Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 201895x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 september 2011 om 23:21:
En zaterdag testen we de rest(Y)

nog maar weekje :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 00:02:
nog maar weekje :o

Countdown!

Dan gaan we de brunsummer heide verkennen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zondag 4 september 2011 om 23:15:
Heb een klein korreltje geproefd als allergie test.

:lol:
Wij hadden per persoon 20 mg opgelost in een half glas water en dat naar binnen gegooid. Jij bent geen ekte als je al onder de indruk bent van een klein korreltje. :no:

Moet trouwens zeggen dat 5-MeO-MiPT nog smeriger is, gadverdamme! Wat dat betreft kan ik op 100 mg zuivere MDMA nog wel een halve minuut kauwen, maar 5-MeO-MiPT zou ik het liefst nooit meer proeven. aMT schijnt nog erger te zijn, ik geloof omdat een molecuul dat er heel erg op lijkt het stofje is waardoor je poep naar poep ruikt, zeg maar. :nosmile:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 09:43:
Jij bent geen ekte als je al onder de indruk bent van een klein korreltje.

Ik zou 2C-B, 4-FMP en dergelijke wel vaker pakken in mijn drinken maar dit spul dus echt niet :p Gelukkig heb ik lekker capsules liggen dus is het ook niet nodig :D

Moet trouwens zeggen dat 5-MeO-MiPT nog smeriger is, gadverdamme! Wat dat betreft kan ik op 100 mg zuivere MDMA nog wel een halve minuut kauwen, maar 5-MeO-MiPT zou ik het liefst nooit meer proeven. aMT schijnt nog erger te zijn, ik geloof omdat een molecuul dat er heel erg op lijkt het stofje is waardoor je poep naar poep ruikt, zeg maar.

Hmm dat is minder :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2011 om 13:47:
Wat er ook gebeurd niet in de spiegel kijken als je LSD op hebt, kans bestaat dat je een psychose krijgt.

Wat nou psychose? In de spiegel kijken is een van de leukste dingen om te doen tijdens een trip :D
Kan niet wachten om het weer eens te ervaren, laatste keer LSD was zéér slechte kwaliteit. (niet laten testen, stom stom)
Waarschuw beheerder
Pfoe wat een horror verhalen zeg.
4 weken geleden voor het eerst LSD geprobeerd (140ug). Vond het wel een heftige ervaring ten op zichte van 2cb en 2ci.
Heb zelf vaak genoeg in de spiegel gekeken en ik zag niet veel boeiends, gewoon iemand die lekker aan t trippen was :P.
Waarschuw beheerder
donateur
5-MeO-MiPT

Heb eens wat rondgekeken op erowid over de 5-MeO's (DiPT en MiPT), maar voor zover ik begrijp is het eigenlijk trippen zonder visuals? Voor zover ik lees zijn deze niet zo heel boeiend of is er nog iets speciaals aan buiten een "aphrodising" werking en het genieten van muziek?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 13:56:
voor zover ik begrijp is het eigenlijk trippen zonder visuals?

Hangt heel erg van de dosis af, zoals je ongetwijfeld ook op Erowid zult zien. Bij lage dosis heb je waarschijnlijk geen visuals of lichte CEVs. Maar als je richting de 8-10 mg gaat, dan heb je zeker wel CEVs en waarschijnlijk ook patronen en hele intense kleuren met je ogen open. Boven de 12 mg heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ga ervan uit dat je dan helemaal weg zult spacen op de visuals. Dit gaat trouwens allemaal over 5-MeO-MiPT; 5-MeO-DiPT nooit geprobeerd en lijkt mij persoonlijk ook een stuk minder interessant dan 5-MeO-MiPT. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 14:11:
Maar als je richting de 8-10 mg gaat, dan heb je zeker wel CEVs en waarschijnlijk ook patronen en hele intense kleuren met je ogen open. Boven de 12 mg heb ik nog niet geprobeerd, maar ik ga ervan uit dat je dan helemaal weg zult spacen op de visuals.

Heb inderdaad gelezen dat er dan visuals voorkomen, maar een stuk minder sterk dan met andere tripmiddelen toch?
Vind jij ze zelf de moeite waard, of kies je dan liever voor andere dingen als de 2C's of LSD?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 14:16:
een stuk minder sterk dan met andere tripmiddelen toch?

Vind ik niet. Lijkt me daarnaast ook lastig af te leiden uit reports, of het moet in het report zelf vergeleken worden met andere middelen.

Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 14:16:
Vind jij ze zelf de moeite waard, of kies je dan liever voor andere dingen als de 2C's of LSD?

