Partyflock

Forumonderwerp · 983367
35 volgers · 199598x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Iemand ervaring met LSD en wat doet het met je???

Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T!M op woensdag 1 juli 2009 om 14:05:
mindfucken

ik probeer ook altijd alles te hebben geregeld wat ik doen moet, iemand spreken over iets, genoeg wiet in huis :p anders kan ik daar wel op mindfucken.

maar goed dat ik dat weet, dan kan ik een trip wel voor mij perfect uitstippelen :d spontaan een trip nemen is voor mij niet zo verstandig :p dan kan ik echt zitten trippen of ik die rekening wel betaald heb ofzo :p

Waarschuw beheerder
De enige mindfuck die ik had was of ik ooit nog wel zou ''landen''

Realiteit leek zo ver weg dat ik me daar wel een beetje druk om heb gemaakt, voor de rest boeiden zaken als een onbetaalde rekening of weet-ik-veel-wat me niet zoveel.

Waarschuw beheerder
iemand lsd teveel hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaceng op woensdag 1 juli 2009 om 13:49:
Datura...

Hoe dan ook, lijkt het me een geweldige ervaring!
Ben er nu ook veel meer over aan het lezen.. zeer interessant!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 1 juli 2009 om 11:02:
Daarom ga ik dus geen TV kijken...
Fucking monument van de menselijke oppervlakkigheid, zo'n TV.

Dat is precies ook mijn idee waarom ik geen tv wil kijken.
De realiteit is boeiend genoeg op zichzelf met LSD. Bovendien, tv kijken is nou typisch een activiteit die je kan doen met de wat lagere doseringen. Op hogere doseringen haal je dat echt niet in je hoofd. Dan krijg ik niet eens een tv aan. Alle elektrische aparaten zijn voor mij dan nagenoeg onbedienbaar bij de hogere doseringen :)
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 1 juli 2009 om 11:02:
Het is niet zo dat alles kleurrijker is, maar normaal let je er gewoon niet zo op.

"when the doors of perception are cleansed...." :D daar had jij toch op moeten komen, kontra, als Leary de tweede ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juli 2009 om 16:25:
De enige mindfuck die ik had was of ik ooit nog wel zou ''landen''

oh, die is ook leuk ja. Heb ik soms ook: nu is het gedaan. Dit was de druppel. Ik weet het zeker. In deze toestand...Nu sluiten ze me op en wordt ik gewoon af en toe bezocht, terwijl ik loop te ijlen over dat de tijd is opgehouden te bestaan, dat de realiteit enkel intentie is en dat soort shit hahaha gelukkig duurt t nooit lang :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op donderdag 2 juli 2009 om 20:27:
Hoe dan ook, lijkt het me een geweldige ervaring!

nah, ik kan het afraden hoor. Duister, zieke shit, heel vaag ook kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
En ook nog daarna, het fuckt echt met de manier waarop je de werkelijkheid beleeft op een minder prettige manier vond ik...
Ik viel in slaap en had allemaal rare dromen.

Maar goed, dat is ook maar mijn ervaring. Iemand hier die fijne ervaring heeft met datura?
Waarom zou je eigenlijk, er is genoeg spul waar betere verhalen over zijn als je dan toch eens "wat anders" wilt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 22:08:
Iemand hier die fijne ervaring heeft met datura?

Lijkt me vrij onmogelijk, aangezien datura in principe het hele zenuwsysteem dat in geval van angst/stress actief wordt inschakelt.
Daarnaast vergeet je driekwart van wat je meemaakt, dus zelfs al zou je het vet vinden dan vergeet je het.
Het is gewoon fucking leip spul waar je het beste gewoon met je vingers af kunt blijven.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 22:05:
daar had jij toch op moeten komen, kontra, als Leary de tweede

Volgens mij citeer je nu mijn goede vriend Aldous Huxley, maar dat terzijde. ;P
Is trouwens geen quote van Huxley maar van William Blake. :/
In ieder geval zijn mijn 'Doors of Perception' goed gereinigd en de scharnieren geven weinig weerstand als ik ze openduw.
Ik kan tijdens een willekeurige fietstocht plotseling intens genieten van de mooiheid van een boom of bloeiend gras.
Ook echt gewoon zo diep dat er een euforische rush door mijn lichaam gaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 2 juli 2009 om 22:50:
Volgens mij citeer je nu mijn goede vriend Aldous Huxley, maar dat terzijde.

