Partyflock

Forumonderwerp · 983430
2 volgers · 56912x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ARNHEM - Joran van der Sloot is woensdag in Arnhem aangehouden als verdachte in de verdwijningszaak van Natalee Holloway. Het Landelijk Parket heeft dat laten weten.

De arrestatie volgde op een verzoek van het Openbaar Ministerie op Aruba.

Bewijs:
Van der Sloot (20) werd in 2005 ook al een keer aangehouden. Bij gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.

Hij wordt nu verdacht van betrokkenheid bij doodslag op het Amerikaanse meisje dat eind mei 2005 op Aruba verdween. Aruba heeft om uitlevering gevraagd.

Het 18-jarige Amerikaanse meisje verdween na een avondje stappen op 30 mei 2005 met drie jongens de nacht in. Ze werd daarna nooit meer teruggevonden. Van der Sloot zou haar naar eigen zeggen op het strand alleen hebben achtergelaten. In eerste instantie loog hij daarover tegenover de politie.

Boek:
De politie arresteerde sinds de verdwijning in totaal tien mensen, maar inmiddels waren die allemaal weer vrijgelaten. Eerder dit jaar verscheen een boek waarin Joran van der Sloot zijn versie van het verhaal uit de doeken doet. Hij biedt daarin zijn excuses aan tegenover de familie van Holloway.

Ook de vader van Joran, Paul, zat in 2005 enkele dagen vast in verband met de verdwijning.

Bron: Nu.nl..
----------------------------------

Ze is nog steeds niet gevonden en dan nog wordt hij beschuldigd door haar verdwijning...:/ :\

Ze hebben haar nog steeds niet gevonden, dan wilt toch niet zeggen dat hij schuldig is?? :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 12:42:
Zolang je ze allebei als overgankelijk werkwoord gebruikt zijn het synoniemen.

De betekenissen zijn synoniem, maar de grammatica niet :P zullen we hier onze smoel over houden?
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 13:00:
Snap niet dat je het voor haar opneemt.

Ik weet het niet of ik het voor haar opneem. Op bepaalde punten ben ik het met haar eens, maar op andere punten zoals de schuld of onschuld van Joran niet. Ik vind net zoals Wieke dat Peter R. de Vries een beetje kut deed zo rond die aflevering van hem, maar aan de andere kant vond ik hem al een mafkees voordat ik die aflevering gezien had.

Ik moet zeggen dat ik al die persoonlijke aanvallen hier toch wel een beetje ver vind gaan ;) rond pagina 60/70 waren er hier wel geweldige gasten, Gerben ;) een echte versierder (nu igazokiq (vebannen voor altijd:() & Digital Manipulation & Zelco & T. de Zeehongs haha, toen viel het nog wel mee. Ik zag trouwens ook dat rOxXy al vanaf het begin van dit topic aanwezig was! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 18:35:
Ze is wel 18 he

Wat zegt dat tegenwoordig nog?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 19:06:
Ik weet het niet of ik het voor haar opneem. Op bepaalde punten ben ik het met haar eens, maar op andere punten zoals de schuld of onschuld van Joran niet. Ik vind net zoals Wieke dat Peter R. de Vries een beetje kut deed zo rond die aflevering van hem, maar aan de andere kant vond ik hem al een mafkees voordat ik die aflevering gezien had.

Ieder zo zijn mening toch...
Ben het wat PRdV aangaat niet met je eens, maar dat was allang duidelijk..

Ik moet zeggen dat ik al die persoonlijke aanvallen hier toch wel een beetje ver vind gaan rond pagina 60/70 waren er hier wel geweldige gasten, Gerben een echte versierder (nu igazokiq (vebannen voor altijd) & Digital Manipulation & Zelco & T. de Zeehongs haha, toen viel het nog wel mee. Ik zag trouwens ook dat rOxXy al vanaf het begin van dit topic aanwezig was!

