook niemand zou in die situatie zo hebben gehandeld. Een normaal mens zou de ambulance bellen.

:roflol: als hij nou niet normaal was dan

Uitspraak van GMX op maandag 4 februari 2008 om 00:31:
Denk sowieso dat er meerdere dingen niet kloppen aan z'n 'bekentenis', wat het geheel extra moeilijk zal maken om dit op te gaan voeren als bewijslast

denk dat hij nu wel zal moeten toegeven das beter voor zijn veiligheid
Waarschuw beheerder
is het trouwens wel als officieel bewijs te leveren als hij telkens zo stoned als een aap was in die auto
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:32:
Nee, ik ben het niet met je eens. Denk dat die gast gewoon in paniek raakte, en d8 dat (zoals die al zo vaak in films heeft gezien) ie gewoon het lijk moest wegwerken en dat er dan niks meer aan de hand zou zijn. Tuurlijk een stomme beslissing, maar honden in het nauw maken rare sprongen (of weet ik veel hoe dat spreekwoord ook alweer ging)

Mwah, je kan Joran veel verwijten, maar dom is ie zeker niet. Hij had het ook al over cocaine (die meidengroep zou wat gebruikt hebben die avond), denk echt dat hij haar ook nog het een en ander gegeven heeft. GHB+alcohol heeft misschien het coma veroorzaakt.

Waarschuw beheerder
ze sterft opeens

WIE zegt dat ze dood was :vaag:

Waarschuw beheerder
Maar waarom dump je dan je schoenen? Daar zit toch geen spatje forensisch bewijs aan dan, als je dat meisje er niet mee geschopt hebt of zo?

schoenafdrukken op het strand :yes:

Waarschuw beheerder
Prijs Loopgroepen:

1. De Partyploepers met ...Met Carnaval gaan we aan de rol!
2. Najaa met ....................Wij zoeken contact!
3. Kuiteklappers met......... Alle gekken achter de hekken!

Prijs Praalwagens:

1. De Bierdoppers ... Vegas een flop!, in Zwaag gokt Hans het er op
2. De Nootgevallen met ... Spreekwoordelijk Carnaval!
3. De Lamstralen ... Kom uit je Batman, carnaval is superman!

Waarschuw beheerder
:rot: Welkom in de wereld! Hoe lang heb je onder die steen gelegen? :rot:

Alsjeblieft zeg! :/

Dat jij misschien ook zo bent betekent nog niet dat de hele wereld zo is ;) Ik bedoel, wat is dan de definitie van een sletje? Ow w8, het staat zelfs in de Dikke van Dale!

slet (dev; sletten)
1 losbandige vrouw

Nathalie was een vrouw, en ze was wel losbandig vind ik...conclusie: slet.

Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 00:32:
Uitspraak van JoHnnY-B™ - LoupeShitEiwe op maandag 4 februari 2008 om 00:26:

Uitspraak van [B.A.L.] Tribal op maandag 4 februari 2008 om 00:29:

Wat probeer je nou hiermee te zeggen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op maandag 4 februari 2008 om 00:31:
-die daury die heeft tegenover Blad gezegt dat het onzin is en hij in 2005 in nederland was rond die tijd.

Als dat waar is..
Die naam is nu pas net 2 uur bekend ofzo..
Lijk mij erg sterk dat ad ed, hem zo snel gevonden hebben, gesproken hebben en dat hij zo snel antwoord..
Lijkt mij niet..

Mischien vertelde hij wel de halve waarheid. Ik denk dat dit niet het hele verhaal was. Niemand maar dan ook niemand zou in die situatie zo hebben gehandeld. Een normaal mens zou de ambulance bellen. En al zou iemand dat wel doen zoals hij zegt dan is het helemaal ongeloofwaardig omdat hij ook nog eens een ander heeft gebeld om te helpen. Waarom zei die vriend dan niet: Kom we moeten de politie bellen? Ik denk dat er nog veel meer achter zit dan wat ik vanaaf heb gehoord.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Welkom in de wereld! Hoe lang heb je onder die steen gelegen?

