Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 201768x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zondag 7 augustus 2011 om 00:01:
Van 23.00 tot 2.00 de coming down is dat niet kort?

Ik denk dat je het report verkeerd interpreteert, de coming down zet pas in rond een uur of 2 denk ik^^ Normaal piek je een uur of 3-4 na inname (of nadat het begint te werken ik let niet echt op de klok op zo'n moment). En ja 80 ug is zeker niet te veel, bij zo'n lage dosis kan je echt wel op je honger blijven zitten.

Voor mij binnen 2 weken goafestival O:) Hehe heb er wel zin in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat bedoelde ik ook, typ op mijn telefoon :p van 23.00 tot 2.00 trippen en om 2 al de coming down. Ik dacht altijd dat je met lsd tegen de 12uur aan zit geen id waar dat vandaan komt dan. :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2011 om 20:13:
speciaal voor jou ff klein reportje dan:

:blinky:

Klinkt als een leuke avond met weer een ervaring rijker (Y)

Ik kan niet wachten :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2011 om 20:13:
klein reportje dan

thnx, denk dat ik met een hele shiva begin als ik dat zo hoor. waarschijnlijk één dezer dagen als het zonnetje zich in de namiddag ff laat zien.

Uitspraak van meb op zondag 7 augustus 2011 om 00:07:
Voor mij binnen 2 weken goafestival Hehe heb er wel zin in

welke? ik ga meest naar techno maar wil goa ook eens meemaken.
Waarschuw beheerder
leuk report! goede instapdosis voor de volgende keer als je meer neemt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zondag 7 augustus 2011 om 00:58:
Ik dacht altijd dat je met lsd tegen de 12uur aan zit geen id waar dat vandaan komt dan

Ja, dat is wel mijn ervaring :-) Met LSD zo'n dikke 10 uur tot 12 uur.
2C-P doet het trouwens ook wel lekker ;-) (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanceUp op dinsdag 9 augustus 2011 om 10:34:
Ja, dat is wel mijn ervaring Met LSD zo'n dikke 10 uur tot 12 uur.
2C-P doet het trouwens ook wel lekker

Klopt meerdere 2C's duren wat langer, en dat is de reden waarom ik ze nog niet gehad heb. Maar ga me binnenkort toch wagen aan de langer durende tripmiddelen. :) Alleen nog een goed weekend ervoor vinden.
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op dinsdag 9 augustus 2011 om 12:56:
Klopt meerdere 2C's duren wat langer, en dat is de reden waarom ik ze nog niet gehad heb. Maar ga me binnenkort toch wagen aan de langer durende tripmiddelen. :) Alleen nog een goed weekend ervoor vinden.

Begin vooral niet te laat (en wel uitgerust) met een middel wat lang duurt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ-O op dinsdag 9 augustus 2011 om 13:16:

Misschien wel een tip ja. 2C-B doen we meestal tegen de ochtend dan zijn er weinig mensen buiten maar is het wel licht. Vind het in het licht boeiender dan snachts. zelfs als je door een bos/park loopt.
Maar met een die langer duurt misschien toch smiddags/savonds beginnen en eindigen in het donker.
Waarschuw beheerder
Ohw mijn voorkeur gaat voor in het donker. Dan zijn de visuals mooier vind ik :) Maar ik moet wel zeggen dat ik lsd eigenlijk alleen binnen doe op 3 festivals na.

Je kan natuurlijk ook vroeg in de ochtend beginnen. Zet je je wekker om 4 uur, licht ontbijtje en trippen maar (Y)
donateur
Uitspraak van SJ-O op dinsdag 9 augustus 2011 om 13:16:

Waardevolle tip die ik kan beamen (Y)
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op dinsdag 9 augustus 2011 om 13:23:
savonds beginnen en eindigen in het donker.

Als je 's avonds begint zal je met een aantal wel in het licht eindigen ;)
's middags kan idd ook, doe dat zelf echter persoonlijk niet. Wordt altijd nachtje doorhalen dan en eind ochtend/begin middag zo nodig wat slapen..
Uitspraak van SJ-O op dinsdag 9 augustus 2011 om 13:36:
Ohw mijn voorkeur gaat voor in het donker. Dan zijn de visuals mooier vind ik

:yes:
Zet je je wekker om 4 uur

Haha nee nooooooit :P

Maar goed voor een ander kan het allicht een mogelijkheid zijn ja ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alan Watts op maandag 8 augustus 2011 om 18:56:
welke? ik ga meest naar techno maar wil goa ook eens meemaken.

