Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 201718x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 21 juli 2011 om 21:25:
DAT nummer

dat heet straattaal, is cool ofzo :P

Waarschuw beheerder
DAT nummer

Deze nummer? :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op donderdag 21 juli 2011 om 21:47:
straattaal

De voertalen op Partyflock zijn Nederlands en Engels.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 juli 2011 om 21:48:
Deze nummer? :nocheer:

DIT nummer!

Waarschuw beheerder
Het nummer (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op maandag 18 juli 2011 om 19:26:
Héél interessant!

Idd interesant.
Waarschuw beheerder
Renegade... Bedankt voor de artiesten naam (Y)

DAT nummer

jou feest
Waarschuw beheerder
Hoezo offtopic Lassie :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Renegade master! op vrijdag 22 juli 2011 om 14:02:
Hoezo offtopic Lassie :lol:

Filmpjes plaatsen in een LSD topic, dát is off topic! :D
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Niet als ze voor extra plezier zijn tijdens een trip :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 21 juli 2011 om 22:30:
JOUW feest!

:P

gelukkig ben ik niet de enige wie die fout maakt.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op vrijdag 22 juli 2011 om 14:13:
Filmpjes plaatsen in een LSD topic, dát is off topic!

Ik vind het best tripy filmpjes (Y)

:respect: Voor de filmpjes !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 22 juli 2011 om 14:13:
Filmpjes plaatsen in een LSD topic, dát is off topic!

Uitspraak van SJ-O op vrijdag 22 juli 2011 om 17:24:
Niet als ze voor extra plezier zijn tijdens een trip

Bovendien: filmpje gaat over Alice
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 21 juli 2011 om 22:30:
JOUW feest! :roflol:

Je hebt er een dagtaak aan om hier alle spelfouten en grammaticale fouten te corrigeren, daar zou ik niet aan beginnen.

On topic: Heb wat verse shiva's weten te bemachtigen, iemand deze recent laten testen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frisko in den D=co op vrijdag 22 juli 2011 om 18:38:
gelukkig ben ik niet de enige wie die fout maakt.

Welnee joh, ik maak zelf ook regelmatig fouten waarvan anderen denken: Dat zíe je toch wel? maar dan tik je te snel ofzo en dan sluipen er wel fouten in. So be it! :D
Waarschuw beheerder
donateur
vorige week voor het eerst gedaan en vond het echt te gek :)

Was wel door gehaald etc. dus wil het eigenlijk een keer doen wanneer ik gewoon uitgerust ben.. volgens mij werkt het dan ook beter?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sincerity op vrijdag 22 juli 2011 om 23:44:
Was wel door gehaald etc. dus wil het eigenlijk een keer doen wanneer ik gewoon uitgerust ben.. volgens mij werkt het dan ook beter?

Hnnmm Volgens mij is het dan juist waaziger omdat je slaap te kort hebt naja kga het eens uitproberen(Y)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 00:33:
Hnnmm Volgens mij is het dan juist waaziger omdat je slaap te kort hebt naja kga het eens uitproberen(Y)

Als je uitgerust bent haal je meer plezier er uit. Trippen terwijl je lichaam zegt dat het rust nodig is kan erg storend zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan aan verschillende zegels komen maar welke zouden jullie aanraden voor een eerste keer? En welke zijn jullie bekend mee uiteraard.
Ik koop er gewoon 1, want als ik ze niet thuis heb liggen komt het er nooit van. :P

Dit is gekopieerd van wat hij zei over welke die heeft:
Zuurtjes Alice (nog niet getest!!!! Excuses hiervoor, komt spoedig)

Shiva's (geschat op 60 - 70 mics)

Ganesha's (vriend + vriendin gingen erg hard, wss 90 - 100 mics)

Hofmans (woord was dat dit de sterkste zouden zijn, 120mics, nog geen idee)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ-O op zaterdag 23 juli 2011 om 07:19:
Als je uitgerust bent haal je meer plezier er uit. Trippen terwijl je lichaam zegt dat het rust nodig is kan erg storend zijn.