Voor interessante visuals zou ik persoonlijk - op dit moment - het eerst kiezen voor 4-AcO-DiPT. Als de setting daarbij een beetje sociaal is, dan heeft misschien 5-MeO-MiPT de voorkeur. Maar in ieder geval niet de 2C'tjes; LSD staat er voor mij een beetje buiten want dat duurt veel langer en is in mijn ogen sterker afhankelijk van set & setting. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 14:33:
Vind ik niet. Lijkt me daarnaast ook lastig af te leiden uit reports, of het moet in het report zelf vergeleken worden met andere middelen.

Klopt visuals zijn altijd lastig te beschrijven en worden vaak overgeslagen. :p

Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 14:33:
Voor interessante visuals zou ik persoonlijk - op dit moment - het eerst kiezen voor 4-AcO-DiPT. Als de setting daarbij een beetje sociaal is, dan heeft misschien 5-MeO-MiPT de voorkeur. Maar in ieder geval niet de 2C'tjes; LSD staat er voor mij een beetje buiten want dat duurt veel langer en is in mijn ogen sterker afhankelijk van set & setting

de 4-AcO-DiPT komt er al aan :) Ben toch nieuwsgierig naar de 5-MeO-MiPT, klinkt vrij stimulerend. Het probleem is dat je over deze toch tegenstrijdige verhalen hoort. Aantal mensen worden er toch vrij ziek van, en anderen zeggen dat het toch prima spul is.
Ooit trouwens een combinatie geprobeerd van 5-MeO-MiPT? Zag er een klein stukje over met 2C-E dat het de visuals erg versterkte.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 14:44:
Aantal mensen worden er toch vrij ziek van, en anderen zeggen dat het toch prima spul is.

Ondanks dat je er ziek van wordt, kan het toch nog steeds prima spul zijn?
Is denk ik vooral aan de gebruiker om de trip niet te laten bederven door een misselijk gevoel (easier said than done, natuurlijk).

Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 14:44:
Ooit trouwens een combinatie geprobeerd van 5-MeO-MiPT?

Niet met 5-MeO-MiPT geloof ik, wel met 4-AcO-DiPT (2C-D ebrij). Die combi was echt goddelijk, heerlijk! (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 14:59:
Ondanks dat je er ziek van wordt, kan het toch nog steeds prima spul zijn?
Is denk ik vooral aan de gebruiker om de trip niet te laten bederven door een misselijk gevoel (easier said than done, natuurlijk).

Ja klopt, heb er zelf niet zo heel veel last van meestal zet me er vrij snel overheen. Ben toch benieuwd, zal het waarschijnlijk nog wel eens doen.
Niet met 5-MeO-MiPT geloof ik, wel met 4-AcO-DiPT (2C-D ebrij). Die combi was echt goddelijk, heerlijk

Klinkt goed. :) Zo veel te proberen en zo weinig tijd. :P
Waarschuw beheerder
donateur
wel met 4-AcO-DiPT (2C-D ebrij).

Hoe denk je dat een combi van 2C-B en 4-AcO-DiPT zou werken? Ik zat te denken aan 18mg 2C-B en vervolgens een lage dosering (5-10mg?) DiPT erbij. Zou je dat merken of is dat te weinig?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 18:18:
Hoe denk je dat een combi van 2C-B en 4-AcO-DiPT zou werken? Ik zat te denken aan 18mg 2C-B en vervolgens een lage dosering (5-10mg?) DiPT erbij. Zou je dat merken of is dat te weinig?

Haha we gaan eerst eens 4-AcO-DiPT only doen...:P

20MG moet wel een leuke dosis zijn:D!

Btw trip-sit heb ik geregeld^^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2011 om 18:22:
Haha we gaan eerst eens 4-AcO-DiPT only doen

Nou uhm... denk het wel, maar heb vandaag zin om lekker te gaan trippen, dus misschien :$
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2011 om 18:22:
20MG moet wel een leuke dosis zijn

Komt zeker goed (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 18:25:
Nou uhm... denk het wel, maar heb vandaag zin om lekker te gaan trippen, dus misschien :$

Wait!