Ben link kwijt, is ergens in de Ardennen (Wallonië). Pb me maar als je meer wil weten dan zoek ik het nog wel ff op ;).
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zondag 7 augustus 2011 om 00:58:
Ik dacht altijd dat je met lsd tegen de 12uur aan zit geen id waar dat vandaan komt dan.

Na het trippen ben je nog een paar uur vaag, niet goed uit je woorden kunnen komen en de vreemdste gedachtensprongen maken enzo.
Ohw mijn voorkeur gaat voor in het donker. Dan zijn de visuals mooier vind ik

:yes: Ik ben zoiezo meer een nachtmens, vind het snachts altijd relax om buiten te zijn bij goed weer. Al heb ik nog nooit getript overdag 8). In het donker zie je sws niet alles even duidelijk en LSD vult dat mooi aan.
Je kan natuurlijk ook vroeg in de ochtend beginnen. Zet je je wekker om 4 uur, licht ontbijtje en trippen maar

Ik denk niet dat er op deze site één ochtendmens te vinden is eerlijk gezegd :lol:. Vroeg opstaan is voor mensen die moeten werken en gepensioneerden. Als ik toevallig eens vroeg wakker ben is dat wel relaxt maar er is niks zo kut als uit je bed komen als je nog wil slapen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van meb op woensdag 10 augustus 2011 om 03:45:
Vroeg opstaan is voor mensen die moeten werken en gepensioneerden.

...en jij denkt dat alle Nederlanders op deze site een uitkering krijgen met een door de overheid gesponsord rantsoen aan tripmiddelen? ;)

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op woensdag 10 augustus 2011 om 03:45:
Je kan natuurlijk ook vroeg in de ochtend beginnen. Zet je je wekker om 4 uur, licht ontbijtje en trippen maar

Ik denk niet dat er op deze site één ochtendmens te vinden is eerlijk gezegd :lol:. Vroeg opstaan is voor mensen die moeten werken en gepensioneerden. Als ik toevallig eens vroeg wakker ben is dat wel relaxt maar er is niks zo kut als uit je bed komen als je nog wil slapen.

Ik trip eigenlijk alleen nog op festivals, en vind het dan juist heerlijk om de (koele) nacht te gebruiken om te slapen, en idd rond 4 uur de wekker te zetten, ergens een bakkie chai scoren, een lekkere muffin of ander licht ontbijt.

Dan de zon op zien komen met nog een chai of koffie + rokertje en het zegeltje rustig op laten komen.
De kleuren van de dag vind ik toch veel aantrekkelijker tijdens een trip.

En nee, ben nu niet bepaald wat je noemt een ochtend mens...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2011 om 14:16:
Ik trip eigenlijk alleen nog op festivals, en vind het dan juist heerlijk om de (koele) nacht te gebruiken om te slapen, en idd rond 4 uur de wekker te zetten, ergens een bakkie chai scoren, een lekkere muffin of ander licht ontbijt.

Ben je dan niet erg moe?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 augustus 2011 om 11:40:
..en jij denkt dat alle Nederlanders op deze site een uitkering krijgen met een door de overheid gesponsord rantsoen aan tripmiddelen?

Jullie niet dan? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van meb op woensdag 10 augustus 2011 om 14:54:
Ben je dan niet erg moe?

Op een festival ben ik sowieso wel moe, ongeacht hoe laat ik opsta.
Denk dat het voor Bram niet veel anders is. :P

Uitspraak van meb op woensdag 10 augustus 2011 om 14:54:
Jullie niet dan?

Uitkering wel, de tripmiddelen moet ik uit mijn eigen achtertuin trekken helaas.
(Die achtertuin is dan wél weer gesponsord door de overheid (Y))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 10 augustus 2011 om 15:32:

Das dan ook weer waar:p

de tripmiddelen moet ik uit mijn eigen achtertuin trekken helaas.

