Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 200122x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 20:09:
heeft dat niet net als met DMT geen zin zonder MAO remmer?

Hmm, in de maag wordt dmt inderdaad zeer snel afgebroken. Omdat het van nature in vrij veel planten voorkomt, maar goed ook :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 19:54:
ik heb het gerookt, denk dat er met inhaleren niets fout is gegaan

Ik heb zelf nooit DMT gerookt maar wat ik van McKenna begrijp is het ongeveer vergelijkbaar met het roken van plastic...?
Waarschuw beheerder
edit..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 20:13:
Ik krijg hier weer Ganesha's aangeboden. Hele tijd niet meer tegengekomen.
Ben benieuwd hoeveel ug ze nu bevatten.

grote kans dat het nog steeds dezelfde zijn van 70mics.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op maandag 23 november 2009 om 22:13:
grote kans dat het nog steeds dezelfde zijn van 70mics.

Het is in ieder geval een nieuwe batch, want ze zijn een tijd niet meer gemaakt. Hopelijk zijn deze weer ruim boven de 100ug.
Waarschuw beheerder
Er zijn Ganesha's in omloop van boven de 100ug, echt waar :D
Waarschuw beheerder
ik ben net als dumpert ook een rotterdammer met vrienden die alleen coke gebruiken en niks van lsd willen weten. Het lukt mij dan ook niet om lsd te krijgen.
Als er iemand is die mij kan helpen
Waarschuw beheerder
donateur
heeft dat niet net als met DMT geen zin zonder MAO remmer?

Nou ja DMT kan ook wel zonder MAO remmer..maar tis een beetje zonde idd..erg veel nodig.
Want inderdaad:
Hmm, in de maag wordt dmt inderdaad zeer snel afgebroken.

Wat die DPT betreft:
Gewoon Erowid aangehouden, 125mg, moest zeker genoeg zijn voor een licht trip..ruim boven treshold, maar helaas. Wel keer eerder verteld hier trouwens dacht ik. Maar goed, op Erowid staat bij DPT dacht ik niks over een MAO remmer..maar het zal bij deze variant ongtwijfeld ook wel helpen ja..ben ik wel van overtuigd opzich.

Er is wel verschil in de kwaliteit van de DMT dat verkrijgbaar is.

True, kan hier ook wel bij meegespeeld hebben :O

Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 21:22:
Ik heb zelf nooit DMT gerookt maar wat ik van McKenna begrijp is het ongeveer vergelijkbaar met het roken van plastic...?

Nou ja DPT ruikt naar mottenballen en de DMT die ik wel al heb liggen ruikt nou in deze vorm ook niet echt fris.. gewoon sterk en het stinkt, punt. :)

Hopelijk is donderdag mijn uitslag er, van de Ganesha die ik heb ingeleverd, wel van een oude batch.
Waarschuw beheerder
vorig weekend lekker tripje gedaan met maat van me :) gewoon 1, meer dan voldoende

genomen rond iets voor 1u, laatste uitwerkingen iets na 14u

ik blijf het heerlijk vinden, maar erna echt helemaal stikkapot :o

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 november 2009 om 23:40:
gewoon sterk en het stinkt, punt. :)

idd, maar het luchtje deed me wel ergens aan denken, maar ik weet nog niet aan wat:p

maar misschien komt het er nog wel een keer van, en hopelijk werkt het dan wel goed...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 23 november 2009 om 23:40:
de DMT die ik wel al heb liggen ruikt nou in deze vorm ook niet echt fris.. gewoon sterk en het stinkt, punt. :)

Mijn DMT is licht roze/oranje en er komt weinig tot geen geur vanaf, het stinkt zeker niet, tot je het verbrandt, dan krijg je de doordringende DMT geur.
Waarschuw beheerder
Mijn DMT is licht geel/wit en er komt ook niet zo'n erge geur van af.

Waarschuw beheerder
hier was die DMT donker geel, en met een hele sterke geur..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Arnie_ op dinsdag 24 november 2009 om 13:19:
komt ook niet zo'n erge geur van af

Doet me een beetje aan stuiterballen denken, maar om nou te zeggen dat het een hele sterke geur is/was...

In ieder geval heb ik een heel sterk vermoeden (;)) dat er zat mensen keilekker zijn gegaan op 30 mg van die DMT waarvan Sander er 100 mg heeft gepakt.
Dus denk dat er dan toch iets fout is gegaan bij het roken.
Wat heb je precies gebruikt, een vaporizer of echt een freebase-pijp?