Ja klopt maar als jij 3 dagen achter elkaar wakker bent kan je hallicunaties krijgen door het slaap gebrek

en ja als ik een nacht doorhaal en heel brak ben merk ik ook dat me lichaam moet is maar ikzelf niet;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ohja en uiteraard de vraag: goed bewaard kunnen ze wel een paar maanden bewaard zonder significant verlies in sterkte toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 23 juli 2011 om 14:58:
Ohja en uiteraard de vraag: goed bewaard kunnen ze wel een paar maanden bewaard zonder significant verlies in sterkte toch?

Bewaren:

LSD kan niet/slecht tegen UV-Straling en sterke tempratuurs verschillen en je kan het het beste bewaren in een lucht dicht gripzakje

Mijn wijze:

De lsd zegels in zilverfolie vouwen platdrukken en dan in het gripzakje en alle lucht eruit laten en dan op een donkere plek op kamertempratuur
Waarschuw beheerder
donateur
met dance valley half trippie er in mits beetje goed weer natuurlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 15:18:
Bewaren

Ik weet hoe, de vraag is alleen hoe lang kan het bewaard op deze manier ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 23 juli 2011 om 14:55:
Shiva's (geschat op 60 - 70 mics)

Deze zijn hier getest op 85 mics, dus gehalte van 60 tot 70 kan zeker kloppen.

Ganesha's (vriend + vriendin gingen erg hard, wss 90 - 100 mics)

Zelfde voor deze, maar dan op 105 mic, dus wederom kan een gehalte van 90 tot 100 mics goed kloppen.

Hofmans (woord was dat dit de sterkste zouden zijn, 120mics, nog geen idee)

Van deze heb ik verder geen testresultaten, maar wel vaker gehoord dat ze 120 mics of meer zouden moeten bevatten.

Nou is de vraag alleen: Moet je LSD halen bij iemand die de naam van Albert Hofmann niet eens fatsoenlijk kan schrijven. ;p
BTW, die gast waarvan je die tekst hebt gekopieerd zit niet hier op PF of wel?
Volgens mij weet ik wel wie dat is, met z'n 'zuurtjes Alice'; beter codetaal anders komt de FBI achter je aan JWZ! :lol:

Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 23 juli 2011 om 14:58:
goed bewaard kunnen ze wel een paar maanden bewaard zonder significant verlies in sterkte toch?

Zeker weten.
Jaartje is bij mij weleens voorgekomen, zonder noemenswaardige afname van de sterkte. (Y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 14:56:
Ja klopt maar als jij 3 dagen achter elkaar wakker bent kan je hallicunaties krijgen door het slaap gebrek

Hallucinaties hebben echt geen positieve invloed op je trip hoor, weet niet of je dat denkt maar zo komt het wel over hier...
Maar goed, de discussie over hallucinaties en pseudo-hallucinaties hebben we hier al een tiental keren gevoerd geloof ik.
Zoals met alle psycho-actieve stoffen is het per definitie onverstandig om ze te gebruiken als je niet goed uitgerust bent.
Afhankelijk van de mate van vermoeidheid krijg je er wat minder van mee, of kan het echt faliekant anders uitwerken dan gedacht/gehoopt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Bedankt, en hij zit inderdaad niet op pf hier. Zou best kunnen dat je hem kent, zal ik eens navragen als ik hem weer spreek? :lol:

Welke zou je dan aanraden voor een eerste keer? Denk zelf een hele ganesha, heb gehoord dat rond de 100ug normale dosis is.
En voor die tijd heb ik al wat ervaring van de 2c tjes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 23 juli 2011 om 17:39:
Hallucinaties hebben echt geen positieve invloed op je trip hoor, weet niet of je dat denkt maar zo komt het wel over hier...
Maar goed, de discussie over hallucinaties en pseudo-hallucinaties hebben we hier al een tiental keren gevoerd geloof ik.
Zoals met alle psycho-actieve stoffen is het per definitie onverstandig om ze te gebruiken als je niet goed uitgerust bent.
Afhankelijk van de mate van vermoeidheid krijg je er wat minder van mee, of kan het echt faliekant anders uitwerken dan gedacht/gehoopt.