Alsjeblieft zeg!

idd alle vrouwen zijn sletten :P
Waarschuw beheerder
Dat weet je niet. Mischien vertelde hij wel de halve waarheid. Ik denk dat dit niet het hele verhaal was. Niemand maar dan ook niemand zou in die situatie zo hebben gehandeld. Een normaal mens zou de ambulance bellen. En al zou iemand dat wel doen zoals hij zegt dan is het helemaal ongeloofwaardig omdat hij ook nog eens een ander heeft gebeld om te helpen. Waarom zei die vriend dan niet: Kom we moeten de politie bellen? Ik denk dat er nog veel meer achter zit dan wat ik vanaaf heb gehoord.

natuurlijk is dit niet het hele verhaal.....maar denk ook niet dat dat naar boven komt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:35:
Als dat waar is..
Die naam is nu pas net 2 uur bekend ofzo..
Lijk mij erg sterk dat ad ed, hem zo snel gevonden hebben, gesproken hebben en dat hij zo snel antwoord..
Lijkt mij niet..

AD heetf het van Blad

en blad had al informatie over die beelden
Waarschuw beheerder
Niemand maar dan ook niemand zou in die situatie zo hebben gehandeld. Een normaal mens zou de ambulance bellen. En al zou iemand dat wel doen zoals hij zegt dan is het helemaal ongeloofwaardig omdat hij ook nog eens een ander heeft gebeld om te helpen. Waarom zei die vriend dan niet: Kom we moeten de politie bellen? Ik denk dat er nog veel meer achter zit dan wat ik vanaaf heb gehoord

Ik heb met jou wel eens heftige discussie gehad maar ben het hiermee helemaal eens...(Y)
Echter, er zijn wel mensen die zo kunnen reageren, maar dat zijn dan meestal moordenaars en koelbloedige mensen zonder gevoel..

Ik denk zelf ook dat hij meer heeft gedaan als wat hij nu verteld heeft, vast staat dat hij meer weet.
Bv. die schoenen... wat is de opzet van het laten verdwijnen van zijn schoenen?Zit daar belastend bewijs aan vast?Dus dat hij haar toch iets heb aangedaan en dat die schoenen in dat opzicht hem zouden kunnen verraden...?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 4 februari 2008 om 00:33:
Denk dat die gast gewoon in paniek raakte

Ken wel wezen maar zie niets van wroeging!
Waarschuw beheerder
Idd is denk ik wel zeker drugs bij in het spel en dat heeft hij aan dr gegeven anders ga je echt niet een lijk in zee dumpen als ze aan een natuurlijke dood streft. Of je moet wel een ongelofelijke domme mongool zijn wat ook zker een optie is als ik dat debiele taaltje van die Joran hoor:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:34:
Dat jij misschien ook zo bent betekent nog niet dat de hele wereld zo is Ik bedoel, wat is dan de definitie van een sletje?

Oke, ik geef toe b)
Nee, maar serieus, zo vreemd is dat tegenwoordig niet meer...ik vind 2,5 uur nog lang! :o Tegenwoordig gaat sommige meiden al binnen 5 minuten door hun knieeen voor een breezer ;p

Uitspraak van dikke dragonder op maandag 4 februari 2008 om 00:35:
idd alle vrouwen zijn sletten

;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 00:36:
wat is de opzet van het laten verdwijnen van zijn schoenen?Zit daar belastend bewijs aan vast?Dus dat hij haar toch iets heb aangedaan en dat die schoenen in dat opzicht hem zouden kunnen verraden...?

Voetafdrukken zoals meerdere mensen al hebben gezegd in dit topic.

Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 4 februari 2008 om 00:36:
koelbloedige mensen zonder gevoel..

Daar is geen wet tegen.
Waarschuw beheerder
donateur
Teeering wat is hij hard op zijn muil gegaan zeg :x

Dat hij loog was allang duidelijk maar dat hij zó erg loog dat verwacht je gewoon niet, dat die mensen betsaan :nocheer:

Ik weet niet of ik dan naïef ben maar ik zit zo niet in elkaar.