Dacht btw dat jullie er Ayahuasca van gingen maken, toch niet doorgegaan? :(

Waarschuw beheerder
nee joh die sjamaan liet niets meer van zich horen :(

we hebben een verdamppijpje gebruikt :o

edit:

kan het niet zijn dat ik er gewoon wat ''beter'' tegen kan?? zou niet best zijn :p want van 2cb heb ik ook achtelijk veel van nodig:|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 11:44:
idd, maar het luchtje deed me wel ergens aan denken, maar ik weet nog niet aan wat:p

hmm..niet naar mottenballen? :P Dat was toch hetgeen wat wij bij DPT het best konden passen :lol:

Voor de DMT heb ik nog niet echt een..eh associatie bij bedacht..ruikt toch wat anders dan die DPt.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 12:27:
Mijn DMT bestaat uit geel, misschien heel licht oranje kristalletjes en er komt geur vanaf, het stinkt zeker

:P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 13:58:
want van 2cb heb ik ook achtelijk veel van nodig:|

kay, hoeveel dan ong voor een beetje lekkere trip? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 13:58:
kan het niet zijn dat ik er gewoon wat ''beter'' tegen kan??

Rick Strassman heeft wetenschappelijk onderzoek gedaan naar DMT. Hij diende zijn proefpersonen 0.4 mg/kg lichaamsgewicht aan, door het in te spuiten in hun bloedbaa. Dat wisselde natuurlijk wel een beetje qua effect, maar zeker niet dat sommige mensen dachten van :hmm, nou, ach. Stuk voor stuk hadden ze een enorm heftige ervaring. Sommige braken wel door "het zeil" heen, anderen bleven er nog voor, maar allemaal waren ze "weg".

Dus, lijkt me meer aannemelijk, dat je óf slecht spul óf niet goed geïnhaleerd hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 24 november 2009 om 17:43:
kay, hoeveel dan ong voor een beetje lekkere trip?

zo'n 60/70mg:|

ik had ook een keer tabletten, en als ik mag aannemen wat de dealer zegt zat er zo'n 20mg in, en daar had ik er eerst 2 van, en later die avond weer 2 en toen begon ik wel lekker te gaan....

zie het niet als grootpraat ofzo want ik vind het zelf echt strontvervelend
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 22:20:
want ik vind het zelf echt strontvervelend

kan me voorstellen.. is ook balen..hehe..

..maar het kon niet zijn dat er dan toch minder dan 20mg in zat? Ik bedoel..van dat soort tabletten gaan er immers meer rond. Hoewel ze er idd wel zijn geweest met 20/21..won't deny that.

Waarschuw beheerder
het waren blauwe klavers..
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, die ken ik niet..geen idee wat daarin zat/zit. .

Edit; wat aan mg's dus.

Niet eerder van gehoord eigenlijk..wel van blauwe paddestoeltjes, de rolexjes in div. kleuren, witte hartjes wat zelf m'n eerste aanraking met 2C-B was..en dus in tabletvorm, en ff kijken, tabletjes met 2C-B erop gedrukt. En mickey mouse tabletjes. Ik vergeet vast iets..maar dat waren ong. de 2C-B tabletjes die ik ken.

Maar goed, dat zegt allemaal niks natuurlijk haha, er kunnen natuurlijk primaaa blauwe klavers geweest zijn met die inhoud..
..dat ik daar niet veel van weet is verder niet zo gek.

Maar wel balen opzich als je er zoveel van nodig hebt om wat te voelen ja..koop je je gek voor een tripje :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 november 2009 om 19:54:
ik heb het gerookt, denk dat er met inhaleren niets fout is gegaan aangezien we het met een verdamppijpje hebben gerookt, en zo lang mogelijk hebben ingehouden..

Een verdamppijpje ? Moet ik dan aan zo'n vapo ding gaan denken, want die heb ik ook een keer gebuikt en vond ik niet goed werken.
Beste vind ik zelf gewoon in een pijpje met een laagje as op de bodem, dan DMT dan nog een laagje as en dan roken maar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 24 november 2009 om 23:12:
Maar wel balen opzich als je er zoveel van nodig hebt om wat te voelen ja..koop je je gek voor een tripje

haha ja idd, maar het is vreemd want bijvoorbeeld van paddo's ga ik een stuk harder op dan op 2cb of lsd... maar ik vind lsd wel fijner dan paddo's... ik ga ook niet heel hard opzoek naar het ''trippen'' als ik wat gebruik, want veel mensen vragen dat aan mij als ik ze zeg dat ik vrij weinig voel. zo van je moet er niet aan denken.:/

kan ik niet mijn lichaam van te voren helemaal trip-klaar maken, iets wel of juist niet eten bijvoorbeeld
Uitspraak van _Arnie_ op woensdag 25 november 2009 om 00:08:
Een verdamppijpje ?

