Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 58593x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 00:14:
. hij verdiend een passende straf

2 jaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 00:13:
En nog steeds zijn er loosers die huilen terwijl de zaak eindelijk is opgelost

Die lui heb je altijd. Doemdenkers, lekker laten hangen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 00:11:
uitlevering? van nederlands grondgebied naar nederlands grondgebied

hey nerd, Aruba is soeverein dus ja wel degelijk uitlevering

;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:12:
Stond paar uur geleden nog een hele meute daaro voor de deur

Ja, maar zag jij Joran daar? Hij kan toch al lang en breed weg zijn. Eergisteren kwam in 't nieuws dat ie daar zou zijn, echt wel dat er een moment is geweest dat ie daar weggekomen kan zijn hoor. En er was sowieso al geen zekerheid of ie daar uberhaupt was!

En nu ga ik m'n nest in B).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anthony Abuse op maandag 4 februari 2008 om 00:15:
Die gast wordt omgelegt die ouders hebben toch geld zat! Misschien is dat zelfs al wel geregeld, ze hebben iig nog even de tijd omdat hij nog niet is opgepakt.

:O
Waarschuw beheerder
Ik vraag me toch af wie nu eerder zal zijn...
iemand uit de onderwereld die hem neerlegt of de politie die hem vind.

In ieder geval is de klopjacht begonnen...

Mocht de politie hem eerder vinden: ik zal hem een kurk opsturen... zal die nodig hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Tja, ik moet 't allemaal nog zien hoor, of ie uberhaupt veroordeeld gaat worden. Dat hele verhaal van die Daury klopt hoogst waarschijnlijk sowieso al niet:

http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws/EXCLUSIEF-Wat-Joran-zegt-is-gewoon-bullshit.htm

Verder zit Jordan stoned in de auto en is ie natuurlijk geneigd om wat stoere verhalen te vertellen tegen iemand waar ie enorm tegen op kijkt.

Ik denk zelf dat ie wel degelijk de dingen heeft gedaan die ie verteld heeft, maar dat alleen de hulp van niemand minder dan z'n eigen pa is gekomen en dat ie dat achter gehouden heeft.

Maar vooralsnog denk ik dat 't voor Joran een storm in een glas water gaat worden en hij binnenkort weer gewoon vrij rond loopt. Zo lang er niet meer 'bewijs' dan dit stuk komt.

Bovendien, wat ik ook vreemd vond, is dat Joran zegt dat die vriend haar gewoon over boord heeft gegooid, zonder haar te verzwaren. Dan spoelt zo'n iemand toch vroeg of later aan ?

Erg vreemd allemaal ..

Waarschuw beheerder
Zo daag, er wordt echt teveel gereageerd op dit topic. Dit hou ik niet meer bij hoor :bye:
Waarschuw beheerder
Tsja... want een wanstaltig programma was dat weer zeg. Hoe die de Vries tekeer ging over Joran van der Sloot... lekker Amerikaans, overdreven en ongepast. Zijn samenvatting tussendoor waren ook echt lachwekkend. En die moeder van Nathalee Holloway ook: dat hij mag branden in de hel en weet ik veel wat. Wat een onzin zeg!

Die Joran was 17, wordt meegesleurd door een goedkope sloerie die volkomen van de wereld is. Ze hebben seks, zij begint te trippen. Hij raakt in paniek, belt een vriend. Die maakt hem ook nog eens duidelijk dat hij straks als schuldige gezien wordt. DE VRIEND ruimt het lichaam en Joran peert hem naar huis.

UH... dat wijf heeft zichzelf dus in een coma OF dood gezopen en een vriend van Joran heeft haar in zee gedumpt. En dan die Joran van der Sloot zo afmaken in je programma. NATUURLIJK heeft hij gelogen drie jaar lang en had hij het moeten zeggen. Maarja, op een gegeven moment zit je vast aan die leugens en dan ga je niet in eens alles opbiechten denk ik.

Daarnaast, hij kan wel stoer praten in de auto, maar hij zit dan ook naast iemand tegen wie hij opkijkt: een man van veertig met een wietkwekerij, wat hij zwaar koel vindt. Ja, dan ga je niet zeggen dat je hebt liggen janken als een baby en dat je het allemaal zo afschuwelijk vindt... nee dan doe je macho.

