Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 201909x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 11:36:
Ik neem zaterdag de pijl en boog trouwens mee voor op herten te jagen

Vergeet je jachtvergunning niet.
En stuur mij maar een lekker stukje van de dijbeenfilet, altijd lekker voor met Kerst. (Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 7 september 2011 om 11:22:
Dat is geen trippen truffels zijn echt zwakke dingen. Word er voornamelijk misselijk van.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 11:31:
Met 2C-I/LSD begint het echt trippen toch pas!Haha

Ben niet met je eens dat truffels of paddo's slappe dingen zijn.
Kan je echt behoorlijk op trippen.
Tevens hebben paddo's en truffels een donker kantje welke ik bij LSD (en mescaline) niet tegen kom.
Op enkel 2C-I heb ik nog nooit zo hard getript als op paddo's of truffels.

als je het dan over potente 2c'tjes wil hebben kan je beter 2C-E of 2C-P als voorbeeld nemen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van mister-extreme op woensdag 7 september 2011 om 12:55:

Ik ook niet met jouw want elke persoon is anders(Y)
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 13:03:
Ik ook niet met jouw want elke persoon is anders

Dat is geen excuus voor jouw stelling.
Bij verschillende middelen kan je buiten dat je rekening gaat houden met hoe gevoelig jij als persoon voor bepaalde middelen bent stellen dat iet potenter is als iets anders.

verder..
volgens je eigen stelling klopt het ook niet aangezien je dan alleen kunt stellen dat volgens jou ervaring truffels of paddo's slappe dingen zijn aangezien elke persoon anders is.

Waarschuw beheerder
-3
donateur
Uitspraak van mister-extreme op woensdag 7 september 2011 om 13:13:
Dat is geen excuus voor jouw stelling.
Bij verschillende middelen kan je buiten dat je rekening gaat houden met hoe gevoelig jij als persoon voor bepaalde middelen bent stellen dat iet potenter is als iets anders.

verder..
volgens je eigen stelling klopt het ook niet aangezien je dan alleen kunt stellen dat volgens jou ervaring truffels of paddo's slappe dingen zijn aangezien elke persoon anders is.

Probeer je ons nu te dissen...:S?
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 13:21:
Probeer je ons nu te dissen...?

Dissen??
Er is geen sprake van dat ik wie dan ook probeer te dissen. Echter als iemand vraagt om informatie en daar komen reacties op waar ik het niet mee eens ben dat zal ik in heel fatsoenlijk Nederlands en met alle respect voor de persoon in kwestie mijn mening geven. Als je bekend bent met dit topic (en tevens het 2cb topic) dan kan je weten dat het er hier iets anders aan toegaat dan op de rest van PF. Mensen gaan wel degelijk respectvol met elkaar om maar pogen wel om de geboden info correct te houden.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van mister-extreme op woensdag 7 september 2011 om 13:34:
Er is geen sprake van dat ik wie dan ook probeer te dissen. Echter als iemand vraagt om informatie en daar komen reacties op waar ik het niet mee eens ben dat zal ik in heel fatsoenlijk Nederlands en met alle respect voor de persoon in kwestie mijn mening geven. Als je bekend bent met dit topic (en tevens het 2cb topic) dan kan je weten dat het er hier iets anders aan toegaat dan op de rest van PF. Mensen gaan wel degelijk respectvol met elkaar om maar pogen wel om de geboden info correct te houden.

Okeey(Y)

En ja wel hoor ik ben in alle 2 de topics thuis
2C-E of 2C-P

Kan kloppen maar juist die heb ik nog niet gehad

Uitspraak van mister-extreme op woensdag 7 september 2011 om 13:13:

Dat was niet mijn bericht maar van mn bovenstaander.....
Waarschuw beheerder
donateur

Paddo's zijn zeker een beter optie, maar van truffels naar 2C-B is al een wereld van verschil en dan is 2C-B nog niets eens zo heftig.
Als je een lichte upgrade van truffels verwacht naar een ander tripmiddel kan je nog wel eens voor een grote verrassing komen te staan, dat bedoel ik.