Weet ik, maar ik maakte een knipoog naar jouw opmerking een tijdje terug:

Uitspraak van Kontra-indication op maandag 22 juni 2009 om 17:44:
Volgens mij word ik straks de nieuwe Leary

Was eigenlijk een soort van flauw grapje. Maar goed, nevermind.

Blake schrijft in "the marriage of heaven and hell":
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is: infinite.

voor wie het boeit, als plaatje : http://ccwe.files.wordpress.com/2008/07/blakefor-web2.jpg

In dat boekje van hem staan overigens meer mooie stukken, ik vind het altijd mooi om te (her)lezen, bijvoorbeeld
All Bibles or sacred codes, have been the causes of the following Errors.
1. That Man has two real existing principles Viz: a Body & a Soul.
2. That Energy, called Evil, is alone from the Body, & that Reason, called Good, is alone from the Soul.
3. That God will torment Man in Eternity for following his Energies.

But the following Contraries to these are True.
1. Man has no Body distinct from his Soul; for that called Body is a portion of Soul discerned by the five Senses, the chief inlets of Soul in this age.
2. Energy is the only life and is from the Body and Reason is the bound or outward circumference of Energy.
3. Energy is Eternal Delight.

maar goed. waar hadden we het over :)
Ik ervaar het inderdaad ook zo dat ik als het ware toegang heb tot een "stand" van perceptie, een "manier" van waarnemen, die ik echt heb leren kennen door de psychedelica. Het is als het ware een min of meer bewust toegankelijke manier van waarnemen, die de intensiteit van de werkelijkheid een stuk dieper maakt dan de "normale" modus. Nou ja, wie heeft getript weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
Waarschuw beheerder
Hoop niet dat je de nieuwe Leary wordt, hij heeft LSD/trippen meer fout dan goed gedaan.

Fear and Loathing in Las Vegas:
That was the fatal flaw in Tim Leary's trip. He crashed around America selling conciousness expansion, without ever giving a thought to the grim meathook realities that were lying in wait for all those peoples who took him seriously. All those pathetically eager acid freaks who thought they could buy peace and understanding for three bucks a hit. but their loss, and failure, is ours too. What Leary took down with him was that the central illusion of a whole lifestyle that he helped create... a generation of permanent cripples, failed seekers, who never understood the essential old mystic fallacy of the acid culture. The desperate assumption that somebody, or at least some force, is tending the light at the end of the tunnel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mind op vrijdag 3 juli 2009 om 15:52:
Hoop niet dat je de nieuwe Leary wordt, hij heeft LSD/trippen meer fout dan goed gedaan.

Mwah, het is wel een beetje een kwestie van welke stroming je volgt.
Je hebt die 'alles naar de kloten' instelling van de Kool Aid Acid Test en dan heb je de meer serieuze instelling van Leary.
De waarheid ligt vast ergens in het midden, maar als je ziet hoe ze in Fear & Loathing omgaan met drugs...
Dan spreken de denkbeelden van Leary (ten minste, uit de periode waarvan ik nu zijn essays/boeken aan het lezen ben) me een stuk beter aan.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juli 2009 om 14:04:
Was eigenlijk een soort van flauw grapje. Maar goed, nevermind.

