Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 193362x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juni 2008 om 00:25:
Net mn eerste zegel op mn tong gelegd ben benieuwd

en.. al overweldigd door visuals?:D

Waarschuw beheerder
Faaak niet meer normaal dit man :D
Maar nu is het wel genoeg :P

Kut.... :\

Waarschuw beheerder
Kut?

Begin nooit met een te hoge dosis ouwe

Waarschuw beheerder
Njaa vond het wel leuk maar is niks voor mij, op die manier..
Mooiste vond ik wel dat we in bed lagen en als ik onder de deken keek kon ik de andere kant van het universum zien, de achterkant van het decor om het zo maar te zeggen :P

Waarschuw beheerder
Vrij hoge dosering indd :yes:

Ik vind juist de milde dosering vet, gewoon lekker zuiver nadenken, veel inspiratie etc.

Zonder al te veel gekke visuals
Waarschuw beheerder
Lsd is voor mij echt de meeste magische substantie op aarde ^_^
Sinds mn eerste ervaring veel van kunnen leren ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SQL op maandag 9 juni 2008 om 18:01:
Lsd is voor mij echt de meeste magische substantie op aarde ^_^

(Y)

Op Awake fest weers aan de acid(L)

Waarschuw beheerder
hofmans binnen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 10:45:
hofmans binnen:D

Buiten ook heel relaxed :[ :P

Enjoy your trip:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand anders ook dat je verschil merkt tussen bijvoorbeeld shiva's en maya's?
Heb nu een hele lading maya's binnen en merk dat een halve maya tov een hele shiva (beide zo'n 90mcg) een veel heldere trip geeft...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alcanzo op donderdag 12 juni 2008 om 11:05:
Heeft iemand anders ook dat je verschil merkt tussen bijvoorbeeld shiva's en maya's?

Heb wels gehoord dat pure lsd in verschillende kleuren voorkomt en dus onderling iets kan verschillen..

Pin me hier niet op vast, zal wel ff kijken of ik wat info erover kan vinden..

Waarschuw beheerder
TYPES OF CRYSTAL

Needlepoint -very pure(95% ) white powerdery crystal,was available in small amount`s. The best of the best

White Fluff -Very pure(95% ) white light flakes of crystal. Still around and the most sought after. very pure

Silver -Good and clean(85-90% )-light greyish crystal. Was an unbelievable amount of this around in the late eighty`s and early nineties. Very good stuff. My first thumbprint was this kind. If you ate acid in the 80-90`s you probably sampled some silver.

Amber -Decent(70%?) This crystal varied from a light amber color to an almost dark brown color.Was always available.One batch called quadricept amber was the color of light honey and was very good.Lot`s a people worked with this crystal but I always would use silver instead since it was better and the same price.

Lavender -(60-70%?) light purple to almost black colored crystal. Like amber it varied batch to batch.

TJ (tornado juice) - purity unknown. I seen this shit in about four different colors and it always scared me. No experiance with it.

Champagne -(50-60% ) black crystal, nasty stuff IMHO. I worked with it once and swore to never touch it again.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ah oke, maar dat zegt weinig of de vershcillen in trips onderling. En je weet nooit welke kristal is gebruikt voor mijn lading maya's...

Evengoed bedankt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alcanzo op donderdag 12 juni 2008 om 11:16:
Ah oke, maar dat zegt weinig of de vershcillen in trips onderling. En je weet nooit welke kristal is gebruikt voor mijn lading maya's...

nee maar kan wel verklaren waarom je anders tript met de ene zegel en een andere..

Waarschijnlijk zijn dus bij jouw 2 verschillende zegels 2 soorten lsd-crystal gebruikt..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 12 juni 2008 om 11:12:
TYPES OF CRYSTAL

haha nooit geweten:) waar heb je dit vandaan eigenlijk?

Uitspraak van actief op donderdag 12 juni 2008 om 11:12:
Amber -Decent(70%?) This crystal varied from a light amber color to an almost dark brown color.Was always available.One batch called quadricept amber was the color of light honey and was very good.Lot`s a people worked with this crystal but I always would use silver instead since it was better and the same price.

laatst nog micros gehad met zo een kleur, misschien kwamen ze dus van dit kristal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 13:04:
haha nooit geweten:) waar heb je dit vandaan eigenlijk?