Ben mijn LSD-boom water vergeten te geven en nu is hij dood:nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van meb op woensdag 10 augustus 2011 om 20:26:
Ben mijn LSD-boom water vergeten te geven en nu is hij dood:nocheer:

R.I.P. LSD-boompje mep :(:'(

Waarschuw beheerder
Ben je dan niet erg moe?

Denk dat het voor Bram niet veel anders is. :P

Moe is inderdaad een relatief iets. Maar kan je verzekeren, dat als je vanaf een uurtje of 21.00 a 22.00 tot zeg 04.00 a 5.00 uur kunt slapen, het allemaal goed te doen is!

Slaap ik ongeveer net zo veel als op door de weekse dagen.
Als je de nacht door gaat, en het is mooi weer, slaap je overdags toch niet, en dan wordt je helemaal brak...
Waarschuw beheerder
+3
Ruigoord All is one 2011. 150ug lsd Avatar zegel, 50mm regen en een paar lijntjes keta.
In mn tentje na een redelijke lijn keta wordt de zegel lsd onder de tong gelegd. Albert gaat mee naar All is one, en ik heb er zin in! De vorige keer staat nog vers in het geheugen, mede omdat Solstice niet zo heel lang geleden is ;) Misschien is het zelfs wel iets te vroeg om al weer aan de acid te gaan. Maar ach deze gelegenheid komt nou eenmaal zo snel weer uit.

Terwijl ik in de kerk sta begint de Keta wat uit te werken, en langzamerhand begint de lsd op te komen. Een aardige wisseling van wacht als je het mij vraagt. Het valt me op dat het een nogal ander type publiek is dan met Solstice, eigenlijk had ik me niet echt voorbereid op een techno publiek denk ik. Hier stond ik dan ook als halve hippy tussen met mn lekkere wilde bos haar met een vleugje gel wat er nog niet is uitgespoeld door dat heerlijke weer van deze zomer. De lsd begint aan mn ego te trekken. Nee hier hoor ik niet thuis, ik had me anders moeten voorbereiden. Vervolgens neem ik de leiding weer over. Niets dr van! Techno vind ik prima! Ruigoord is vet! En ik ben wie ik ben en ga een feestje bouwen. Ik kom wat meer in de muziek, en laat mn omgeving iets meer met rust, nou ja dat is niet helemaal waar. De omgeving verdraaid en verkleurt met de seconden. Best wel een vet effect. Nu komen er twee mensen op stelten binnen, gekleed in erg vette soort van out of this World pakjes wow dit is erg vaag, en tegelijk ook erg tof om te zien! ze blazen bellen, giant bellen waar ik flink op sta te trippen…

Isis komt op, ik ben benieuwd wat ze gaat doen. Ik heb haar nog maar 1 keer live gezien en dat is zeker 10 jaar geleden en kan me daar dan ook nog maar weinig van herinneren. Terwijl ze begint te draaien komen er steeds meer mensen binnen. Mooie mensen, erg mooie mensen. ik zie schoonheid overal. Of de acid heeft zijn lichtcomputer bijgesteld of de VJ / LJ doet verdomd goed zijn best. Wat een spektakel. Alle kleuren, ze vloeien zo mooi in elkaar over en ze passen perfect bij elkaar. ALARM ALARM opeens zie ik nogal professionele camera apparatuur. Ik wil echt niet op film komen nu ik onder de acid ben. Dit voelt zo niet relaxt. Ik begin me om te draaien van het podium, opeens veranderd de hele kerk in een filmset. Ik sta als ongeschoren verwilderde idioot op een veel te hippe film set met allemaal veel te hippe mensen. damn dit is niet relaxt. Ik moet hier weg… naar buiten, ohja kut weer… even naar een ander tentje. Hier is een relaxte sfeer. Er wordt reggae gedraaid en de mensen dansen vrolijk. Ik krijg een zomers gevoel, maar nog geen 2 meter naast me giet de regen met bakken uit de lucht. Wat een dubben gevoel is dit zeg.