Ook hier ben ik het niet mee eens, Gerben heeft volgens mij ook alleen maar geroepen FREE Joran en Zelco &T.de Zeehongs viel ook steeds op persoonlijk vlak aan.
rOxXy was hier idd ook vanaf het begin al bij...;)

Jij, I LOVE GLOSSY, kwam dit topic binnen met opmerkingen als "Ik was stoooooooooooned Patrick" en "Swa" enz maar draagt nu ook echt iets bij aan het topic en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat in het begin niet van je had verwacht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 19:08:
Wat zegt dat tegenwoordig nog?

Hetzelfde als vroeger?:S

Natuurlijk zijn mensen van 18 een stuk wijzer nu dan vroeger maar het is en blijft een feit dat mensen van 18 wat minder levenservaring hebben en dat is alles wat ik ermee wil zeggen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 19:12:
Ik was stoooooooooooned Patrick

8)

zullen we hier onze smoel over houden?

(y)

Maargoed, ben het absoluut niet eens met wieke maar moet idd wel toegeven dat ze karakter heeft. Denk dat het vrij nutteloos is om hier nog te lang op door te gaan. Het is klaar ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 19:13:
Natuurlijk zijn mensen van 18 een stuk wijzer nu dan vroeger maar het is en blijft een feit dat mensen van 18 wat minder levenservaring hebben en dat is alles wat ik ermee wil zeggen..

Dan who?
Iemand van 18 kan echt wel meer levenservaring hebben dan iemand van 22..
Dat je 4 jaar ouder bent wil niet zeggen dat je ook zoveel meer meegemaakt hebt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 19:13:
Hetzelfde als vroeger?

maar serieus :S ik sta dus voor jullie aan de "18 kant" en jullie aan de "oude kant". Ik kan prima met jullie meelullen hoor ;) andersom merk ik ook wel eens dat de oudere mensen waar ik mee praat niet per se wijzer zijn geworden door die jaren meer dat ze op deze aarde rondlopen. Dat is alles wat ík er mee probeerde te zeggen. :)
Laten we maar weer over Joran lullen

"Swa"

Waarschuw beheerder
Wat een geouwehoer hier :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 16 februari 2008 om 23:57:
wat een zielig topic is dit, vooral de mensen hier, richt een praatgroep op om je mening op te dwingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 19:16:
Het is klaar

haha, het boek is dicht voor mij

Waarschuw beheerder
Zelco &T.de Zeehongs viel ook steeds op persoonlijk vlak aan.

Jij VOELT je steeds persoonlijk aangevallen door alles en iedereen schat, dat is heel wat anders dan dat het ook daadwerkelijk zo is :)

Waarschuw beheerder
"Ik was stoooooooooooned Patrick" en "Swa" enz maar draagt nu ook echt iets bij aan het topic en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat in het begin niet van je had verwacht..

:)

ik moet zeggen dat ik uitspraken als dit nog wel geweldig vind :P

"met joran gebeurt niks. alle gekkies die hem dood willen zitten op partyflock, en zitten waarschijnlijk 24/7 erachter. geen tid om joran een paar steek wonden te geveng"

Waarschuw beheerder
free jorang.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"Ik was stoooooooooooned Patrick"

:lol:
Waar blijven de t-shirts met die prachtige kreet:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 19:16:
Dan who?
Iemand van 18 kan echt wel meer levenservaring hebben dan iemand van 22..
Dat je 4 jaar ouder bent wil niet zeggen dat je ook zoveel meer meegemaakt hebt!

Iemand van 18 jaar kan niet meer levenservaring hebben dan iemand van bv. 30 jaar. Kan niet, bestaat niet.

ZO ben ik al bv. 14 jaar lang alleen op vakantie geweest, dat kan Wieke al niet gedaan hebben.
En btw, ik ben geen 4 jaar ouder dan Wieke, ik ben 12 jaar ouder.;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 19:33:
Jij VOELT je steeds persoonlijk aangevallen door alles en iedereen schat, dat is heel wat anders dan dat het ook daadwerkelijk zo is

Ik had het in dit geval niet alleen over mezelf, maar oke..
Maar zeg mij eens dan, hoe kan ik een persoonlijke aanval tegen mij niet persoonlijk opvatten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 19:53:
Maar zeg mij eens dan, hoe kan ik een persoonlijke aanval tegen mij niet persoonlijk opvatten?