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 7 september 2011 om 12:02:
Vergeet je jachtvergunning niet.

Gewoon zorgen dat je niet gezien word toch? :$ Pijl en boog maakt tenminste geen geluid.

als je het dan over potente 2c'tjes wil hebben kan je beter 2C-E of 2C-P als voorbeeld nemen

Yet to be done. Deze duren vrij lang, lastig de tijd voor te vinden. En nog niet heel veel trip ervaring, dus bouw het rustig op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 13:37:
Dat was niet mijn bericht maar van mn bovenstaander.....

Mijn fout door het in 1 reactie samen te voegen.

btw als je LSD erg leuk vind zou ik 2C-E juist een kans geven.
Doet niet onder voor LSD is goed te doseren tripduur is vergelijkbaar met LSD.
Voordeel ten opzichte van LSD is dat je door een paar mg meer te nemen een veel heftiger trip kunt krijgen waar je bij LSD al snel extra zegels tot je moet nemen.
Stuk voordeliger dus als je van heel erg hard trippen houd.
Nadeel is dat de bodyload bij opkomst ronduit a bitch is.

Maar niet iedereen heeft daar last van.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 7 september 2011 om 13:40:
Gewoon zorgen dat je niet gezien word toch?

(Y)

En nog niet heel veel trip ervaring

Hnmmm...zaterdag weer een erbij:D!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op woensdag 7 september 2011 om 13:48:
Nadeel is dat de bodyload bij opkomst ronduit a bitch is.

Daarnaast hoor ik altijd veel mensen zeggen dat ze het allemaal niet meer zo goed snappen met 2C-E op, terwijl LSD in dat opzicht een stuk minder cloudy lijkt te zijn. Is persoonlijk en van de situatie afhankelijk natuurlijk, of je dat als negatief/onwenselijk ziet. Maar het is voor mij wel een reden om LSD en 2C-E niet als elkaars vervanger te zien.

maar van truffels naar 2C-B is al een wereld van verschil en dan is 2C-B nog niets eens zo heftig

Dan denk ik toch dat je blijkbaar vrij ongevoelig bent voor truffels, of dat de dosis actieve stof in de truffels die je genomen hebt vrij laag was. Ik ken namelijk een aantal mensen die op een serieuze dosis truffels net zo diep gaan als op een goede bak paddo's, en bij beiden komt 2C-B daar niet echt in de buurt. Misschien helpt het als je aangeeft of het over visuals gaat of juist over psychische effecten? Als je het alleen over visuals hebt, dan kan ik me er namelijk wel wat bij voorstellen. Maar als je het echt over diep trippen hebt, dan ben ik toch geneigd om te zeggen dat paddo's en truffels een paar stapjes boven 2C-B uitkomen. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 7 september 2011 om 11:36:
dit soort vragen privé stellen

Om een scheepslading PB'tjes te voorkomen: Met privé bedoel ik dus niet 'ga mij en de rest hier maar lastigvallen met privéberichtjes', maar dat je in je omgeving ernaar moet informeren en niet via dit (of enig ander) forum. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 7 september 2011 om 13:55:
Om een scheepslading PB'tjes te voorkomen: Met privé bedoel ik dus niet 'ga mij en de rest hier maar lastigvallen met privéberichtjes', maar dat je in je omgeving ernaar moet informeren en niet via dit (of enig ander) forum. :)

+1(Y) haha!