DF
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 juni 2008 om 13:04:
laatst nog micros gehad met zo een kleur, misschien kwamen ze dus van dit kristal

lijkt me onwaarschijnlijk... de werkzame substantie is ong. 150 ug (bijna) onzichtbaar en geloof niet dat dit te maken heeft met de kleur van je dotje;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja nu ik erover nadenk is het idd onwaarschijnlijk:p

Waarschuw beheerder
Lkkrste acid blijft de Liquid:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Betercore op donderdag 6 maart 2008 om 15:34:
Heb 't ooit aangeboden gekregen, maar had die avond truffels op (die maar héél licht werkte), maar ik vond 't dus niet slim om er dan ook nog lsd bij te nemen. Ik zat daar toen als enige nuchtere bij en heb me helemaal kapot gelachen. ééntje ging er later (toen hij er een zegel bij nam) flink bad: lens opgegeten, naakt naar buiten gerent (terwijl er net allemaal mensen naar de kerk gingen naast ons pandje ) telefoon naar de klote gegooit, meisje aangerand, een paar uur lang alleen maar lopen schreeuwen, janken etc. echt fucking ziek. Ik lag toen overigens al lang op bed, dus heb 'm alleen maar horen schreeuwen en janken gelukkig.

Al met al wil ik 't toch nog eens proberen

Meiske als jij dat wil moet je dat doen.
Maar je komt jezelf tegen vooral omdat je met mensen omgaat die op die manier doorslaan.
De energie is niet goed, jullie voelen je daar fijn bij.
Prima doe maar (Y)
En dan meteen vol gas trippen.
Niet raar opkijken als je in een nachtmerrie terecht komt.
Wat je gaat zien is een reflectie van jezelf en je eigen problemen en dingen die je dwars zitten.

Als je een positief ingesteld mens bent ga je een wonderbaarlijke trip tegemoet, machisch..

Bij twijfel: Niet doen, je moet het echt willen als je zeker van de zaak bent weet je dat je er mentaal klaar voor bent.
Have fun (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ClownPedro op donderdag 12 juni 2008 om 14:48:
Bij twijfel: Niet doen, je moet het echt willen als je zeker van de zaak bent weet je dat je er mentaal klaar voor bent.

als je paddo's eet kun je ook zeker een lichte dosis lsd (max 150ug) handelen..

en naar mijn mening nog makkelijker sturen.

Eerste keer met lsd was ik ook best twijfelend/angstig, toch gedaan en t was (h )eerlijk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 12 juni 2008 om 15:02:
Eerste keer met lsd was ik ook best twijfelend/angstig, toch gedaan en t was (h )eerlijk!laatste aanpassing 12 juni 2008 15:02

Eerlijk ja!

Dat is het goede woord (Y)

Je ziet alles zo als het is.

Paddo's vind ik juist meer tricky omdat je dan hersenkronkels kan gaan volgen, bij mij ook ooit gebeurd, leuk was het niet maar achteraf wel verhelderend omdat je dan weet wat je denkfoutjes zijn (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ClownPedro op donderdag 12 juni 2008 om 14:48:
Wat je gaat zien is een reflectie van jezelf en je eigen problemen en dingen die je dwars zitten.

Als je een positief ingesteld mens bent ga je een wonderbaarlijke trip tegemoet, machisch..

Have fun (Y)

zo is het maar net, met beide ervaringen gehad maar ik ben over het algemeen positief ingesteld en je moet je erg goed voelen samen met de mensen waarmee je bent om een erg leuke ervaring te hebben

heb alleen dotjes gehad en een paar verschillende papertrips (boedha's , hofmans ,Che geuvera's en nog een paar anderen)
liquid wil ik wel een keer proberen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je iets ervaren bent met 2cb kan je lsd in gemiddelde doseringen ook wel handelen?
half zegeltje ofzo?

Waarschuw beheerder
Verschilt per zegel.

Gewoon rustig beginnen, je hebt alle tijd nog :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 15:54:
Verschilt per zegel.

Gewoon rustig beginnen, je hebt alle tijd nog :)

Jij hebt volgens mij wel wat ervaring, kan jij me vertellen of geltabs nou over het algemeen sterker zijn dan zegels?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op vrijdag 20 juni 2008 om 15:38:
als je iets ervaren bent met 2cb kan je lsd in gemiddelde doseringen ook wel handelen?
half zegeltje ofzo?

Hangt af van de sterkte op de zegel!
Mijn eigen ervaring: 40mg 2CB -->overweldigend visueel, maar qua heftigheid te vergelijken met 150µg LSD
LSD hakt er psychisch iets dieper in
Maar het belangrijkste is gewoon de setting: de plek, met wie etc..
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ik toch eens wat van dat zuur moet gaan regeleng

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op vrijdag 20 juni 2008 om 16:38:
geltabs

Geen ervaring in en zegt me opzig weinig.