Komt zeker goed (Y)

Jaja tripsit maakt het denk ik wel af voor delussion^^
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2011 om 18:35:
Jaja tripsit maakt het denk ik wel af voor delussion

hij komt waarschijnlijk niet :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 18:51:
hij komt waarschijnlijk niet :(

Dan haal ik die tuup toch wel..
Kan die eens zn kwakje kwijt en dan doet die zo..:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2011 om 18:56:
Kan die eens zn kwakje kwijt

:s Ik ga hier rare dingen van denken :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 5 september 2011 om 19:13:
:s Ik ga hier rare dingen van denken :lol:

Ja kan best haha zo was het ook deels bedoel:x

Waarschuw beheerder
Ach ja homo zijn is tegenwoordig hip :lol: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 5 september 2011 om 19:28:
Ach ja homo zijn is tegenwoordig hip :lol: :P

Nee...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 5 september 2011 om 19:28:
Ach ja homo zijn is tegenwoordig hip

Oh daar waren die poppers dus voor :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2011 om 19:30:
Nee...

Wa nie?

Ik voel een ontkenning :P
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 19:47:
Oh daar waren die poppers dus voor

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 19:47:
Oh daar waren die poppers dus voor

Ik ken eerlijk gezegd 10 keer zoveel hetero's die poppers gebruiken... Maar dat zou natuurlijk kunnen komen omdat ik die dingen vroeger overal mee naar toe nam, hehe. Mooie momenten mee beleefd, dat wel. :)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 19:53:
Ik ken eerlijk gezegd 10 keer zoveel hetero's die poppers gebruiken...

+1.

Altijd weer moet direct de associatie naar homo's gemaakt worden...riekt een beetje naar eigen issues ;)

Alsof je niet van iets kunt genieten waar door meer der mensheid van genoten wordt dan alleen door homo's ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 19:53:
Ik ken eerlijk gezegd 10 keer zoveel hetero's die poppers gebruiken... Maar dat zou natuurlijk kunnen komen omdat ik die dingen vroeger overal mee naar toe nam, hehe. Mooie momenten mee beleefd, dat wel.

Miscchien worden ze wel genomen door hun vriendin :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 5 september 2011 om 20:00:
Miscchien worden ze wel genomen door hun vriendin

Ervaring?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 5 september 2011 om 20:00:
Miscchien worden ze wel genomen door hun vriendin

Vast wel, schijnt best lekker te zijn.
Maar ja, onzekere mannen die beginnen daar niet aan hè, veel te bang voor hun image. :no:

Zou me niets verbazen als jij ook weleens een prei naar binnen hebt geschoven bij je vriend. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 20:10:
Ervaring?

Tuurlijk!! Kermen als een biggetje!!!!
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 20:15:
Zou me niets verbazen als jij ook weleens een prei naar binnen hebt geschoven bij je vriend.

Opzekers wij zijn prei misbruikers :blinky:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 5 september 2011 om 20:46:
biggetje

Dit is PF, 18+ gedeelte.
Je hoeft geen eufemismen te gebruiken hier, tell it like it is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 20:52:
Dit is PF, 18+ gedeelte.
Je hoeft geen eufemismen te gebruiken hier, tell it like it is!

Eufemismen, even opzoeken hoor. :P
Waarschuw beheerder
donateur
4-AcO-DiPT

Zo'n 5-10mg gepakt, weegschaal deed beetje raar en had geen zin om te wachten/beter af te wegen. Ben benieuwd hoe veel ik ervan ga merken :) Morgen weeg ik wel beter af hoeveel er uit is en dan kijken hoe goed het beviel. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 21:03:
had geen zin om te wachten/beter af te wegen

Hee, zo beginnen al die reports van mensen die in het ziekenhuis belanden ook... ;P

Have fun! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 21:03:
Zo'n 5-10mg gepakt, weegschaal deed beetje raar en had geen zin om te wachten/beter af te wegen. Ben benieuwd hoe veel ik ervan ga merken Morgen weeg ik wel beter af hoeveel er uit is en dan kijken hoe goed het beviel.

Veel plezier!!

@ Kontra, Eufemismen mooi woord (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 21:05:
Hee, zo beginnen al die reports van mensen die in het ziekenhuis belanden ook

Tjah, maar ik zit sowieso niet boven de 10mg dus dat komt wel goed (Y) Als ik hoger doseer dan let ik wel op ;)

Uitspraak van Kontra-indication op maandag 5 september 2011 om 21:05:
Have fun!

Hoop het :P
Waarschuw beheerder
donateur
T+1.40:
niet echt iets gemerkt, visueel helemaal niets alleen lichte opgewekt en prettig gevoel. Het zal dan toch dichter tegen de 5mg aan hebben gezeten. Achja zaterdag herkansing met 20mg :)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 22:44:
Achja zaterdag herkansing met 20mg :)

Regel ik zaklamp ofso voor in de heide haha,!