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 7 september 2011 om 13:54:
Dan denk ik toch dat je blijkbaar vrij ongevoelig bent voor truffels, of dat de dosis actieve stof in de truffels die je genomen hebt vrij laag was. Ik ken namelijk een aantal mensen die op een serieuze dosis truffels net zo diep gaan als op een goede bak paddo's, en bij beiden komt 2C-B daar niet echt in de buurt. Misschien helpt het als je aangeeft of het over visuals gaat of juist over psychische effecten? Als je het alleen over visuals hebt, dan kan ik me er namelijk wel wat bij voorstellen. Maar als je het echt over diep trippen hebt, dan ben ik toch geneigd om te zeggen dat paddo's en truffels een paar stapjes boven 2C-B uitkomen. (Y)

Ik had LSD genomen als aller eerste tripmiddel en toen een keer 2C-B 20 Mg maar vond niet echt wat speciaals aan 2C-B merkte er niet veel van in tegenstelling tot 2C-I

En zaterdag offcourse 4-Aco-Dipt dan kan ik wel wat meer vertellen(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Daarnaast hoor ik altijd veel mensen zeggen dat ze het allemaal niet meer zo goed snappen met 2C-E op

Ken iemand die had dat al op 15mg 2C-B :/ had wel erbij gesmoked maar zelfs dan was hij flink de weg kwijt. Ik had 20mg en heb hem s'ochtends alles uit mogen leggen.

Uitspraak van mister-extreme op woensdag 7 september 2011 om 13:48:
btw als je LSD erg leuk vind zou ik 2C-E juist een kans geven.

Heb ik thuis liggen, nog niet aan toe gekomen. :nocheer:

Dan denk ik toch dat je blijkbaar vrij ongevoelig bent voor truffels,

Kan best, had bakje van 10g en deze zouden een van de sterkste visuals produceren van wat ze hadden liggen. Zag er in ieder geval niets van alleen de mindset en stemmings beïnvloeding gehad. Dat had ik op 2C-B inderdaad minder, daar werd ik gewoon vrolijk van meer niet. Maar vooral heel misselijk van de truffels.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 7 september 2011 om 11:22:
Dat is geen trippen truffels zijn echt zwakke dingen. Word er voornamelijk misselijk van.Dooon

3x truffels gebruikt, vond het zelf ook niet echt geweldig.

Maar ik denk dat het gewoon aan mezelf lag en niet aan die dingen. Aangezien ik met paddo`s wel een erg leuke ervaringen heb gehad.

Heb tijdje terug ook ergens op een forum gelezen dat sommige mensen verder en dieper gaan op paddo`s/truffels dan op LSD.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2011 om 18:56:
Kan die eens zn kwakje kwijt en dan doet die zo..

Volges mij , wordt ik een beetje belachelijk gemaakt :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op woensdag 7 september 2011 om 20:56:
wordt ik een beetje belachelijk gemaakt :lol:

Ik probeerde je te helpen...;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 7 september 2011 om 19:09:
Heb tijdje terug ook ergens op een forum gelezen dat sommige mensen verder en dieper gaan op paddo`s/truffels dan op LSD.

Zo ken ik er ook ééntje, maar is vooral weer een verhaal van dosering.
In ieder geval worden truffels niet voor niets philosopher's stones genoemd... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 7 september 2011 om 21:22:
maar is vooral weer een verhaal van dosering.

En hoe je erop reageerd...;)
Waarschuw beheerder
Dan denk ik toch dat je blijkbaar vrij ongevoelig bent voor truffels, of dat de dosis actieve stof in de truffels die je genomen hebt vrij laag was. Ik ken namelijk een aantal mensen die op een serieuze dosis truffels net zo diep gaan als op een goede bak paddo's, en bij beiden komt 2C-B daar niet echt in de buurt. Misschien helpt het als je aangeeft of het over visuals gaat of juist over psychische effecten? Als je het alleen over visuals hebt, dan kan ik me er namelijk wel wat bij voorstellen. Maar als je het echt over diep trippen hebt, dan ben ik toch geneigd om te zeggen dat paddo's en truffels een paar stapjes boven 2C-B uitkomen.

Er zit ook nog verschil per bakje (zelfde gewicht) van de werkzame bestanddelen psilocybine en psilocine.
1 x gehad na heel bakje opgeten wel aardig en de 2x keer was heel veel stapjes boven 2C-B rond uit hefftig :lol:
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Laatst een trip gedaan op 300 ug, op zich niet heel veel anders dan 150ug, alleen wat chaotischer
Volgende keer toch maar weer wat lager onder het motto less is more, en proberen door middel van muziek op een koptelefoon en mn mindfold me af te sluiten van de omgeving om dieper te gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 7 september 2011 om 21:22:
Zo ken ik er ook ééntje, maar is vooral weer een verhaal van dosering.
In ieder geval worden truffels niet voor niets philosopher's stones genoemd...