Ik ga niet herhalen wat ik net zei.
Misschien kan je het nog een keer lezen en het proberen te begrijpen. Zo niet: so be it :)

Het is klaar, boek gesloten jwt.
Joran is free B)
Waarschuw beheerder
http://www.rtl.nl/(vm=/shows/jensen/home/)/system/video/html//components/shows/jensen/169_anamorf/miMedia/2007/week23/za_joranvandersloot.avi_plain.xml
Dit intervieuw bij Jensen bekijk ik nu wel met heel andere ogen dan eerst.
op 34:40 zegt hij iets over "Stel dat ik naar huis zou zijn gelopen..."
En op 35:50 zegt hij "Ik ben normaal doorgegaan met leven, naar school en alles en ik denk niet dat als iemand net een persoon iets heeft aangedaan, dat je dat dan zo doet.........Ik denk niet dat je dat zou kunnen....."

Best wel opvallende uitspraken, nu hij in de bekentenis van de afgelopen keer verteld zelf naar huis te zijn gelopen én expres alle dagelijkse dingen heeft gedaan om maar niet verdacht over te komen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 20:11:
Ik ga niet herhalen wat ik net zei.
Misschien kan je het nog een keer lezen en het proberen te begrijpen. Zo niet: so be it

Ik begrijp wel wat je zegt, ben het er alleen helemaal niet mee eens..Een persoonlijke aanval=persoonlijk bedoelt...
Kan er ook niks anders van maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 20:15:
Ik begrijp wel wat je zegt, ben het er alleen helemaal niet mee eens..Een persoonlijke aanval=persoonlijk bedoelt...

Dan snap je dus NIET wat ik bedoel he. :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 20:17:
Dan snap je dus NIET wat ik bedoel he.

Ik ga hier geen welles-nietes verhaal van maken...

Misschien begrijp jij mij niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 20:20:
Misschien begrijp jij mij niet

Ja hoor schat, laten we het daar maar op houden :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 19:51:
Iemand van 18 jaar kan niet meer levenservaring hebben dan iemand van bv. 30 jaar. Kan niet, bestaat niet.

Dat is echt dikke vette bullshit :lol:

Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 19:51:
ZO ben ik al bv. 14 jaar lang alleen op vakantie geweest, dat kan Wieke al niet gedaan hebben.

Whaha dus? Alsof vakanties alles met levenservaring te maken heeft :rot:

Alsof alle mensen van 30 al 14 jaar alleen op vakantie zijn geweest, zijn genoeg mensen die nog nooit op vakantie zijn geweest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jongen, als iemand naar mij schrijft dat ik een dom wijf ben o.i.d. dan is dat toch een persoonlijke aanval die persoonlijk bedoelt is.:rot:

En btw. met die uitspraak over Zelco doelde ik nog niet eens perse op mijzelf...
Ik zei alleen dat hij steeds de persoonlijke aanval inging, meer niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 17 februari 2008 om 20:26:
Whaha dus? Alsof vakanties alles met levenservaring te maken heeft

Alsof alle mensen van 30 al 14 jaar alleen op vakantie zijn geweest, zijn genoeg mensen die nog nooit op vakantie zijn geweest

Wat lul jij nou joh.
Levenservaring wordt al eeuwen afgemeten aan het aantal vakanties wat je ben geweest.

Vrij logisch toch?

Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 20:27:
Jongen, als iemand naar mij schrijft dat ik een dom wijf ben o.i.d. dan is dat toch een persoonlijke aanval die persoonlijk bedoelt is.

En btw. met die uitspraak over Zelco doelde ik nog niet eens perse op mijzelf...
Ik zei alleen dat hij steeds de persoonlijke aanval inging, meer niet.

ok
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 20:27:
Jongen, als iemand naar mij schrijft dat ik een dom wijf ben o.i.d. dan is dat toch een persoonlijke aanval die persoonlijk bedoelt is.:rot:

Daar doe je zelf ook aan mee dus wat doe je nou hypocriet? :nosmile:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 20:29:
Wat lul jij nou joh.
Levenservaring wordt al eeuwen afgemeten aan het aantal vakanties wat je ben geweest.

Vrij logisch toch?