Ja je begrijpt me fout ik zeg toch dan moet het juist heftiger zijn in negatieve zinne misschien heb ik me niet goed uitgedrukt;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 23 juli 2011 om 17:39:

Dit kan ik wel bevestigen, ben half verkouden en word echt gaar van de 2C-B nu. Heb zin om te slapen :/
Of het komt door de coming-up van de hogere dosering? Iemand verklaring misschien?

Heb wat pep gehad en ging top(Y) Hierna ging alles goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 23 juli 2011 om 17:52:
zal ik eens navragen als ik hem weer spreek?

Mwah, doe maar niet.
Wordt ie misschien para dat jij blijkbaar op zodanige manier shit van hem hebt gekopieerd, dat iemand anders het herkent. ;P
Gewoon leuk om tussen ons te houden, haha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zondag 24 juli 2011 om 04:44:
Dit kan ik wel bevestigen, ben half verkouden en word echt gaar van de 2C-B nu. Heb zin om te slapen
Of het komt door de coming-up van de hogere dosering? Iemand verklaring misschien?

Is vast nog wel goedgekomen. Gapen en een slaperig gevoel is bij de coming-up vrij gangbaar. Dat is btw niet alleen zo bij 2C-tjes zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJ-O op zondag 24 juli 2011 om 16:58:
:nee:

Ben zelf ook geen fan van speed, maar had ook ging zin om tijdens mijn trip in slaap te vallen of alleen maar gaar op de bank te kunnen hangen. Tenminste weer een les geleerd: volgende keer beter uitgerust zijn.
En het gaf ook een heel andere dimensie, normaal heb ik het idee dat alles super langzaam gaat wat ik nu dus niet had. Was op zich wel leuk om mee te maken, heb zelfs met 22mg nog staan hakken op terror/frenchcore. ;o
Uitspraak van mister-extreme op zondag 24 juli 2011 om 16:40:
Gapen en een slaperig gevoel is bij de coming-up vrij gangbaar

Had ik vorige keren geen last van eerlijk gezegd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op zondag 24 juli 2011 om 16:40:
Gapen en een slaperig gevoel is bij de coming-up vrij gangbaar. Dat is btw niet alleen zo bij 2C-tjes zo.

Kheb soms bij een Ptje ook echt een gaar slaperig gevoel, kei veel gapen enzo. Maar na een uurtje is dat meestal wel over (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 25 juli 2011 om 16:40:
frenchcore

In dat geval valt een lijntje amfetamine wel te vergeven. ;)
Voluit losgaan op de frenchcore!!

Uitspraak van actief op maandag 25 juli 2011 om 18:35:
Kheb soms bij een Ptje ook echt een gaar slaperig gevoel, kei veel gapen enzo.

Ook altijd supermooi hoe mensen je aan staan te kijken als je zo uitgebreid moet gapen op een feest. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 25 juli 2011 om 22:16:
Ook altijd supermooi hoe mensen je aan staan te kijken als je zo uitgebreid moet gapen op een feest.

Idd, sommige mensen komen ook echt langs van ben je nou al moe :lol:

A.s vrijdag waarschijnlijk truffeltjes eten o:) :cheer:
laatste aanpassing
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen zaterdag een leuke LSD trip gehad van +/- 130 ug.. Vooral de boeken van escher deden het erg goed, echt een aanrader (Y) Wat je daar allemaal in kunt zien :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 25 juli 2011 om 22:25:
Idd, sommige mensen komen ook echt langs van ben je nou al moe :lol:

A.s vrijdag waarschijnlijk truffeltjes eten o:) :cheer:

Hebben meer mensen dat:S ik ook:S
Bij het op komen zetten van een drug zoals mdma & lsd dat ze eerst beginnen te gapen :P?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Renegade master! op donderdag 21 juli 2011 om 19:29:
Pogo Geniale producer

Zou hij ooit hier in Nederland te horen zijn :blinky:

Waarschuw beheerder
Net voor het eerst lsd gedaan.
Superervaring

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2011 om 02:43:
Superervaring