[img width=200 height=200]http://www.dhpforum.nl/wiki/images/3/3a/Methglasspipe.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 00:27:
ik ga ook niet heel hard opzoek naar het ''trippen'' als ik wat gebruik,

Als je kijkt naar shulgins scale heb je het nog steeds over + of ++ ervaringen.
Met hogere doses zijn +++ ervaringen onvermijdelijk.

Wat dat betreft, bijvoorbeeld McKenna adviseert "5 grams in silent darkness" als hij het over paddos heeft. Dat is wel wat anders dan de gemiddelde smartshop dosis :)
Hij zegt: wat de meeste mensen ervaren met paddos is onvergelijkbaar bij wat ik ervaar. Maar dat komt omdat ze 1 of 2 gram gebruiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 00:41:
Dat is wel wat anders dan de gemiddelde smartshop dosis

Smartshop mogen toch überhaupt geen gedroogde verkopen, ook vroegâh niet?
Want een dosis van 5 gram verse geef ik mijn broertje van 6 nog wel mee voor tijdens de overblijf... ;P

kan ik niet mijn lichaam van te voren helemaal trip-klaar maken, iets wel of juist niet eten bijvoorbeeld

Kan wel, maar hoe je dat moet doen verschilt ook heel erg van persoon tot persoon en van stofje tot stofje.
Dus dan zou je vier jaar bezig zijn met titreren voor je een geschikte dosis + M.O. hebt gevonden. :P

Zo'n pijpje als jij laat zien hadden wij de eerste keer ook.
Bij ons was het probleem toen dat we de vlam te dicht bij de verbrandingskamer hielden.
Hierdoor verdampte de DMT niet, maar verbrandde het.
Dus dat is dan een derde optie wat er mis kan zijn gegaan, naast ongevoeligheid of fout bij het inhaleren.
Daarom blijf ik ervan overtuigd dat er niks mis was met die DMT. (Y)

Het gevoel van harder trippen op paddo's kan ik wel plaatsen.
Zelf denk ik dat het komt omdat paddo's ten eerste een natuurproduct zijn (minder controle over dosis en afgifte) en daarnaast een veel chaotischere trip veroorzaken.
Daarom blijf je continu van de ene verbazing in de andere rollen, waardoor je je heel bewust bent van het trippen.
LSD is wat dat betreft veel volwassener, daardoor overheerst het (in middellage doseringen) veel minder.
Met een redelijke dosis LSD zou ik bijv. best boodschappen kunnen doen, dat hoef ik met paddo's niet te proberen want dan ben ik alleen al een kwartier bezig om te bepalen welk mandje de beste flow geeft. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 25 november 2009 om 08:53:
Met een redelijke dosis LSD zou ik bijv. best boodschappen kunnen doen, dat hoef ik met paddo's niet te proberen want dan ben ik alleen al een kwartier bezig om te bepalen welk mandje de beste flow geeft.

LOL ik zie het helemaal voor me haha.
Ook toevallig bekend met "gardening on Salvia" ? Hilarisch filmpje. Past een beetje in de categorie : shopping on mushrooms ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

eerst wel, er is echter een rechtzaak geweest waarin uiteindelijk de rechter besloten heeft dat het drogen van paddo's een vorm van bewerken was, en paddo's verwerken tot psilocine mag niet. Van af toen zijn in de meest smartshops alleen nog maar verse te koop geweest.

Waarschuw beheerder

Ik heb nooit problemen gehad om aan gedroogde te komen. Toch vrij veel smartshops die daar niet zo moeilijk over doen.