Oh shit zeg, je hebt helemaal gelijk :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 20:20:
Ik ga hier geen welles-nietes verhaal van maken

dacht dat jullie hier zon fan van waren allemaal :rot:
Waarschuw beheerder
Alsof vakanties alles met levenservaring te maken heeft

Ik geef EEN voorbeeld.
Oke, nog een paar dan.. Iemand van 18 heeft nog niet op zichzelf gewoond (uitzonderingen daargelaten), iemand van 18 heeft nog niet samengewoond, iemand van 18 heeft geen 12 jaar werkervaring... enz enz...

Dat was wat ik probeerde te zeggen maar ja, Poesj kan niks anders doen dan iemands uitspraken volledig uit het verband trekken..(Y)

Alsof alle mensen van 30 al 14 jaar alleen op vakantie zijn geweest, zijn genoeg mensen die nog nooit op vakantie zijn geweest.

Daar gaat het niet om en dat was me punt niet maar ik weet dat jij het binnen nu en 20 pagina's niet gaat snappen..
Heb je je weegschaal in de aanslag meid?:D

Wat lul jij nou joh.

Vrij logisch toch?

Dat bedoelde ik niet en dat weet je zelf ook..

ok

(Y)
Waarschuw beheerder
En btw, ik gaf het voorbeeld vakantie, Pietje B omdat dit topic over een meisje gaat wat op vakantie was...

Snapp je?:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 20:38:
Dat bedoelde ik niet en dat weet je zelf ook..

Nee klopt.
Jij bedoelt van alles wat je niet zegt en je zegt van alles wat je niet bedoelt.
Ligt ook niet aan jou maar aan alle anderen hier op het forum.

Lijkt me ook wel mooi om in zo'n eigen wereldje te leven eigenlijk :D

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geef EEN voorbeeld.
Oke, nog een paar dan.. Iemand van 18 heeft nog niet op zichzelf gewoond (uitzonderingen daargelaten), iemand van 18 heeft nog niet samengewoond, iemand van 18 heeft geen 12 jaar werkervaring... enz enz...

Dus? Alsof dat alleen dingen zijn waarbij je levenservaring op doet.
Maargoed meid jij hebt zooooooooooooooooooooveel levenservaring joh jij bent zo oud en zo slim. Daar is Wieke maar dom naief en te jong bij he.

Pppff

Dat was wat ik probeerde te zeggen maar ja, Poesj kan niks anders doen dan iemands uitspraken volledig uit het verband trekken..(Y)

Tuurlijk meid, heb je zelf ook een handje van he :aai:

Daar gaat het niet om en dat was me punt niet maar ik weet dat jij het binnen nu en 20 pagina's niet gaat snappen..

Niemand snapt het he alleen jij :gaap:

Heb je je weegschaal in de aanslag meid?:D

Zou niet weten waarvoor ik een weegschaal nodig heb :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 20:41:
Lijkt me ook wel mooi om in zo'n eigen wereldje te leven eigenlijk :D

Beetje het mcpat gevoel zeg maar? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 20:41:
Nee klopt.
Jij bedoelt van alles wat je niet zegt en je zegt van alles wat je niet bedoelt.
Ligt ook niet aan jou maar aan alle anderen hier op het forum.

Lijkt me ook wel mooi om in zo'n eigen wereldje te leven eigenlijk

Ga jij nou maar lekker met Poesj meelullen dan..

Ik zit hier om over deze vermissing te kletsen en niet om constant in een nutteloze discussie te gaan met hersenloze mensen..

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op zondag 17 februari 2008 om 20:44:
Ga jij nou maar lekker met Poej meelullen dan..

Hoezo lult hij met mij mee dan? :rot:
Grappig zeg terwijl Leipe shit niet anders doet dan met jou mee lullen maargoed dat mag dan weer wel he :aai:

Ik zit hier om over deze vermissing te kletsen en niet om constant in een nutteloze discussie te gaan met hersenloze mensen..

Ah vandaar je weegschaal opmerking? :lol:

Waarschuw beheerder
hersenloze mensen..