Ben benieuwd naar je report!
Waarschuw beheerder
Superervaring

inderdaad, kom maar op met dat report. wil het graag horen!
Waarschuw beheerder
Anders moet je ff wat informatie/plaatjes Googlen over bismut (in het Engels met een h op het eind). (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Superervaring

JAJA Welke had je:D?
Waarschuw beheerder
Superervaring

haha waren joke en roland avondje weg?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2011 om 15:46:
JAJA Welke had je:D?

rustig aan gedaan, heb iets meer als halve Ganesha (100 ug), dus iets meer als 50 ug. en me hier al prima op vermaakt!
volgende keer een hele Shiva van 80 ug ;p

Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 6 augustus 2011 om 18:49:
haha waren joke en roland avondje weg?

zijn op vakantie, komen morgen terug b)

Uitspraak van actief op zaterdag 6 augustus 2011 om 02:47:
Ben benieuwd naar je report!

speciaal voor jou ff klein reportje dan:

trip werd gehouden bij een vriend van me thuis.
we waren met 8 man. waarvan 3 man 2C-I gingen doen. en ik als enige LSD.

20:10 . ik arriveer bij mijn vriend, beetje rustig paar biertjes gedronken (3 of 4) wachtend op de rest van de mensen die binnenkomen.

21:50 . we besluiten om het in te nemen, ik doe mijn blotter tussen mijn voortanden en bovenlip tegen het tandvlees. ik speel er af en toe beetje mee, vage beetje bitterachtige smaak die ik niet kon plaatsen.

22:45 . word langzaam aan relaxed. maar merk verder nog niet veel. vriend van me zat al vol in zijn 2C-I en hij was in zijn eentje buiten op de trampoline gaan liggen. ik ga ook naar buiten om er bij te gaan liggen.
op mijn rug liggend zie ik de sterren tussen de paar wolkjes door. het perspectief veranderd een beetje en de heg waar langs ik kijk in mijn ooghoeken lijkt opeens andere kleuren te hebben.

23:00 . ik pak mijn oordopjes van mn telefoon en ga weer op de trampoline liggen. en zet een rustig techno setje op wat ik heel erg kan waarderen. De wolken lijken te vervormen in het logo van Transformers. en even later als ik me focus op de lijnen tussen de wolken in verschieten ze de hele tijd van horizontaal naar verticaal en naar diagonaal.

23:20 . de 4 jongens die niet gingen trippen gaan buiten een jointje roken en als ik in hun richting kijk zie ik het licht door de gordijnen van het huis heen schijnen wat als een soort bron van warmte eruit ziet. de jongens zitten flauw met elkaar te grappen en ik lach me stuk om hun flauwe grappen.

in de tussentijd loop ik een beetje wat op en neer tussen binnen en buiten. binnen heb ik het gevoel veel minder te voelen als buiten. misschien omdat het binnen druk was en dus al veel gestimuleerd werd door de omgeving. en buiten was het rustig en donker waardoor mijn hersenen meer zelf konden doen.

00:20 . 3 van de 4 jongens die niet trippen besluiten om naar de kroeg te gaan, de andere blijft bij ons als oppas, zodat we geen gekke dingen doen :p
we kijken wat Comedy Central, en ik loop wat op en neer tussen binnen en buiten. de tijd gaat heel erg langzaam.

2:00 het effect neemt af, maar zie nog wel dingen. als ik vanaf de bank door de schuifpui naar buiten kijk zie ik de gordijnen ernaast aardig op en neer bewegen en helemaal aanwezig ben ik nog niet.
verder gebeurt er niet veel meer.

+-4:00 . het is zo goed als voorbij. we kijken nog ff wat TV, en gaan om 5 uur slapen, ik kan prima slapen op de te korte bank in de huiskamer, en word om 12:48 wakker.

was zeker geslaagd. en voor herhaling vatbaar. met hogere dosis :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Van 23.00 tot 2.00 de coming down is dat niet kort? Of komt dat door de lage dosering?
Krijg het idee dat zelfs voor een eerste keer het best meer had gekund? Heb zelf toevallig ook ganesha liggen dus nog even bedenken wat ik daar mee doe :p

Nuttig report verder, thx :)