Ik denk dat ik even naar mn tentje ga om wat te eten. Daar aangekomen probeer ik met mn vage kop de tent open te doen, best wel een opgave. Ik laat me in de tent vallen. Ik geniet van de stilte om me heen, maar rustig is het zeker niet te noemen. Nu merk ik echt goed hoe hard ik trip. Ik lijk omringd door allemaal mensen of figuren. Ik zie ze in mn ooghoeken. Ze staan buiten mn tent, maar toch in mn tent. Het komt een beetje overweldigend over, maar echt bang word ik er niet van. Ik kan niet echt zien wat deze mensen aan het doen zijn, maar het lijkt haast alsof sommigen sex hebben met elkaar. ik pak wat eten en ga even liggen. Ik bedenk me dat ik eigenlijk ook best wel zin heb om met shpongle aan op mn luchtbedje te trippen. Me mee laten slepen in deze madess en kijken hoe diep ik kan gaan. Toch bedenk ik me dat ik dat beter thuis eens kan proberen en nu gewoon terug moet gaan naar de mensen die ik heb achtergelaten in de kerk.

Terug in de kerk heb ik nog steeds het idee dat ik op een filmset rond loop. Ondanks dat de camera’s al weer weg zijn. De muziek die wordt gedraaid is best lekker, en heeft veel Braziliaanse carnaval invloeden. Ik heb dan ook echt het idee alsof we in het buitenland zijn. Weer zie en voel ik veel schoonheid. Ik zie complete nieuwe decors. Strakke hooglans witte tafels met afgeronde hoeken. Vol met mooie vrouwen die hier op aan het dansen zijn. Het lijkt alsof iedereen een rol heeft, een rol die ze van te voren hebben gekregen. Alleen ik weet niet wat mijn rol hier in is. Ik heb soms ook het gevoel alsof iedereen hier samen is en iets voor mij doet. Of dat nou vermaken of voor de gek houden is dat weet ik niet echt. Ik weet van me zelf dat dit de lsd is die mij probeert over te nemen. En probeer hier zo weinig mogelijk aandacht aan te schenken dus ga verder met dansen.

Rare personages. Tijdens DMT trips ben ik wel eens soort van identiteiten tegen gekomen die me wat proberen te vertellen, me proberen te helpen, of gewoon laten zien hoe ze van iets genieten. De 1 heel mooi, de ander heel vaag. Een aantal altijd met rare bewegingen erg rare bewegingen, maar altijd wel de typische zelfde bewegingen. Een beetje zoals je een kok ziet bewegen als hij snoept van zijn eigen eten. Alleen dan 100 x vager en heftiger. Nu kom ik in de schuur (area 2) iemand tegen die precies het zelfde doet. Hij staat voor me en maakt soort van contact met me. Vervolgens komen al deze vage maar oh zo herkenbare bewegingen er uit. Alls is one… en hier klopt het. Terwijl deze gast zo weird aan het doen is, en tegelijker tijd danst en geniet. Vloeit alles bij mij tot 1 geheel. Ik ben het publiek de dj en het decor, en het publiek de dj en het decor zijn mij. Een raar maar lekker gevoel gaat door me heen en ik probeer nergens aan te denken. Geniet van het idee dat alles één is en laat je mee gaan in deze flow…

Lsd op Ruigoord is relaxt! Alleen ik had een iets andere setting verwacht en dat maakte deze trip soms wat ongemakkelijk. Gezien de nodige ervaring met lsd ben ik niet in de problemen gekomen, maar ik kan me voorstellen dat dit voor een minder ervaren iemand anders had kunnen aflopen.

Ik ben fan van trippen op feestjes, mede omdat ik trippen in thuis situatie wel een beetje heb gezien. Vaak de zelfde huiskamer met de zelfde mensen wordt een klein beetje saai. Wel is het de kunst om de juiste feestjes uit te zoeken om te gaan trippen. En tot dus ver zijn goa feesten bij mij de betere feesten om op acid te gaan. Maar techno is ook aardig te doen ben ik achter gekomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op maandag 15 augustus 2011 om 21:30:
Alls is one… en hier klopt het.

Toffe report man. Interessante reis.
Waarschuw beheerder
En tot dus ver zijn goa feesten bij mij de betere feesten om op acid te gaan.