Rendieren jacht! Haha:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2011 om 22:46:
Regel ik zaklamp ofso voor in de heide haha

:o gaan we toch snachts? :D

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 5 september 2011 om 22:57:
:o gaan we toch snachts? :D

Het wordt toch al vroeger donker..?
En ehmm ja plan gewoon voor middag/avond;)!

Maar niet te laat:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 september 2011 om 23:03:
En ehmm ja plan gewoon voor middag/avond;)

Is goed, maar wel vroeg genoeg dat ik nog de trein naar huis kan pakken dan :P of nachtje doorhalen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op dinsdag 6 september 2011 om 00:21:
Is goed, maar wel vroeg genoeg dat ik nog de trein naar huis kan pakken dan :P of nachtje doorhalen?

Ik haal niet door;)
Mn lichaam is vercracked meot vrijdag naar de doktor...
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij helpen aan een fantastische LSD trip? Boeken en artikels gelezen, naar een half jaartje voorbereiding ben ik er helemaal klaar voor! Mijn vriendinnen en ik kunnen het alleen nergens krijgen. Iemand een idee of tip!?

Wie heeft er ervaringen met mescaline? Zoja, kies je voor LSD of mescaline? tot nu toe, ben ik alleen bekend met truffels. magische momenten mee gehad, willen nu een stapje verder!

Enjoy mensen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 420 op woensdag 7 september 2011 om 09:22:
Kan iemand mij helpen aan een fantastische LSD trip? Boeken en artikels gelezen, naar een half jaartje voorbereiding ben ik er helemaal klaar voor! Mijn vriendinnen en ik kunnen het alleen nergens krijgen. Iemand een idee of tip!?

Wie heeft er ervaringen met mescaline? Zoja, kies je voor LSD of mescaline? tot nu toe, ben ik alleen bekend met truffels. magische momenten mee gehad, willen nu een stapje verder!

Enjoy mensen

Men zegt altijd dat LSD jou vind en niet andersom. Echter als je een beetje creatief bent en goed rondneust en nadenkt zijn er wel mogelijkheden het op het spoor te komen.
Mescaline en LSD kan je niet vergelijken. Mescaline is (als je pure mescaline hebt en niet geprakte cactus) vriendelijker dan LSD. Je zal niet zo snel een slechte ervaring krijgen met mescaline. wel gaat je trip langer duren.
Je vraag of ik eerder mescaline dan lsd zou adviseren doet niet echt ter zaken aangezien ik niet verwacht dat jij in staat zal zijn mescaline te bemachtigen. LSD is behoorlijk goed verkrijgbaar in tegenstelling van mescaline dus.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
tot nu toe, ben ik alleen bekend met truffels. magische momenten mee gehad, willen nu een stapje verder!

Dat is geen trippen :lol: truffels zijn echt zwakke dingen. Word er voornamelijk misselijk van.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 7 september 2011 om 11:22:
Dat is geen trippen :lol:

Met 2C-I/LSD begint het echt trippen toch pas!Haha:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 september 2011 om 11:31:
Met 2C-I/LSD begint het echt trippen toch pas!

Vond de 2C-B toch ook al leuk, maar ben nog altijd benieuwd naar 30mg+ ofzo. Maar 2C-I was zeker een stuk vetter :D
Waarschuw beheerder
Iemand een idee of tip!?

In ieder geval dit soort vragen privé stellen en niet hier op het forum. Zijn de moderators vaak niet blij mee, waardoor je op een gegeven moment problemen krijgt en dan moet je weer een nieuwe account aanmaken om verder te zoeken. :lol:

Wie heeft er ervaringen met mescaline? Zoja, kies je voor LSD of mescaline?

Ik denk dat de meesten zullen kiezen voor LSD, al is het alleen maar vanwege de prijs. Als je de reports erop naslaat, dan komt het er wel op neer dat mescaline een stuk euforischer en vriendelijker is dan LSD, maar dan nog is het bijna niet te krijgen. Ten slotte zijn er ook goede alternatieven voor mescaline, waardoor het een beetje onzinnig wordt (vind ik dan) om mescaline met LSD te gaan vergelijken. In ieder geval, als je moeite hebt met het vinden van LSD dan zou ik je aanraden om niet te mikken op mescaline, want dat gaat je nog veel meer moeite (en geld) kosten om te vinden. (Y)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 7 september 2011 om 11:35:
Vond de 2C-B toch ook al leuk, maar ben nog altijd benieuwd naar 30mg+ ofzo. Maar 2C-I was zeker een stuk vetter :D

Ik neem zaterdag de pijl en boog trouwens mee voor op herten te jagen whaha!:P