Goh, ik maar denken dat je net zo zat te zeuren over persoonlijke aanvallen. Je begint echt een beetje zielige en hypocriete trekjes te vertonen meid. Ik snap dat het je allemaal te veel wordt, maar om dan dat soort dingen te gaan zeggen. 30 ben je toch ofzo.....??? :lol:

Als iedereen hier zo hersenloos is (behalve jij en mensen die het met je eens zijn) snap ik sowieso niet dat je maar blijft reageren.

Ik zit hier om over deze vermissing te kletsen

En moet mij dat boeien?
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha durf te reageren op mn post dan Roxxy :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Ey patrick die auto is vieeesssss
Waarschuw beheerder
Ik zit hier om over deze vermissing te kletsen

Ach wijf je probeert alleen maar je mening op te dringen en hoe jij erover denkt, na 1 keer weten we dat wel hoor :aai: en ga je lekker druk maken om jezelf lijkt me stukken beter voor je :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van M. :') op zondag 17 februari 2008 om 20:51:
Whaha durf te reageren op mn post dan Roxxy

Niet doen rOxXy, die Poesj haar bijdrage tot nu toe aan deze discussie is louter het beledigen en neerhalen van mensen die tegen Joran van der Sloot zijn!
Daarbij trommeld zij in alle haast haar Muppetvriendjes op, om ongeneerd te kunnen rellen:S
Ik adviseer daarom ook deze zogenaamde 'discussiepartner' niet meer serieus te nemen en gebruik vooral de negeerfunctie(y)

Dag Poesj:bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 17 februari 2008 om 21:22:
Muppetvriendjes

als er hier op het forum 1 een muppet is ben jij het wel, met weetikhoeveel kansloze kuttopics. En vergeet ook de pb's niet die ik wel eens krijg als er iemand die het niet eens is met jou gebanned is.

Zielig mannetje :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 17 februari 2008 om 20:59:
Ach wijf je probeert alleen maar je mening op te dringen en hoe jij erover denkt, na 1 keer weten we dat wel hoor en ga je lekker druk maken om jezelf lijkt me stukken beter voor je

Wat een opgekropte frustraties zeg, ga eens ontopic of jezelf afreageren in de sportschool Rambo:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezelligheid.. :|
Waarschuw beheerder
donateur
Niet doen rOxXy, die Poesj haar bijdrage tot nu toe aan deze discussie is louter het beledigen en neerhalen van mensen die tegen Joran van der Sloot zijn!

Whahaha ik heb dat ergens eerder gelezen alleen toen met een andere naam.
Je grammofoonplaat blijft hangen :aai:

Daarbij trommeld zij in alle haast haar Muppetvriendjes op, om ongeneerd te kunnen rellen:S
Ik adviseer daarom ook deze zogenaamde 'discussiepartner' niet meer serieus te nemen en gebruik vooral de negeerfunctie(y)

Zoals wie? :')

Ja alsjeblieft zet me op de negeer! :cheer:

Dag Poesj:bye:

Dag zieltje :bye:

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 21:25:
als er hier op het forum 1 een muppet is ben jij het wel, met weetikhoeveel kansloze kuttopics. En vergeet ook de pb's niet die ik wel eens krijg als er iemand die het niet eens is met jou gebanned is.

Zielig mannetje :lol:

Whaha hilarisch! :')

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb je je weegschaal in de aanslag meid?

:lol:
Haar bijdrage tot nu toe is het aanzetten tot rellen:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zondag 17 februari 2008 om 21:30:
Whaha hilarisch! :')

ja of zielig....het is hoe je het bekijkt :D

BREAKING NEWS BREAKING NEWS

Eindelijk is die grote en gore bek, latente homo, draaikont en het niet willen onderkennen van het Marokkanenprobleem Rafa, verplicht voor 3 weken op vakantie gestuurd door de linkse administratie van Partyflock

BREAKING NEWS BREAKING NEWS

ken die hele gozert niet en ineens krijg je dat in je pb....ben je dan zielig of niet :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Joran van der Sloot is een liefe jonge.
Gisteren heeft hij hier. Kat uit de boom gehaalt. En oma geholpen met over steken.
Dat kan je over Natalee niet zeggen.