Oh jah, de grap was wel overgekomen hoor.
Alleen als notoire betweter moet ik dan toch ff aanhalen dat het geen quote van Leary was die je aanhaalde. ;)
Ach ja, de nieuwe Leary zal ik wel niet worden, maar ik probeer in ieder geval wel mensen op een verstandige manier kennis te laten maken met het psychedelische. (Y)
donateur
[*John*Boy*] "Een van de grootste drugsbazen van Europa opgepakt" en "Grootste xtc-handelaar van Ibiza opgepakt" koppen Spaanse kranten. Het gaat om de 44-jarige Nederlander Tjalling van KV., de ex-vriend van Mickey Hoogendijk, die al acht jaar op het eiland in de Middellandse Zee woont.

Hij is daar bekend onder de naam Carlos. De Spaanse politie ontdekte afgelopen week in de haven van Ibiza een vrachtwagenlading met 138 kilo aan chocolade, afkomstig van het vasteland. In elk van de 5.000 chocoladerepen zat 5 ons van de drug LSD.

Agenten vonden de zaak verdacht, omdat op de verpakking geen merknaam stond, alleen ' pure chocolade'. Ook meldden de chauffeurs dat ze last hadden gehad van hallucinaties, nadat ze van de lading hadden gesnoept.

De Guardia Civil ging over tot arrestatie toen 'Carlos' zelf naar het transportbedrijf ging om de lading te laten overplaatsen naar zijn woning. In zijn huis had de drugsbaas nog eens 12 kilo methamfetamine liggen, 32.000 xtcpillen en 12.000 euro aan contanten.

bron: fok.nl

Kan dit :| 5 ons LSD..in eh :/ elk van de 5000 chocoladerepen? Of totaal 5 ons in totaal 5000 repen. Anyway het is ziek veel :/

Hmm denk dat het gaat om chocolade waar LSD in is verwerkt ofzo, aangezien die chauffeurs er wel van hadden gesnoept, dan zal het wel geen zuivere stof geweest zijn. Maar iets van 5 ons chocolade per verpakking + LSD erin verwerkt. Niet echt helder in het artikel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 4 juli 2009 om 12:41:
5 ons LSD..in eh elk van de 5000 chocoladerepen? Of totaal 5 ons in totaal 5000 repen.

Als je even simpel rekent...
Het is 138 kilo chocola in totaal.
Als dan in elk van de 5.000 repen 500 gram LSD zit.
Dan zou dus in 138 kilo chocolade 2500 kilo LSD zitten. :/

Wel balen voor die gast dat hij gepakt is.
Gouden handel op Ibiza natuurlijk...
En altijd zonde als zulke hoeveelheden drugs vernietigd worden. :'(
donateur
JA verwerkt spul dus. Anders konden die lui ook niet "snoepen" van de lading en last hebben van hallucinaties. Dat klinkt veel te mild als het zou gaan om pue. Ja ik had wel ff die simpele rekensom kunnen maken idd :lol: anyway, qua lingo vond ik het niet echt helder omschreven.

500gr/5000repen = 0,1 gram per reep. Is nog een aantal flinke dosissen. :lol:

138000gr/5000repen=27.6 gram per reep..klinkt niet echt goed deelbaar in relaxte porties. Dus ik concludeer: Aparte vangst :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 4 juli 2009 om 13:04:
Dus ik concludeer:

Typisch fok.nl bericht... :nosmile:

27,6 gram...zijn toevallig niet koetjesrepen ook 27,6 gram?
Wel rond die koers in ieder geval... (Edit: Koetjesrepen wegen 15 gram...)
Maar ja, 100 mg LSD in zo'n reep, moet je 27,6 mg van een reep nemen en heb je al een redelijke trip voor de boeg.
Misschien al die chocolade smelten en extraheren...? :)
laatste aanpassing
donateur
Ja zoiets, daarom is het wel een aparte lading dus op z'n minst, of het artikel op fok is weer te sensatiebelust en klopt van geen kanten :) (wat de maths betreft) Zou ook geen hele gekke verklaring zijn
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 4 juli 2009 om 13:08:
Typisch fok.nl bericht... :nosmile:

:)
Waarschuw beheerder
Waarom is het trouwens relevant dat die gast de ex-vriend van Mickey Hoogendijk is!? :/
Waarschuw beheerder
Zowieso een raar bericht... waarom zou je als chauffeur snoepen van de lading vrach.