Wel heb ik dotjes gehad, die vond ik over het algemeen minder sterk dan zegels. Maar nu ben ik ook verwend qua type zegels :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 18:50:
Wel heb ik dotjes gehad, die vond ik over het algemeen minder sterk dan zegels. Maar nu ben ik ook verwend qua type zegels :)

Ah ok. Naja wat ik bedoel zijn deze dingen:

[img width=727 height=532 cacheid=000f99ea002bc5a2cf0d61c11a02447880]http://www.erowid.org/chemicals/lsd/images/archive/lsd_geltab2.jpg[/img]

Schijnen niet veel voor te komen dus ik ben ook wel een beetje verwend misschien O:)

Waarschuw beheerder
Ik heb ze nog nooit gezien iig :)

Maargoed, het gaat uiteindelijk toch om de kwaliteit/hoeveelheid van de lsd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 19:37:
Ik heb ze nog nooit gezien iig :)

Maargoed, het gaat uiteindelijk toch om de kwaliteit/hoeveelheid van de lsd :)

ik hoorde gisteren van wat vrienden uit Israel dat daar nu alleen nog maaar gel tablets zijn. Het schijnt ook een stuk intenser te zijn dan drops....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azul op vrijdag 20 juni 2008 om 19:23:
Schijnen niet veel voor te komen dus ik ben ook wel een beetje verwend misschien

he deze dingen zijn denk ik wel heavy,maar ben toch wel niewschierig
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2008 om 08:28:
ik hoorde gisteren van wat vrienden uit Israel dat daar nu alleen nog maaar gel tablets zijn. Het schijnt ook een stuk intenser te zijn dan drops....

drops heb ik ook nog nooit genomen dus laat ik die taps/caps maar ff uitstellen gheghe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 19:37:
Maargoed, het gaat uiteindelijk toch om de kwaliteit/hoeveelheid van de lsd

pcies want niet elke soort trip is hetzelfde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vind het nerges... :dood: iemand missch tip? :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 juni 2008 om 18:50:
Wel heb ik dotjes gehad, die vond ik over het algemeen minder sterk dan zegels. Maar nu ben ik ook verwend qua type zegels

mm, ik heb hier ook dotjes liggen, maar die zijn echt twee keer zo sterk als de hofmans.
zijn rode sterretjes, heel klein
Waarschuw beheerder
als je genoeg neem werkt het allemaal ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 maart 2008 om 09:26:
Al zet je iemand met XTC en acid tegenover elkaar en je laat ze elkaar aankijken, zal altijd degene met XTC op als 1e wegkijken.

Vind je het gek, als je XTC op hebt kan je je totaal niet concentreren. Dan gebeurt daar weer wat interessants, dan weer daar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2008 om 16:51:
ik heb hier ook dotjes liggen

k krijg binnekort ook dotjes binnen als het goed is, heb begrepen dat dotjes wat dichter bij liquid komen dan zegels

liquid wil me maar niet lukken, ik moet weer wat meer de goa feestjes gaan bezoekken merk ik al dat vergemakelijkt het vinden een stuk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juni 2008 om 07:14:
Vind je het gek, als je XTC op hebt kan je je totaal niet concentreren. Dan gebeurt daar weer wat interessants, dan weer daar

whahah neej op lsd ben je dr lekker bij wou je zeggen ?!:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juni 2008 om 16:51:
mm, ik heb hier ook dotjes liggen, maar die zijn echt twee keer zo sterk als de hofmans.
zijn rode sterretjes, heel klein

Ik had gewoon verkeerde dots denk ik.

Net vuursteentjes indd :) , maar dan nog net iets kleiner
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wou weten wat een vol vel zegeltjes kost!?
Waarschuw beheerder
moet je ff naar het postkantoor (Y)

Waarschuw beheerder
lol :p

Waarschuw beheerder
Veel gedaan vroeger!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juni 2008 om 14:01:
Ik wou weten wat een vol vel zegeltjes kost!?

Ligt er maar net aan hoeveel je dealer ervoor zou vragen en natuurlijk welk soort zegels, op een heel vel zit meestal 5000 zegels, als je zegels van 100 mics hebt 10.000 mics totaal dus, dan zou de prijs waarschijnlijk tussen de 7500 en de 10.000 euro liggen, komt neer op 0.75/1.00 euro, vrij goedkoop niet :P

Waarschuw beheerder
Das de laatste schooldag dan ben je klaar met sgool, ga je werke of bap roke

Waarschuw beheerder
had er denk ik meer van verwacht, alles is wel beetje wow en vaag en trippie...mah niej zoals met paddo's...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 04:18:
had er denk ik meer van verwacht, alles is wel beetje wow en vaag en trippie

Neem maar een goede dan :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juni 2008 om 14:08:
Neem maar een goede dan :rot:

sja moet dan nog maar eens, dit was niet goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juni 2008 om 23:18:
Begin nooit met een te hoge dosis ouwe

zo jij heb dus niet opgelet hoe hoger hoe beter gozer