Heb je al eens op dark getript of enkel oldschool? Vet report trouwens :)
Waarschuw beheerder
Super mooi report SJ-O (Y)

Er wordt reggae gedraaid en de mensen dansen vrolijk. Ik krijg een zomers gevoel

Klinkt bekend :P Toen ik aan het trippen was op 7th Sunday had ik hetzelfde gevoel toen ik het reggea tentje daar ontdekte :D
Waarschuw beheerder
Het lijkt alsof iedereen een rol heeft, een rol die ze van te voren hebben gekregen. Alleen ik weet niet wat mijn rol hier in is. Ik heb soms ook het gevoel alsof iedereen hier samen is en iets voor mij doet.

dit komt me erg bekend voor, dat was op 17mg 2ci.

thanks voor het report!!

Waarschuw beheerder
Super report SJ-O. :bloem:
Waarschuw beheerder
donateur
Nice report, zo lees je ook de mindere kant eens. :) gelukkig goed opgelost
Waarschuw beheerder
Thanks allemaal (Y) Blijft leuk zo om af en toe eens een reportje te schrijven.

NLrobiin, hier zat gelukkig weinig mindere kant aan ;) Maar wel een paar momenten waar het had kunnen omslaan. Zou binnenkort wel ff een "bad" trip reportje van mn keta ervaring posten... dat was een wat mindere kant.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ-O op dinsdag 16 augustus 2011 om 18:49:
NLrobiin, hier zat gelukkig weinig mindere kant aan

Nouja, je geeft aan waar en hoe het fout kan gaan als je minder ervaring had. Dat is voor beginners een punt om te onthouden ;)
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met farao zegels heb gehoord 150ugg kan dat kloppen
Waarschuw beheerder
donateur
afgelopen weekend halve zegel weet niet wat genomen dik 10 uur mee bezig geweest, 2cb-ig maar minder kleurrijk
wel vette bewegingen die ook steeds weer anders zijn, leuk spulletje het duurt alleen zo lang
Waarschuw beheerder
+2
Toen ik zaterdag ging liggen en mn ogen dichtdeed leek het alsof er een geel licht op mij scheen en me niveau per niveau afbrak totdat ik niet meer bestond (voor even toch). Voor de rest geen al te hevige trip. Festival waar ik was was wel op een supermooie locatie, boven op een berg (nja, heuvel) in de Ardennen. De Dj-booth stond zodanig opgesteld dat je erachter uitkeek over een dal. 's Nachts zag je dan overal lichten. Erg vet. En omdat er zo weinig lichtvervuiling was kon je ook mooi sterretjes kijken. Ballonnetje doen in de tent (tijdens de trip) en dan naar de sterren kijken was echt supervet:D. Ik zag de sterren op en neer bewegen en zag eerst een gigantische vogel verstopt in de lucht, daarna een kasteel. Appel eten op LSD is ook speciaal^^

Waarschuw beheerder
Misschien een stomme rare vraag, maar zou je je trip van te voren al kunnen schrijven?
Dat je b.v een mooi verhaal/visualiseert maakt (dus veel mee bezig bent enzo) en dat je dan tijdens je trip in je verhaal stapt?
Waarschuw beheerder
Je kan wel met een intentie gaan trippen, maar wat je uit eindelijk gaat gebeuren blijft altijd een verrassing. Wij hebben vaak attributen gehaald waarvan wij dachten dat het heel tof zou zijn tijdens het trippen, echter bleek tijdens de trip er niet zo veel aan te zijn, en waren andere dingen veel interessanter om mee bezig te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op maandag 22 augustus 2011 om 20:18:
Wij hebben vaak attributen gehaald waarvan wij dachten dat het heel tof zou zijn tijdens het trippen, echter bleek tijdens de trip er niet zo veel aan te zijn