Achjah, zolang er maar genoeg voor mij overblijft ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op zaterdag 4 juli 2009 om 21:24:
waarom zou je als chauffeur snoepen van de lading vrach.

Dat is op zich niet heel zeldzaam in Spanje. ;)

Uitspraak van ponx op zaterdag 4 juli 2009 om 21:24:
Achjah, zolang er maar genoeg voor mij overblijft

Ik zou toch best een nier willen afstaan in ruil voor die chocola... :p
Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 3 juli 2009 om 14:10:
Godver, laatste post weer eens kwijt...

dat 15 minuten gedoe zeker? Sinds ik aanvink "onthouden" heb ik daar geen last meer van.

Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 3 juli 2009 om 19:55:
als notoire betweter

;) als notoire betweter moest ik dan weer ff blake quoten natuurllijk :lol:

Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 4 juli 2009 om 12:58:
Dan zou dus in 138 kilo chocolade 2500 kilo LSD zitten.

hmmmm
Waarschuw beheerder
zou mij niet verbazen als het uiteindelijk om paddo repen blijkt te gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lemon op maandag 6 juli 2009 om 21:55:
paddo repen

Dat zou best weleens kunnen ja. :)
Alleen hoe ze dan bij die 5 gram LSD komen...

Ach ja, in ieder geval heb ik zondag een heerlijk tripje gemaakt.
2 zegeltjes in totaal, toen de tweede opkwam was het echt intens geniet van visueel spektakel.
Daarvoor ging ik ook al lekker natuurlijk, maar hoe mooi alle bomen na die 2e zegel waren...echt niet te geloven!

Over anderhalve week maar weer een keertje! (Y)

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 7 juli 2009 om 10:03:
Over anderhalve week maar weer een keertje! (Y)

Vindt je het niet "zwaar"? Ik zit nog steeds bij te komen van m'n trip een tijdje terug :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 15:22:
Vindt je het niet "zwaar"? Ik zit nog steeds bij te komen van m'n trip een tijdje terug

haha dat heb ik ook altijd, moet echt bijkomen dan:p
maar bij mij komt het meer omdat ik abnormaal veel joints rook als ik trip, echt aan 1 stuk door, niet normaal meer:p
maar als ik trip vind ik het zooo fuckin lekker, evenals roken
maarja moet kunnen om de zoveel tijd:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juli 2009 om 15:22:
Vindt je het niet "zwaar"?

Valt wel mee eigenlijk. :)
Die trip van de meeting had ik wel een dagje voor nodig om bij te komen.
Maar meestal kan ik het allemaal wel een plaatsje geven en heb ik er de volgende dag alleen maar positieve energie aan overgehouden.
Waarschuw beheerder
pfff ben na m'n laatste trip echt 4 weken van slag geweest.

Mischien naarmate je trip ervaring opdoet dat je het makkelijker kunt gaan interpreteren ?

Vind lsd ( tot nu toe ) echt geweldig, Maar 1 x in de maand is meer dan genoeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van henkiebreda op dinsdag 7 juli 2009 om 19:54:
Mischien naarmate je trip ervaring opdoet dat je het makkelijker kunt gaan interpreteren ?