Ik wil niet zeggen dat die Joran een frisse jongen is, maar die Peter R. de Vries is gewoon een belachelijke kerel. Echt Telegraaf-sensatie dit. Laat je niet zo meeslepen zou ik zeggen. Kijk naar de feiten - en die zijn helemaal niet zo schokkend.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:16:
Gaat eigenlijk te ver en getuigd niet van goede smaak. Je zend geen beelden uit van een moeder die kijkt naar verborgen camera opnames van de low life die de laatste momenten van je dochter's leven bij haar was maar er vooral van baalde dat er nu echt niet meer gepijpt werd, en vervolgens niet eens de moeite heeft genomen onomstotelijk vast te stellen dat de dood was. Dat noem ik sensatie televisie en vind ik echt een misstap van Peter.

Niet mee eens, die moeder wist zelf ook dat ze opgenomen ging worden...ze is er gewoon vrijwillig in meegegaan, volgens mij boeit het dr geen reet of het op TV komt of niet, alleen dat het eindelijk gefixed is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:15:
jij bent heleemaal niet leuk om te pesten!!

je bent er al helemaal aangewend!

ik stop er mee!

Mooie afsluiter als je tot de conclusie komt dat je al die tijd niet grappig was.... Als je het doet, doe het dan goed (y) Tipje voor de volgende keer!
Fijne avond nog, schatje! :bye:
Waarschuw beheerder
en benieuwd hoe dit afloopt, zal me niet verbazen als Joran het eeuwige boven het aardse verkiest na deze uitzending

het boeide hem allemaal vrij weinig ,dus zelfmoord doet ie zowiezo niet
Waarschuw beheerder
eigenlijk is het ook sneu voor joran. het zal je maar gebeuren. je bent uit.. 17 jaar. ontmoet een leuk meisje (dat denk je) en ineens blijkt het een dom hoertje dat teveel drank en drugs gebruikt. en ze gaat aan een overdosis kapot in je armen. vervolgens raak je als snotaap in paniek.. en je leven is voorbij.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 00:16:
2 jaar

ik denk dat het wel minder wordt.
helaas.

ik moet zeggen, echt heb het gevoel "zou het liefst Joran eens goed op de bek timmeren" erg Neandertalig, maar dat gevoel gaat door me heen, wat een enorme klootzak is het.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:17:
Zo daag, er wordt echt teveel gereageerd op dit topic. Dit hou ik niet meer bij hoor

je moet gewoon een slachtoffer uitzoeken en gaan pesten!

alleen hoop ik wel dat je een goede treft!
ik had er net één die er al aan gewend is!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 februari 2008 om 00:18:
eigenlijk is het ook sneu voor joran. het zal je maar gebeuren. je bent uit.. 17 jaar. ontmoet een leuk meisje (dat denk je) en ineens blijkt het een dom hoertje dat teveel drank en drugs gebruikt. en ze gaat aan een overdosis kapot in je armen. vervolgens raak je als snotaap in paniek.. en je leven is voorbij.

hij heeft fout gehandeld in paniek...maar maakt hem geen moordenaar zoals velen over hem praten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GMX op maandag 4 februari 2008 om 00:17:
Dan spoelt zo'n iemand toch vroeg of later aan ?

tis een aardig stukje aanspoelen als je een kilometer van de kust af bent, voor die tijd ben je allang ontbijt, lunch en diner geweest voor een paar visjes met rammelende maagjes

Waarschuw beheerder

Hij heeft idd een grote fout gemaakt...en daar is strafrecht voor; om mensen te laten leren van hun fouten. Dat verdient ie dus vind ik, en hij heeft zelf meegespeeld met de media hype, dus ook dat komt door hemzelf. Boontje komt om zn loontje.
Waarschuw beheerder
Bovendien, wat ik ook vreemd vond, is dat Joran zegt dat die vriend haar gewoon over boord heeft gegooid, zonder haar te verzwaren. Dan spoelt zo'n iemand toch vroeg of later aan ?

haaien :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

nee hoor, niet als je de windrichting in de gaten houdt. In dat gebied (ze heten de Bovenwindse eilanden) is het een koud kunstje want de zeestroming en windrichting zijn vrijwel allemaal richting de open zee. En dat gaat via de golf van mexico in de warme golfstroom richting Europa. Het lijk is nog niet eens halverwege gekomen denk ik.... opgevreten door vissen enzo.
Waarschuw beheerder
barst van de haaien daarzo

beter slaan ze joran knock out en dumpen ze hem daaro in de zee (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft ze alsnog die haaien niet gezien, terwijl ze zó dichtbij was :X.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:18:
Niet mee eens, die moeder wist zelf ook dat ze opgenomen ging worden...ze is er gewoon vrijwillig in meegegaan, volgens mij boeit het dr geen reet of het op TV komt of niet, alleen dat het eindelijk gefixed is.