Is er dan niet een drug dat op dezelfde receptoren, werkzame stof whatever werkt zonder die gigantische misselijkheid van truffels/paddo's?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van gerrit2 op woensdag 7 september 2011 om 21:25:
psilocybine en psilocine

Is dat niet bijvoorbeeld 4-AcO-DMT? Als ik het goed gelezen en onthouden heb.
Waarschuw beheerder
+1
4-AcO-DMT wordt in je lichaam omgezet in psilocine. (Y)
Komt het dichtst in de buurt van een paddotrip, zonder de misselijkheid.
Daarnaast is het stofje ook wat 'vriendelijker', minder abrupte wisselingen tussen introvert en extravert. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 7 september 2011 om 22:12:
zonder die gigantische misselijkheid van truffels/paddo's

Heb je ook deels zelf in de hand. Sowieso niet te snel na inname van de paddo's iets anders eten. En er zijn wel manieren om misselijkheid te voorkomen en tegen te gaan, googel maar eens op 'nausea shrooms'.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zelf nooit misselijk of iets geweest van paddo`s/truffels.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 7 september 2011 om 22:12:
Is er dan niet een drug dat op dezelfde receptoren, werkzame stof whatever werkt zonder die gigantische misselijkheid van truffels/paddo's

Ja die misselijkheid ken ik wel (omgekeerde kater) na de trip voel je niks meer.
En behoorlijk koud kun je het opeens krijgen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op woensdag 7 september 2011 om 22:07:
Laatst een trip gedaan op 300 ug, op zich niet heel veel anders dan 150ug, alleen wat chaotischer

Visueel ook niet? Ik zou denken dat je bij een dosering van 300 ug toch behoorlijk gruwelijke visuals zou moeten hebben...:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SanFrancisco op woensdag 7 september 2011 om 22:23:
Heb je ook deels zelf in de hand. Sowieso niet te snel na inname van de paddo's iets anders eten. En er zijn wel manieren om misselijkheid te voorkomen en tegen te gaan, googel maar eens op 'nausea shrooms'.

Heb paddo's niet gehad truffels wel, maar vind ze niet de moeite waard om lastig te gaan doen en misselijkheid te voorkomen. Zeker niet als er toch een 'magisch' poedertje is die ongeveer hetzelfde effect heeft. :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op donderdag 8 september 2011 om 19:43:
Heb paddo's niet gehad truffels wel, maar vind ze niet de moeite waard om lastig te gaan doen en misselijkheid te voorkomen. Zeker niet als er toch een 'magisch' poedertje is die ongeveer hetzelfde effect heeft.

Het poedertje is geen vervanger.
Je hebt het over compleet verschillende dingen.
Op een enkele ervaring kan je een dergelijke mening niet baseren.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van mister-extreme op donderdag 8 september 2011 om 19:58:

Ben ik niet helemaal met je eens.
Psilocine en psilocybine zijn de twee belangrijkste stoffen die voor het effect van paddo's zorgen.
Dus als je een stofje hebt dat chemisch identiek is aan deze stoffen, dan heb je het in mijn ogen niet over 'compleet verschillende dingen'.
Natuurlijk zul je altijd subtiele verschillen houden; snoepjes met smaakstoffen smaken ook nooit exact hetzelfde als een echte aardbei natuurlijk.
Maar ik zie ook geen mensen die op een stukje wilgenbast gaan kauwen in plaats van een aspirientje te nemen, jij wel? ;)
Daarnaast heeft de beschikbaarheid in poedervorm nog andere voordelen, zoals dat je exact kunt doseren en makkelijker kunt combineren.