Waarschuw beheerder
Zo'n pijpje als jij laat zien hadden wij de eerste keer ook.
Bij ons was het probleem toen dat we de vlam te dicht bij de verbrandingskamer hielden.
Hierdoor verdampte de DMT niet, maar verbrandde het.
Dus dat is dan een derde optie wat er mis kan zijn gegaan, naast ongevoeligheid of fout bij het inhaleren.
Daarom blijf ik ervan overtuigd dat er niks mis was met die DMT

nee het is zeker niet verbrand, er waren gasten bij die het wel vaker hebben gedaan... ik heb nog iets van 60mg over en ik zal binnenkort nog wel een keer proberen om alles uit te sluiten :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 13:04:
Toch vrij veel smartshops die daar niet zo moeilijk over doen.

Dat is dan weer een ander verhaal, waarin ik het 100% met je eens ben. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 november 2009 om 11:44:
hopelijk werkt het dan wel goed...

Zou toch leuk zijn als je kon instemmen met Joe Rogan's visie op DMT.
T is toch eigenlijk van de zotte dat je DMT probeert en dan een zozo trip hebt....
Vooral frustrerend lijkt me als je van de rest van de gebruikers onderstaande verhalen hoort :) %)

Waarschuw beheerder
ja het is gewoon kut, je gaat toch een beetje twijfelen aan jezelf als je zulke verhalen hoort en bij jou werkt dat niet op die mannier. is het ''trippen'' dan toch anders dan ik me voorstel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 15:28:
is het ''trippen'' dan toch anders dan ik me voorstel?

Wat wij allemaal hadden was het gevoel van een soort barrière.
Daar moest je overheen en je moest de controle durven te verliezen.
Dan werd je helemaal ondergedompeld in de DMT-wereld en was het een keidikke trip.
Als je nét niet over die barrière heen kwam dan was het volgens mij vrij tam, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Waarschuw beheerder
@kontra-indication heb jij wel eens iets dergelijks met lsd ervaren? bijv. op hogere doseringen?
Of uberhaupt iemand hier? dat je door een barriere heenging?
Ik namelijk nog nooit met lsd (maar ik ben met lsd ook nog nooit in een ander universum terecht gekomen. Bleef zich allemaal hier afspelen zeg maar :) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
want dan ben ik alleen al een kwartier bezig om te bepalen welk mandje de beste flow geeft. :lol:

:roflol: :D
Uitspraak van Lemon op woensdag 25 november 2009 om 12:52:
Van af toen zijn in de meest smartshops alleen nog maar verse te koop geweest.

Maar misschien alsnog wel onder de toonbank gedroogde? Ik had de indruk dat de heren daar al op doelden namelijk met :

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 13:04:
nooit problemen gehad om aan gedroogde te komen. Toch vrij veel smartshops die daar niet zo moeilijk over doen.

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 25 november 2009 om 13:32:
Dat is dan weer een ander verhaal, waarin ik het 100% met je eens ben. :P

Waarschuw beheerder
Een verdamppijpje ?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 november 2009 om 13:26:
nee het is zeker niet verbrand, er waren gasten bij die het wel vaker hebben gedaan... ik heb nog iets van 60mg over en ik zal binnenkort nog wel een keer proberen om alles uit te sluiten

dat pijpje had ik dus eerst ook. behoorlijk wat hits mee verpest, zonde!
daarna onderstaand pijpje gehaald met een stukje staalwol en dat werkt als een tierelier
[albumelement=73716907]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trojan.EXE op woensdag 25 november 2009 om 20:48:
pijpje gehaald met een stukje staalwol en dat werkt als een tierelier

Zo hebben wij het btw ook opgelost, had ik er op zich ook wel meteen bij mogen vermelden... :/
Waarschuw beheerder
staalwol zoals op de foto alleen nog wel even kortwieken
dmt daarna eerst voorsmelten met aansteker zodat het een beetje door het staalwol heen'loopt'
even wachten tot de dmt weer uitgehard is en roken maar
werkt perfect!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is het zo dat je DMT alleen maar kan roken?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, kan ook IV, IM en oraal.

Oraal -erg- veel nodig en liefst een MAO-remmer toevoegen...of het is sowieso noodzaak, een van de twee..
Rectaal kan vast ook.. Nasaal kan dacht ik ook..vrij zeker van eigenlijk.
Waarschuw beheerder
En wat moet ik me dan voorstellen bij oraal? Gewoon pil vorm?
En je zegt erg veel... Hoeveel mg is een normale dosis?
Wat is een MAO-remmer, ook een soort pil?