dat vind ik ook, maar dat heeft toch niks te maken met de goede dan wel slechte smaak van peter? Tuurlijk is zij overal toe bereid, dat hoorde je haar ook in het telefoon gesprek zeggen. Het is aan Peter om vervolgens de beschaving te hebben om dat soort beelden niet uit te zenden. Dat vond ik nog de meest schokkende beelden van de hele uitzending, to be honest.
Waarschuw beheerder
Het grappigst vind ik al die helden op de Hyve van Joran, die nu allemaal veilig op afstand en op internet verkondigen dat ze hem dood willen maken. Die proberen op die manier moreel te scoren bij hun Hyve matties en zouden waarschijnlijk als ware lafaards Joran niet eens aan durven spreken als ze hem op straat tegen zouden komen. Zeker weten dat zulke types in 45' als NSB'ers zouden zijn ontmaskerd :yes:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dikke dragonder op maandag 4 februari 2008 om 00:14:
ik denk voor eventuele voetafdrukken ofzo

Zou nog wel eens goed kunnen. Bewijs dat hij zelf naar de boten was gelopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fakkie_X op maandag 4 februari 2008 om 00:17:
Tsja... want een wanstaltig programma was dat weer zeg. Hoe die de Vries tekeer ging over Joran van der Sloot... lekker Amerikaans, overdreven en ongepast

leuke is dat peter r. de leugenaar zichzelf ook keer andere waarheden aannam. want dagenlang hebben we moeten horen dat hij de complete waarheid had achterhaald. maar tijdens de uitzending zei die ineens dat joran misschien nog wel dingen verdraaide of achterhield. en aan het eind van het programma was het ineens weer de volledige waarheid :vaag:

Waarschuw beheerder
knokploeg is in arnhem op zoek naar joran, verschillende horecazaken maken dat bekend en hebben er al mee te maken gehad!!

ja..dat ga je krijgen en ergens hoop ik ook dat ze hem vinden want voordat ie berecht is..dat kan nog wel ff duren dus opruimen die gewetenloze klootzak (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **MS** op maandag 4 februari 2008 om 00:11:
vind ik ook! laat die jongen maar met rust.

k heb schijt aan jouw (F)
Uitspraak van Samantha A.k.a Horlepiepske op maandag 4 februari 2008 om 00:19:
hij heeft fout gehandeld in paniek...maar maakt hem geen moordenaar zoals velen over hem praten

nee als ik jouw was zou ik hem een kadootje kopen :vaag:

die jongen gaat er gewoon aan er zijn genoeg vrijwilligers die daar
voor willen tekenen

en er was ook een meisje die krabbelde op zijn hyves dat peter r de vries er geld aan wou verdienen :roflol: Ze Was blond whhahahah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee ik denk dat het meer dan 2 jaar wordt.....5 jaar ofzo.... met goed gedag.. gaat er 1/3 van de straf af :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op maandag 4 februari 2008 om 00:21:
Het grappigst vind ik al die helden op de Hyve van Joran, die nu allemaal veilig op afstand en op internet verkondigen dat ze hem dood willen maken. Die proberen op die manier moreel te scoren bij hun Hyve matties en zouden waarschijnlijk als ware lafaards Joran niet eens aan durven spreken als ze hem op straat tegen zouden komen. Zeker weten dat zulke types in 45' als NSB'ers zouden zijn ontmaskerd .

de hyvespagina die zomaar iemand heeft aangemaakt...

Waarschuw beheerder
donateur
Wooow mijn topic gaat eraan :|

Waarschuw beheerder

nou wat ontzettend sneu voor Joran :frusty:
kom op zeg

als ik hem nou met respect had horen praten en hij wat oprechte gewetenswroeging zou tonen dan zou ik nog met je mee kunnen gaan in dit verhaal

maar hij is niks meer en niks minder dan een harteloze narcistische psychopaat

kun jij je voorstellen dat er een meisje in je armen sterft, je haar laat dumpen in zee en vervolgens doodleuk naar je bed gaat en nog goed slaapt ook??
Die gast spoort niet. Niks geen medelijden krijgt hij, een potje vaseline en brommen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:23:
Wooow mijn topic gaat eraan

Zie het positief, dit wordt (is?) je grootste topic ooit B).

Waarschuw beheerder
Onvoorstelbaar :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:22:
nee als ik jouw was zou ik hem een kadootje kopen

ik zeg toch niet dat ik hem wil verdedigen?
totaal niet...
dan begrijp je mij fout..

