Dat is geen trippen truffels zijn echt zwakke dingen. Word er voornamelijk misselijk van.
Met 2C-I/LSD begint het echt trippen toch pas!Haha
Ben niet met je eens dat truffels of paddo's slappe dingen zijn.
Ik ook niet met jouw want elke persoon is anders
Dat is geen excuus voor jouw stelling.
Bij verschillende middelen kan je buiten dat je rekening gaat houden met hoe gevoelig jij als persoon voor bepaalde middelen bent stellen dat iet potenter is als iets anders.
verder..
volgens je eigen stelling klopt het ook niet aangezien je dan alleen kunt stellen dat volgens jou ervaring truffels of paddo's slappe dingen zijn aangezien elke persoon anders is.
Probeer je ons nu te dissen...?
Er is geen sprake van dat ik wie dan ook probeer te dissen. Echter als iemand vraagt om informatie en daar komen reacties op waar ik het niet mee eens ben dat zal ik in heel fatsoenlijk Nederlands en met alle respect voor de persoon in kwestie mijn mening geven. Als je bekend bent met dit topic (en tevens het 2cb topic) dan kan je weten dat het er hier iets anders aan toegaat dan op de rest van PF. Mensen gaan wel degelijk respectvol met elkaar om maar pogen wel om de geboden info correct te houden.
2C-E of 2C-P
volgens je eigen stelling klopt het ook niet aangezien je dan alleen kunt stellen dat volgens jou ervaring truffels of paddo's slappe dingen zijn aangezien elke persoon anders is.
Ben niet met je eens dat truffels of paddo's slappe dingen zijn.
Vergeet je jachtvergunning niet.
als je het dan over potente 2c'tjes wil hebben kan je beter 2C-E of 2C-P als voorbeeld nemen
Dat was niet mijn bericht maar van mn bovenstaander.....
Gewoon zorgen dat je niet gezien word toch?
En nog niet heel veel trip ervaring
Nadeel is dat de bodyload bij opkomst ronduit a bitch is.
maar van truffels naar 2C-B is al een wereld van verschil en dan is 2C-B nog niets eens zo heftig
dit soort vragen privé stellen
Om een scheepslading PB'tjes te voorkomen: Met privé bedoel ik dus niet 'ga mij en de rest hier maar lastigvallen met privéberichtjes', maar dat je in je omgeving ernaar moet informeren en niet via dit (of enig ander) forum.
Dan denk ik toch dat je blijkbaar vrij ongevoelig bent voor truffels, of dat de dosis actieve stof in de truffels die je genomen hebt vrij laag was. Ik ken namelijk een aantal mensen die op een serieuze dosis truffels net zo diep gaan als op een goede bak paddo's, en bij beiden komt 2C-B daar niet echt in de buurt. Misschien helpt het als je aangeeft of het over visuals gaat of juist over psychische effecten? Als je het alleen over visuals hebt, dan kan ik me er namelijk wel wat bij voorstellen. Maar als je het echt over diep trippen hebt, dan ben ik toch geneigd om te zeggen dat paddo's en truffels een paar stapjes boven 2C-B uitkomen.
Daarnaast hoor ik altijd veel mensen zeggen dat ze het allemaal niet meer zo goed snappen met 2C-E op
btw als je LSD erg leuk vind zou ik 2C-E juist een kans geven.
Dan denk ik toch dat je blijkbaar vrij ongevoelig bent voor truffels,
Dat is geen trippen truffels zijn echt zwakke dingen. Word er voornamelijk misselijk van.Dooon
wordt ik een beetje belachelijk gemaakt
Heb tijdje terug ook ergens op een forum gelezen dat sommige mensen verder en dieper gaan op paddo`s/truffels dan op LSD.
maar is vooral weer een verhaal van dosering.
Dan denk ik toch dat je blijkbaar vrij ongevoelig bent voor truffels, of dat de dosis actieve stof in de truffels die je genomen hebt vrij laag was. Ik ken namelijk een aantal mensen die op een serieuze dosis truffels net zo diep gaan als op een goede bak paddo's, en bij beiden komt 2C-B daar niet echt in de buurt. Misschien helpt het als je aangeeft of het over visuals gaat of juist over psychische effecten? Als je het alleen over visuals hebt, dan kan ik me er namelijk wel wat bij voorstellen. Maar als je het echt over diep trippen hebt, dan ben ik toch geneigd om te zeggen dat paddo's en truffels een paar stapjes boven 2C-B uitkomen.
Zo ken ik er ook ééntje, maar is vooral weer een verhaal van dosering.
In ieder geval worden truffels niet voor niets philosopher's stones genoemd...
zonder die gigantische misselijkheid van truffels/paddo's
Is er dan niet een drug dat op dezelfde receptoren, werkzame stof whatever werkt zonder die gigantische misselijkheid van truffels/paddo's
Heb je ook deels zelf in de hand. Sowieso niet te snel na inname van de paddo's iets anders eten. En er zijn wel manieren om misselijkheid te voorkomen en tegen te gaan, googel maar eens op 'nausea shrooms'.
Heb paddo's niet gehad truffels wel, maar vind ze niet de moeite waard om lastig te gaan doen en misselijkheid te voorkomen. Zeker niet als er toch een 'magisch' poedertje is die ongeveer hetzelfde effect heeft.
Je hebt het over compleet verschillende dingen.
Het poedertje is geen vervanger.
Je hebt het over compleet verschillende dingen.
Op een enkele ervaring kan je een dergelijke mening niet baseren.
Daarnaast heeft de beschikbaarheid in poedervorm nog andere voordelen, zoals dat je exact kunt doseren en makkelijker kunt combineren.
4-AcO-DMT
die smaak........
blijft hangen!! smerig spul zeg
Kom je zaterdag nu ook nog..?
Moet je niet slikken
4-AcO-DMT
die smaak.........
blijft hangen!! smerig spul zeg
ff proeve ditdat , stom idee trouwens(N)
Weet het nog niet, reken er maar niet op. als ik er dan ben is het gewoon een aangename verrassing
stom idee trouwens(N)
waarom proef je het?
Van fouten leert u!
hangt ook rond op dit forum
moet erover kunnen meepraten he
Uitspraak van NLrobiin op donderdag 8 september 2011 om 20:20:
4-AcO-DMT
die smaak........
2C-I in water opgelost ruikt ook vet mufetig
Haha guess who..
Dat was 4-AcO-DiPTde DMT heb ik niet
damn ik denk dat ik een medeklinker moet kopen