Alvast bedankt voor de info ;)

EDIT:
Ik heb gevonden wat een MAO-remmer is: "Als de afbraak van monoaminen wordt geremd, dan blijft het prettige gevoel langer; depressieve mensen voelen zich gelukkiger."
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 26 november 2009 om 00:55:
Nee, kan ook IV, IM en oraal.
Rectaal kan vast ook.. Nasaal kan dacht ik ook..

Sorry dat ik het moet zeggen, ligt misschien ook aan het tijdstip (00:55) van je post.
Maar ik vind dit echt een vrij groot bullshit antwoord.
Beetje vergelijkbaar om iemand te vertellen dat je hasj rectaal kunt inbrengen of een first-time user vertellen dat hasj oraal ook gebruikt kan worden.

DMT IV is een fucking slecht idee omdat je waarschijnlijk passed-out bent voor je de naald kunt verwijderen.
Daarnaast is het vaak geëxtraheerd door hobbyisten, dus is er nog een kleine hoeveelheid organisch oplosmiddel aanwezig.
Niet echt shit waar je vrolijk van wordt om het in je bloedbaan te krijgen... :/

Oraal innemen zorgt sowieso voor een hele andere ervaring, omdat je niet die onmiddelijke piek hebt zoals bij roken.
Daarnaast heb je óf heel veel nodig óf je pakt er een MAO-remmer bij die niet alleen het effect versterkt maar ook zorgt dat het veel langer duurt.
Als je heel veel oraal zou pakken zonder MAO-remmer dan heb je sowieso een heel andere ervaring dan bij het roken.
De opbouw is veel trager, waarschijnlijk piek je nooit zo hoog als met roken.
Kan me zo voorstellen dat DMT ook wat neveneffecten heeft in de darmen waar je niet supervrolijk van wordt, maar daar heb ik geen specifieke research naar gedaan.

Rectale inname ga ik niet eens op in. :P

Verder nog iets anders wat betreft rectale en nasale inname...
Volgens mij is het first-pass metabolisme niet echt het probleem met DMT.
Meer de aanwezigheid van MAO-enzymen door het gehele lichaam, vooral het darmepitheel en de hersenen gok ik zo.
Dus dan kun je wel lekker je gapende anus volscheppen met kristalletjes, die tocht langs je lever is niet het probleem.
Same goes voor snuiven. :)
Ook hier weer: Aanwezigheid van restjes organische oplosmiddelen daar worden je slijmvliezen niet echt happy van.

Uitspraak van Timmehh op donderdag 26 november 2009 om 01:00:
"Als de afbraak van monoaminen wordt geremd, dan blijft het prettige gevoel langer; depressieve mensen voelen zich gelukkiger."

Als dit alles is wat je hebt gevonden, heb je dus níet gevonden wat een MAO-remmer is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 26 november 2009 om 08:25:
Als dit alles is wat je hebt gevonden, heb je dus níet gevonden wat een MAO-remmer is.

Het was een deel van wikipedia maar het was gister laat.

Nou, ik ben er uit, als ik dit alles zo lees is roken zo'n beetje de beste (en makkelijkste) manier om het te doen.
En ik blijf van de base pijp af..
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik vind dit echt een vrij groot bullshit antwoord.

Ook goedemorgen! beetje ok geslapen wel?
Dit valt ook wel weer mee hoor, zal je uitleggen waarom. Allereerst is het, heel flauw, een vrij klein antwoord, daarnaast beantwoord het wél zijn vraag.
Want: "Nee, het is níet zo dat je het alléén kan roken." Rest hieronder.
DMT IV is een fucking slecht idee omdat je waarschijnlijk passed-out bent voor je de naald kunt verwijderen.

Ik raadde het verder ook niet aan als een (goed) idee, lijkt me ook niet de eerste de beste methode die Timmehh zal aangrijpen om het te doen. Passed-out? Nja wel een heeeele andere wereld denk ik..je moet sowieso je dosis aanpassen. Heb geen idee of je outgaat als je dat niet doet..zou zomaar kunnen, de vraag is alleen bij wat voor dosis. Maar het is natuurlijk aan te raden wel de dosis aan te passen, gezien de intensiteit van de effecten.
Enige wat ik wilde zeggen is dat het kán, m'n post was een korte voor het slapen gaan en somde alleen de (theoretische) mogelijkheden op...zonder interpretatie ervan. En laat dat nou net zijn wat jij hier verder uiteen zet (Y), wel erg makkelijk van je om het dan als een groot bullshit antwoord af te doen (N) Ik behandelde niet wat praktisch aan te raden is. Er zijn iig mensen die IM en IV hebben geprobeerd; waarmee ik wilde zeggen dat het kan. Vond er toevallig reportjes van op Erowid. En ja..die waren vrij heftig idd. (*insert maximaal understatement hier*)
Tuurlijk kan je zeggen dat het bullshit is met een lange post omdat er bijvoorbeeld inderdaad organisch oplosmiddel in aanwezig is (Y) Het ging mij om 5 voor 1 alleen even om de routes, en heel compact gezegd was dat precies de vraag van Timmehh, alhoewel jouw post natuurlijk verder hardstikke bijdraagt mbt de vervolgvragen die er op kunnen ontstaan, waarvoor (Y)