Waarschuw beheerder
donateur

op een bepaald moment moet je verantwoording nemen. en dat heeft die nooit gedaan.
Als zijn verhaal klopt, dan had die al bij haar overdosis/epilitie verschijnselen moeten ingrijpen.
Of toen het al te laat was , toe heel de wereld op de kop gezet werd, had die als nog de waarheid moeten vertellen. Wat hij nu verteld zou in Nederland absoluut geen gevangenisstraf hebben opgeleverd, dat zou die moeten weten.

Waarschuw beheerder
Amerikaans sletje dood boeien! fuck usa
Waarschuw beheerder
nee maar serieus
het schijnt dat als je het lichaam meer dat 10 mijl van de kust af dumpt dat t dan niet weer aanspoelt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 00:23:
nee ik denk dat het meer dan 2 jaar wordt.....5 jaar ofzo.... met goed gedag.. gaat er 1/3 van de straf af

voor het dumpen van een lijk staat maximaal 2 jaar. en hij heeft haar niet eens zelf gedumped. krijgt die nog wel meineed. aftrek van voorarrest....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:21:
dat vind ik ook, maar dat heeft toch niks te maken met de goede dan wel slechte smaak van peter? Tuurlijk is zij overal toe bereid, dat hoorde je haar ook in het telefoon gesprek zeggen. Het is aan Peter om vervolgens de beschaving te hebben om dat soort beelden niet uit te zenden. Dat vond ik nog de meest schokkende beelden van de hele uitzending, to be honest.

Och, we weten allemaal dat Peter mediageil is, en eigelijk heeft niemand er problemen mee...dus een probleem is er niet echt. Alleen wat we allemaal al wisten wordt nu gewoon nog ff wat duidelijker. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op maandag 4 februari 2008 om 00:14:
Wat kan daar fout aan gaan?

Of ze nemen bloed af of niet zo moeilijk is dat niet.

Ik zeg toch al dat ook dat fout vaak gaat of vergeten word, kan je lezen op de site van Peter R de Vries...

Ik vind het schokkend, en vooral de laatste beelden met de moeder van Natalee. Gaat eigenlijk te ver en getuigd niet van goede smaak. Je zend geen beelden uit van een moeder die kijkt naar verborgen camera opnames van de low life die de laatste momenten van je dochter's leven bij haar was maar er vooral van baalde dat er nu echt niet meer gepijpt werd, en vervolgens niet eens de moeite heeft genomen onomstotelijk vast te stellen dat de dood was. Dat noem ik sensatie televisie en vind ik echt een misstap van Peter.

Beth heeft daar zelf toestemming voor moeten geven denk ik, dat doet hij niet zomaar.
Het is toch logisch dat hij ook de reactie wil laten zien van haar..

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:20:
Hij heeft idd een grote fout gemaakt...en daar is strafrecht voor; om mensen te laten leren van hun fouten. Dat verdient ie dus vind ik, en hij heeft zelf meegespeeld met de media hype, dus ook dat komt door hemzelf. Boontje komt om zn loontje.

(Y)

Waarschuw beheerder

was dat nou voor een dom antwoord dan ben je ook aan de drugs ofzo :O

hij had haar tog mee kunnen nemen naar hotel met spoed of weet ik veel wat allemaal,

en dat hij nou duidelijk maakt dat hij er financieel beter van wil worden maakt hem helemaal een kneus .. denk eens aan die moeder van nathalee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 4 februari 2008 om 00:23:
nee ik denk dat het meer dan 2 jaar wordt.....5 jaar ofzo.... met goed gedag.. gaat er 1/3 van de straf af

+ voorarrest eraf blijft er niets over
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 februari 2008 om 00:22:
knokploeg is in arnhem op zoek naar joran, verschillende horecazaken maken dat bekend en hebben er al mee te maken gehad!!

volgen die het nieuws niet.... hij zit in friesland

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op maandag 4 februari 2008 om 00:23:
Zie het positief, dit wordt (is?) je grootste topic ooit .

Dit was niet me bedoeling :( maarjah.. krijg je ervan dat leden toch tot vorige week bleven volspammen.. En dit topic werd doorgelinkt bij oude topic's die vandaag werd gesloten! :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=200]http://85.17.225.55/179850001-179900000/179864601-179864700/179864645_4_k6VR.jpeg[/img]

Waarschuw beheerder

aha,nee ik zal m een koekje aanbieden en een schouder om op uit te huilen?