Zou een goede verklaring kunnen zijn.
Wat ik ook denk: Hoe langer je tussen twee trips hebt zitten, hoe meer problemen je er extra bij hebt.
Als je elke week tript, kom je vaak maar de problemen van één week tegen.
Natuurlijk zijn er ook altijd diepere problemen die je kunt aanboren, en zijn er ook zat trips waarin helemaal geen problemen naar boven komen.
Maar feit blijft dat als je LSD gebruikt om je problemen aan te pakken, dit effectiever werkt als je het elke week doet, waardoor je dan dus ook minder problemen zult hebben en steeds zorgelozer kunt trippen. :)

Ben het verder met je eens dat één keer per maand ook gewoon genoeg is.
Het is gewoon een verrijking aan je leven, maar het gewone leven wordt er niet minder mooi door en je moet dus ook zeker genoeg nuchtere momenten hebben om van te genieten! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 7 juli 2009 om 22:25:
Ben het verder met je eens dat één keer per maand ook gewoon genoeg is.

Ik hou het zelfs bij zo'n 5 keer per jaar! ;)

Voornaamste reden is toch wel dat ik de enige ben in mijn vriendengroep die tripmiddelen gebruikt.
Hoewel enkele met mij hebben meegedaan, vonden ze eenmaal of enkele keren per jaar genoeg.

Daarnaast lijkt het me veel leuker om met meerdere mensen te trippen, en valt alleen trippen dus af.

Achjah, een paar keer per jaar is ook mooi! ^.^
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op dinsdag 7 juli 2009 om 23:03:
Voornaamste reden is toch wel dat ik de enige ben in mijn vriendengroep die tripmiddelen gebruikt.

Same here. Wat ik vaak wel jammer vind. Ik ga zomers vaak karper vissen in de biesbosh met vrienden, Het is daar zo mooi en stil.
We varen dan met een bootje naar een eiland zetten een tentje op, Biertje erbij, Kampvuur. Zou er best alleen willen trippen maarja je zit op een eiland mocht er wat gebeuren! Trippen met mensen die het niet snappen is alles behalve leuk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van henkiebreda op woensdag 8 juli 2009 om 08:03:
Zou er best alleen willen trippen maarja je zit op een eiland mocht er wat gebeuren!

Wat kan er gebeuren dan?
Tuurlijk moet je zo min mogelijk risico's nemen, maar het is Nederland hè.
Kan me niet voorstellen dat er op zo'n eiland dingen kunnen gebeuren die je zelf niet in de hand hebt.
Alleen in een stad trippen lijkt me zelfs gevaarlijker, omdat je dan niet echt kunt vluchten voor de sociale interactie enzo.

Ach ja, in ieder geval is zo'n meeting een ideale gelegenheid om een vriendengroep te creeëren waarin wél mensen trippen. (Y)
Waarschuw beheerder
Zou er best alleen willen trippen maarja je zit op een eiland mocht er wat gebeuren! Trippen met mensen die het niet snappen is alles behalve leuk.

Helemaal waar. Hoewel bij mij de angst voor ongelukkige ervaringen of 'bad gaan' niet zozeer aanwezig is, is het toch niet iets wat ik zou willen doen.

Ik denk vooral ook omdat het nogmaals niet gebruikelijk is in mijn vriendenkring.
Zelf mijn huisgenoten en enkele vrienden die het accepteren dat ik soms gebruik... vinden het te ver gaan wanneer ik alleen zou gebruiken.
En tja, ik hecht ook wel wat waarde aan de mening van mijn vrienden! ^o)

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 8 juli 2009 om 09:04:
Ach ja, in ieder geval is zo'n meeting een ideale gelegenheid om een vriendengroep te creeëren waarin wél mensen trippen

True..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 8 juli 2009 om 09:04:
Wat kan er gebeuren dan?

Wat ik tot nu heb mee gemaakt:
met m'n vingers tussen een strecher gezeten,
Gevallen op scherpe schelpen,
haak door de vingers,
van een aanleg steiger gegleden,
met een mes uit geschoten,
En dit was allemaal nuchter. Op de steiger na dan, Na een x aantal biertjes even de zaklamp pakken.