:lol: ...dit vaak tot zware teleurstelling van degene die had bedacht dat zulke objecten een positieve toevoeging zouden geven aan de trip. Wij hebben ook weleens gehad dat iemand van de groep per se naar een bepaalde (superrelaxte) plek wilde gaan. Eenmaal daar aangekomen bleek het echt vet kut te zijn, overal brandnetels en bramen. Maar die kerel die daar per se heen wilde bleef ook stug volhouden dat het een chille plek was en dat we daar moesten blijven. :lol:
Waarschuw beheerder
zondag op de after na decibel 85ug lsd geprobeerd.
had er wel iets meer van verwacht, het viel een beetje tegen allemaal.
omlijningen vervormden een klein beetje, en kleuren gloeiden ook wel iets maar daar bleef het echter bij.
volgende keer maar een dubbele proberen.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van sveNRG op dinsdag 23 augustus 2011 om 15:33:
volgende keer maar een dubbele proberen

Waarom denk je dat de effecten tegenvielen dan? Door de dosering zo te zien, maar weet je ook wel zeker dat het daaraan lag?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ-O op maandag 22 augustus 2011 om 20:18:
Je kan wel met een intentie gaan trippen, maar wat je uit eindelijk gaat gebeuren blijft altijd een verrassing. Wij hebben vaak attributen gehaald waarvan wij dachten dat het heel tof zou zijn tijdens het trippen, echter bleek tijdens de trip er niet zo veel aan te zijn, en waren andere dingen veel interessanter om mee bezig te zijn.

Mmnm, ja ach dan word het een verassing. Ben wel benieuwd.

Maar ik kan het altijd proberen :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van SanFrancisco op dinsdag 23 augustus 2011 om 17:43:
Door de dosering zo te zien, maar weet je ook wel zeker dat het daaraan lag?

Precies, als je LSD neemt op een afterparty zul je niet echt goed uitgerust zijn, en waarschijnlijk ook niet nuchter.
Dus dan hoef je ook echt niet dezelfde effecten te verwachten als wanneer je op een rustige zaterdagavond een zegeltje neemt. :)
Waarschuw beheerder
ik was niet echt uitgerust nee, maar wel aardig nuchter voor mijn gevoel.
zal dezelfde dosis maar eens nuchter nemen, kan ik daarna altijd nog wel het dubbele nemen :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van sveNRG op woensdag 24 augustus 2011 om 14:31:
zal dezelfde dosis maar eens nuchter nemen, kan ik daarna altijd nog wel het dubbele nemen

Misschien een idee om voor de middenweg te kiezen: Anderhalf keer je vorige dosis?
Voor de meeste mensen zal 85 mics wel een lekker tripje zijn, maar als je in plaats daarvan 120 mics pakt dan verwacht ik niet dat het ineens te veel zal worden.
Zelf zou ik het nog wel een keertje bij 85 mics houden, maar als je zeker wilt zijn dat je flink tript dan is anderhalve zegel nog een extra optie. (Y)

Waarschuw beheerder
Volgende week voor het eerst LSD nemen!

Het enigste wat ik ervan weet is dat de zegel Rolling Stones zijn, en dat mijn maat ( die het één keer eerder gebruikt heeft) er heftig op tripte!

Is er iemand die mij iets kan vertellen over de dosering van deze zegel?

We trippen bij hem thuis...iemand leuke tips om tijdens de trip te doen?:P

Alvast bedankt!
Waarschuw beheerder
donateur
southpark en famaily guy kijken, ligt gevouwen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2011 om 23:35:
We trippen bij hem thuis...iemand leuke tips om tijdens de trip te doen?:P

Verschillende zoete dingen om te proeven te hebben,
Kleurpotloden en wat om op te tekening,
Lekker technosetjes of dnnb of dubstep setje luisteren of iets wat jij space muziek vindt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 23 augustus 2011 om 18:49:
Precies, als je LSD neemt op een afterparty zul je niet echt goed uitgerust zijn, en waarschijnlijk ook niet nuchter.
Dus dan hoef je ook echt niet dezelfde effecten te verwachten als wanneer je op een rustige zaterdagavond een zegeltje neemt.

voor mij persoonlijk zou ik toch verwachten dat het sterker zou werken. heb nog nooit LSD geprobeerd maar kan me zo voorstellen dat in de late uurtjes met al wat andere drugs op (lege maag & mdma-comedown-visuals) de LSD visuals makkelijker tevoorschijn komen dan als ik nuchter ben. maar om er over te kunnen oordelen zal ik t eerst een keer moeten doen natuurlijk ..
laatste aanpassing