Los van dat alles ben ik benieuwd of je 4-AcO-DMT zelf weleens geprobeerd hebt?
Ik ga ervan uit van niet namelijk, omdat de gelijkenis met paddo's echt overduidelijk is. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van mister-extreme op donderdag 8 september 2011 om 19:58:
Het poedertje is geen vervanger.
Op een enkele ervaring kan je een dergelijke mening niet baseren.

Heb meerdere pagina's en reports gelezen waarin een aantal man zeiden dat ze de 4-AcO-DMT toch veel op paddo's vonden lijken. Wel kleine verschillen maar toch vergelijkbaar. Maar goed, misschien waag ik me ooit nog wel aan paddo's als ik de poeders ben uitgekeken.

Waarschuw beheerder
Ben nu toch wel erg nieuwschierig naar dat goedje!!
Eens even rond vragen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 8 september 2011 om 20:18:
Daarnaast heeft de beschikbaarheid in poedervorm nog andere voordelen, zoals dat je exact kunt doseren en makkelijker kunt combineren.

En je vergeet te melden dat paddo's in natuurlijke vorm ook nog meerdere stoffen met zich mee dragen die voor eventuele bijwerkingen (in de vorm van misselijkheid oid) kunnen bijdragen :).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op donderdag 8 september 2011 om 22:41:
die smaak........

You like the cock anyway..! haha!:P
Grapje;p

blijft hangen!! smerig spul zeg :dood:

Moet je niet slikken dan..:|

Hahah!

Kom je zaterdag nu ook nog..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2011 om 22:44:
Kom je zaterdag nu ook nog..?

Weet het nog niet, reken er maar niet op. als ik er dan ben is het gewoon een aangename verrassing ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2011 om 22:44:
Moet je niet slikken

ff proeve ditdat , stom idee trouwens :p(N)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op donderdag 8 september 2011 om 22:45:
Weet het nog niet, reken er maar niet op. als ik er dan ben is het gewoon een aangename verrassing ;)

Verassing hou ik van:D

Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op donderdag 8 september 2011 om 22:45:
stom idee trouwens :p(N)

Van fouten leert u!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 8 september 2011 om 22:46:
waarom proef je het?

Maat van me (noem geen namen maar hangt ook rond op dit forum (A) ) die zei : gadverdamme wat is dit smerig. Dus ik het sealtje opengemaakt .......:lol:

moet erover kunnen meepraten he ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2011 om 22:47:
Van fouten leert u!

:yes:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op donderdag 8 september 2011 om 22:49:
hangt ook rond op dit forum

Haha guess who...:P

Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op donderdag 8 september 2011 om 22:49:
moet erover kunnen meepraten he ;)

Meeloper haha!;p

2C-I in water opgelost ruikt ook vet mufetig..:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NLrobiin op donderdag 8 september 2011 om 20:20:
4-AcO-DMT

die smaak........

Dat was 4-AcO-DiPT ;) de DMT heb ik niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2011 om 22:50:
2C-I in water opgelost ruikt ook vet mufetig

2ci is vies, maar gaat nog en smaak is binne 10 seconde verdwenen. die 4aco-dipt bleef 5 minute in me mond hangen,drinken en kauwgom hielpen beide niet :no:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2011 om 22:50:
Haha guess who..

uhhmmm.....

damn ik denk dat ik een medeklinker moet kopen :lol:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op donderdag 8 september 2011 om 22:53:
Dat was 4-AcO-DiPT ;) de DMT heb ik niet

Ja weet wel wat hij bedoelde kweet wat op de plank is...;p

Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op donderdag 8 september 2011 om 22:53:
damn ik denk dat ik een medeklinker moet kopen

wt zg j?:D
Waarschuw beheerder
Het was in ieder geval smerig, laten we het daar op houden :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op donderdag 8 september 2011 om 23:01:
Het was in ieder geval smerig, laten we het daar op houden :lol:

Hnnm toch effe verder kletsen OT over LSD:D?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 september 2011 om 22:55:
Ja weet wel wat hij bedoelde kweet wat op de plank is...

Jij wel maar de rest niet :P