Zou niet graag spacend terug varen. Weet zeker dat ik helemaal in paniek zou raken. mischien deze zomer als ik alleen met me meisje ga.
Waarschuw beheerder
^ whahaha, nee dat lijkt me inderdaad geen pretje!

Maar wat Niels zegt... dan gaan we toch gewoon af en toe eens met elkaar spacen! ^.^
Gezellig!

Waarschuw beheerder
Trippen met mensen die het niet snappen is alles behalve leuk.

Dat is zeker niet leuk. Als mensen er voor open staan, kan ik mensen vaak wel enigszins "meenemen" op mn trip. Erg leuk. Maar als mensen er niks van snappen en uit een soort angst of onbegrip rare grappen gaan maken vind ik er niet zoveel aan en ben ik meestal direct weg. Door t trippen wordt ik meestal ook extreem gevoelig voor die sociale onuitgesproken stemmingen, dus dat moet wel goed zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2009 om 14:59:
uit een soort angst of onbegrip rare grappen gaan maken

Door t trippen wordt ik meestal ook extreem gevoelig voor die sociale onuitgesproken stemmingen

Je slaat de spijker op z'n kop.
Waarschuw beheerder
oor t trippen wordt ik meestal ook extreem gevoelig voor die sociale onuitgesproken stemmingen

Uitspraak van henkiebreda op vrijdag 10 juli 2009 om 15:33:
Je slaat de spijker op z'n kop.

haha ik dacht precies hetzelfde;)
heel herkenbaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als ik trip ben ik allergisch voor oppervlakkige mensen, is dat hetzelfde?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 10 juli 2009 om 18:19:

hmm nee
ik snap wel wat je bedoeld, bij mij hangt dat heel erg af van wat voor soort ik trip ik heb
af en toe heb ik er totaal geen moeite mee om mezelf aan dat niveau aan te passen
maar bijv. op lsd zou ik dat denk ik niet kunnen, maar daar heb ik nog niet echt ervaring mee gehad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 10 juli 2009 om 18:19:

oppervlakkig kan irritant zijn. Maar zolang het sociale contact een beetje blijft lopen kan dat best neutraal uitvallen.
Maar als er net een andere realiteit voor mij begint door te breken en ik praat daarover met iemand en een derde persoon die dat hoort begint nerveus te lachen, dingen te roepen die zo bij het commentaar van sbs6 zouden kunnen (dus in dat opzicht, oppervlakkig ja ;) ) dan kan ik daar wel eens last van hebben. Tenzij ik in een bui ben waarbij ik er plezier in schep om iemands vooronderstellingen bewust te maken en hem daarmee tot nadenken stem (of op de kast krijg).
Maar vaker denk ik gewoon: oh mijn god, een...een...hoe noem je dat...domme nervueze weet ik veel. Wegwezen! Naja, je begrijpt het allemaal wel aan de spijkers te lezen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daarentegen met mensen zijn die de toestand leuk en boeiend vinden, eventueel zelf ook trippen of het kennen, mooie leuke diepe etc gesprekken hebben is erg leuk. Of juist gewoon zijn, in een prettige stemming. Ook fijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2009 om 20:45:
Maar vaker denk ik gewoon: oh mijn god, een...een...hoe noem je dat...domme nervueze weet ik veel.

Zo'n rokende kklijer die op Geert Wilders stemt, zo zou ik het omschrijven als ik mijn onderbuikgevoelens laat spreken. ;)

Maar misschien is jouw definitie van oppervlakkig niet hetzelfde als de mijne.
Ik bedoel met oppervlakkig niet iemand die minder intelligent is ofzo, maar gewoon echt iemand zonder diepgang.
Zo iemand van 'alcohol is okay, drugs is slecht, buitenlanders pakken onze banen af, van roken krijg je helemaal geen kanker, de overheid is mijn vijand want ze laten me belasting betalen, blablabla'

Je kunt mensen wel hard verbaal aanpakken in een trip trouwens.
Dat is wel mooi voor discussies. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 10 juli 2009 om 20:54:
Zo iemand van 'alcohol is okay, drugs is slecht, buitenlanders pakken onze banen af, van roken krijg je helemaal geen kanker, de overheid is mijn vijand want ze laten me belasting betalen, blablabla'

:roflol: ik noem dat eigenlijk gewoon dom....