Daarnaast heb je óf heel veel nodig óf je pakt er een MAO-remmer bij

Dat is precies wat ik al zei ja.. :S

Als je heel veel oraal zou pakken zonder MAO-remmer

Ook gewoon beetje zonde van een verder toch vrij prijzig goedje, om die reden is een andere methode waarschijnlijk ook eerder de betere methode (Y)

heel andere ervaring dan bij het roken.

IM en IV is ook weer een andere ervaring, en rectaal vast ook. Point is? Ik zei nergens dat het hetzelfde was??
Wiet of Hasj oraal is ook anders dan roken. Hoewel..mijn ervaring met spacecake was eigenlijk gewoon weer stoned, kon er iig niet lyrisch over zijn..loom gebeuren. Voor wat het waard is; erg weinig idd :) Niet mijn ding iig.
Ook hier weer: Aanwezigheid van restjes organische oplosmiddelen daar worden je slijmvliezen niet echt happy van.

Zal ook best (Y) maar hangt er natuurlijk ook vanaf over welke oplosmiddelen we precies spreken. Petroleum ether of iets anders. Maar laten we daar maar niet over uitweiden. En als iemand een mooi synthetisch en zuiver DMT.HCl heeft gevonden..gaat dat wat de oplosmiddelen betreft niet op ook, right?
Denk dat een longarts ook niet direct staat te juigen wanneer ie weet wat DMT op de slijmvliezen in de longen, alveoli etc doet (heb zelf geen idee overigens..maar niet het zelfde als O2 :P ) Maar goed, verreweg de meeste van hen zullen dit verder ook niet weten. Denk alleen dat het geen verheerlijking zal behoeven!

Anyhow, drugs gebruiken gaat in zekere zin wel vaker gepaard met enige risico's..
..blijft misschien wel staan dat roken de beste methode is (Y), fine with me, daar deed ik immers ook geen uitlatingen over.

Hehe indeed :O
Uitspraak van Timmehh op donderdag 26 november 2009 om 10:05:
als ik dit alles zo lees is roken zo'n beetje de beste (en makkelijkste) manier om het te doen.

Mja makkelijk is het alsnog niet echt met de techniek die erbij komt kijken, een sigaret roken is een stuk makkelijker.. En het blijft heel vies op de longen...bah.
Maar ja..dat van 't beste blijft wel staan denk ik ja. Een capsule oraal en een tablet of een capsule met een willekeurige MAO-remmer is makkelijker, immers alleen wat door te slikken, [i]maar nogmaals, ik ben het hier verder niet aan het aanraden :O

Misschien dat Erowid, omdat roken dan allicht toch het "beste" is, wat het kopje dosis betreft eigenlijk alleen maar in gaat op roken als methode voor gebruik van DMT.

Waarschuw beheerder
Daarnaast heb je óf heel veel nodig óf je pakt er een MAO-remmer bij

Zonder MAO remmer wordt alles of in ieder geval heel veel gewoon door je maagzuur afgebroken. Erg zonde van je dure DMT dus.

Waarschuw beheerder
Dus dan kun je wel lekker je gapende anus volscheppen met kristalletjes, die tocht langs je lever is niet het probleem.

:roflol:

Waarschuw beheerder
Trouwens, vraagje aan de mensen hier die daar meer van weten: is er uberhaupt via de apotheek aan MAO remmers te komen, zonder dat je door de apotheker op een zwarte lijst oid gezet wordt?

Waar worden MAO remmers "normaal" voor gebruikt?

We zijn overigens wel bijzonder off topic. Of , nou ja, het gaat meer over trippen in de breedste zin des woords dan over LSD. Maar goed, i dont care is een leuke discussie.