Je kunt mensen wel hard verbaal aanpakken in een trip trouwens.

zekers... *slap* *auw* :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zo'n rokende kklijer die op Geert Wilders stem

Dus iedereen die op Geert Wilders stemt is een "rokende kklijer"? :/ Niet dat ik hem op hem stem ofzo, maar je hoeft de mensen die dat wel doen niet over 1 kam te scheren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2009 om 21:30:
Niet dat ik hem op hem stem ofzo, maar je hoeft de mensen die dat wel doen niet over 1 kam te scheren.

Ik zeg er niet voor niks achter dat dat mijn onderbuikgevoelens zijn.
Als ik het over Geert Wilders-stemmers heb, is hetzelfde als wanneer ik het over Christenen heb.
Dan generaliseer ik even omdat het voor mij een bepaalde groep mensen aanduidt die ik anders in twee dubbeldikke alinea's moet omschrijven.
Ik neem trouwens aan dat je precies begrijpt wat ik bedoel...!?
Van die bekrompen mongolen die alleen maar problemen zien, en die denken dat belastingverlaging en buitenlanders eruit en rookverbod opheffen en benzine goedkoper ervoor zorgt dat Nederland het nieuwe Amerika van de wereld gaat worden. :/

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2009 om 21:28:
ik noem dat eigenlijk gewoon dom....

Ik niet per sé.
Er zijn best 'domme' mensen die niet oppervlakkig zijn.
Sowieso spreek ik liever niet van dom, liever minder intelligent.
Dom klinkt gelijk alsof het iets negatiefs is, maar dat is ook meer wat je er persoonlijk bij voelt natuurlijk. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 10 juli 2009 om 21:37:
Ik neem trouwens aan dat je precies begrijpt wat ik bedoel...!?
Van die bekrompen mongolen die alleen maar problemen zien, en die denken dat belastingverlaging en buitenlanders eruit en rookverbod opheffen en benzine goedkoper ervoor zorgt dat Nederland het nieuwe Amerika van de wereld gaat worden. :/

Natuurlijk begrijp ik wat je bedoelt, en op dat vlak ben ik het ook volledig met je eens. Ik ken alleen een paar mensen die PVV hebben gestemd, terwijl ze niet eens zoveel geven om zijn attitude tegen allochtonen. Vandaar.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2009 om 21:40:
Ik ken alleen een paar mensen die PVV hebben gestemd, terwijl ze niet eens zoveel geven om zijn attitude tegen allochtonen.

Uiteraard, in een één op één gesprek met een PVV-stemmer is er ook echt wel ruimte voor nuance.
Maar soms is het gewoon makkelijk om ff te generaliseren (iets waar Geert ook niet echt vies van is trouwens...).
Ik ken ook wat mensen die PVV hebben gestemd, en geloof me...die hebben het niet makkelijk gehad toen ik daarachter kwam. ;)

Tijd voor de PVP, partij voor de psychedelica. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 10 juli 2009 om 21:49:

Mijn stem hebben ze alvast in ieder geval! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die hebben het niet makkelijk gehad toen ik daarachter kwam. ;)

ik geloof je meteen haha

Klinkt goed. als het psychedelisch dan niet over een programmapunt gaat, maar over een basisattitude, dan ga ik daar wel op stemmen :)

Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 10 juli 2009 om 21:37:
Er zijn best 'domme' mensen die niet oppervlakkig zijn.

Daar heb je gelijk in. Diep kunnen gaan is een prettige kwaliteit. Openstaan ook. Heeft niet perse een relatie met intelligentie.